Sivu 73 / 279 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 236369707172737475767783123173 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,441 - 1,460 / 5577

Aihe: Uutuuksia

  1. #1441
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Mun mielestä K100, Natural, yms. niiden kaltaiset ei kuulu tuohon kloonikeskusteluun ollenkaan ja kuten olen moneen kertaan tässäkin ketjussa maininnut; on mun mielestä hyvä juttu, että noita halpojakin laitteita markkinoille tuodaan.

    Jotenkin tuntuu, että jatkuvasti yritetään suitsia tuota keskustelua aivan johonkin muuhun suuntaan, kuin mistä tässä alunperin oli kyse..

     
     
  2. #1442
    Itse en myöskään ymmärrä tuota "kiina-ilmiötä" omalla kohdallani... Jos joku desing himottaa, niin sitten hommaan sen kiina-kopion ja sitten kiroilen ja tuskastelen niin maan perkeleesti kun ei vaan toimi ei vaan toimi (mm. kimppa-oddy)...

     
     
  3. #1443
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Eikös k100 oo aika vahvasti clooni empiremodsin tuotoksesta? Tietysti ei oo logoja kun pohjassa muttei tainnu olla alkuperäisessäkään.

     
     
  4. #1444
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Itte oon aina suosinut ns. orkkistuotteita ellei jotain Vamoa lasketa Zmaxin kopioksi. Mä en vaan ymmärrä miten joku voi olla niin ylpeä että vetää herneet nenään jostain metalliputkista kun ei ole edes valmis/kykenevä vaikuttamaan asiaan laajemmalla skaalalla. Kun julkisesti sanotaan että tämä on niin väärin, se kelii vaan tekopyhyydestä. Väitän että jokainen kloonisodasta vittuuntunut syyllistyy täsmälleen samoihin synteihin kuin mistä riehuvat mutta ovat vaan niin ylpeyden sokeuttamia etteivät tajua. Jos haluaa riekkua kloonauksesta niin valittakaa edes lääkkeiden väärentämisestä, se sentään tappaa ihmisiä.

     
     
  5. #1445
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Eikös k100 oo aika vahvasti clooni empiremodsin tuotoksesta?
    Unohdinkin tuo EM:n, mutta kyllähän nuo jo kuvien perusteella toisistaan erottaa, eikä K100:aa mun tietääkseni Empiremodsina ole myytykään?
    Omalla kohdalla toi on vähän kiikunkaakun, mutta esim. K101 taas sitten on mun mielestä "riittävän" erinäkönen ollakseen oma tuote, eikä klooni jostain muusta.

    @Onchu; en pahemmin käytä lääkkeitä, tai niitten kloonejakaan, niin en oikein osaa siihen ottaa kantaa.
    Toisekseen en mä mistään metalliputkista vetäny herneitä alunperin nenään, vaan siitä, että tää ketju oli käytännössä viimeaikoina valjastettu pelkkään kopioiden esittelyyn, eikä oikeiden uutuuksien.

    Edit. Enkä kyllä ymmärrä miten ylpeys tai tekopyhyys tähän keskusteluun liittyy? Koska käytän itse kasaamaani PC:tä enkä IBM:ää en saa vittuuntua tommosesta törkeestä kopioinnista? En ymmärrä..

     
     
  6. #1446
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Eikös k100 oo aika vahvasti clooni empiremodsin tuotoksesta? Tietysti ei oo logoja kun pohjassa muttei tainnu olla alkuperäisessäkään.
    Mmm näköjään vaikka ei täysin 1:1 tahi Empiren logoilla tai tuotenimellä.
    Out of stockia näköjään niilläkin et hyvin myy eniveis.
    Laitteen paino 42grammaa, lentokonealumiinia kuten Apexikin. Eikös K100 ole aika järkäle painoltaan? Eli tätä etua ei ole alkuperäiseltä sentäs ryöstetty.

    EM 510-drippiatot oli kyl aika päälliköitä, pari kappaletta löytyykin viel laatikonpohjalta.

    Muutenkin tuo EM modi palvelee varmasti juurikin heidän loistavien drippiatojensa käyttäjäkuntaa. Toisin kuin täällä K100:sta lentää samantien dripshield pusikkoon ja istutetaan joku ylileveä genny siihen nokkaan.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #1447
    Tämä ketju on nyt näköjään valjastettu neljän sivun verran johonkin aivan muuhun.
    Tuohon neljään sivuun olisi mahtunut aika monta uutuutta, varmaan kaksi viikkoa olis mennyt saada toi sivumäärä täyteen oli sit mitä olivat.

    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #1448
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tänne ketjuun saa kuka vaan vapaasti laittaa tuotteen, joka on "uutuus" omasta näkökulmasta.
    Jos niitä high end uutuuksia tänne ei ole postattu niin missä vika? Olisiko niiden laitteiden käyttäjissä.

     
     
  9. #1449
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Tänne ketjuun saa kuka vaan vapaasti laittaa tuotteen, joka on "uutuus" omasta näkökulmasta.
    Jos niitä high end uutuuksia tänne ei ole postattu niin missä vika? Olisiko niiden laitteiden käyttäjissä.
    Jaa..? Missäs näin sanotaan?
    Jos lukasee tuon aloitusviestin, niin:
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Eipä löytynyt tämmöistä ketjua vielä.
    Mikäli maailmalta löytyy jotain uutuuskeksintöjä, niin voisi tänne laitella tietoa ja mahdollisia kokemuksiakin
    Jotenkin en koe kiinakopioita uutuuskeksintöinä; niitähän siellä on tehtailtu vaikka kuinka kauan..

    En myöskään ymmärrä miksi vaihtoehdot oisivat HE-uutuudet tai kiinakopiot; eikö halvemmista uutuuslaitteista voi mielestäsi keskustella?

    Itse mielelläni näkisin tämän ketjun siinä muodossa kun se oli aloitettukin, eli tietoa ja keskustelua uutuuskeksinnöistä.

     
     
  10. #1450
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Charun, on the roundabout, take the fourth exit

     
     
  11. #1451
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691
    Kumman paljon stressiä voikin aiheuttaa muutama linkki, jotka muuten voi sivuuttaa hiiren rullaa pyörittämällä.

     
     
  12. #1452
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    No, voihan tän koko foorumin sivuuttaa painamalla ALT+F4...

     
     
  13. #1453
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Täällä pitäisi olla "Buu'aus" linkki ton "Tykkää" linkin vieressä....

     
     
  14. #1454
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tai Jaa pois ja Ei tykkää tilalle ?

     
     
  15. #1455
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Ei perkele mitä ulinaa porukalta

     
     
  16. #1456
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760
    Pointtini oli kuitenkin se, että koska niitä on myynnissä, niin aina niitä joku ostaa. En ole puolesta enkä vastaan... Toisilla vaihtoehdot tuollaisten HE putkien suhteen on olla ostamatta, tai ostaa halpa kopio ulkonäön vuoksi, ilman mitään takuita toimivuudesta.

    Ei se kuitenkaan ole mikään automaattinen: "Ostat kopion, niin lyöt alkuperäistä suunnittelijaa avokämmenellä naamalle" juttu, vaan ihan oikeasti toinen vaihtoehto kiinalaiselle kopiolle on olla ostamatta mitään.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  17. #1457
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland Näytä viesti
    ihan oikeasti toinen vaihtoehto kiinalaiselle kopiolle on olla ostamatta mitään.
    Eli sun mielestä ei voi ostaa kiinalaista tavaraa, joka ei ole kopio toisesta laitteesta?

    Edit. Antaa olla, kun selvästi näistä asioista ei voi keskustella järkevästi.. Jatkakaa tämän ketjun käyttöä kloonien esittelyyn, itse siirryn muualle.

     
     
  18. #1458
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Siitä uutuus kiinasta mikä ei toivottavasti ole minkään klooni.

    Goddess of Liberty Mechanical Mod
    Japa japa

     
     
  19. #1459
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328
    Hyi helvetti noita logoja ja tekstejä muuten ihan asiallisen näkönen


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  20. #1460
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Siitä uutuus kiinasta mikä ei toivottavasti ole minkään klooni.

    Goddess of Liberty Mechanical Mod
    Tässä on juuri tuo, mistä Charun puhui, eli vahvasti rakenteellisen vaikutteen saanut jostain HE-laitteesta, mutta myydään eri nimellä ja siihen on tehty omanlainen design, joka ei ole sekoitettavissa alkuperäiseen:



    Eli toisin sanoen modi on tehty piirustuspöydän kautta, ei työntömitta toisessa kädessä ja alkuperäinen toisessa.

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •