Sivu 279 / 279 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 179229269275276277278279
Tulokset 5,561 - 5,577 / 5577

Aihe: Uutuuksia

  1. #5561
    Noo, eipä ne omat kuivaa pukkaa. Konehuoneessa kun on lämpösuojat rosterille, toki se pitää päälle laittaa semmonen 50/50 on sopivan nohevaa. Tankkikin on pikemminkin 3ml

     
     
  2. #5562
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Uutuuksista tulikin mieleeni että mikäs kaksiakkuinen ip67 sertifioiutu kannattaisi hommata Aegis X:ään kyllästyneelle?
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  3. #5563
    Jo=Esa vuke;773302]MjaahLiite 33930[/QUOTE]


    Melkosen tyyris laite 90€ hujakoilla, noo, odottaa muutaman kuukauden niin saa halvemmalla

     
     
  4. #5564
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Noo, eipä ne omat kuivaa pukkaa. Konehuoneessa kun on lämpösuojat rosterille, toki se pitää päälle laittaa semmonen 50/50 on sopivan nohevaa. Tankkikin on pikemminkin 3ml
    Aivan. Mä käytän mielelläni 75/25 vg pg suhdetta

     
     
  5. #5565
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Löytyikin VandyVape Jackaroo Dual ja Swell, vaan saatavuus aika heikko, olisko muita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Uutuuksista tulikin mieleeni että mikäs kaksiakkuinen ip67 sertifioiutu kannattaisi hommata Aegis X:ään kyllästyneelle?
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  6. #5566
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Nautilus 3 näköjään ilmaantunut
    https://www.aspirecig.com/aspire-tanks/nautilus-3.html#
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #5567
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla tuo DotaAion tankki on kyllä vain 2ml. Onkohan mulla EU tankki ja sulla isompi? Mistähän sais isomman tankin ostettua niin etteivät lähetä kuitenkin 2ml tankkia? :-D
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Aivan. Mä käytän mielelläni 75/25 vg pg suhdetta
    Äh. Tämä viesti meni nyt pieleen siinä mielessä että tämä oli tarkoitettu Esa vukelle tämä viesti luettavaksi. P.S. Saa tähän muutkin vastata ja tieto siitä että löytyykö tähän dotaioon tosiaan jostain isompi tankki kuin tämä minun 2ml koko niin tulisi tarpeeseen kyllä
    Viimeksi muokannut benji; 24.05.21 kello 16:03.

     
     
  8. #5568
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla tuo DotaAion tankki on kyllä vain 2ml. Onkohan mulla EU tankki ja sulla isompi? Mistähän sais isomman tankin ostettua niin etteivät lähetä kuitenkin 2ml tankkia? :-D Äh. Tämä viesti meni nyt pieleen siinä mielessä että tämä oli tarkoitettu Esa vukelle tämä viesti luettavaksi. P.S. Saa tähän muutkin vastata ja tieto siitä että löytyykö tähän dotaioon tosiaan jostain isompi tankki kuin tämä minun 2ml koko niin tulisi tarpeeseen kyllä
    Näyttäis ulkomaan versiossa olevan 2,7 ml tankki eli ei paljoa apua... Tai sit en osannut googlettaa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  9. #5569
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Näyttäis ulkomaan versiossa olevan 2,7 ml tankki eli ei paljoa apua... Tai sit en osannut googlettaa
    Joo, 2,7ml mun mielestä mutta mulla tosiaan vaan 2ml :-( Mutta mun aspire primessä on sentään 3ml ja kyllä tuo 33% lisäys on mainittava helpotus mun mielestä. Tuota Aspire Platoa olen yrittänyt löytää iät ja ajat mutta eipä vaan kukaan myy käytettyä sellaista. Siinä taitaa olla vähän yli 4ml tankki ja se on jo ihan kiva kun MTL tyylillä vetelen. Mutta pahus kun kukaan ei myy, taikka sitä ei jostain muusta syystä tahdon millään löytyä vaikka olen ilmoituksia laitellut aina välillä...Höh.

     
     
  10. #5570
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Viimeksi muokannut arskaxx; 30.05.23 kello 13:30.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #5571
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    20W riittäisi vallan mainiosti. Vielä kun noita saisi kotimaiselta kauppiaalta, niin ostaisin heti pari... tai ehkä jopa kolme.
    edit. Ei kun sehän olikin mini... Täytyy löytää joku pieni ja näppärä johon 22-24mm tankit istuu vähän paremmin.
    Viimeksi muokannut MM81; 30.05.23 kello 20:38.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  12. #5572
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Piti käydä Puffilassa ziigaamassa oliko tullut mitään uutta. Ei ollut Istick nanoa mutta Istick Rim C! Ihan loistava taskupeli nautilusten käyttöön. Harmi että aina kaikkia on hyllyssä pelkästään mustana mutta pitää pärjätä tällä ja hakea pari lisää. Näissä sentään vaihdettava 18650 ja nopea lataus. Tosi siro kädessä ja taskussa.

    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  13. #5573
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MM81 Näytä viesti
    Piti käydä Puffilassa ziigaamassa oliko tullut mitään uutta. Ei ollut Istick nanoa mutta Istick Rim C! Ihan loistava taskupeli nautilusten käyttöön. Harmi että aina kaikkia on hyllyssä pelkästään mustana mutta pitää pärjätä tällä ja hakea pari lisää. Näissä sentään vaihdettava 18650 ja nopea lataus. Tosi siro kädessä ja taskussa.

    https://i.imgur.com/sEY4LEW.jpg
    Toihan näyttää aika fiksulta! Ei vaan taida olla lämpötilansäätöä..?

     
     
  14. #5574
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    On lämpösäätö.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #5575
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Siinä on kaikki! Hinta taisi olla 54,90€. Onneksi ei pitänyt ostaa jotain humpuukitankilla varustettua kittiä.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  16. #5576
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Perhana! Pitänee itelleenkin katella tommosta, kun rupeaa Jackaroo lahoamaan pikkuhiljaa ja + ja - napitkin toimii miten sattuu.

     
     
  17. #5577
    Vaporesso Swag 2 tekis mieli päivittää usb-c -maailmaan, onkohan Eleaf Pico 2 ainoa vaihtoehto?

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •