Todella hyvää, tulee mieleen mariannekarkki, jää jopa hetkeksi aikaa maistumaan suuhun. Todella lempeä kurkulle ja on raikas maku. Suosittelen!
Näitten arvostelun perusteella päätin laittaa tilaukseen tuotakin Saapi nähdä kuinka maukasta on
Juu tilasin tuon 30ml kyseistä nestettä 18mg:nä nyt on puoli pulloa testailtu. ei yhtä hyvä kun esimerkiksi libertyn double mint. mintun kyllä tajuaa tästä mutta ei pääse palkinto palleille muitten minttujen sekaan, mutta ihan ok neste.
7.5/10
Koita Cool mint, vähän menthol ja maistuu paremmin.
G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
Vuodesta 2001.
Makuna kyllä hyvin raikkaan minttuinen, marianne-assosiaatiota tästä ei minulle tullut. Hyvänä puolena, että vaikka ei varsinaisesti kurkkuun otakaan (yskittävästi) niin tuntuu kuitenkin jollain tapaa voimakkaammin kuin moni muu maku. Johtunee mintun luontaisesta voimakkuudesta(?)
Jos mintusta/mentholista tykkää niin suosittelen kyllä.
Peleonilta löytyy myös Joyen d-mint, joka on varsin asiallinen minttu. Joskin ei voita omaa suosikkiani, libertyn XO Spearmint VG:tä Tuosta nesteestä lähtee ehkä massiivisimmat höyryt mitä tähän mennessä vastaan on tullut. En suosittele autokäyttöön, koska ei meinaa eteensä nähdä kun höyryttää menemään.
Ehdottomasti yksi raikkaimmista mentholeista mitä oon koskaan höyryttänyt, mutta mariannekarkin makua en kyllä tässä itse huomaa ollenkaan. Maistuu omasta mielestä 90% mentholilta ja 10% mintulta. Ihan hyvä neste kyllä.