Sivu 32 / 39 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22282930313233343536 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 621 - 640 / 764

Aihe: Laturit ja virtalähteet -yleistä keskustelua

  1. #621
    Innokin iTaste MVP2 ja oma paketin mukana tullu laturi. Nyt laitoin puhelimen usb laturilla lataamaan pistorasiaan kiinni ja näyttää toimivan ainakin toistaiseksi. Eli koneen usbista ei kannata ladata ollenkaan?


    e: Nyt tais lakata toimimasta.. lataus menee kokoajan pois päältä ja vain tietyssä asennossa lataa vähän aikaa kunnes taas sammuu. Saako tuollasia samanlaisia latureita tilattua jostain ihan yksittäisenä vai pitääkö tilata kokonaan uus modi? Jostain joskus luin että ei sais käyttää muita kun laitteen omia latureita koska voi vahingoittaa laitetta.. en tiiä sitten onko siinä mitään perää. Uskaltaakohan tota ladata kännykän laturilla...?
    Viimeksi muokannut steamer420; 19.03.15 kello 15:19.

     
     
  2. #622
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    1
    HEI!

    Tilasin juuri tuommoisen Trustfire tr-001 laturin deal extremestä siinä on kuvien perustaan kytkin jolla voi vaihtaa voltaasioa 4.2 3.0.
    mulla ois 2 merkitöntä 3.7 volt 18650 akkua millä voltaasilla minun pitäisi ladata akut???

     
     
  3. #623
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ApSnipe Näytä viesti
    HEI!

    Tilasin juuri tuommoisen Trustfire tr-001 laturin deal extremestä siinä on kuvien perustaan kytkin jolla voi vaihtaa voltaasioa 4.2 3.0.
    mulla ois 2 merkitöntä 3.7 volt 18650 akkua millä voltaasilla minun pitäisi ladata akut???
    4.2V. Äläkä jätä laturia koskaan yksin lataamaan. On meinaan nimensäveroinen laturi.
    Japa japa

     
     
  4. #624
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ApSnipe Näytä viesti
    HEI!

    Tilasin juuri tuommoisen Trustfire tr-001 laturin deal extremestä siinä on kuvien perustaan kytkin jolla voi vaihtaa voltaasioa 4.2 3.0.
    mulla ois 2 merkitöntä 3.7 volt 18650 akkua millä voltaasilla minun pitäisi ladata akut???
    3.7v asentoon laita se, se lataa akut 4.2volttiin sit.

     
     
  5. #625
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ApSnipe Näytä viesti
    HEI!

    Tilasin juuri tuommoisen Trustfire tr-001 laturin deal extremestä siinä on kuvien perustaan kytkin jolla voi vaihtaa voltaasioa 4.2 3.0.
    mulla ois 2 merkitöntä 3.7 volt 18650 akkua millä voltaasilla minun pitäisi ladata akut???
    Missäs modissa niitä akkuja meinasit käyttää?

    Merkittömät akut ei kovin hyvältä kuulosta.

     
     
  6. #626
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Voikos Nitecoren laturilla (semmonen 4-pesäinen) ladata mitä tahansa akkuja? GP ReCyko-akkuja AA olen salamalaitteessa käyttänyt ja jotain Vartan AAA-akkuja kaukosäätimissä.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  7. #627
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Voikos Nitecoren laturilla (semmonen 4-pesäinen) ladata mitä tahansa akkuja? GP ReCyko-akkuja AA olen salamalaitteessa käyttänyt ja jotain Vartan AAA-akkuja kaukosäätimissä.
    Juu, ostin vastikään tuon D4 mallin ja sillä voi myös ladata noita tavallisia NiMh/NiCd AA- ja AAA-kokojen akkuja.

    Nitecore Digicharger D4 Li-Ion LiFePO4 NiMH laturi - Akkula.fi

     
     
  8. #628
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Tuli myös hetki sitten hommattua tuo 2 - paikkainen Nitecoren Digicharger D2, ainoa asia on mietityttänyt, että miksi en hommannut jo ennemmin tuollaista Luottoliekin laturin tilalle
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
  9. #629
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    D4 näköjään päättänyt päivänsä. Onkos markkinoilla mitään uutta hienoa 4+ -paikkaista laturia vai pitääkö tilata uusi vastaava?

     
     
  10. #630
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    D4 näköjään päättänyt päivänsä. Onkos markkinoilla mitään uutta hienoa 4+ -paikkaista laturia vai pitääkö tilata uusi vastaava?
    Opus BT-C3100 v.2.1
    Tuuletin tossa pitää kovaa ääntä mut senki voi vaihtaa hijasempaan. Muuten tää hakkaa D4 ylivoimasesti

     
     
  11. #631
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Tullut aika hommata uus laturi kun i2 alkaa aika jättää. En oikeen osaa päättää xtar vc4 ja opus 3100 2.2 välillä.. osaako joku enemmän näihin perehtynyt sanoa kumpi noista? tai joku muu hyvä ja järkihintainen laturi käy myös jos jollain on ehdottaa..

     
     
  12. #632
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sp44 Näytä viesti
    Tullut aika hommata uus laturi kun i2 alkaa aika jättää. En oikeen osaa päättää xtar vc4 ja opus 3100 2.2 välillä.. osaako joku enemmän näihin perehtynyt sanoa kumpi noista? tai joku muu hyvä ja järkihintainen laturi käy myös jos jollain on ehdottaa..
    Opus

     
     
  13. #633
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Pitääkös tuo Opuksen ropelli miten ärsyttävää ääntä? Meinaan vaan, että välillä sitä tulee yöksikin laiteltua akkuja lataukseen, niin ei hirveää mekkalaa kaipaisi

     
     
  14. #634
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja butler Näytä viesti
    Pitääkös tuo Opuksen ropelli miten ärsyttävää ääntä? Meinaan vaan, että välillä sitä tulee yöksikin laiteltua akkuja lataukseen, niin ei hirveää mekkalaa kaipaisi
    Sen voi vaihtaa ja laturi pyörittää tuuletinta vain jos purat / lataat isolla kuormalla = laturi tarvitsee viilennystä

     
     
  15. #635
    Nitecore D4 alkanut sekoilemaan; välillä lataa ihan ok, useimmiten ei - sen verta monivammaiseksi ryhtynyt, etten ala vikoja erittelemään. Tällä hetkellä mennään varalaturilla (Nitecore i4), joka sentäs pelittää, kuten pitääkin.

    Vinkkejä/suosituksia 4-paikkaisesta uudesta laturista? Hinta ei ole niin oleellinen tekijä, kunhan laturi hommansa hoitaa kunnialla. Tietysti jonkunlainen "infonäyttö" olisi plussaa, sekä takertelematta liikkuvat "akkukiinnikkeet" enemmän kuin suotavat.

    Tämän joku mainitsi aikaisemmin: Xtar VC4 4-paikkainen diginäytöllinen Li-Ion jja NiMH laturi USB-liitäntään - Akkula.fi Onks tää hyvä, vai paras...

    Opuksen voi varmaan suosiolla unohtaa ; ei hirveästi herätä luottamusta laadusta, jos pitää ensi töikseen vaihtaa uusi tuuletin...
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #636
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mä en latureista tiedä mut tollanen uutuus on mulla harkinnassa Akkulaturi EFest LUC Blu6 monitoimilaturi 6 akulle 2A Bluetooth Li-Ion/IMR

     
     
  17. #637
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Nitecore D4 alkanut sekoilemaan; välillä lataa ihan ok, useimmiten ei - sen verta monivammaiseksi ryhtynyt, etten ala vikoja erittelemään. Tällä hetkellä mennään varalaturilla (Nitecore i4), joka sentäs pelittää, kuten pitääkin.

    Vinkkejä/suosituksia 4-paikkaisesta uudesta laturista? Hinta ei ole niin oleellinen tekijä, kunhan laturi hommansa hoitaa kunnialla. Tietysti jonkunlainen "infonäyttö" olisi plussaa, sekä takertelematta liikkuvat "akkukiinnikkeet" enemmän kuin suotavat.

    Tämän joku mainitsi aikaisemmin: Xtar VC4 4-paikkainen diginäytöllinen Li-Ion jja NiMH laturi USB-liitäntään - Akkula.fi Onks tää hyvä, vai paras...

    Opuksen voi varmaan suosiolla unohtaa ; ei hirveästi herätä luottamusta laadusta, jos pitää ensi töikseen vaihtaa uusi tuuletin...
    Opusta voin suositella kyllä mutta katot vaan että on versio 2.2. 🏼

     
     
  18. #638
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Opusta voin suositella kyllä mutta katot vaan että on versio 2.2.
    Onko tuossa 2.2 versiossa parempi/hiljaisempi tuuletin, vai onko siinä samanlainen kuin aikaisemmissa versioissa?
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #639
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Onko tuossa 2.2 versiossa parempi/hiljaisempi tuuletin, vai onko siinä samanlainen kuin aikaisemmissa versioissa?
    2.2 versiossa muistaakseni alettiin käyttämään 12v puhallinta jolloin kierroksia vähennettiin (ilmavirtaus pysyi samana) jolloin tuuletin ei möykkää niin paljoa
    Samoin elinikää saadaa enemmän
    Eihän 40e laturiin voi laittaa vakiona tuplalaakeroituja kalliita puhaltimia vaan otetaan se halpa kiinalainen (joka hajoaa helposti ja pitää ääntä)
    Ota mun optio vastaan jos et tykkää maksan saman pois kun itse ?
    Eikös ole reilu kauppa ?

     
     
  20. #640
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    2.2 versiossa muistaakseni alettiin käyttämään 12v puhallinta jolloin kierroksia vähennettiin (ilmavirtaus pysyi samana) jolloin tuuletin ei möykkää niin paljoa
    Samoin elinikää saadaa enemmän
    Eihän 40e laturiin voi laittaa vakiona tuplalaakeroituja kalliita puhaltimia vaan otetaan se halpa kiinalainen (joka hajoaa helposti ja pitää ääntä)
    Ota mun optio vastaan jos et tykkää maksan saman pois kun itse ?
    Eikös ole reilu kauppa ?
    Totta turiset, ei tuon hintaluokan laturiin varmaankaan laitella alunperin kalliita tuuletinta.

    Taidanpa siis tuollaisen hommata jostain, ilman (kiitos silti tarjouksesta ) optiota.
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Akut ja laturit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •