Sivu 81 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3171777879808182838485 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,601 - 1,620 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1601
    Niinku, tamponit on tamponeja, kaikki samanlaisia? Toimivuus lienee rakenteesta kiinni, kuinka paljon sitä pumpulia työntää sinne reikään, reiän koosta tai rakenteesta!?

     
     
  2. #1602
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Toimivuus lienee rakenteesta kiinni, kuinka paljon sitä pumpulia työntää sinne reikään, reiän koosta tai rakenteesta!?
    Jätän asiasta eriävän mielipiteeni tähän...
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #1603
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Täällä on vakiintunut käyttöön kendon cold edition. Lähinnä juuri sen takia että on niin helppoa käsitellä. En kyllä vanuta kun dripperiä kun rakennettavien tankkien kanssa en vaan jaksa pelata. Nykypäivän clearot on aika hyviä ja toimintavarmoja.

     
     
  4. #1604
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    En vaan ymmärrä tätä jarnaa: "pumpuli on vaan pumpulia, kaikki samanlaisia"...

    Miten hitossa ei kukaan muu löydä eroja? Itse testannut vaikka mitä, ja kyllä niistä vaan eroja löytyy.
    Paras tähän mennessä löydetty = nykyisin käytössä: Native Wicks Platinum Blend.
    Kyllä niistä eroja löytyy helvetisti, mutta ihan yhtälailla saan toimivan setupin mujilla kuin vaikkapa paronilla. Itselle mieluisin hinnan, riittoisuuden ja käsiteltävyyden vuoksi on tuo sama platinum blend (sehän oli se metrinen naisen ranteen paksuinen lerssi?).

    Paronia kuluu helvetisti, hinta on kova ja wikki-ominaisuudet ovat suurin piirtein samat kuin muilla. Käsiteltävyyskin on mielestäni aika huonoa kun samassa pätkässä (pituussuunnassa repäistyssä palasessa) on sitä ohutta haperoa, paksua tavaraa ja joku saatanan patti vielä keskellä. Mutta kaikesta huolimatta, ei se kuitenkaan paskaa ole, mutta ei vain pärjää mielestäni kokonaisuutena platinum blendille taikka pekonille. Mujilla käsiteltävyys ja tasalaatuisuus vievät voiton, maku taas riistovillassa, eli se on jo käyttäjästä kiinni että kumpi on parempi.

    Mutta jos kokeilee pekonia, native wicksia, mujia, riistovillaa yms niin ei metsään mene. Eli sinänsä aivan sama mitä käyttää, pumpulia ne kuitenkin vaan on.

     
     
  5. #1605
    Miten saat paronia kulumaan helvetisti ? Ite olen aika tuhlari setupoija yhteen coiliin menee varmasti kahen coilin pumpulit, silti vieläkin on puolet jäljellä paronin villaan jonka ostin silloin kun sitä saapui vaporvadalille myyntiin sen ison pussin (oliko siinä 12 soiroa?) Osa mennyt hukkaan kun on erillaisia pelleily/kokeilu setuppeja tehnyt jotka ei sitten ole miellyttänyt.

    Cotton baconin v2 kyllä pitäis joskus kokeilla vaan ei ole raaskinut ostaa kun tuota paronia vielä on toviksi jäljellä.

     
     
  6. #1606
    Jos vertaa siihen platinum blendiin tai pekoniin (juuri tuo v2), niin paronia kuluu oikeasti paljon. Ne soirot ovat niin löyhiä että niissä ei oikeasti paljon ole. Ja jos nykyisissä paketeissa on 5 soiroa, niin se on oikeasti hyvin vähän jos lähetetään vertaamaan muihin tuotteisiin. Ja se soirojen epätasaisen laadun takia huomaa helposti dualeita tehdessä että toinen on paljon löysempi tai tiukempi, jolloin välillä teen sitten suoraan uudet wickit.

    Tuo platinum blend on oikeasti riittoisaa tavaraa ja ei ole hinnan kiroissa.

     
     
  7. #1607
    Millainen wickaus olisi hyvä paksummille nesteille? Olen saanut KF5 minin, GT3:sen ja Merlin minin wickaamaan hienosti 70% VG:llä mutta nyt olis tarkoitus nostaa likemmäksi 90% VG niin tuntuu että kuivaa alkaa tulla noilla kaikilla hyvinkin helposti? Perus mujia olen käytellyt ongelmitta tähän asti.

     
     
  8. #1608
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Millainen wickaus olisi hyvä paksummille nesteille? Olen saanut KF5 minin, GT3:sen ja Merlin minin wickaamaan hienosti 70% VG:llä mutta nyt olis tarkoitus nostaa likemmäksi 90% VG niin tuntuu että kuivaa alkaa tulla noilla kaikilla hyvinkin helposti? Perus mujia olen käytellyt ongelmitta tähän asti.
    Tosi paksu mehu liikkuu paremmin kun pumpulia on vähemmän kuin ohuemmilla mehuilla. Tosin KF5 ja muut taitaa olla nestekanaviltaan liian pieniä, että liemi liikkuisi tarpeeksi rivakasti. Voi tietysti olla että joku muu pumpuli toimii paremmin kuin "perus muji".
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #1609
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Tosi paksu mehu liikkuu paremmin kun pumpulia on vähemmän kuin ohuemmilla mehuilla. Tosin KF5 ja muut taitaa olla nestekanaviltaan liian pieniä, että liemi liikkuisi tarpeeksi rivakasti. Voi tietysti olla että joku muu pumpuli toimii paremmin kuin "perus muji".
    Kf5:ssa on ehkä alkujaan liian pienet kanavat juu, itse olen porannut ne isommaksi.

     
     
  10. #1610
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    52
    Ite tykkään kanssa Fiber freakin wickistä, mutta siirtynyt cellucottoniin kun on niin paljon halvempaa ja kuitenkin melkein samaa tavaraa.

     
     
  11. #1611
    Koitin tehdä harvemmasta pumpulista wickin ja toimii selvästi paremmin. En sentään ala kaiffarin mehureikiä ihan heti porailemaan (vaikka onkin kloon)

     
     
  12. #1612
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Koitin tehdä harvemmasta pumpulista wickin ja toimii selvästi paremmin. En sentään ala kaiffarin mehureikiä ihan heti porailemaan (vaikka onkin kloon)
    Sääli on sairautta, ei se siittä pilalle mene kun vähän hoonataan isommiksi aukkoja päinvastoin.

     
     
  13. #1613
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Kf5:ssa on ehkä alkujaan liian pienet kanavat juu, itse olen porannut ne isommaksi.
    Eilettäin sipasin timangipallolla sieltä kaivon pohjasta niitä reikien reunoja.

    Osittain poraus on jopa vähän siellä rungonkin puolella alunperinkin.

    Tuntuisi että vähän paremmin sais nesteen nousemaan etenkin ulkosalla oleskellessa.

     
     
  14. #1614
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    22
    Onko näiden täällä listattujen hifipumpulien käytöstä jotain terveyshyötyjä vs. kaupan pumpuli, vai käyttääkö jengi niitä enimmäkseen helppouden takia?

     
     
  15. #1615
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuomas Näytä viesti
    Onko näiden täällä listattujen hifipumpulien käytöstä jotain terveyshyötyjä vs. kaupan pumpuli, vai käyttääkö jengi niitä enimmäkseen helppouden takia?
    Ainakin kaupan perus vanut on vetyperoksidilla valkastuja, et siitä voi jotain myrkkyjä irtoilla.
    Jos halpisbudjetilla haluaa vähän puhtaampaa "kaupan pumpulia" niin Ebaysta ainakin saa edullisesti ison säkin valkasematonta luomua.

     
     
  16. #1616
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    22
    Asia selvä. Pumpulia kuluu joka tapauksessa niin vähän, että ei sitä säkkiä ostettaessa kannata säästää paria euroa. Viitsisikö joku vielä linkata luotettavan ja kohtuuhintaisen ostopaikan? Konkarit puhuvat täällä pekonista ja kendosta, mutta itse en osaa oikein yhdistää niitä pumpulibrändeihin.

     
     
  17. #1617
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Paronin Riistovilla | VapeTalo.com Tuolta löytyy �� on hyväksi todettu tuote.

     
     
  18. #1618
    Samasta paikasta saa myös sitä pekonia halutessaan.
    Cotton Bacon v2.0 | VapeTalo.com

     
     
  19. #1619
    En tiä mistä saa, mutta ehdottomasti lämmöllä suosittelen "Kendo Vape Cotton" ja "Kendo Gold" . Nää itellä käytössä ollu jo jonkun aikaa.

     
     
  20. #1620
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mun tänhetken suosikki on Native wicks Platinum blend. Sitä saa muistaakseni Elektrosavulta.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •