Sivu 69 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 195965666768697071727379 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,361 - 1,380 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1361
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Juurikin näin. miksi nähdä vaivaa.... kun Koh Gen Do/Muji toimii ilman mitään shitbook kikkailuja.
    Hyvä siinä on huudella kun et edes ole kokeillut paronia... Itse ole. Varsinainen asiantuntia


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  2. #1362
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Paronia mielellään kokeilisin, mutta kun en ole facebook-ihmisiä niin taitaa jäähä koittamatta.

    TOKI jos jollain on ylimääräistä niin saa ottaa yhteyttä YV:llä....

     
     
  3. #1363
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Samakai se on mitä pumpulia käyttää jos ite tykkää. Olisko noita 6-7 erillaista kaapissa ja itse päädyn aina nykyisin käyttämään paronia parista syystä. Käytettävyydeltä helpompaa kun muji yms muut japsipumpulit missä on se kuori päällä, ei tarvi kun puristaa sormillä sopiva pala ja nykästä coilin läpi. Pidempi säikeistä kun moni muu joten saa dualcoileihin samasta palasta vetää molemmat pumpulit = yhtä paljon kamaa kummankin coilin sisällä. Wickaa paremmin kun muut kokeilemani 80-96% vg mehuilla, 50/50 tai enemmän pg niin ihan sama mitä pumpulia on ja se wickkaa silti

     
     
  4. #1364
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Samakai se on mitä pumpulia käyttää jos ite tykkää.
    No ei ketussa ole. Mä oon oikeassa ja muut väärässä.

     
     
  5. #1365
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Kyllä minä käärin rullat ihan jostain muusta ku pumpulista. Parooni all day every day. Ei tartte rullailla. Toki jos ei paremmasta tiedä ku muji/muusta paskasta nii eihän siinä, rullailkaa vaan 😂

     
     
  6. #1366
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    37
    Ei tuu avattua ees pumpulin takia facebookkia mut ei hätää vaimolla on ei muuta kuin jonoon venttaa ku vesa keskisen muovi ämpäreitä ku saa halvalla

     
     
  7. #1367
    Ihime vääntöä, käyttäkööt paronia ne jotka sitä saa ja tykkää, varmaan itekki vois sitä joskus kokeilla jos saatavuus paranee. Siihen asti rullaillaan mujia, ja tyytyväisiä ollaan ku ei paremmasta tiiä.
    2 x Mister V3/G-Tube .. Gister?

     
     
  8. #1368
    Kolmatta vuotta menossa sama pharmacare pussukka. Riittosaa ja halpaa. Ihan riittävän puhdas maku itelle.

     
     
  9. #1369
    Lisätään vielä että 30 watilla ajellu tolla subtankkia. Kestäis varmaan enemmänkin tehoa.

     
     
  10. #1370
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Minä oon kanssa testannu ja yli 22.3W tehoilla alkaa maku katoamaan ja alle 22.1W on liian pliisut.

     
     
  11. #1371
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Imatra
    Viestit
    8
    Ei oo paronia voittanutta! Mujit, baconit ja muut menee kyllä Titaanilankojen puhdistuksessa.

     
     
  12. #1372
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    titaanilankaa ja vuoden päästä varpaat sinisenä.

     
     
  13. #1373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    titaanilankaa ja vuoden päästä varpaat sinisenä.
    Ooppa nyt.

     
     
  14. #1374
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Ooppa nyt.
    Kyllä tässä lajissa mennään ku formuloissa aikanaan kunnes joku heittää Sennat ja aletaan tutkimaan tarkemmin. Einyt välttämättä titaanilanka mutta paljon muitakin tekijöitä. Aika näyttää...

     
     
  15. #1375
    Hauska lukea ku porukka vittu itkee ku akat että kenellä o pehmein ja imukykysin tamppooni
    Ittekki pitää osallistua sen verran että käytin pitkään jotakin Extra pumpulia, maistu alkuun ja silloi tällöi välissäki paskalle.
    Rupesin ihan "puhtaus/terveys/ymsfoliohattusyistä" kiinnosyumaan valkasemattomasta ja tilsasin amazonista valkasematonta luomupumpulia, jotaki Puffi mikälie, hemmetin halpaa. Toiminu oikein hyvin, ja rupesin tota scottish rollia itekki käyttämään Subtank Minissä. Syy miksi en ny si lähe esim Paronia tai mitälie muita hintavia pumpuleita tilailemaan, on yksinkertaisesti se että tää toimii niinku oletankin, ja on ennenkaikkea edullinen.

     
     
  16. #1376
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Hyvä siinä on huudella kun et edes ole kokeillut paronia... Itse ole. Varsinainen asiantuntia
    Kyllä täältä paroniakin löytyy. Wickimatskuna ihan loistavaa tavaraa, kokonaisuutena (käyttö, hinta, hankkiminen) ei pärjää noille muille.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  17. #1377
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Tämä tuohisuu sanoo näin että paronilla maku puhtaampi, mitä muilla testatuilla. Silti enemmän käytän koh gen dota koska tottunut rullailemaan sitä. Toimii helvetin hyvin ja ajaa asiansa täysin. Paronilla se maku vaan on jotenkin kirkkaampi. Se selvisi välittömästi kun ekan kerran sujautin coilista läpi, kastelin wikin ja imin keuhkoon. Jotenkin toi tekeminen vaan rutinoitunut tuohon japskiin. + halvempaa.

    ...

     
     
  18. #1378
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    No ei ketussa ole. Mä oon oikeassa ja muut väärässä.
    Tämä juuri.

    Liputan kuitenkin riistovillan puolesta, pikku totuttelun jälkeen pirun helppoa käsitellä, kestää käyttöä pitkään ja maku todella mainio. Sisäänajovaihe muihin kokeilemiini pumpuleihin verrattuna todella lyhyt, pekonilla maistui ensimmäiset puoli tankillista hirvittävälle paskalle, mujissa sisäänajovaihe oli vähän lyhyempi. Riistovillalla se on huolellinen kostutus ja muutama hatsi, niin se on siinä. Hintaahan tuolla on mutta rahalle löytyy imo vastinetta enemmän kuin tarpeeksi.

    Siinähän kitisette.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  19. #1379
    Myykääs joku pikkumäärä tota paronia!? Aina ollut vaan mujia.

     
     
  20. #1380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Tuosta, Paronin Riistovilla K-18 nimellä kulkee. Erittäin pätevää wickimatskua.

    https://www.facebook.com/groups/1633...61128/?fref=ts

    e. Paroni on lomalla wickinteosta ainakin jonkun viikon, ei kannata pommitella yv:llä. Jos pikaista tarvetta riistovillalle on niin kirppikselle ilmoa.
    Pyyntöä pistetty, kaippa se pitää paronin karvaa kokeille kerta on jumal pumpuli

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •