Sivu 62 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125258596061626364656672 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,221 - 1,240 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1221
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Tottakai sulle haen vaikka kuun taivaalta
    On se pervo

     
     
  2. #1222
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    On se pervo
    Samaan paikkaan lähetän kun ne viimeksi lähettämäni alastonkuvani ?

     
     
  3. #1223
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Juu ja voit laittaa vielä pari kuvaa lisää kun entiset on jo niin kuluneita

     
     
  4. #1224
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moiski Näytä viesti
    dryhit on miltei mahdoton saada, wickkaaminen jotain ihan käsittämätöntä.
    Kuten jokaisella muullakin vanulla Pirkasta Mujiin, jos tietää mitä on tekemässä?

    Ei siinä, kyllä mäkin varmasti sitä ostaisin testattavaksi, jos saisi vapopuljusta muun roinan kylkeen. Kivahan noita on testailla vaikka samaa kuraa ovatkin.

     
     
  5. #1225
    Onko kukaan tilannut tuolta Mujin omilta sivuilta pumpulia?

     
     
  6. #1226
    olen samaa mieltä moiskin kanssa,että parooni on kyllä mahtituote!!!!!

     
     
  7. #1227
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Mä oon ollut pitkään"rakastunut" KGD:hen. Fiber freaksit yms. kokeiltu, mutta ei kgd:n voittanutta ole viel tullut maussa ja helppoudessa.

     
     
  8. #1228
    Ymmärrän kyl skeptisyyden, mutta paronia parempaa pumpulia ei ole tullu vastaan. Jotain saatanan loitsuja se näille tekee, kun saa imailtua todella kuivaks isoillakin tehoilla ja ei pala niin herkästi kuin Muji. Kestää myöskin käyttöä enemmän, ja on niin halpaa että köyhiäki naurattaa. Makukin on puhtaampi, koska itse wikkimatsku on puhdasta.

     
     
  9. #1229
    Oliko tää autoklaavattua pumpulia ? Siihen käsitykseen oon jäänyt...

     
     
  10. #1230
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Oliko tää autoklaavattua pumpulia ? Siihen käsitykseen oon jäänyt...
    Näin määki olen käsittänyt
    Steriilissä pakkauksessa tuli ainakin molemmat paketit (edellinen ja sitä edellinen erä)
    Ihan sama vaikka vuohenperskarvoja olisi kun toimii ja helppo työstää
    Plussaa että toimii äSSän tehoilla

     
     
  11. #1231
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Millos se Paronin kesäloma loppuu? Pitää kait tuota itsekkin testata ja toivottavasti yllättyä positiivisesti.

     
     
  12. #1232
    Hmm, varmaan setupista kiinni mutta ensimmäisen paronin pimpula setupin jälkeen väittäisin että muji wikkaa paremmin. Subtankkilla pukkaa dryhittiä helpommin pimpulalla

    Mujilla ei ekan kahden tankin aikana ikinä pukkaa dryhittiä, nyt eka tankki menossa paronilla ja kuivaa lyö

     
     
  13. #1233
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Heitätkö kuvan siitä pimpulista?
    KGO & Twist

     
     
  14. #1234
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Heitätkö kuvan siitä pimpulista?
    Nyt on paha heittää, kun kahden yrityksen jälkeen laitoin mujit sisään. Lemo toimii pimpulalla niinkuin pitää, mikä lie etten subtankissa saa toimimaan.

     
     
  15. #1235
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Kuuleman mukaan Paroniahan saa sit laittaa aika reilusti verrattuna vaikkapa mujiin. Ite en oo paronia hirveesti ehtiny viä testaileen. Kaks setuppia oon tehny subtank miniin sillä. Ensimmäinen wickas liikaa, mulla viilatut nesteurat tossa ja tuli pumpuliin vissiin jätettyä ihan liian isot aukot nesteurien kohalle. Maku oli kylläkin loistava, ei sivumakuja. Toiseen setuppiin tungin pumpulit sit ihan nesteurien eteen, tästä seuras jonkun ajan kuluttua ihan rehellinen dryhit. Eli tuli pieni user error tossa. Sen mitä huomasin niin dryhitin jälkeen ei pumpulissa näkyny jälkeekään mistään kuivista imuista ja pienen uudelleen asettelun jälkeen pysty höyryttelyä jatkaan eikä vieläkään mitään sivumakuja löytynyt. Eiköhän toikin pumpuli jossai vaihees pala niiku kaikki muutki, mut erona tossa oli että tommosen dryhitin jälkeen mujiin olis jääny selkee palaneen maku. Outo tota on käsitellä kun ite tottunu pelkästään mujiin enkä tommoseen "höttöön". Täytyy jatkaa harjotuksia jossain vaihees tosta paronin käytöstä, täl hetkel vaan starre käytös ni ei oo tultuu ny hirveesti minkään pumpuleiden kans pelattua.

     
     
  16. #1236
    Joo reilu määrä vaan paronia. Jos on edes aavistuksen väljä ei wickaa kyl yhtään

     
     
  17. #1237
    Alkaa pikkuhiljaa toimimaan, lisää pimpulia auttoi. Saattaapi olla tuo uusi rba dekki subtankissa mikä tuotti ongelmia, kun mujilla toimi paremmin vähemmällä kuin enemmällä.

    ps. Sain ekan kerran subtankin tulvimaan kun unohdin äsken rba:n top cäpin

     
     
  18. #1238
    Aattelin tänne laittaa tän kyssärin:
    Kuullu et osa nesteistä paskoo pumpulin ja coilin nopeemmin ku toiset.
    Itellä ny hedelmämakuja vedelly yleensä viikon samoilla pumpuleilla ja itse coili on monta kuukautta jo vanha. Ain kuivapoltto ja vesihana pari kertaa ku pumpulit vaihdan.
    Nyt vedelly diy hangsenin ryynästä silloi tällöi ja tankillisen jälkeen on coili aika paskanen ja pumpuli ihan kuiva...
    En ymmärrä yhtälöä että jos coili sotkeentuu ni minkä takia pumpuli ei pysy märkänä? Pumpuli ei kumminkaan ole mitenkään palaneen näköinen.
    Vai meneekö se noin aina että coili ku on paskanen ni pumpuliki jotenki menettää imukykynsä?
    Vai onko se niin että se litku sotkee jotenki sen pumpulin ja se palaa sitte siihe coiliin kiinni?
    Vehkeet: Subtank mini 30w 0.6ohm 0.4mm kanthali 2.5mm reikä.

     
     
  19. #1239
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    2
    Hei, itsellä kanssa jatkokysymys tuohon. Nyt vasta foorumia lukiessa aloin ihmettelemään, että eikö se olekaan normaalia että coilit on aivan karstassa jo muutamassa päivässä? Mihin suuntaan tässä kannattaisi mennä että ei tarvitse montaa setuppia tehdä viikossa? Tällä hetkellä 0.2 kanthal josta oon väännelly 1.5ohm settejä. Tehoja ei kestä 50/50 nesteellä yli 10wattia.

     
     
  20. #1240
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja galli Näytä viesti
    Hei, itsellä kanssa jatkokysymys tuohon. Nyt vasta foorumia lukiessa aloin ihmettelemään, että eikö se olekaan normaalia että coilit on aivan karstassa jo muutamassa päivässä? Mihin suuntaan tässä kannattaisi mennä että ei tarvitse montaa setuppia tehdä viikossa? Tällä hetkellä 0.2 kanthal josta oon väännelly 1.5ohm settejä. Tehoja ei kestä 50/50 nesteellä yli 10wattia.
    Kerro vielä mikä ato, modi ja neste? Jos käytät makeita/tummia nesteitä ne karstottaa tietenkin enemmän.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •