Sivu 56 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64652535455565758596066 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1101
    Täytyypä kokeilla tuota pekonia jossain kohtaa.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  2. #1102
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Pekoni täälläkin vielä testaamatta. Lähtee todennäköisesti seuraavassa tilauksessa kokeeksi vape-reseptiltä.

     
     
  3. #1103
    Olen tässä nyt pari edellistä pumpulointua tehnyt origennyyn niin, että pekonia toiseen ja mujia toiseen coiliin. Pumpulia vaihtaessa pekoni on selvästi märempi eikä niin tumma coilin kohdalta kuin muji. Tämän epämääräisen testin perusteella selvähkö voittaja vaikka mujia onkin kiva leikata saksella sopivaksi palaseksi. Pitääpi seuraavaksi laittaa pekoni ja pharma rinnan vertailua varten.

     
     
  4. #1104
    Pannari vai tavallinen kyhäys? Syön sanani tuon pannarin suhteen, alkanu pikku hiljaa mennä takasin tavallisen pariin näiden kanssa. Tosin sitte kun sen saa toimimaan, niin se kanssa toimii ja on lyömätön vikkisysteemi. Ei vaan jaksa ymmärtää, miksi täysin identtinen kyhäys toimii ensin ja kun vaihtaa uuden, niin palanutta pukkaa...?

     
     
  5. #1105
    Sikäli kun origenny tosiaan on genny niin ylös jää toki pannarimallisesti pumpulit ja alas sitten jatkuu aavistuksen tankin puolelle normaalilla tavalla. Tämän pumpulointi taitaa olla melko vaikeata tyriä joten ainoa mitä tulee tarkkailtua on juurikin tuo pumpulin kesto.

     
     
  6. #1106
    Pekonia testattu nyt Lemossa, dripperissä ja RSST:ssä. Ei vakuuta. Joko laitan liikaa tai liian vähän, mutta villasukka maistuu sekä RSST:ssä että Lemossa. Mujilla ei samaa ongelmaa ollut. Dripperissä toimii sitten taas hyvin. Seuraavaksi fiber freaks testiin, jos voittaisi Mujin. Gen doh denniä (tjs) ei varmaan ole järkevää testata jos Mujia jo käytössä?

     
     
  7. #1107
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Kyllä mä huomaan selvän eron koh gen dossa eron mujiin

     
     
  8. #1108
    Jännästi kyllä mielipiteet eroaa käyttäjien kesken. Toisen mielestä joku wikkimatsku on parhautta, ja toisen mielestä sama tuote täyttä jaskaa...

    Onneksi näitä on montaa erilaista, luulisi jokaiselle se oma mieluinen löytyvän kunhan testaa/vertailee.

     
     
  9. #1109
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Kyllä mä huomaan selvän eron koh gen dossa eron mujiin
    Kumpaan suuntaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Jännästi kyllä mielipiteet eroaa käyttäjien kesken. Toisen mielestä joku wikkimatsku on parhautta, ja toisen mielestä sama tuote täyttä jaskaa...

    Onneksi näitä on montaa erilaista, luulisi jokaiselle se oma mieluinen löytyvän kunhan testaa/vertailee.
    Dripperissä tuo pekoni pelittää, antaen ehkä kovemman maun kuin Muji, mutta muji on tankkikäytössä taas itsellä selvästi parempi. Tosin dripperikäyttö vaatii testausta vielä lisää. Niin monta muuttujaa.

     
     
  10. #1110
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Nii siis mä oon ite käyttänyt pelkästää koh gen dota. Kokeillu mujia rayonia ja fiberfreaksia

     
     
  11. #1111
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30
    Mulla on ollut goblinissa käytössä mujia ja pekonia. Mun mielestä pekoni pesee mujin 10-0 että maussa kuin wikkauksessa.

     
     
  12. #1112
    Höyrähtänyt mikke1974's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    PargasParainen
    Viestit
    19
    Fiberfreaksia density 2:sta olen käyttänyt nyt reilun viikon verran drippereissä ja kyllä se japsipumpulia vie.
    -Wikkaa erittäin tyhjäksi asti => voi huoletta vaihtaa makua ilman wikin vaihtamista
    -Kestää lämpöä paremmin => Ei paljastu mustaa coilin alta kun vaihtaa wikkiä
    -Helppo wikata ja käsitellä
    -Tasalaatuinen
    Siinä päällimmäiset.

    Kävin tänään elektrosavun pojilta hakemassa density 1:stä, jotta pääsen testaamaan mikä ero niillä sitten käytännössä on.

     
     
  13. #1113
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Hattula
    Viestit
    45
    Tervehdys,

    Itse olen kokeillut kaiffarissa tavallista kaupan pumpulia, rayonia ja mujia. Siinä toimii mun mielestä rayoni parhaiten. Wickaa kaiffarissa hanakammin kuin muji. Tavallinen pirkkakin toimii, mutta ei läheskään niin pitkäikäinen kuin reiska.

    Goblinissa rayon ei toimi ollenkaan. Oikeestaan on ihan sama minkä verran laittaa. Jos pistää vähän, wickaa hyvin mutta vuotaa kuin seula. Jos laittaa paljon niin villasukka maistuu, vuotaa kuin semi-seula.
    Mujin kanssa ei wickaa yhtä hyvin, eikä voi ajaa yhtä kovilla tehoilla kuin reiskalla, mutta ei vuoda yhtään.

    Eli kaiffariin rayonia ja gobliniin mujia. Pekonit sun muut tarvii vielä testata.

     
     
  14. #1114
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    ... Seuraavaksi fiber freaks testiin, jos voittaisi Mujin...?
    Aikani leikin FF:n kanssa, pari onnistunutta tekelettä, toinen wickki kesti peräti kolme viikkoa eikä antanut sivumakuja???

    Nyt mätkäisin kaikkiin mujit eikä voi olla helpompaa...laakista sukatonta ja toimii.

     
     
  15. #1115
    @Naama: Olis joo voinut lukea kunnolla, mitä kirjotit ennen ku alkaa kyselee tyhmiä . Vois tulla kuivakat höyryt pannarilla gennyssä...

    Vähän mielipidekyselyä: Kuinka paljon käytetään pannariwickiä ja millä vehkeillä?

    Omat kokemukset olleet kaksi jakoisia, toimii välillä paremmin kuin mikään muu ja sitten taas välillä savua pukkaa.
    Esim. Expromizer 1.1: Savua...
    Aito Kaiffari Lite+: Loistavaa toimintaa
    KfV4 klooni: Toimii ja ei toimi, kuun asennosta kaiketi kiinni...
    Mini Kf klooni: sama homma ylemmän kanssa. Tämän niin toivoisin saavani toimimaan kunnolla pannarilla, ajatuksena sen luulis olevan optimaali wicki tähän???
    Nesteet mulla n. 60/40 Vg/Pg.
    Ja Koh Gen Do käytössä ollut ainoastaan

     
     
  16. #1116
    Käytän pannaria ainostaan subtankin rba-basessa 2,5mm spaced coililla. Siinähän on tosi pieni kammio ja nesteurat, muissa tuppaa vuotamaan herkästi. Muut jaksaa wikata ihan hyvin perinteisellä wikillä.

     
     
  17. #1117
    Mä en ole pannaria kokeillut kuin Delta II vehkeessä, kolme eri pumpulointia aina mujista. Muuten toiminut mainiosti tossa 40 watin pintaan, mutta yhdessä pumpuloinnissa muuttui TH yhtäkkiä järkyttäväksi enkä vieläkään ole keksinyt miksi. Ei se kuivana siis käynyt tai mitään. Myöskin kerran tai pari imassut pohjaosaan nestettä, koska kovaahan tota joutuu imemään, että wickaa.

     
     
  18. #1118
    Tuo bacon on itselle nyt vaihteeksi taas karmeata kuraa. Villasukka maistuu dripperissäkin. Mujilla onnistui laakista Magmaan ja freakshowhin, nyt tein baconista freakshowin ja sukka maistuu. Lisäisin nestettäkin, mutta sitten alkaa vuotamaan pohjasta (jatkan tuosta toisessa ketjussa).

     
     
  19. #1119
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    65
    Miten olette pyöritelleet fiberfreaksia ja cotton baconia ennen kuin työnnätte coiliin? Aiemmin käytin jotain luomukaupasta ostettua pumpulia joka tuntui olevan aika ilmavaa. Nyt fiber freaks ja cotton bacon suoraan pussista niin tuntuu aika tiiviltä tavaralta. Eli ei wikkaa kaiffari eikä lemo kunnolla, puskee tosi nopeasti dryhittiä.

    Vähän jäi sellainen maku että sopivat paremmin drippereihin kuin tankkiatoihin. Vai pitäiskö vähän pöyhiä ennen kuin heittää coiliin? Kokeiltu on vähän, sopivasti ja runsaasti kyseistä tuotetta. Deckille asti hyvin vähän pumpulia seinämää pitkin (eli tiivistyisikö tässä vaiheessa liikaa?) Ja runsaasti juuri ja juuri deckiin asti. 70vg/30pg

     
     
  20. #1120
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Mujia tulee pääasiassa käytettyä, kun niin helppo leikata sopiva soiro ja wikkaa hyvin. FF kokeilin kerran ja jotenkin harsomaista en pitänyt rakenteesta.... Kai sitä niin tykästynyt tuohon mujiin ettei enää muita kelpuuta.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •