Sivu 52 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24248495051525354555662 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,021 - 1,040 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1021
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Kauan tossa on toimituksessa yleensä kestänyt? Mulla ei tullu mitää trackingiä tohon mukaan mut ei vissiin kuulunutkaan tulla? Ja oliko kellään kokemuksia rayonista että fiber freaksistä? Ymmärsin et samaa materiaalia hieman eri muodossa. Toi fiber freaks antaa kyllä selkeesti kirkkaamman maun ku muji ja jopa mun makuun yhtä hyvä ku meshiin vertais.
    Joku vähän reilu viikko tossa tais mennä. Ei tullu trackingia. Suoraan postiluukusta tuli kirjeessä.

     
     
  2. #1022
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Pariviikkoa tais mennä. Mulle tuli tänään postissa mutten vielä ole kerenny autoihin työnnellä tota

     
     
  3. #1023
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Mulle saapu kans tänään! Meni siinä joku puoltoista viikkoa ainaki, silti ihan nopee ku jenkeistä tulee kuitenki. Täytyy tänää koittaa väsätä tosta. Turposko toi kuinka paljon? Et tietää vaa minkä verran kannattaa laittaa

     
     
  4. #1024
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    ei turpoo ollenkaan. 3mm coiliin ei tarvii poistaa yhtään, on just passeli paksuus. vähän venyttää (kevyesti pyöritellen niinku jointtia ja hellästi nypläten niiku .) about sentin suuntaansa 5cm pötkää niin just sopiva. Sitten coilin päistä ottaa enimmät 'alta' saksilla pois ja jättää päälimmäiset haituvat pidemmiksi (n. 1/3 haituvista) jolloin ne laskeutuu nätisti katkottujen (2-3mm yli coilin) olevien päälle ja imee just sopivasti. Näin kun tekee niin ne roikkuvat karvat ei ime coilia ikinä tyhjäksi mehusta ja välttyy dry hiteiltä. Myöskään ei mee altaat niin tukkoon ja jää enempi tilaa nesteelle.

    Kertokeehan kokemuksia kunhan testaatte. Mulla meni tänään yks wikki uusiksi kun oli niin vahvat suklaa maut että ei tahtonut oikeen jälkimaku poistua. Toosi huoletonta on tämän kanssa.

     
     
  5. #1025
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Siis tääähän on aivan käsittämättömän hyvää ja halpaa tavaraa tää rayon siis. Maku on 100-0 verraten mujiin ja fiberfreaksiäki parempaa ja helpompi tehä.

     
     
  6. #1026
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    enää ei pitäs keksiä ku karstoittumaton coili.

     
     
  7. #1027
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Onkos jollain kokemuksia cotton bacon wick matskusta?

     
     
  8. #1028
    Tekis kyl mieli kokeilla, mutta $5.99+$6.88... Noh, joku päivä laitan tulemaan, noi arvostelut oli aika hype-hype.
    Cotton Bacon (10 Pieces) ? ElectronicStix.Com

     
     
  9. #1029
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satyricon Näytä viesti
    noi arvostelut oli aika hype-hype.
    Sehän näissä kaikissa vähän tuntuis olevan. Kaikenmaailman vanuja on jo ehtinyt testaamaan hypetyksen perusteella enkä voi väittää yhdenkään olevan merkittävästi Pharmacarea parempi.

    Kai se pitää pekonikin joskus kuitenkin kokea, halpaa hupiahan tämä on.

     
     
  10. #1030
    Vain Pharmacare on oikeasti halpaa .

     
     
  11. #1031
    Osaako joku sanoa mistä kehkeytyy se kuuluisa villasukan/ pumpulin maku dripperissä? Keitettyä Pharmacarea olen jo käyttänyt hyvällä menestyksellä Phoenix pikkudripperissä, mutta samaa pumpulia Magmassa käyttäessä tulee inhottava puuvillan maku ja liian kosteat höyryt. Phoenixissä oli käytössä 2 ohmin microcoil 0.25mm langasta, magmassa taasen nyt eka yritys 2.3 ohmia 0.35 kanthalista. Voisko olla että pumpuli wickaa liian hyvin, tai paksumpi coil käy liian viileänä mun rajoitetulle 15W tehoille. Pumpulia liikaa / liian vähän? Helvetinmoinen antikliimaksi, odotin kunnon vapottelua magman saavuttua ja sainkin yrjöttävän olon tilalle.. :/

     
     
  12. #1032
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja weezer81 Näytä viesti
    Osaako joku sanoa mistä kehkeytyy se kuuluisa villasukan/ pumpulin maku dripperissä? Keitettyä Pharmacarea olen jo käyttänyt hyvällä menestyksellä Phoenix pikkudripperissä, mutta samaa pumpulia Magmassa käyttäessä tulee inhottava puuvillan maku ja liian kosteat höyryt. Phoenixissä oli käytössä 2 ohmin microcoil 0.25mm langasta, magmassa taasen nyt eka yritys 2.3 ohmia 0.35 kanthalista. Voisko olla että pumpuli wickaa liian hyvin, tai paksumpi coil käy liian viileänä mun rajoitetulle 15W tehoille. Pumpulia liikaa / liian vähän? Helvetinmoinen antikliimaksi, odotin kunnon vapottelua magman saavuttua ja sainkin yrjöttävän olon tilalle.. :/
    Mun mielestä villasukan makua tulee kun pumpuli käy liian kuivana, tai pumpuli on liian kireällä coilissa. Eli siis kireälläkin se käy kuivana.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #1033
    Joo Teppa olit varmaan oikeassa, Phoenixin rutkussa ilmoitti kyllä liian kuivasta pumpulista palaneen makuna, Magmassa paksummalla langalla näemmä ilmaantuu villasukan makua. Tein 1cm koewickin mahdollisimman ohuesta bumbulista ja hyvältä maistui kunnes juissi haihtui ja alkoi sukka taas maistumaan.

     
     
  14. #1034
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mikäs tolla reiskalla on huoltoväli? Cottonia saa vaihdella 3 päivän välein...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #1035
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Cotton Bacon - wool - InTaste Tuosta varsin pätevää pumpulia. Helppoa käsitellä ja omaan makuun en ole huomannut mitään sivumakuja


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  16. #1036
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Mikäs tolla reiskalla on huoltoväli? Cottonia saa vaihdella 3 päivän välein...
    Silloin kun coili täynnä möhnää tulee vaihdettua. Uskallan väittää että meshin jälkeen seuraava kestoisuudessa.

     
     
  17. #1037
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Nytkun on alkanut näitä eri wickmateriaaleja tulla jos jonkin näköstä, tekis mieli kokeilla jotain uutta. Japski ja reiska ollu tähän asti käytössä ainoastaan ja vape-reseptien tilauksen mukana tuli pieni maistiainen FF:ää ja totesin sen toimivaksi. Mitäs kaikkea sitä nyt saakaan tänä päivänä? FF, Cotton Bacon, mitä muuta? Suosituksia?

     
     
  18. #1038
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Siis tääähän on aivan käsittämättömän hyvää ja halpaa tavaraa tää rayon siis. Maku on 100-0 verraten mujiin ja fiberfreaksiäki parempaa ja helpompi tehä.
    Mielenkiintoista...pitkään käytin rayonia ja nyt sain eilen mujia. Muji kyllä imee nestettä paremmin kuin rayon mielestäni eikä maussakaan ole vikaa. Muji tuntuu toimivan paljon paremman tuossa Origenissäkin. Tuota mujia on helppo käsitellä kun leikkaa sopivan soiron kuitujen suuntaan ja tarvittaessa poistaa vaan kerroksen tai kaksi, että saa sopivan vahvuisen coiliin.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  19. #1039
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Nytkun on alkanut näitä eri wickmateriaaleja tulla jos jonkin näköstä, tekis mieli kokeilla jotain uutta. Japski ja reiska ollu tähän asti käytössä ainoastaan ja vape-reseptien tilauksen mukana tuli pieni maistiainen FF:ää ja totesin sen toimivaksi. Mitäs kaikkea sitä nyt saakaan tänä päivänä? FF, Cotton Bacon, mitä muuta? Suosituksia?
    No enkelin karvoitusta, elikkäs Pima Cotton Coils & WicksAngel Hair :: Ego² :: En

    Ei oo käyttökokemusta vielä tuosta enkelin karvasta, itsellä Mujit tankeissa ja Rayonit drippereissä, ei ole mitään syytä vaihtaa konseptia, mutta voishan tuota joskus ottaa pussin jos egolta jotain tilaa.
    "Piirillinen pettää aina"

     
     
  20. #1040
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    ^ Mä olen käyttänyt toisin päin eli mujia drippereissä ja rayonia tankeissa. Toimii...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •