Sivu 42 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #821
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satyricon Näytä viesti
    Eilen tuli Esmoken Japskia, kiitos vaan sinne! Ja on hyvää tavaraa! Taatusti luomua, ei valkastua, mikä on aivan turhaa hommaa missään wick materiaalissa muutenkaan.
    Tuota rayonia kun miettii, niin sehän on melkosen prosessoinnin tulosta: puusta valkoiseksi vanuksi, ei varmaan mitään halpaa tehdä ja jää kyllä mietityttämään sen terveysvaikutuksetkin... Toi metrin pätkä jää mulla sen osalta viimeiseksi hankinnaksi,enempää en sitä osta.
    Tämä Japski vs Pharma? Antaa paremmin makua, on helpompi käsitellä: ei irtoa sitä irtotavaraa juuri ollenkaan verrattuna Pharmaan. Wickkaa paremmin ja tuntus kestävän lämpöäkin paremmin. Suosittelen!
    Tosta Rayonistakin puhutaan, et pitäis olla niitä kuituja eikä cottonia. Sit futais paremmin. ITSE en tiedä asiasta enempää kuin Ketola Jeesuksesta
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  2. #822
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Saiko tota paronin pumpulia ostaa jostain vai onkse hyshys-kamaa?

     
     
  3. #823
    Paroni-kama lienee hyshys tuote, ikävä kyllä... Ellei ole suhteita terveydenhuolto alalla työskenteleviin . Tai no, sitä vois löytyy jopa auton ensiapupakkauksesta tai jostain vastaavasta, tiedä häntää. Ol miten ol, mulle piisaa Japski!

     
     
  4. #824
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hell Sink
    Viestit
    25
    Sairaalasta tai muualta terveydenhuollosta löytyvä pumpuli ei todennäköisesti ole samaa kuin mitä tämä paronin tavara on. Tukusta katsottuna löytyy melkein kolmisenkymmentä eri artikkelia, joista voisi lienee tuotetta valmistaa, mutta sen oikean löytämiseksi suhteillakin saattaisi tulla melkoinen määrä huteja. Toisekseen paronin tekemä prosessi puuttuu, eli se on ato tukossa liiallisesta turpoamisesta mitä tämä kama ns raakana teettäisi.
    Kyllähän se näin on, että vitutus ja persereikä seuraavat sinua hautaan saakka. SE on ainoa asia, joka elämässä on 100% varmaa

     
     
  5. #825
    Sain testiin sitä Reijoa ja olin kyllä pettynyt. Siihen nähden mikä kohkaaminen siitä on ollut niin en ymmärrä kyllä. Keinotekoista ja eikä se mitenkään helpompaa oo ku pumpuli. Ei jatkoon...

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  6. #826
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hell Sink
    Viestit
    25
    Reijossa maistuu ankarasti pöly tms. On hieman kuin vetäisi höyryt jonkun sideharson yms läpi eikä tuo sivumaku poistunut vuorokauden mittaisen ankaran höyryttelyn seurauksena, joten ei jatkoon. Lienee voisi maistua paremmalta vetäistä höyryt kusenpolttamien pikkuhousujen haarakiilan läpi, mutta vaikka sekin lienee maistuisi reijoa paremmalta, niin jätän väliin. Pumpuli on toimiva ja hyväksi havaittu materiaali, joten miksi hakea atoonsa jotakin muuta?

    Japsit, reiskat, nokkospumpulit kaikki on melkoista yritystä päästä johnkin joka on jo käsillä, eli pumpuli. Miksi etsiä etsimällä muuta sitä en ymmärrä. Lienee aikanaan tulee materiaali joka syrjäyttää pumpulin ainakin osittain, mutta yksikään edelä mainituista se ei varmasti ole.
    Kyllähän se näin on, että vitutus ja persereikä seuraavat sinua hautaan saakka. SE on ainoa asia, joka elämässä on 100% varmaa

     
     
  7. #827
    No jo nyt on helvetti, pakko tohon nyt on tarttua: Kyllähän toi Japski pesee Pharman JOKA alueella. Vaikeata nyt sanoa, mikä se isoin asia on, mutta ei ainakaan mitättömin seikka ole se, että Pharmasta lentää tavaraa joka helvetin paikkaa, saa olla ronkkimassa coilista irto karvoja ja muutenkin sitä on siellä sitten seassa: palaa ja maistuu, jos ei huollellisesti buunaa kaikkea ylimäärästä pois!
    Noo nyt vähän rauhotuin... Ei niillä nyt ehkä ratkasevaa eroa ole, mutta jos Japskia saa halvalla ja helpolla, niin sitä otan ja näin on!

     
     
  8. #828
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hell Sink
    Viestit
    25
    Tuohan riippuu ihan pumpulista. Pharma on paskaa, joten etsii jonkun toisen vaihtoehdon?
    Kyllähän se näin on, että vitutus ja persereikä seuraavat sinua hautaan saakka. SE on ainoa asia, joka elämässä on 100% varmaa

     
     
  9. #829
    Ja onko se jaappanilaenen niin ihmeellistä että siitä kannattaa maksaa 10 kertainen hinta Pharmaan verrattuna?

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  10. #830
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Ja onko se jaappanilaenen niin ihmeellistä että siitä kannattaa maksaa 10 kertainen hinta Pharmaan verrattuna?
    EI!
    Japa japa

     
     
  11. #831
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hell Sink
    Viestit
    25
    Ei ole ei
    Kyllähän se näin on, että vitutus ja persereikä seuraavat sinua hautaan saakka. SE on ainoa asia, joka elämässä on 100% varmaa

     
     
  12. #832
    Kilohinta japskissa on 250€/kg joillain kauppiailla...

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  13. #833
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Pakkohan sen on olla hyvää,kuten reiskakin, maksaa perkeleesti maistuu paskalle mutta hyvää on.
    Ei mun japsit ainakaan maistu paskalle. Kannattaa pestä kädet tarpeiden teon jälkeen, jos heti alkaa setuppia vääntämään.

    Reiskankin kanssa olen alkanut tulemaan toimeen, tälläkin hetkellä Foggerissa sisässä, wickailee mainiosti 0.4ohm dual-coililla Maku ei ole yhtä "kirkas" kuin tavan pumpulilla/japsilla, mutta mie oon semmonen tuohisuu muutenkin että kyllä tuo välttää.

     
     
  14. #834
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ihan tasaväkisiä ovat reiska ja japsi. Molemmat parempia kuin pharma helppoutensa ansiosta. Maku ehkä näissä parempi ku pharmassa. Kaikki kolme alusta lähtien toimivaa ilman sivumakuja. En kyllä sanois ainakaan reiskaa kalliiks. Euron metri, josta tekee ns. vitun monta setuppia.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #835
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Japsi on helppoa, ja sen vuoksi se on tällaisen vanhan laiskan läskin valinta. Maksoinkohan about kahdeksan euroa tuosta PAKSUSTA kuplamuovikuorellisesta bumbulia, jossa on varmaan ainakin vuoden srtupöi tarpeet. Ei ole hinnalla pilattu tämäkään.

     
     
  16. #836
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    Itekki tuohon japsicottoniin tykästyny sen takia että aina saa leikattua saman määrän. Muutenki aina ollu hakemista tuon määrän kanssa mutta tällä se on helpompaa. Lappu puoliksi, saksilla leikkaa 2-3kertaa coilin paksusen siivun,pikkusen pyörittää että tulee nyöriksi ja laittaa paikalleen. Parilla ekalla imulla maistuu vähän villasukka mutta nopiaa lähtee pois. En ole ikinä ymmärtäny tuota "less is more" käsitettä näisä pumpuleisa. Jatkuvasti jälkipolttoa kun pumpuli ei kunnola koske coiliin

     
     
  17. #837
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Pumpuli turpoaa saadessaan nestettä ja vähäisemmällä määrällä välttää tuon villasukan.

     
     
  18. #838
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    taitaa olla se kevyt vastus edelleen paras määre.
    Pitäis sitten sulta onnistua, sulla ku tuntuu aina välillä kevyesti vastustavan

     
     
  19. #839
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonyyqi Näytä viesti
    Pumpuli turpoaa saadessaan nestettä ja vähäisemmällä määrällä välttää tuon villasukan.
    En tiä ei ne kyllä minulla ainakaan paljoa turpoa. oon koittanu laittaa muiden ohjeiden mukaan pumpulia silleen että kevyesti liikkuu coilissa, liemet sisään ja muutamat höyryt ja tuloksena jälkipolttoa. Kurkistus coilille ja pumpuli niin kutistunu ettei koske lankoihin ylhäältä. Ehkä tähän on joku kultainen keskitie on olemassa, itse tykkään laittaa enemmän pumpulia ja kärsin nuo parit villasukkahöyryt mutta nautin siitä eteenpäin maistuvista höyryistä :-)

     
     
  20. #840
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Teetkö siitä rullan kun vedät sen coilin sisään? Jos teet niin kokeileppa toimintamallia missä kiepautat vajaan sentin kärjen pumpulisalissista teräväks ja pujotat muuten pumpulin pyörittävällä liikkeellä sisään.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •