Sivu 34 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 243031323334353637384484 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661 - 680 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #661
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Pumpulia ei kannata pyöritellä kuten meshiä Sen verta vain että saa coilin läpi menemään ja sen jälkeen pyöräyttää takaisin löysäksi coilista ulos tulevat päät.

     
     
  2. #662
    Mutta jos se tosiaan maistuu kikkeliltä eikä millään meinaa muuttua niin kannattaa harkita mesh-leiriin siirtymistä. Meillä on keksejä. Tummia keksejä.

    E: Se oli vitsi. Kyllä se oikea määrä siihen coiliin löytyy.

     
     
  3. #663
    Tuli haettua apteekista pharmacaren puuvilla vanua, olisin ottanut pallukoita mutta ei ollut. Reporting back in few hours miten toi toimii.

     
     
  4. #664
    pumpulin sisäänajon/vanhettumisen sivumakuja ei tule. Pumpulisetupilla kun on jonkunlainen "aikaikkuna" jossa se toimii parhaiten.

    Oli pakko kopsata humutusketjusta tämä Twistedin maininta. Tässä kiteytyy mun mielestä se kaikkein oleellisin pumpulin käyttämisessä wikkimateriaalina.

    Eli muutamat ekat höyryttelyhetket (milli tai kaksi nestettä) maistuu pikkaisen sivumakuna "pumpuli", sitten lähtee rokkaamaan: nannaa eli makiaa mahan täydeltä monta monta milliä nestettä... kunnes alkaa maistua tunkkaiselta eli vanhettuneelta, silloin onkin aika vaihtaa uudet pumpulit kehiin.

    Nesteistä tietysti riippuu, kuinka kauan toi "aikaikkuna" on voimassa, mutta silloin pitää naatiskella kun maku on pumpuli setupissa parhaimmillaan.









     
     
  5. #665
    En kyllä tiedä tuosta. Mun mielestä siinä on jotain mennyt perseelleen, jos pumpuli maistuu mukana edes aavistuksen? Jostain syystä muuten pumpuli saattaa maistua helpommin, jos on kädet kosteat esim. e-nesteen jämistä siinä pyöritellessä. Tapana ollut pestä ja kuivata kädet sekä myöskin ato kunnolla ennen uutta punpulointia.

     
     
  6. #666
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mutta jos se tosiaan maistuu kikkeliltä eikä millään meinaa muuttua niin kannattaa harkita mesh-leiriin siirtymistä.
    Tai sitten pesee kädet räpläyksen jälkeen

     
     
  7. #667
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    En kyllä tiedä tuosta. Mun mielestä siinä on jotain mennyt perseelleen, jos pumpuli maistuu mukana edes aavistuksen? Jostain syystä muuten pumpuli saattaa maistua helpommin, jos on kädet kosteat esim. e-nesteen jämistä siinä pyöritellessä. Tapana ollut pestä ja kuivata kädet sekä myöskin ato kunnolla ennen uutta punpulointia.
    No en tiedä onko se alussa pumpulin makua vai mitä, kun en ole pumpulia ikinä syönyt. Itse kanssa pesen kädet ennen pumpulin laittoa ja siitä huolimatta alussa on yleensä hetken aikaa "jännä" sivumaku mukana.

    Eikä se alussa maistuva sivumaku ole niin voimakas, että kummemmin häiritsisi. Voihan se olla, että kädet ei sitten kuitenkaan ole ihan putipuhtoiset olleet tms.

     
     
  8. #668
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Ite olen huomannut että jos laittaa liikaa pumpulia niin se kyllä maistuu. Jos taas laittaa liian vähän niin ei pumpuli turpoa tarpeeksi ja maistuu kanthal. Joskus se pumpulin maku on mukana vain hetken aikaa, kunhan antaa sen hetken aikaa levätä ja kokeilee uudestaan. jos se vieläkin maistuu niin vaihtoon vaan (esim jos ei puolessa tunnissa korjaannu). kyllä sen aika äkkiä oppii huomaamaan että minkälaisia wickejä kannattaa pyöritellä setupiin. Tätä helpottaa tasa-laatuinen pumpuli, esim pharmasta saa yleensä aina sopivia suikaleita otettua ja muokattua.

    Eli itse pyrin katsomaan että ei ole liian paksu ja tiukka rulla jota joutuu "runnomaan", vaan sellainen sopiva jota joutuu vain hieman pyörittelemään että menee coilista läpi. Sitten kun sen kostuttaa niin katsoo että se turpoaa tarpeeksi hyvin coilia vasten. Ainakin tälleen on lähtenyt ihan mukavat höyryt tähän asti :-) Kyllä sen sitten huomaa kun tekee setuppia.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  9. #669
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Jos tuntuu tulevan pumpulin makua setupeissa aina, mutta muuten rokkaa hyvin niin tuon maun pystyy välttämään höyryttämällä setupin teon yhteydessä millin tai pari ilmaan kovilla tehoilla kun laite ei ole kasattuna.

    Jotkut sanoo että hölmöä hukata nestettä, mutta onko se parempi sitten imeä sitä nestettä villasukan makuisena.

    Itsellä ei kyllä enään tule ollenkaan tuota pumpulin makua edes ensimmäisillä höyryillä. Ratkaiseva tekijä oli ettei tee siitä pumpulista rullaa vaan tekee terävän kärjen jonka työntää coilin läpi ja vasta tämän aikana pyörittelee pumpuli molemmista päistä samansuuntaisesti. Hetken hinkkaa coilin sisällä ja pörröttää molemmat päät pyörittämällä vastakkaisiin suuntiin.

     
     
  10. #670
    Kyl toi pharmacare vaan kannattaa, ei maistu ollenkaan kakka niinkuin pirkanpumpulissa. Pirkan pumpuli haisee jollekkin, mutta pharmacare ei haise millekkään.

     
     
  11. #671
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Pitää se todeta ettei Rayon kyllä mitää höpöhöpö/placebo punpulia ole..



    Kaiffari.. Tiistaina setupoitu,ja 4 1/2 tankkia imailtuna Blue Copsaa (Vanilja/mustikka)
    Missä paska ja palanut osio,joka usein coilin alta keskeltä wickkiä jo tässä vaiheessa löytyy?!



    MISTer, 5 tankkia Atmos Labin Nutaccoa imaltuna,myös tiistaina setupoitu,ihmettelyn aihe sama kuin em. ?

    Meinasin vaihtaa ihan tottumuksesta koska yleensä noilla höyryillä jo wicki suht huonossa kunnossa mut perkele et Rayon-pumpuli wickaa ja toimiikin hyvin,ainakin tankkiatoissa!

    JATKOON!
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  12. #672
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Onkos teidän pharmacaret semmosia "tyynyjä" ? Ei kuulemma apteekissa ole saatavissa edes pumpulipalloja Pcarena
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  13. #673
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Tyynyinähän nuo. Leikkaapi lyhyen reunan mukaisesti niin saa hyvii suikaleita jotka venyy pidemmäksi.

     
     
  14. #674
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Tämmöseen mielenkiintoiseen rayon-kirjoitukseen törmäsin:
    http://www.flavourart.co.uk/blog/ray...nd-causes.html
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  15. #675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Tämmöseen mielenkiintoiseen rayon-kirjoitukseen törmäsin:
    Rayon wick, possible side effects and causes.
    Nyt iski ihan järkky deja vu. Oon aivan saletisti lukenut saman jutun, mutta sanan rayon tilalla oli cotton, ja sanan cotton tilalla silica.

    Hmm vai olikohan se ihan sama teksti, mutta luin vuosi sitten joten oletin olevan kyse cottonista. Tiedä näistä.

    E: Kyseessä oli melko varmasti joku pidempikin blogi videoineen ja aiheena se, että ihmiset oli valittanut jotain juuri noita sore throat ja wheezing juttuja ja äijä pokkana kertoi, että hänellä johtui pumpulista ja kannattaa kokeilla siirtyä takaisin silicaan.

     
     
  16. #676
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Niin mut noi oireethan mun käsittääkseni perustu siihen että rayon imee ja "luovuttaa" paremmasti nestettä. Nesteen kulutus kasvaa? Hyöryn tuotto paranee? Ei ehdi kurkku/ keuhkot tottuun isompaan höyryyn (vain joillain hlöillä)?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  17. #677
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Niin mut noi oireethan mun käsittääkseni perustu siihen että rayon imee ja "luovuttaa" paremmasti nestettä. Nesteen kulutus kasvaa? Hyöryn tuotto paranee? Ei ehdi kurkku/ keuhkot tottuun isompaan höyryyn (vain joillain hlöillä)?
    Eli samoja oireita joita jotkut kokevat ensimmäistä kertaa höyrytellessään
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #678
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Eli samoja oireita joita jotkut kokevat ensimmäistä kertaa höyrytellessään
    No mikä pakko se on clearosta siirtyä parenpiin? hä?!

    Mutta juu tuo tässäkin oli vahvana. En enää kyseistä blogiä löytänyt, mutta melko varmasti sedällä wickkas liikaa eikä osattu setuppia tehdä joten pumpuli syyllinen. Ja tällä kertaa se seuraava eli rayon.

    E: Pointti oli että jos joku vänkyrä kertoo rayonin olevan myrkkyä viekkaan tieteellisillä termeillä, kokeile itse. Ihan satavarmasti ei aiheuta mitään oireita mitä muukaan höyryttely ei olisi.

     
     
  19. #679
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eipä tuosta rayonista muita "oireita" tullut, kuin kasvanut nesteenkulutus ja paremmat höyryt.
    Jatkoon menee, jahka tuota taas viitsii tilata, Ahelle kun meni pikku sample.
    KGO & Twist

     
     
  20. #680
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eipä tuosta rayonista muita "oireita" tullut, kuin kasvanut nesteenkulutus ja paremmat höyryt.
    Jatkoon menee, jahka tuota taas viitsii tilata, Ahelle kun meni pikku sample.
    Pikku ja pikku Itse olin huomaavinani ainoastaan pienen sivumaun ja paremmin imee nestettä, tosin se sivumakukin saattoi johtua siitä että ei "pehmentänyt" niin paljoa makuja kuin pumpuli joten nesteen omat vivahteet tuli paremmin esille. Sivuoireet samaa tasoa pumpulin kanssa eli ei juurikaan mitään.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •