Sivu 16 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61213141516171819202666 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #301
    Honkkarista kävin hakemassa pumpulia, ihan yhtä puhdas maku. Olikohan helmi nimeltään? Nyt on pumpulia, vähän jo liikaakin

     
     
  2. #302
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Jäi kyllä silicalla leikkiminen samantien, kun ensimmäisen kerran väänsin igluun microcoilin pumpulilla. Innostuin samalla drippailemisesta huomattavasti enemmän..

     
     
  3. #303
    Lainaus Alkuperäinen postaaja outokainen Näytä viesti
    Varotteleeko muuten pumpuli dripperissä mitenkään, kun alkaa liemet olla vähissä ennenkuin iskee lieskaa poskeen? Väkersin äsken igo-w4:ään microcoilit ja nyt varmuudenvuoksi liotellut ehkä liiankin kanssa noita wickejä... Silicalla muistelen, että alkoi maku kadota ennenkuin alko antaa dryhittiä.
    Mun mielestä varottelee hyvinkin, maku loppuu ensin ja sit tulee aavistus palaneenmakua jo hyvissä ajoin ennen kuin kärtsää edes väriä pumpuliin (ja mä olen melkoinen pahvisuu) Itteäkin jännitti et iskeekö lieskat suuhun jos ei muista tiputella nestettä, kun nyt ekakertaa aloin kunnolla tekemään setuppeja. Pumpulin semisti dryhitti on mielestäni silicaa mielyttävämpikin...alle vrk. on kanthalien postilaatikkoon kolahtamisesta ja nyt on jo evodeissakin microcoilit pumpulilla (pörissy niksaövereissä koko yön)

     
     
  4. #304
    Mulla Xtra-pumpulit käytössä. Ei mitään sivumakuja, vaikka keittämättä ajelen.

     
     
  5. #305
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    36
    Saman myös huomannut, maku laimenee ja ilmenee jännää kurkkutuntumaa joka on hyvinkin selvä itsellä kun olen nyt höyrytellyt pois 85% glyserolilla jatkettuja hangsenin 24mg nesteitä pois. Jatkettuna järkyttävän korkea VG pitoisuus, kurkkutuntuma nolla. Sitten kun kuivaa niin tuntuu lievästi kurkunpäässä ja maku hälvenee. Tietää napautella nestettä lisää.

    Pumpulista vielä oma kaksisenttiseni, kovin on halpaa kun +-1€/100g maksaa marketeissa. Tuotakin kun testiksi erikseen keittelin jotakin 5-10 gramman väliltä eikä sekään satsi tunnu vähenevän minigripistä sitten millään vaikka erinäisiä viritelmiä olen kokeillut vaikka vanhat wickit olisikin käyttökelpoisia. Makukin hyvä, jopa noilla minun VG-hirvityksillä. Helppoa työstääkkin, vaikken itse jaksakkaan coilin sisään niitä lykkiä vaan tyydyn pyörittelemään ympärille.

     
     
  6. #306
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    apoteekista haettu pharmacaren pumpulia ai että on puhas maku
    Minkä hintasta apoteekin pumpuli oli?

     
     
  7. #307
    1,7€ maksoi täälläpäin tuo pussukka

     
     
  8. #308
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    20
    Aluksi oli itsellä käytössä 100% FirstPrice-pumpuli keittämättömänä, muutaman imun jälkeen maistui siltä kuin pitäisikin. Luomupumpulin kanssa (primattuna) ei mitään sivumakuja.

     
     
  9. #309
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    34
    Mulla käytössä life myymälästä ostettua luomu pumpulia ja hyvin toimii , en oo keittänyt tms.. Maku kohillaan.

     
     
  10. #310
    Pumpuli luomupuuvillaa - Ekokauppa Ekolo verkkokaupasta

    Itse tilailin kyseistä, toisessa verkkokaupassa oli 2,50e sama pussi mutta oli loppu. Muualta kun luin tarkempaa tietoa, niin lupailee kyseinen tuote olevansa täysin vegaaninen eikä käsitelty millään mömmöillä. Luulisi että pystyy käyttämään keittämättä

     
     
  11. #311
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja creepycrawly Näytä viesti
    Pumpuli luomupuuvillaa - Ekokauppa Ekolo verkkokaupasta

    Itse tilailin kyseistä, toisessa verkkokaupassa oli 2,50e sama pussi mutta oli loppu. Muualta kun luin tarkempaa tietoa, niin lupailee kyseinen tuote olevansa täysin vegaaninen eikä käsitelty millään mömmöillä. Luulisi että pystyy käyttämään keittämättä
    Ite oon edelleen sitä mieltä että mitä vähemmän tuota on käsitelty, sitä suuremmalla todennäköisyydellä siinä myös on sitten sitä orgaanista paskaa. Otsonilla valkaistu taas on tehdaspuhdasta eikä varmasti sisällä mitään elämänmuotoja, ja vallan reaktiivisena otsonijäämiä ei ainakaan merkittävissä määrin löytyne.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #312
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Ekolon luomupumpuli täälläkin pöhisee, surgical qualitya ja 100% puhtautta ainakin myyntimies mynttiset hehkutteli paketin kyljessä ja nettisivuilla ranskaksi. Alkuun ajattelin että olisi vielä keitellyt mutta sitten mietin että varmaan tiskikone jättää kattilaan enemmän saippuajäämiä kuin mitä tuossa mahdollisesti on muita epäpuhtauksia, tiedä sitä sitten...

    Vielä vähän kahden vaiheilla että jatketaanko pumpulimicrocoililla vai palataanko takaisin silicaan, sillä maku tuntuu olevan intensiivisempi mutta jotenkin tuntuu käyvän keuhkojen päälle raskaammin tää pumpuli kuin silica. :/

     
     
  13. #313
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Tollasta tilasin --> ORGANIC COTTON BIO WICK 3 MM
    Alkaa olee puuvillan kilohinta kohillaa
    Japa japa

     
     
  14. #314
    Sain itekin toimimaan punpulit tuossa joku aika sitten. Alkuun oli onkelmia. Niin tarkkaa säätää se pumpulin määrä ja asettelu. Joillakin kait natsaa ekalla. Tuli semmonen (vaatteiden)kuivauskaapin maku ja jotenkin karvanen tuntu suuhun. Luulisin että väillä oli liikaa pumpulia ja välillä liian vähän. Märkänä(tulvi) setuppi. Rainbowin pumpuleilla ajellaan. Meni varmaan 30ml nesteitä testaillessa ns. hukkaan. Siinähän sitä oppii. Suosittelen kyllä että on toimiva setti varaks. Niksahermoissa ei välttämättä tule se paras setuppi.

     
     
  15. #315
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kangasala
    Viestit
    15
    Ennen tehtiin langat itse . Villasta karstaten ja kehräten. Puuvilla on jo valmiiksi karstattua joten rukit vaan esiin, niin saa kehrättyä millaista lankaa vaan... puuvilla vanusta.

     
     
  16. #316
    ebay.com cotton wick... alkaa kynttilän valmistajille kohta olemaan eioota

     
     
  17. #317
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NappiPohjaan Näytä viesti
    Sain itekin toimimaan punpulit tuossa joku aika sitten. Alkuun oli onkelmia. Niin tarkkaa säätää se pumpulin määrä ja asettelu. Joillakin kait natsaa ekalla. Tuli semmonen (vaatteiden)kuivauskaapin maku ja jotenkin karvanen tuntu suuhun. Luulisin että väillä oli liikaa pumpulia ja välillä liian vähän. Märkänä(tulvi) setuppi. Rainbowin pumpuleilla ajellaan. Meni varmaan 30ml nesteitä testaillessa ns. hukkaan. Siinähän sitä oppii. Suosittelen kyllä että on toimiva setti varaks. Niksahermoissa ei välttämättä tule se paras setuppi.
    Mulla maistui pirkka-pumpuli samanlaiselta, tilasin orgaanista luomupuuvillaa ja nyt maistuu siltä miltä pitääki.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  18. #318
    Höyryttelijä zoomed's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    65
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Java78 Näytä viesti
    Itte tilasin lokakuussa tätä 2 pussia. Höyryttelen näillä varmaan hautaan asti.Ekasta pussista menny vasta kaks slaissia pumpulia.Enkä keittele tätä pussista laitan suoraan koilille.Luomupumpuli - Ihon puhdistus - kauppa.ruohonjuuri.fi
    Tätä tuli tänään postissa ja keittämättömänä ainakin pesi aiemmin käyttämäni "normi"pumpulin maussa ihan 100-0, eli hyvää on. Vähän ihmettelin että miten voi 2x100g pumpulipaketit painaa 0,7kg mitä paketti paino, mutta olivat hipit tunkeneet mukaan jotain luomusuklaamuroja 300g paketin.
    Diablo One red #150 + läjä klooneja.

     
     
  19. #319
    Pumpuli toimii! Onko joku koikkelut analogisen irto filttereistä otettua pumpulia? (vai mitä lie?) Luulisi olevan jo valmiiksi puhdistettua kun jo sen läpi savutellaan. "Pumpulin" pituuskin lähes valmis kangerin atoihin.

     
     
  20. #320
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    apoteekista haettu pharmacaren pumpulia ai että on puhas maku
    Mites on, keitätkö sie Nisca tämän apteekin pumpulin, vai ihan semmosiltaan selkään ja menoksi?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •