Näytä äänestyksen tulokset: Mikä on foorumin käyttäjien ikäjakauma?

Äänestäneet
808. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • 18-25

    252 31.19%
  • 26-35

    289 35.77%
  • 35-45

    177 21.91%
  • 46-55

    71 8.79%
  • 56-65

    17 2.10%
  • 66-75

    2 0.25%
Sivu 2 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 235

Aihe: Minkä ikäisiä olemme.

  1. #21
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Ikäjakauma oli kyllä aika odotettu mutta yllätyin kuitenkin siitä että näin paljon meitä keski-ikäisiä on löytänyt tämän höyryttelyvillityksen koska kuitenkin omat kokemukseni esim; työpaikalla ja monien ikäisteni tai vähän vanhempien tuttujen suusta olen kuullut että he eivät tähän hömppään lähde ja on aikonut vetää oikeaa röökiä hautaan asti vaikka olen yrittänyt rohkaista edes kokeilemaan sähkötupakkaa. Onneksi kuitenkin kymmenkunta kahtapuolta omaa ikääni olen kuitenkin jo onnistunut käännyttämään höyryttelijäksi ja pari lienee edelleenkin sekäkäyttäjänä mutta hyvä alku tämäkin
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  2. #22

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Meitä "aikuisia" näyttäisi olevan yli 10 % ja me vasta lähdetäänkin mukaan kaikkeen uuteen, jos kuulostaa tippaakaan hauskalta, tai joskus jopa järkevältä.

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Kirjoitusten perusteella arvelinkin ikäjakautuman olevan juuri tämän kaltainen. Siitä olen iloinen, että meitä hieman yli hiekkalaatikkoikäisiä on näinkin paljon. Ehkä meidän nyt tulisi oikeasti ryhdistäytyä, ja ruveta rummuttamaan tämän jutun puolesta. Eihän noita nuorempia kukaan usko, koska kaikki vaan kuvittelevat, että siinä sitten taas on muka joku j-paid-, Lumja 800-, -hörhelö, joka ei mistään mitään tiedä, ja kuitenkin lähtee mukaan kaiken maailman hapatukseen. Ja oikeestihan ne on tosi - TOSI - valveutunutta porukkaa. Mutta, mutta...

    Niille ihmisille, jotka on oikeesti sairaita, kokeillu - ihan oikeesti, aikuisten oikeesti - kaikkia konsteja tupakoinnin lopettamiseen, tämä on ollut taivas... pitäisi olla kanava kertoa tuntemuksistaan muulle maailmalle!

     
     
  4. #24

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Taidan olla vanha keski-ikäinen akka ja kun sitä on luullu ihan muuta...

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    54

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    21 löytyy ikää, varmaan siis aikalailla nuorimmasta päästä.


    Helmikuu 2012 - Ensimmäiset testit eGolla ja kuukausi polttamatta. Retkahdin takaisin tupakkaan.
    Marraskuu 2012 - ProVari omistuksessa ja uusi yritys.

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Kuule Loimu - ihana ihminen! Olet saman ikäinen kuin nuorin lapseni. Ole kiltti ja lopeta se idioottimainen röökinpoltto, ennen kuin se lopettaa Sinut. Siirry S-höyryyn, lopeta se, ja jatka elämääsi.

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    54

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Granny Näytä viesti
    Kuule Loimu - ihana ihminen! Olet saman ikäinen kuin nuorin lapseni. Ole kiltti ja lopeta se idioottimainen röökinpoltto, ennen kuin se lopettaa Sinut. Siirry S-höyryyn, lopeta se, ja jatka elämääsi.
    Tuo likimain onkin suunnitelma ja sen takia täällä pyörinkin. eCigWizardlita lähti tilaus tulemaan torstaina, tupakointi on tarkoitus lopettaa heti kun höyryvehkeet tupsahtavat postilaatikkoon!


    Helmikuu 2012 - Ensimmäiset testit eGolla ja kuukausi polttamatta. Retkahdin takaisin tupakkaan.
    Marraskuu 2012 - ProVari omistuksessa ja uusi yritys.

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Iiiiso peukku - toivoisin niin, että kaikki nuoret ihmiset ottaisivat tämän omakseen. Joo, joo, ei se ole ehkä turvallista, mutta tasan varmasti (uskoisin - enkä tunne, että olen maapallon valveilumattomimpia ihmisiä; saa arvostella, jos siltä tuntuu, ei tule näppyjä nenään) turvallisempaa kuin normitupakointi. Lääkäri näytti minulle käppyröitään, ja selvisi, että jos nyt (56 v.) pystyisin lopettamaan tupakoinnin (jonka tein), saisin lisää elinvuosia noin 4-8. Se oli aika pysäyttävää. Entäs te, jotka olette noin 30 v. ja olette savutelleet n. 15-18 v.? Minä ainakin haluaisin nähdä kun lapsenlapset oppii lukemaan, pääsee koulun näytelmään, ylioppilaaksi, kiinni elämäänsä? Ehkä jo myöhäistä, mutta toivo elää. Eijoo huono juttu, kunnes (ehkä - kenties) toisin todistetaan.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Laitetaas tuo ikäki oikeen ku viimeks on täräytetty että juniori elikkä 23 vuotta mittarissa tällä hetkellä..

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Loimu Näytä viesti
    tupakointi on tarkoitus lopettaa heti kun höyryvehkeet tupsahtavat postilaatikkoon!
    Kerkeet vetämään monta röökiä samalla, kun tuijotat laturin valoa ja vartut että se muuttuu vihreäksi

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  11. #31
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Ei helvetti, tulee 32 mittariin just kohta... äsken olin vielä 15... ???

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Ei helvetti, tulee 32 mittariin just kohta... äsken olin vielä 15... ???
    Sama fiilis. Tukka alkaa katomaan otsalta ja parhaat hetket elämässä jo takana päin. Vielä kuin saisi elää uudestaa 17v-25v. vaiheen... oi niitä aikoja.

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    jonkin aikaa sitten kaverin kanssa todettiin että kaikesta jännästä alkaa olla kymmenen vuotta
    eilen saman kaverin kanssa tuli taas puhetta ja todettiin nyt siitä jännästä alkaa olla 15 vuotta

     
     
  14. #34
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    jonkin aikaa sitten kaverin kanssa todettiin että kaikesta jännästä alkaa olla kymmenen vuotta
    eilen saman kaverin kanssa tuli taas puhetta ja todettiin nyt siitä jännästä alkaa olla 15 vuotta
    Sama huomattiin kans kaverin kanssa. Pelottaa se seuraava keskustelu samasta asiasta.

     
     
  15. #35
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Minkä ikäisiä olemme.

    Älä suotta. Siinä kohtaa varmaan dementia jo pukkaa päälle niin pahasti, että mitään ei enää muista ja kaikki on jännää.
    KGO & Twist

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kallio/Hki
    Viestit
    94

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Piirua vaille 30v.

     
     
  17. #37
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    15

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    25v löytyy täältä.

     
     
  18. #38
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    29 tulee ens kuussa täyteen.

    Ei sitä itse tunne vanhenevansa, mutta kun katsoo noita lapsiaan, niin vastahan ne oli vauvoja ja nyt jo kouluiässä...

     
     
  19. #39

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    29 tulee ens kuussa täyteen.
    sama

     
     
  20. #40

    Vs: Minkä ikäisiä olemme.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Granny Näytä viesti
    Iiiiso peukku - toivoisin niin, että kaikki nuoret ihmiset ottaisivat tämän omakseen. Joo, joo, ei se ole ehkä turvallista, mutta tasan varmasti (uskoisin - enkä tunne, että olen maapallon valveilumattomimpia ihmisiä; saa arvostella, jos siltä tuntuu, ei tule näppyjä nenään) turvallisempaa kuin normitupakointi. Lääkäri näytti minulle käppyröitään, ja selvisi, että jos nyt (56 v.) pystyisin lopettamaan tupakoinnin (jonka tein), saisin lisää elinvuosia noin 4-8. Se oli aika pysäyttävää. Entäs te, jotka olette noin 30 v. ja olette savutelleet n. 15-18 v.? Minä ainakin haluaisin nähdä kun lapsenlapset oppii lukemaan, pääsee koulun näytelmään, ylioppilaaksi, kiinni elämäänsä? Ehkä jo myöhäistä, mutta toivo elää. Eijoo huono juttu, kunnes (ehkä - kenties) toisin todistetaan.
    Pieni on minun prosenttini (64v), mutta luulisin asian korjautuvan, kunhan asiallinen tiedotus lisääntyy. Minun ikäisistä ilmeisesti 90 % ei ole kuullutkaan moisesta ja varmaan myöskään ikäryhmäni tupakoitsijoistakaan ei ole kuullut (mikähän lie netin käyttö prosentteina tämän ikäisillä?). Prosenteista puhuakseni, tuntuuko teistä, että edustamme tärkeääkin osaa yhteiskunnasta, jos meitä on about 2500, paljonko se on prosentteina kansakunnasta? Minulle riittää, kun olen löytänyt hienon harrastuksen eläkevuosilleni (aloitin 13.12.11 eikä savuakaan sen jälkeen). Kiitos Nallekarhulle äänestyksen järjestämisestä, luulisin tuloksen olevan aivan toisenlainen parin vuoden kuluttua, seuraillaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •