Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 151

Aihe: SMOK Magneto

  1. #121
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Edelleen näin pienillä jännitteillä ja virroilla voin väittää, että uhri ei tuntenut kyseistä "sähköiskua".
    Too big to fail

     
     
  2. #122
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Tai olkoonkin. Aivan sama.
    Herra x tunsi sähköiskun, mitä sitten?
    Mene ostaan nortti aski.
    Too big to fail

     
     
  3. #123
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raaka-Eki Näytä viesti
    Edelleen näin pienillä jännitteillä ja virroilla voin väittää, että uhri ei tuntenut kyseistä "sähköiskua".
    Jokunen milliampeeri oikeaan paikkaan on kuolemaksi. Ja mä oon kahdesta (2) eri laitteesta saanu sähköiskun, ne on tuolla aiemmin mainittu. Se, että sä väität jotain ei muuta sitä miksikään, niinku ei tätäkään keissiä.

    Milläköhän sä perustelet tämän väittees? Mulla on omakohtaista kokemusta niin tiiän varmasti että näin voi käydä, mutta missä on sun perustelut?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #124
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    juu olen itsekin parit verkkovirta säpsyt ottanut ja käynyt ottamassa uudet rytmit.
    Muutama milliamppeeri peukalossa ei tapa ketään, eikä aiheuta pysyviä vammoja.
    Jos haluat jatkaa keskustelua, niin tuo esille muutama 4,2V pariston uhri.
    Too big to fail

     
     
  5. #125
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raaka-Eki Näytä viesti
    juu olen itsekin parit verkkovirta säpsyt ottanut ja käynyt ottamassa uudet rytmit.
    Muutama milliamppeeri peukalossa ei tapa ketään, eikä aiheuta pysyviä vammoja.
    Jos haluat jatkaa keskustelua, niin tuo esille muutama 4,2V pariston uhri.
    Mä sanoin että muutama milliampeeri oikeaan paikkaan. En peukaloon. Tässä nyt keskusteltiin sähköiskusta, jonka määritelmä löytyy tuosta ylempää, ja siitä onko sellaista mahdollista saada. Ja mä oon saanu, enkä oo ainoa. Sä taas et vieläkään kertonu millä perusteella näistä akuista ei voisi saada sähköiskua.

    Ja toivottavasti oot ainoa joka käyttää paristoja, me muut toivon mukaan pitäydytään akuissa. Turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä nääs.

    Mutta eiköhän kysyjä saanu vastauksen. Putsaa napin ja muut kontaktit, niin se sähkö kulkee mieluummin putkea kuin sormea pitkin. Vaarallista se ei oo, mutta varsin epämiellyttävää ja varmasti hukkaa jännitettä sormen lihoihin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #126
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mä sanoin että muutama milliampeeri oikeaan paikkaan. En peukaloon. Tässä nyt keskusteltiin sähköiskusta, jonka määritelmä löytyy tuosta ylempää, ja siitä onko sellaista mahdollista saada. Ja mä oon saanu, enkä oo ainoa. Sä taas et vieläkään kertonu millä perusteella näistä akuista ei voisi saada sähköiskua.

    Ja toivottavasti oot ainoa joka käyttää paristoja, me muut toivon mukaan pitäydytään akuissa. Turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä nääs.

    Mutta eiköhän kysyjä saanu vastauksen. Putsaa napin ja muut kontaktit, niin se sähkö kulkee mieluummin putkea kuin sormea pitkin. Vaarallista se ei oo, mutta varsin epämiellyttävää ja varmasti hukkaa jännitettä sormen lihoihin.
    Lopetin lukemisen tuohon.
    En ole kiinnostunut paskanjauhannasta.
    Minä tulitan sähkäreitäni sormillani, sinä voit spekuloida kuinka vaarallista olisi tulittaa sydänlihaksella.
    Kuten sanoin tuo joku esimerkki, missä 4,2V patterista saatiin vamma tai kuolema aikaan niin jatketaan sitten.
    Too big to fail

     
     
  7. #127
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Ilmeisesti aika yleinen ongelma ton keskinavan kans... nimittäi mulla igo w3 ei kta kontaktia. Onko jotai helppoa kikkaa miten onkelman sais korjattua?

     
     
  8. #128
    Jonkinlainen adapteri tai pari kuulemma toimii, satuin näkemään ulkomaan foorumilla mainintaa

     
     
  9. #129
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Mites tän napin putsaaminen nyt oikeesti toimii?
    Tahmaa tuo lukitusrengas ja selkeesti työstöstä jäänyttä karstaa siinä kierteessä ja sisällä. Tarviis saada tuo pois mutta ei se meinaa irrota niin millään!

     
     
  10. #130
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayQi Näytä viesti
    Mites tän napin putsaaminen nyt oikeesti toimii?
    Tahmaa tuo lukitusrengas ja selkeesti työstöstä jäänyttä karstaa siinä kierteessä ja sisällä. Tarviis saada tuo pois mutta ei se meinaa irrota niin millään!
    Otat pohjasta sen koko helahoidon irti mis on se nappimekanismi. Siel sisäl on se messinkinen(?) rinkula, pidät napista kiinni ja ruuvaat sen messinkirinkulan veke jonka jälkee sul on pelkkä nappi kädes rinkulan keran. Sit kierrät irti sen lukkorenkaan ja pääset käsiksi sen kierteisiin. Pesu läpikotasin koko härpäkkeelle ja kuivaus ja kasaat uudestaa ni pitäs toimii.

     
     
  11. #131
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    15
    SmokTech Magneto
    Tuolta Magneto+510/ego liitännällinen yläosa. Kick löytyy myös sivuilta. Joko sisään tahi ulkoinen.


     
     
  12. #132
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Mitähän perkelettä tuli rikottua tuosta uudesta tulokkaasta. Kaikki toimi niin nätisti, mutta sitten tuli säädettyä vähän Tobeco Liten keskiruuvia ja nyt jos lyö akun magnettoon ja tulittaa tuota niin koko putki lämpenee atoa myöten.

    Voiko aton oikosulku kuumentaa koko laitteen vai rikoinko tuosta putkesta jotain?

     
     
  13. #133
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Oikosulku kuumentaa koko putken

     
     
  14. #134
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonyyqi Näytä viesti
    Mitähän perkelettä tuli rikottua tuosta uudesta tulokkaasta. Kaikki toimi niin nätisti, mutta sitten tuli säädettyä vähän Tobeco Liten keskiruuvia ja nyt jos lyö akun magnettoon ja tulittaa tuota niin koko putki lämpenee atoa myöten.

    Voiko aton oikosulku kuumentaa koko laitteen vai rikoinko tuosta putkesta jotain?
    Jos ruuvasit Tobecon kontaktiruuvia pohjasta niin se mötikkä missä kanthal on kiinni kääntyi myös ja meni oikoseen. Se kontakti ei ole säädettävä.
    Japa japa

     
     
  15. #135
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Niinpä tietysti.

    Ja tietenkin silloin kun en ole kotona työkalujen ja tarvikkeiden edessä.

    Perkele kun pitää aina toimivaa yrittää parannella. Nooh, huomenna sitten illasta vääntelemään uutta setuppia.......

     
     
  16. #136
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Nytpä onkin edellisen toilailun jälkeen ilmeisesti mennyt liian hyvin.

    Nyt Magneto ei jostain syystä syö enää 18350 akkkua. 18490 toimii komeasti, mutta 18350 jää löysälle heilumaan vaikka teleskooppi on lyhyimmillään ja cappi kunnolla kiinni. Ihan kun toi pohjaosa ois luovuttanut.

    Mitenhän tästä sitten selviäisi?

     
     
  17. #137
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonyyqi Näytä viesti
    Nytpä onkin edellisen toilailun jälkeen ilmeisesti mennyt liian hyvin.

    Nyt Magneto ei jostain syystä syö enää 18350 akkkua. 18490 toimii komeasti, mutta 18350 jää löysälle heilumaan vaikka teleskooppi on lyhyimmillään ja cappi kunnolla kiinni. Ihan kun toi pohjaosa ois luovuttanut.

    Mitenhän tästä sitten selviäisi?
    Rullaat nappi osan irti jolloin putkesta paljastuu magneetillinen vastakappale. Otat akun pois ja sen jälkeen painat sormella tai jollain tota vastakappaletta sisään päin.

    Toinen vaihtoehto on et työnnät ton vastakappaleen ulos, purat sen ja venytät jousen pidemmäksi.


     
     
  18. #138
    Höyryttelijä pviljaka's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    40
    Huomaa, että tuo valkea osa ja sen sisällä magneetti osa ovat molemmat kierteillä. Sitä ei "paineta" ulos tai sisään vaan kierretään. Pienellä talttapäällä voi avittaa kiertämistä. Valkeassa osassa ja magneetti osassa molemmissa on omat pienet hahlot.

     
     
  19. #139
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Itsellä se tuli ulos helposti painamalla. Enkä myöskään huomannut että olisi millään liimalla ollut kiinni toisin kun yläpäässä 510 liittimen pinni valkoisen kiekon kanssa jonka irroitin tarkoituksella, jotta voisin hioa kiekkoa jiekkapaperilla ohuemmaksi saadakseni kontaktin igo w4 dripperiin.

    Ja kyllä se ainakin omasta mielestä mukavampi jos den ottaa irti esim. putken pesua varten niin ei jää vettä mihinkään väleihin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pviljaka Näytä viesti
    Huomaa, että tuo valkea osa ja sen sisällä magneetti osa ovat molemmat kierteillä. Sitä ei "paineta" ulos tai sisään vaan kierretään. Pienellä talttapäällä voi avittaa kiertämistä. Valkeassa osassa ja magneetti osassa molemmissa on omat pienet hahlot.
    Alunperin kyllä yritin talttapäällä ruuvata irti mutta pyöri paikallaan koko helahoito eikä mitkään kierteen pyörähtäneet mihinkään suuntaan.

    Edit: hittoakos tässä jos toimii moitteetta

     
     
  20. #140
    Höyryttelijä pviljaka's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    40
    Fythern, mikäs versio sinulla on tuosta Magenetosta? Ettei vaan ole joku klooni? Sen verran erillaiselta näyttää nuo osat (sinulla ylimääräinen valkea osakin). Tässä minulla esim tuossa valkeassa osassa ja metalliputkessa valkean osan kohdalla on ihan selvät kierteet, saman syvyiset kuin muualla koko putkessa.

    Laitan kohta kuvia omasta...

    edit: lisätty
    kuva1.jpgkuva2.jpgkuva3.jpgkuva4.jpgkuva5.jpgkuva6.jpg

    ...tai sitten nuo sinun kuvat hämäävät
    Viimeksi muokannut pviljaka; 03.04.14 kello 21:58.

     
     
Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •