Sivu 9 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112131959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saila Näytä viesti

    tässä muuten pohdiskelin, että kuinka usein tää kartomisaattori täytyy täyttää? :-[ tai mistä sen huomaa että nyt tarvii täydennystä?
    Viimeistään sitten, kun rupeaa maistumaan "kuivalta" - aikaa on vaikea arvioida, mutta jos yht' äkkiä pöllähtää hirveä palaneen haju, niin sitten on myöhäistä... Itse täyttelen kun "tamppooni" rupeaa näyttämään kuivalta.

     
     
  2. #162
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    9

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    juu kiitos..
    mä tilasin nyt tuolta paradise vapesta muutaman 5ml litkun.. mutta siis joo, jotkut perusmaut kuten mentol ja minttu on jees ja joku hedelmäjuttukin kiinnostaa. siks nyt tilasinkin mustikkaa, sitruunaa, mentolii, mansikkamentolii ja tupla minttua. otin pikkuset pullot et jos ei ookkaan kovin hyviä noh, toivottavasti tulevat ensi viikolla.. kaveri maisto tätä mun enjuicen mentol minttua ja sano et ihan äly hyvää.. että kylläpä on eroja makuasioissa

     
     
  3. #163
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Apua!
    Erään nuoren tuttavani äiti oli minusta ja terveydestäni huolissaan:! Olin kuulemma lopettanut tupakoinnin!!!! Tosin tulipalo oli väärin sammutettu - Merkittävä tieteellinen julkaisu Kauneus ja Terveys -lehti on esittänyt sähkötupakanvastaisen kolumnin. Kyseisessä on ollut (kuulopuhetta, en ole itse nähnyt, kuullut....) kuinka sähkötupakka vaikuttaa sydämeen... ja sen tahtiin??? Entäs se saakelin sähköhammasharja??? Ja kännykkä.... jne.... Odotan edelleen äidiltään vastausta.......

     
     
  4. #164
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kolumnia sen tarkemmin tutkimatta ja vääränlaisista vehkeistä huolimatta rohkenen sen verran tarkentaa arvon leideille, että kyllä se nikotiinipitoinen e-neste vain vaikuttaa sykkeeseen jonkin verran käytön jälkeen, mutta tarkkaa lyöntimäärää en tohdi sanoa. Lisättäköön tosin, että työkykyseurannassa havaittiin tupakoinnin vaikutuksen olevan jopa tasoa 10 lyöntiä lisää per minuutti. Nikotiinihan ON piriste, joka nostaa sykettä ja näinollen pulssia hetkellisesti.
    KGO & Twist

     
     
  5. #165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    36

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Koittaisipa päivä jolloin höyrytin ymmärrettäisiin tekniseksi välineeksi jolla voi höyrystää nesteitä. Sen sijaan että se tarkoittaisi samaa kuin tupakka, tai edes nikotiini. Lopetin tupakoinnin höyryttimen avulla, kokeilematta kertaakaan nikotiinillisia nesteitä. Vaikka eipä sillä kai väliä ole, varmasti Kauneus ja Terveys tietää että kuolen pakkasnesteeseen sitten, jos en kerran nikotiinista saa sydäriä vai miten se meni
    Höyrykulut 237,80


     
     
  6. #166

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Green smokelta tilasin viimeviikolla aloituspakkauksen.. Samantien löysin nää sivut ja tajusin et ois vaan pitäny olla kärsivällinen, ottaa asioista selvää ja tilata parempi pakkaus..
    Ainakin näil näkymil ota eGo ta on kehuttu suht hyväksi..
    Kauheesti oukuttelee ostamaan uus värkki ja uusia juttuja tuohon.. Sen verran olen malttanut mieleni että olen tilannut vissiin 4 tai 5 eri nikotiinitonta makua (sikari, tupakka, vanilja, hmmm..) ja miehelle pari nikotiinipitoista litkua..
    Olen suht hyvin päässyt nikotiinista eroon, lähinnä tapapolttaja olen.. Mut parempi höyryttämällä retkahtaa kuin analogisella..

    Mies polttaa tupakkia, mut lupas testata laitetta kun nikotiininesteet saapuu.. Odotan itsekkin et pääsen pössyttää tupakin/siggen makua.. Alku innostus ylensä laantuu suht nopeesti..

    Niin ja kauheesti tekis mieli tilata punanen pössytin, mut mulla ja miehel on suht turha olla erit välineet (höyrytän niin vähän) joten hän tuskin suostuu akntamaan kauniin punasta höyrytintä mukana
    Mutta tästä se lähtee, höyryttelyä, makjen testaamisia ja toivonmukaan jää noi analogiseen repsahduset kokonaan pois!

     
     
  7. #167

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Persikkamakua voin suositella, tuntuu olevan suht yleisesti pidetty. Peleonin peach juice on saanut aika yleisesti hyväksyntää, itselläni testissä vapology.co.uk :n persikka. On vielä parempaa, kuin laittaa hiukan saman firman vaniljaa joukkoon.

    Ego on hyvä perusvehje, akkuteho on riittävä, ja siihen saa sitten oman maun mukaan iskeä päähän mitä tykkää. Mulla on toi kauniin punainen Bolt peruskäytössä, Ego kulkee mukana varalla + varamakuna. Kummassakin tankki ja karto mukana. Onhan toi Bolt hiukan härskin kokoinen, mutta mun iässä ei enää pahemmin piittaa mitä muut ihmiset sanoo.

    Jos ei ole kiirettä tilata, niin Healt Cabinista pari Ego 900 MAh akkua tilaukseen, niille laturi, ja bogen kartoja, ei tule törkeän hintaiseksi, ja tällä hetkellä sieltä on tainnut tilaukset tulla suht nopeasti.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  8. #168
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    Niin ja kauheesti tekis mieli tilata punanen pössytin, mut mulla ja miehel on suht turha olla erit välineet (höyrytän niin vähän) joten hän tuskin suostuu akntamaan kauniin punasta höyrytintä mukana
    Mutta tästä se lähtee, höyryttelyä, makjen testaamisia ja toivonmukaan jää noi analogiseen repsahduset kokonaan pois!
    Tilaa ihmeessä molemmille omat alotuspakkaukset. Tämä ihan kokemuksesta. Oma mies on satunnaistupakoitsija, polttaa kun iskee inspis. Alotettiin yhdellä 510-startterilla, kun oma Kiinan tilaukseni viipyi. Parin ekan päivän kinastelun jälkeen luovutin sen suosiolla vain miehen käyttöön. Nyt mulla on käytössä eGo ja ukko on aina tunkemassa jaolle. Ei enää oma kelpaa. Ottaa harvinaisen paljon aivoon yrittää lähteä johonkin ja huomata että toinen akku on ukon jäljiltä melkein tyhjä ja toinen oman käytön jälkeen latauksessa.

     
     
  9. #169

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Jos ei ole kiirettä tilata, niin Healt Cabinista pari Ego 900 MAh akkua tilaukseen, niille laturi, ja bogen kartoja, ei tule törkeän hintaiseksi, ja tällä hetkellä sieltä on tainnut tilaukset tulla suht nopeasti.
    Tarkoitatko siis että ego 900 aloituspakkauksen tilaisin, vai että keräisin tuolta erikseen? Oon nyt tosiaan pohtinut et meni syteen tai saveen niin ostan vielä toisen pakkauksen.. Täytyy vaan tosiaan selvittää mistä mä tilaan, sellaisen joka ei vuoda ja on suht hyvä akku ja nesteitä mahtuu tarpeeks (mies ulkohommis, eikä ole aikaa täytellä noita patruunoita.. ELi kaiken pitäs olla vaan nips naps valmiina kun tupakkahimo hälläkin iskee..

     
     
  10. #170

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Minä(kin) suosittelen (pienillä muutoksilla)
    - Joyetech 1000 mAh akku
    - vain sentin pidempi kuin 900, pärjää pitkään
    - Joyetech 900 mAh akku
    - tämä toiseksi, siistimpi "kyläilymalli"
    - Laturi & mahdollisesti seinäadapteri (EU) jos ei ole halua pelkkään usb-lataukseen
    - eGo Mega dual coil kartoja
    - Healthcabinin on ok (jos sieltä oot tilaamassa), mutta Smok-merkkiset parempia (Smok Mega dualeita saa esim. Finnvapelta, Nikotiinittomalta, Esmokilta, yms.)
    näitä ei tarvitse täytellä koko aikaa jos se on tärkeetä
    - Bogen kartoja + eGo cone + drip tip
    - siisti pieni paketti 900 mAh:n akun kera, mutta nestettä joutuu lisäämään huomaatavasti useemmin verrattuna Mega dual coil kartoihin
    jollei sitten pistä bogen ympärille DCT-tankkia (tai vastaavaa tankkia)

     
     
  11. #171
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Minä(kin) suosittelen (pienillä muutoksilla)
    - Joyetech 1000 mAh akku
    - vain sentin pidempi kuin 900, pärjää pitkään
    - Joyetech 900 mAh akku
    - tämä toiseksi, siistimpi "kyläilymalli"
    - Laturi & mahdollisesti seinäadapteri (EU) jos ei ole halua pelkkään usb-lataukseen
    - eGo Mega dual coil kartoja
    - Healthcabinin on ok (jos sieltä oot tilaamassa), mutta Smok-merkkiset parempia (Smok Mega dualeita saa esim. Finnvapelta, Nikotiinittomalta, Esmokilta, yms.)
    näitä ei tarvitse täytellä koko aikaa jos se on tärkeetä
    - Bogen kartoja + eGo cone + drip tip
    - siisti pieni paketti 900 mAh:n akun kera, mutta nestettä joutuu lisäämään huomaatavasti useemmin verrattuna Mega dual coil kartoihin
    jollei sitten pistä bogen ympärille DCT-tankkia (tai vastaavaa tankkia)
    Tähän aika sama. Parilla muutoksella:

    -Joyetech 1000 mAh akku.
    -Joyetech 650 mAh akku.
    - ei ihan yhtä kestävä mutta on vielä kompaktimpi "kyläilymalli"
    - akut kannattaa hankkia USB passthrough ominaisuudella, ne voi ladata silloin mini usb - usb kaapelilla akun päädystä ja mahdollistaa myös höyryttelyn latauksen aikana. Jos haluaa tilata puolan kielellä, niin peleonista saa näitä eri värisinä. Liberty flightsista saa smok techin pass through akkuja eri väreissä (900 mAh). Kotimaasta saa myös kiinankopioita (mitä väliä kun kaikki akut tulevat joka tapauksessa kiinasta).
    - laturi ja seinäadapteri
    - eGo Mega dual coil kartoja
    - näitä saa kotimaasta esim Finnvape, Nikotiiniton, Esmoke. Liberty myy myös hopeisen värisenä.
    -bogen kartoja + shorty cone + drip tip
    - shorty coneja saa finnvapelta (hopeisena), drip tippejä lähes kaikkialta (perus musta muovitippi on hyvä) ja kartoja lähes kaikkialta. kannattaa sitten jossain vaiheessa kokeilla myös smokin dual coil kartoja, kangereita ja bottom coil cartoja, eri kokoisina ja värisinä (musta ja hopea). Bogeilla on kuitenkin kyllä hyvä aloittaa, sillä ne eivät petä. Tarve jatkuvaan nesteiden lisäilyyn voi tosin olla jollekin ongelma.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  12. #172

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3


    no miltäs tämä näyttää, onko hyvä aloituspaketti.

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7956

    Meinasin ensin koota itse, mut laskeskelin et tulis kalliimaksi koota itse kun ostaa tuo paketti..
    Mies on nyt innostuneempi ajatuksesta, joten en haluais et kaik menis plörinäks kun akku ei kestä tarpeeks ja nesteet falskaa?

     
     
  13. #173

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    no miltäs tämä näyttää, onko hyvä aloituspaketti.

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7956

    Meinasin ensin koota itse, mut laskeskelin et tulis kalliimaksi koota itse kun ostaa tuo paketti..
    Mies on nyt innostuneempi ajatuksesta, joten en haluais et kaik menis plörinäks kun akku ei kestä tarpeeks ja nesteet falskaa?
    Elektrosavulla on samanlainen setti ja tulee parissa päivässä

     
     
  14. #174

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    muhnu

    onko sulla käyttökokemuksia täst laitteest!

     
     
  15. #175

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    muhnu

    onko sulla käyttökokemuksia täst laitteest!
    Mul on just toi sama metallin värisenä. Oon ollu tosi tyytyväinen laitteeseen, akku kestää mulla ahkeraa höyrytystä koko päivän Parasta siinä on, et tohon saa lisäosia Suomesta, siis tuolta Elektrosavulta, tosi nopsaan Eikä oo mikään vaikee käyttää.

     
     
  16. #176

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    no niin, tuon sitten tilasin samantien
    http://www.elektrosavu.fi/laitepaketti-p-770.html
    1000mah mustana..

    Kun alkuun on päästy niin sit katsotaan mitä lisäjuttuja tarvitsee tilata..
    Oon ihan intona, tosin tekis mieli antaa miehelle toi green smoke valkonen ja itse ottaa toi uus pakkaus.. :P
    omaani tietty voin nyt sit hankkia erivärisiä atoja, ei tarvi pelkkiä mustia tilailla..

     
     
  17. #177

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Toi paketti vaikuttaa varsin laatuun käyvältä ja hyvältä hinta/laatusuhteeltaan. Sen kanssa pääsee hyvin höyryttelemään, ja myöhemmin voi tutustua mega-dual-coil-cartojen ja bogejen ihmeelliseen maailmaan, jos tarvetta löytyy.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #178

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Joo,toi on tosiaan ihan jees paketti ja toi 1000mah myös hyvä jos innostuu noihin mega-dual-coileihin. Toi greensmoke kannattaa ehkä luovuttaa mieluummin naapurin miehelle.(tää oli ihan pakko sanoa)


     
     
  19. #179

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    no niin, tuon sitten tilasin samantien
    http://www.elektrosavu.fi/laitepaketti-p-770.html
    1000mah mustana..
    Hyvä!

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    no niin, tuon sitten tilasin samantien
    http://www.elektrosavu.fi/laitepaketti-p-770.html
    1000mah mustana..

    Kun alkuun on päästy niin sit katsotaan mitä lisäjuttuja tarvitsee tilata..
    Oon ihan intona, tosin tekis mieli antaa miehelle toi green smoke valkonen ja itse ottaa toi uus pakkaus.. :P
    omaani tietty voin nyt sit hankkia erivärisiä atoja, ei tarvi pelkkiä mustia tilailla..
    1000 mAh akuilla ei tarvitse olla koko ajan latailemassa vaan voi keskittyä olennaiseen eli . Hyvä setti siis ja siitä se lähtee .

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •