Sivu 8 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121858 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #141
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    6

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mä rakastuin tänään ku sain paketin pienen odottelun jälkeen..
    Tuore mansikka-aromi E-Liquid Refill - PG - 5ml - 12mg <--- tuohon :-*

     
     
  2. #142
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ann81 Näytä viesti
    Mä rakastuin tänään ku sain paketin pienen odottelun jälkeen..
    Tuore mansikka-aromi E-Liquid Refill - PG - 5ml - 12mg <--- tuohon :-*
    Minkä merkkinen?

     
     
  3. #143
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    6

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nina Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ann81 Näytä viesti
    Mä rakastuin tänään ku sain paketin pienen odottelun jälkeen..
    Tuore mansikka-aromi E-Liquid Refill - PG - 5ml - 12mg <--- tuohon :-*
    Minkä merkkinen?
    E LIQUID - PINK SPOT VAPORS - FRUIT

     
     
  4. #144

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Ilmeisesti LF:ltä tilattu tuo yllä oleva?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  5. #145
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    6

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Ilmeisesti LF:ltä tilattu tuo yllä oleva?
    Jep

     
     
  6. #146

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tämä on tsemppiviesti.
    Ostin tänään itselleni uuden läppärin. Ei tässä mitään mutta suurimman osan maksoin niillä rahoilla mitkä oon laittanut jemmaan sen jälkeen kun aloitin höyryttelyn. Oli aika mageeta iskeä reilu 300 euroa pöytään ja ajatella että kaikki rahat on säästyneet sillä etten ole imenyt tervaa ja häkää keuhkoihini...

    Ei muuta. Tsempiä leidit!!!!!

     
     
  7. #147
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nico-tin Näytä viesti
    Tämä on tsemppiviesti.
    Ostin tänään itselleni uuden läppärin. Ei tässä mitään mutta suurimman osan maksoin niillä rahoilla mitkä oon laittanut jemmaan sen jälkeen kun aloitin höyryttelyn. Oli aika mageeta iskeä reilu 300 euroa pöytään ja ajatella että kaikki rahat on säästyneet sillä etten ole imenyt tervaa ja häkää keuhkoihini...

    Ei muuta. Tsempiä leidit!!!!!
    Hienoa! Itse olen sortunut "hifistelyyn" vapottamisen suhteen: aina tarvitsee jotain...

     
     
  8. #148
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei vaan kaikille vapo-ladyille!
    Sähkötupakoita jo muutama kuukausi sitten aloin täällä katselemaan, nyt olen pari viikkoa tutustunut ego-t -sähkikseeni ja luvannut perheelleni lopettaa vanhanaikaiset vuoden loppuun mennessä.... Hiukan hirvittää, vaikka kokemukset ovatkin olleet melko miellyttäviä...
    Saas nähdä, kaikki vinkit aloittelijalle tervetulleita, kiitos!

     
     
  9. #149

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vaporazor Näytä viesti
    Hei vaan kaikille vapo-ladyille!
    Sähkötupakoita jo muutama kuukausi sitten aloin täällä katselemaan, nyt olen pari viikkoa tutustunut ego-t -sähkikseeni ja luvannut perheelleni lopettaa vanhanaikaiset vuoden loppuun mennessä.... Hiukan hirvittää, vaikka kokemukset ovatkin olleet melko miellyttäviä...
    Saas nähdä, kaikki vinkit aloittelijalle tervetulleita, kiitos!
    Tsemppiä vaan vaporazor ja huoli pois. Itsekin vasta vähän aikaa höyrytellyt eGo-T:llä, ainoat ongelmat olleet tankki+ato kombinaatioissa, mutta kartot ovat pelastaneet mut analogisiin palaamiselta Täältä foorumilta löytyy kyl apuja ihan kaikkiin mahdollisiin pulmiin!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nico-tin Näytä viesti
    Tämä on tsemppiviesti.
    Ostin tänään itselleni uuden läppärin. Ei tässä mitään mutta suurimman osan maksoin niillä rahoilla mitkä oon laittanut jemmaan sen jälkeen kun aloitin höyryttelyn. Oli aika mageeta iskeä reilu 300 euroa pöytään ja ajatella että kaikki rahat on säästyneet sillä etten ole imenyt tervaa ja häkää keuhkoihini...

    Ei muuta. Tsempiä leidit!!!!!
    Vau, hieno homma

     
     
  10. #150

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mitenkäs teillä höyryttelyyn siirtyminen on vaikuttanut ihon kuntoon? Itselläni on nyt 8 viikkoa takana vapottelua ja naama on pahemman näköinen kuin hurjimpina teinivuosina Kuuluuko tämä normaaliin kehon puhdistautumiseen ja ennen kaikkea; kauanko näitä finnejä pitää sietää?!

     
     
  11. #151

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Heippa kaikille!

    Aion aloittaa höyryttelyn tuota pikaa, kunhan nesteet saapuu Olen kyl ihan pihalla kaikesta, mutta kaippa kokemus karttuu ajan myötä. Analogisen tupakoinnin lopettaminen olisi mahtava juttu, koska olen jo kaikki keinot käyttänyt Champixia lukuunottamatta. Eli vinkkejä ja neuvoja otetaan vastaan ilomielin

     
     
  12. #152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ELeidi Näytä viesti
    Mitenkäs teillä höyryttelyyn siirtyminen on vaikuttanut ihon kuntoon? Itselläni on nyt 8 viikkoa takana vapottelua ja naama on pahemman näköinen kuin hurjimpina teinivuosina Kuuluuko tämä normaaliin kehon puhdistautumiseen ja ennen kaikkea; kauanko näitä finnejä pitää sietää?!
    Muistan lueskelleeni ulkomaisilta forumeilta että joillekkin höyryttelijöille on tullut finnejä. Toisilta hävinneet muutamassa kuukaudessa ja toisilla taas kestänyt pidempäänkin. Kannattaa kurkata myös tämä ketju http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=484.0

     
     
  13. #153
    Höyrähtänyt Minni's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    9

    Morjensta

    Tulin tänne mitälie marras-joulukuussa ja tutkin sivustoja antaumuksella...
    ...aika pitkään piti pähkäillä, mut sitten alkoi muodostuu omat aatteet mitä lähden tilaamaan.
    Nooh - sittenpä iski talouteen pahasti joulut ja koko hommeli oli pakko jättää tuonnemmas.

    Ehkä tyypillistä naisten pähkäilyä - nyt kun palasin "hoitamaan asian"...niin vaikka yhä on ne
    jotkut näkemykset mitä tilaan - on mennyt aikaa selatessa eri kauppojen sivuilla, mistä saan mitäkin
    ja mihin hintaan - joka tana vie aika haastava homma sekin :-)

    Mutta höyryyn päin mennään, jahka tää alkuhöyryily asian kaa tuottaa tuloksensa.

    -Minni-


     
     
  14. #154
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Juu, täytyy myöntää että pähkäilyä tulee harjoitettua täälläkin . Se on vaan joskus niin vaikea päättää :P.

     
     
  15. #155

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Ja vaikka tässä kuinka pähkäilee niin ei varmuudella aukee!

    Tajusin juuri tilanneeni latureita "sokkona" kun en tajunnu tarkistaa paljonko niistä tulee virtaa ulos...
    Ja lisää isoja akkuja tietty. Kun toi seuraava paketti tulee niin must tuntuu että noi startteri osat lentää roskiin.

    Menty taas analogisilla kun ilmeisesti toi nyt vielä ainokainen laturi rikki. Prkl!

     
     
  16. #156
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    9

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    täällä yks naikkonen lisää. eilen sain hyppysiini 510 vehkeen. tilasin nesteet enjuicelta ja täytyy kyllä sanoa että kuraa (ainakin mentol mint ja mint premium maut 11mg nikotiinia)...
    mistä kannattaa nesteet tilata? huom. pitää tulla kunnon täyteläinen maku suuhun !

    tässä muuten pohdiskelin, että kuinka usein tää kartomisaattori täytyy täyttää? :-[ tai mistä sen huomaa että nyt tarvii täydennystä?

     
     
  17. #157
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrytyttö Näytä viesti
    Ja vaikka tässä kuinka pähkäilee niin ei varmuudella aukee!

    Tajusin juuri tilanneeni latureita "sokkona" kun en tajunnu tarkistaa paljonko niistä tulee virtaa ulos...
    Ja lisää isoja akkuja tietty. Kun toi seuraava paketti tulee niin must tuntuu että noi startteri osat lentää roskiin.

    Menty taas analogisilla kun ilmeisesti toi nyt vielä ainokainen laturi rikki. Prkl!
    Koita esim pinseteillä nitkutella akun tai laturin keskinapaa aavistus ylöspäin..

     
     
  18. #158
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Täälläkin uusi foorumilainen. Kuukauden päivät olen täällä lueskellut, eilen sain viimein rekisteröidyttyä.
    Ennen joulua aloitin höyryttelyn, pari viikkoa meni yksi oikea päivässä, nyt en uuden vuoden jälkeen ole kokeillut enää muuta kuin eGo:ani.
    En ole ikinä pitänyt itseäni ns. välineurheilijana missään asiassa, mutta tämän myötä olen huomannut tilailevani sitä sun tätä. Jännää. Mies mulle naureskelee, mutta siinähän nauraa, vuoden parin kuluttua mä nauran sille kun vertaillaan keuhkokuvia.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  19. #159

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saila Näytä viesti
    täällä yks naikkonen lisää. eilen sain hyppysiini 510 vehkeen. tilasin nesteet enjuicelta ja täytyy kyllä sanoa että kuraa (ainakin mentol mint ja mint premium maut 11mg nikotiinia)...
    mistä kannattaa nesteet tilata? huom. pitää tulla kunnon täyteläinen maku suuhun !

    tässä muuten pohdiskelin, että kuinka usein tää kartomisaattori täytyy täyttää? :-[ tai mistä sen huomaa että nyt tarvii täydennystä?
    Aikas tuore höyryttelijä olen itsekkin, mutta Libertyltä saa ihania XO -makuja, ja minun makuuni ne on hyviä. Ja oma nimi pullossa on ihana
    Nesteille on oma ketjukin, sieltä saat lisää käyttökokemuksia. ( kartomisaattorista en osaa sanoa - kun höyry loppuu on paras arvaukseni)

     
     
  20. #160

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Pieni huomautus tähän että tuskin kannattaa XO-sarjaa ENjuiceen pettyneelle suositella. XO:t ovat nimittäin ENjuicen Libertylle valmistamia. Täyteläisestä (jota kysyttiin) mulle tulee mieleen ainakin Vermillon Riverin maut jos koko tuotannosta puhutaan. Paha tarkemmin suositella kun et kerro mistä tykkäät.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •