Sivu 7 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #121
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiitos linkistä.

     
     
  2. #122

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Moi taas leidit Mäkin sain sen mun sähkötupakin sitten hyppysiini reilut pari viikkoa sitten - jee! Tavoitteena oli vähentää röökaamista, mut yhtään vanhan koulun tupakkaa en olekaan sen jälkeen polttanut. Onko teillä ollu lainkaan mitään teknisiä ongelmia noiden vehkeiden kanssa? Mä sain aluks litkut vuotamaan sieltä aton ja akun välistä jostain ja kun olin NIIN paljon opiskellut noita gurujen vinkkejä niin aloin tietty ensialkuun purkaa sitä atoa Enhän mä sitä piikkilevyä ees saanu kelpo opetusvideosta huolimatta irti ja pakko oli pyytää miehistä apua... Vaan eipä auttanut "tupsukoiden" asettelu ja lopulta tosiaan apu löytyi eukon imutehon hölläämisestä.

    Nyt alkoi mun 2 LR atoa sitten 2 viikon palvelun jälkeen antaa sellasta palanutta makua, yök. Tein ilmastointireiät tankin kanteen - ei apua. Taas reteesti purin molemmat ja pesin ja kuivapoltin (nyt sain muuten molemmat neulalevyt itse irti), taisivat siirtyä atomisaattorit atomisaattorien taivaaseen sen siliän tien. Onneks on noita kartoja, ettei ihan äkkiä hätä tule. Niistä vaan tulee jotenkin kuivemmat höyryt ku tankeista.

    No sellasta, hyvin on onnistunut tupakoinnin lopetus kaikesta huolimatta. Kokeilin iloliemen kera myöskin tässä edellisviikonloppuna, toisen mukana olleen sähkötupakin onnistuin hukkaamaankin reissussa, mutta yhtään oikeeta röökiä en vetänyt. Ja löytyi se kadonnut sähkötupakkikin hullun tuurilla muutaman päivän päästä


     
     
  3. #123
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    5

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mä en ole edes osannut kaivata tupakkaa sen jälkeen kun ekana sähköröökin jälkeisenä iltana töiden jälkeen imaisin puolikkaan. Mies nyysi mun röökit ja poltteli ne omiensa puutteessa, enkä ole sen jälkeen ostanut askiakaan.

    Koko ajan tekisi kyllä mieli tilailla lisää sähkötupakkatavaraa ja nesteitä. Mulla on Genesiksen perus-510, mutta se on ehkä vähäsen alkanut tökkiä - en tiedä, mikä sitä makua pilaa, mutta kaikissa nesteissä on sama inha maku taustalla, ja mä olen tulkinnut sen vanun mauksi. Hyi. Laitteiden peseminen ei auta. Paremmalta maistuu kun drippailen suoraan, mutten ole ihan varma kestääkö tuo mun ato sellaista käyttöä... tekisi mieli kokeilla tankkimallisia, jos niillä saisi drippausta vastaavan puhtaan maun ilman jatkuvaa tippojen lisäystä. Sitäpaitsi tänään sain aton pariinkin kertaan vuotamaan oikein huolella, ehkä lisäsin nestettä liikaa - toivottavasti se ei ole hajoamassa vielä.

    Nesteistä käytin pari viikkoa Genesiksen kahvia (ihan jees, mutta kyllästyy siihenkin) ja suklaata (vähemmän jees, helposti ällö maku, eikä mun mielestä muistuta suklaata lainkaan). Tänään posti toi libertyflightsilta viisi pikkuputelia, ja vaikka noissa mun mielestä onkin vähän miedompi maku ja saan irti vähemmän höyryä, on maut raikkaampia ja tykkään kovasti ainakin appelsiinista, spearmintistä ja päärynästä. Lakritsa ei mun suussa maistunut yhtään miltään, ja vanilja oli vähän äklö.

    Röökinmakuisia en ole edes kokeillut, enkä ehkä haluakaan.

    Aamuisin ei enää yskitä. Huulet kyllä kuivuu enemmän, ja liiallinen höyryttäminen alkaa janottaa. En myöskään ole vieläkään keksinyt kätevää tapaa kuljetella sähkötupakkaa mukana - genesiksen 510:n matkakotelo olisi muuten ihan hyvä, mutta sitä varten täytyy joka kerta ruuvata akku irti atosta enkä mä jaksaisi räpeltää. Nyt koko pötkö pyörii takintaskussa.

     
     
  4. #124
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ani Näytä viesti

    Röökinmakuisia en ole edes kokeillut, enkä ehkä haluakaan.

    Niin minäkin aluksi luulin että en missään nimessä haluaa tavallista tupakanmakuista. Poltinhan normistikin vaan mentholitupakkaa eikä tavallisia.
    Mutta tuli miehen aloitteesta tilattu muutama sellainenkin ja yllätys oli suuri kun huomasinkin pitävänikin niistä. Ja silloin tällöin kun muut maut alkavat tökkiä ja haluaa sen imelän maun pois suusta, niin silloin on sellainen perusneutraali maku ihan kohallaan

     
     
  5. #125

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    En tiedä ootteko kukaan törmänneet moiseen mutta tässä yks aamu kun kauheessa kiireessä vein lasta tarhaan ja tungin 510.n farkkujen taskuun niin alkoi "muikeasti" kuumottamaan kupeessa... Eli olkaas varovaisia niiden röökejenne kanssa, leidit!

    En tiedä oliko kostea ilma vai otollinen kitka, mutta ei tuntunut kovin kivalta :P

     
     
  6. #126

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mä en ole uskaltanut jättää patteria, siis koko hoitoa, esimerkiks yöksi minkään vaatteen taskuun vaan pitänyt pöydällä. JOS sattuisi joku oikkari..mitään en näistä mekanismeista ymmärrä, mutta virtaahan se patteri antaa ja laite kuumenee jos virta on päällä koko ajan.
    Voiko ne yksinään kosahdella, pitäisikö säilyttää jossain metallirasiassa?

    Omassa käytössä on kombo Riva/eGo + Bud -tankki ja minusta tuntuu, että patukka käy välistä aika lämpöisenä jos oikein antaumuksella isojen höyryjen toivossa imuttelee vaikka nikotiinitonta.

     
     
  7. #127

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Uusi naishöyryttelijä ilmoittautuu!

    Tupakointivuosia parikymmentä takana ja tavoitteena ainakin vähentää reilusti, kenties myöhemmin lopettaa.
    Alku ei paras mahdollinen mutta aion jatkaa.




     
     
  8. #128

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tervetuloa Höyrytyttö!

    (Täälläkin noin parikymmentä vuotta sauhuttelua takana joillain lakko/lopetusyrityksillä, mutta ei koskaan näin pitkällä vielä)
    Mulla on taas epävarmuuden hetket käsillä. Tekisi NIIN kauheasti mieli tupakkaa ja kaikki korvikkeet tuntuu just niiltä korvikkeilta ja käyn itseni kanssa kamppailua siitä oliko se tupakka nyt niin ihanaa niiden ensi-pari henkosten jälkeen ...

    Tänään tulee täydet viisi viikkoa täysin ilman röökiä, niitä edelsi viikko yhdellä askilla höyryyn totutellen.
    Näin viime yönä unta jossa ostin pikkuaskin tupakkaa ja se oli sellainen jätskipikarinmallinen paketti sellaisella kovamuovikotelolla eli jotenkin teknisempi kuin onkaan..

    Siis niin tiedän jo että jos retkahdan en voi katsoa itseäni peiliin ja menen nurkkaan häpeämään..


     
     
  9. #129
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Uudehko höyrynainen ilmoittautuu!
    Nyt on noin 8 viikkoa höyryttelyä takana ja kertaakaan en ole analogista maistanut. JES!
    Sain lahjaksi greensmoken höyrystimen (510) ja olen näköjään tälläkin pärjännyt. Nyt alkaa tosin mennä hermo patruunoiden jatkuvaan täyttöön.

    Sain viimein miehenikin mukaan touhuun ja tilattiin sitten eilen hälle 510-T. Päädyttiin 510 malliin koska kumpikaan meistä ei ole vielä henkisesti valmis kulkemaan "mokkula" kädessä kaupungilla.
    Noh pitihän sitä sitten samalla tilata nesteitä lisää koska minähän en kaikista omistani luovu!
    Samaan syssyyn sitten tilasin isälle ja kaverille nesteet, kun kerran itse menin käännyttämään.

    Tänään huomasin etten ole ladannut noita 180mAh akkuja 2kpl kuin viimeksi torstaina! Hirveesti on höyryttelyn määrä näköjään vähentynyt. Mieheni noista akuista kiinostui ja sitten oltiinkin jo vahingossa tilaamassa 340mAh akkuja molemmille Kiinasta. Samaan syssyyn tuli sitten vielä muutamat low resistance atot (noku ne on alennuksella! Kato noita värejä!!...), tietysti molemmille eri värejä ettei vaan mene höyryttimet sekaisin.

    Alkaa näköjään rahaa palamaan ihan hulluna kun toinen ei ookkaan korvan juuressa hokemassa: et sä nyt tollastakin tarvii... Aion siis itsekin siirtyä tankki malliin jos se tuntuu hyvältä.
    Nyt vaan toivon että noi osat kanssa sopii ja odotellaan täällä ihmeissään.

     
     
  10. #130
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Ani,

    Minulla on tälläisiä koteloita missä kuljetan 901:stä, sopii myös 510:lle. Värejäkin löytyy tuolta HC:lta. . Sitten kannan vielä käsilaukussa PCC:tä johon saa lataukseen yhden akun ja pari cartoa.

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7259

    Tuo ikävä tausta maku on juuri noissa vanupatruunoissa se ikävä piirre. Itse vaihdoinkin drippailuun tämän takia ja nyttemmin olen käyttänyt myös cartoja sekä tankkimallia (joka vihdoinkin tuli 901:lle ). Toisaalta se aton pesukin auttaa pahimpien makujen poistoon.

    Milille tervetuloa foorumille.

     
     
  11. #131

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti


    Minulla on tälläisiä koteloita missä kuljetan 901:stä, sopii myös 510:lle. Värejäkin löytyy tuolta HC:lta. . Sitten kannan vielä käsilaukussa PCC:tä johon saa lataukseen yhden akun ja pari cartoa.
    Ihastuin ajatukseen pcc:stä. Tulee varmaan olemaan höyryttelyni elinehto.

     
     
  12. #132
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrytyttö Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti


    Minulla on tälläisiä koteloita missä kuljetan 901:stä, sopii myös 510:lle. Värejäkin löytyy tuolta HC:lta. . Sitten kannan vielä käsilaukussa PCC:tä johon saa lataukseen yhden akun ja pari cartoa.
    Ihastuin ajatukseen pcc:stä. Tulee varmaan olemaan höyryttelyni elinehto.
    Juu, etenkin pikkuisten akkujen kanssa tämä on ehdoton.. Kerkeää lataamaan sopivasti akun kun toinen on käytössä ja mikä parasta pcc ei vie hirveästi tilaa.

     
     
  13. #133
    Höyrähtänyt Minni's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    9

    Helouhelou

    Tervehdys kaikki höyrähtäneet !!!

    Olen tutkaillut sivustoja pari pitkää sessiota ( ja ompi menny aikaa ja normi tupakkaa...)
    Tarkoitus on liittyä joukkoon - tosin vielä en ole ehtinyt edes tilata mitään.

    Oma tupakointi historia on yli 20 vuotinen, alkanut ns. punaisilla ja muuttunut ns. sinisten käyttöön.
    Ensimmäinen syy hakeutua tutustumaan sähköiseen pössyttelyyn lie melko naisellinen, eli toive siitä jotta sisätiloissa ei tapahtuisi ruskettumista materiaaleille - vaikka tupruuttelisikin. Sitten toki pajahti mieleen, että ehkäpä voisi myös vähentää nikotiini-riippuvuutta kuitenkin vielä ensin jatkaen totuttuja kehon liikkeitä.

    Näillä sivuilla sai ensin käsityksen, että on vain yksi toimintatapa laitteilla (atomisaattori + vanupatruuna) ja vasta selailtua pidempään alkoi hahmottua, että on myös tankkeja ja cartomisoijia...jonka vuoksi tuo mitä tilaan on myös venynyt. Ehkäpä tässä kohta alkaa pystyä päättämään...[ moderaattorit huom. oliskos syytä tehdä sivuille myös oma osio eri toiminta variaatioista - mallit ja koot sivun tapaan ]

    Viihteellistä oli tutustua (kieltämättä kai aika miesvoittoiseen) härpäke-varusteluun ja askarteluun :-) mutta vaikka toki minullekin on tärkeää tekninen toiminta, niin on sillä kyllä myös suuri merkitys miltä e-savuke näyttää !!! Ehkäpä joku vielä joskus innostuu "hifistelemään" myös ykkös-kriteerinä ulkonäkö...joka toki tietty varsin henk.koht. asia.

    KOKENEEMMAT VOISI KERTOA:
    - Onko varsin tavallista, että tuotteita on aina tilailtava eri paikoista ? (varastotilanne, valikoimat)
    - Löytyykö kokemusta värien saatavuudesta, kun violettia haikailee ?
    - Ymmärsinkö oikein, että joissakin malleissa voi käyttää samassa härpättimessä sekä tankkeja, että cartomisoijia?
    - Toimiiko usb-läpiviennit myös hubeilla?


    kunnes jälleen,
    Minni

     
     
  14. #134
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    55

    Vs: Helouhelou

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Minni Näytä viesti
    KOKENEEMMAT VOISI KERTOA:
    - Onko varsin tavallista, että tuotteita on aina tilailtava eri paikoista ? (varastotilanne, valikoimat)
    - Löytyykö kokemusta värien saatavuudesta, kun violettia haikailee ?
    - Ymmärsinkö oikein, että joissakin malleissa voi käyttää samassa härpättimessä sekä tankkeja, että cartomisoijia?
    - Toimiiko usb-läpiviennit myös hubeilla?
    Anteeksi naiset.

    -Kyllä, tuotteita saattaa joutua varastotilanteen takia tilaamaan useasta paikasta. Itse ainakin tilausta suunnittelen siten, että määritän itselleni sen mikä on tärkein (esimerkiksi väri ei ole aina minulle tärkein; nesteiden saatavuus on). Tällöin voin ("hieman") rajoittaa kauppojen (ja postikulujen) määrää.
    -Kierteet ratkaisevat millaisia höyrystinosia voit käyttää. (jos joku tietää tankkiatoista paremmin niin saa kommentoida)
    -USB-läpiviennit syövät yllättävän paljon virtaa, jolloin USB-hubien käyttöä kannattaa harkita tarkemmin. Tietokoneen USB-portti ei (ainakaan minun käsityksen mukaan) anna riittävästi virtaa USB-läpiviennille. Tällöin olisi suotavaa, että hubissa olisi riittävän tehokas virtalähde (ulkoinen)
    Laitteet: Ego, Lava
    Kartot <3

     
     
  15. #135
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Helouhelou

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Minni Näytä viesti

    KOKENEEMMAT VOISI KERTOA:
    - Onko varsin tavallista, että tuotteita on aina tilailtava eri paikoista ? (varastotilanne, valikoimat)
    - Löytyykö kokemusta värien saatavuudesta, kun violettia haikailee ?
    - Ymmärsinkö oikein, että joissakin malleissa voi käyttää samassa härpättimessä sekä tankkeja, että cartomisoijia?
    - Toimiiko usb-läpiviennit myös hubeilla?
    Värejä löytyy ajoittain puolasta ja hinnat ovat asiallisia, joskin tilaaminen hieman haastavaa uusille. Violetti akkukin näkyi olevan http://www.peleon.pl/category.php?id_category=242
    tavaroita joutuu yleensä tilaamaan useasta paikasta, jos jotain tiettyä haluaa.
    Yhteensopivuus menee kierteiden mukaan eli 510, 901, eGo yms tjsp.
    Ps. Suosittelen itse kartimisaattoreita, etenkin dual coileja

     
     
  16. #136
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Minulla on tuo iso (riippuu tietenkin mihin vertaa) eGon violetti akku ja se on nätti :-)

     
     
  17. #137
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    6

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Uusi höyryttelijä liittyy mukaan. Vielä on kokonaan musta EGO, mutta suunnittelen violetin akun ostoa. 3pv kohta takana ja oon niin innoissani asiasta. Just tilasin lisää kaikenmakuisia nesteitä ja muista tarvikkeita, rahaa palaa kyllä kivasti

     
     
  18. #138
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lisätään tähän vielä että Kiinasta löytyy myös aika hyvin värivaihtoehtoja 510, 901 ja Egoon, esim. Heaven Gift tai Healt Cabin. Hankkiminen osiosta löytyy myös muitakin.

    Tervetuloa uusille höyryttelijöille.

     
     
  19. #139

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tilasin alkuun genesikseltä 510 aloituspaketin, jonka kanssa latausongelmia alusta asti ( sain kyllä apuja toisessa ketjussa).
    Viime sunnuntaina tilasin nesteitä ( sekä PG että VG kun joku allergiareaktio ilmeisesti voi tulla niin varmuudeksi molempia )
    ja alla olevat välineet Liberty Flightsilta.

    Electronic Cigarette - Atomizers 510 White 510 - Single

    Electronic Cigarette - Batteries Riva 510 Titanium Riva 510 - Single

    Electronic Cigarette - Batteries Riva 510 White Riva 510 XL 900mAh Battery - Single

    Electronic Cigarette - Cartridges 510 510 Blank Round Tip (White) - 5 Pack.

    Toivon näillä pääseväni paremmin kiinni höyryttelyyn. Tavoitteena tilailla "varovasti" koska motiivina myöskin tuo rahanpolton vähentäminen

    Nyt olen kotosalla pääosin höyrytellyt ja töissä poltellut analogisia. Viime viikonloppuna meni molempina päivinä vain kolme analogista, mutta nyt viimeinen ekan tilauksen yhteydessä ollut esitäytetty patruuna menossa. Toivottavasti tulee paketti alkuviikosta - röökiä menee reilu aski päivässä...


    Niin ja sitten seuraavan nestetilauksen yhteydessä tarkoitus tilata PCC näihin 510 kamoihin tai jos tuntuu siltä niin kai jokin ego tms.

     
     
  20. #140

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    No ei kovin aktiivinen tämä tyttöjen osio..
    Mutta omat tuli Libertyltä tänään. Siis ihana toi kun nestepullossa oma nimi

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •