Sivu 6 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #101

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tahma poistettu tasa-arvon nimissä. Naiset muistaa vaan keskustella ahkerasti niin ketju pysyy näkyvillä

     
     
  2. #102
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Vau mikä foorumi!! Heti toimii kun jotain ehdottaa, kiitos :-*

    vikkenpökkeri:
    Mikä ohjelma? Mennyt ihan ohi... näkyykö vielä yle areenalla? Mikä päivä ja nimi?


     
     
  3. #103

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3


     
     
  4. #104
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    4

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ansku Näytä viesti
    Vau mikä foorumi!! Heti toimii kun jotain ehdottaa, kiitos :-*

    vikkenpökkeri:
    Mikä ohjelma? Mennyt ihan ohi... näkyykö vielä yle areenalla? Mikä päivä ja nimi?
    Vastaus tulikin tuossa katsoitko jo??

     
     
  5. #105
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Joo, katsoin nyt illalla ja mitä tähän nyt sanois...
    Ei kovin hyvä kuvaa jättänyt, eikä tuotu esille lainkaan terveyspuolta. Sedät ja tädit vaan kitisee, että ei tunneta tarpeeksi hyvin tuotetta ja nesteitä. Yksi sanoi, että niissäkin on monia tuntemattomia aineita ? Ja mikäköhän ne on? Hyppy viidennestä kerroksestä tuntemattomaan? Korvaushoitoa kuin korvaushoito. Sama se miten sen tupakanpolton lopettamisen hoitaa. Purkka, laastari, inhalaattori tai s-savuke.
    Minusta tuntuu, että kaikkia niitä ketkä vastusta ajatusta sähkösavukkeestä, häiritsee eniten see, että tässä tavallaan niinkuin imitoidan polttamista. "savua" tulee suusta, samat kädenliikkeet...

    Noh, minä olen tyytyväinen. Olen nyt kokonoisen viikon ollut ilman analoogista. Iltasin on muutaman kerran tullut mieleen, että tavallinen tupakki olisi paikallaan, mutta ajatus on häipynyt melko nopeesti. Päivisin olen ollut polttamatta jo reilun kuukauden

    Viikossa jo tapahtunut muutoksia mun mielestä. Ennestääkin hyvä hajuaisti on valitettavasti parantunut aika paljon ^-^. Välillä tuntuu, että pitäisi laittaa pyykkipoika nenuun.

    Joten jatketaan vaan

     
     
  6. #106
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiitos vaan höyrypoliisille siirrosta :-*.

    En katsonut tuota ohjelmaa kun luin mitä fiiliksiä oli herättänyt kanssahöyryttelijöissä.. Se aikaisempikin ohjelma alkoi sapettamaan ihan tarpeeksi.

    Olisi kiva tietää miksei kukaan kukkahatuista ollut silloin kitisemässä tutkimustuloksista, kun sikainfluenssarokote tuotiin markkinoille...

     
     
  7. #107
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Olisi kiva tietää miksei kukaan kukkahatuista ollut silloin kitisemässä tutkimustuloksista, kun sikainfluenssarokote tuotiin markkinoille...
    Älkää hirttäkö kasseista, vaikka tänne vastaankin!
    Kenelle menivät rahat rokotteesta? Lääketeollisuudelle? Tutkimustulokset eivät ole ongelma!

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Olisi kiva tietää miksei kukaan kukkahatuista ollut silloin kitisemässä tutkimustuloksista, kun sikainfluenssarokote tuotiin markkinoille...
    Älkää hirttäkö kasseista, vaikka tänne vastaankin!
    Kenelle menivät rahat rokotteesta? Lääketeollisuudelle? Tutkimustulokset eivät ole ongelma!
    Juuri näin... ja kun ajatttelee sitä jälkipyykkiä--- ensiksi kielletään ettei mitään oireita voi tulla ja lopulta lakaistaan maton alle isolla rahalla.

    Hiukan OT

     
     
  9. #109

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Iltaa arvon leidit!
    Ajattelin päivitellä vähän. Tässä on mennyt 80 päivää ilman analogisia!!! Olo on edelleen voittajan olo!!! Oon ollut baarissa, oon olut stressaavissa tilanteissa. Ei ole kertaakaan tullut tarvetta hakea askia.

    Lisäksi oon laittanut joka viikko 20 euroa purkkiin jemmaan ja siellä on aika mukava kasa kahisevaa. En oo vielä päättänyt mitä ja milloin sillä rahalla teen.

    Halusin vain tsempata jokaista joka vielä kiemurtelee analogisten kaipuulla. Ihan oikeasti niistä on mahdollista päästä eroon! Mä olen se tyyppi jonka tupakkalakot oli yleinen vitsi, jopa itselleni. Ainakin mulla toimii!!

    Tsemppiä, leidit!!!!

     
     
  10. #110

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Iltaa Nico-tin ja muutkin leidit,

    eikö olekin hienoa? Terveyden kohentumisen ohella itsearvostuskin kasvaa. On hienoa huomata mitenkä sitä on päässytkään eroon jostain, jota ennen piti kuuluvana pakettiin, mahdollisesti hamaan loppuun asti. Minun "mahdolliset tulevat tupakkilakot" olivat myös yleinen vinoilun aihe- enhän uskonut niihin itsekään ja nyt kuitenkin, toistaiseksi ilman yhtään retkahdusta, on nelisen viikkoa menty ilman tupakkaa höryttimellä ja niksapurkalla. Tietysti, enempi voittajafiilis olisi jos en olisi riippuvainen nikotiinista lainkaan, mutta uskon ja toivon, että sekin päivä tulee vielä joskus.

    Tätä naputellessa Bud-tankissa (mainio värkki höyrypilvistä pitäville!) on vain 0mg nesteitä, riittää tällä hetkellä, mutta ei vielä kokopäiväisesti.

    Tupakanhimo iskee vielä hetkittäin ja olen huomannut käsitelleeni sen avulla erityisesti suuttumusta ja kielteisiä ja "suuria" tunnekuohuja. Pelkäsin myös itsekurin pettävän pikkujouluhumujen aikaan mutta näköjään olen saanut jotenkin katkottua vahvan siteen alkoholin ja tupakoinnin välillä. En mikään alkoholin viikottainen kuluttaja ole ollut koskaan, mutta sitten kun sen yhdenkin siiderikulauksen olen ottanut niin alta viiden minuutin olen ollut tupakalla ja sitä myöten jatkuvasti loppuillan.

    Aamukahvi vielä yrittää huhuilla tupakkaa kaverikseen. Otan höyryt, kyllä se pikkuhiljaa sen oppii, tai minä juomaan teetä

    Tsemppiä multakin kaikille! Jatketaan- jos retkahdetaan, niin noustaan takaisin!

     
     
  11. #111
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Joo, tämä alkoholi ja tupakka on mullakin tosi tiukassa. Tai ainakin olen niin luulut. Tänään onkin eka testi kun ajattelin illemmalla ottaa muutaman siiderin. On vielä varmuuten vuoksi aski normi tupakkaa mutta kokeilen nyt ensiksi mennä höyryllä. Täytyisi varmaan täyttää kone vahvemmalla nesteellä ja katson kuinka pitkälle pääsen :-[ Jotenkin vaan harmittaisi valtavasti jos nyt 10 savutonta päivä menisi puihiin. Mutta en ota siitäkään kauheeta stressiä jos näin käy. Huomenna sitten jatkuu höyrytys. Tosin en nyt menee asioiten edelle

    Millainen on muuten toi Bud-tankki? Tykkään myös että höyryä on paljon Jotenkin tämä höyryttelukin täytyy ollaa visuaalisesti kohalla :

     
     
  12. #112

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    No, Budista lähtee hillittömät ja viileät pilvet
    Ei ihan tyttömäisin paketti ehkä mutta toimivuus ennen kaikkea!

    Mulle teki tosi tiukkaa ennen sitkoilla drinkkilasi kourassa tupakoimatta, mutta usko pois, se helpottaa vielä! Otat höyryt aina kun tekee mieli polttaa!

     
     
  13. #113
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiitos, toivotaan parasta
    Onko sulla laittaa linkkia siitä Budista?

     
     
  14. #114

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    En tiedä saako mainostaa, mutta omani ostin sähkösavut.com -kaupasta. Taitaa olla Wizardillakin myynnissä.

     
     
  15. #115
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiitos vinkista, täytyy tutkia asia

    Eilen sitten kokeilin että onnistuuko multa siiderin nauttiminen ilman tupakkia. Ja olen aika ylpeä itsestäni 8)
    Ekan siiderin aikana tuntui että jotain olellista puuttuisi. Eikun höyryä lisää. Sittemmin en enään kiinittänyt huomiota siihen että mitä "poltan". Viimeisen siiderin kanssa sitten ajattelin kokeilla parit analoogiset kun niitä nyt sattui olemaan.
    Täytyy myöntää, että maistui hirveältä, haisi pahalle, kurkkuun sattui...

    Summa summarum: Jatkossakin onnistuu "iloittelu" ilman tupakkaa mikä on mulle suuri ihme, kun olen ollut sitä mieltä, että tupakka ja alkoholi vaan on luotuu toisilleen :

     
     
  16. #116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Heips vain kaikille. On pakko minunkin nyt ottaa osaa tähän sähkötupakka keskusteluun, kun olen niin tyytyväinen itseeni ;o)). Sain nimittäin yhdeltä tutulta kokeilla sähkötupakkaa joku aika sitten ja hurahdin heti. Kolme viikkoa sitten sain ikioman ego-t:n ja tarkoitus oli vain vähän testailla tuntumaa. No kuinkas kävikään!!! En ole yhtäkään analogista tupakkaa vetänyt 3 viikkoon - ei ole edes tehnyt mieli )... Ja tänä vuonna tuli sentään 40 vuotta täyteen tupakointia! Aski päivässä - joskus enemmänkin! Ja joka uusivuosi olin luvannut itselleni, että en ainakaan tupakointia lopeta ;o). Ja nyt näyttää erinomaisen hyvältä ). Ja ympäristökin on tyytyväinen, kun äiti ja mumma ei haise tupakalta.

     
     
  17. #117
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Savutta RY Sihteeri on hommannu erittäin asiallisen baaripaidan:



    Näitä lisää! Rohkeesti vaan tuutit esille!

     
     
  18. #118

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Baareista puheenollen, sain eilen kummastuneita katseita paikallisessa yökerhossa. Jäin paikan tupakkasalongin nurkalle notkumaan ja vapottelemaan, en voinut mennä yksinkertasesti sen savun keskelle. Tupakansavu teki jo pahaa humalassakin mitä se ei ennen ole tehnyt koskaan ikinä
    Yllättävän vähän nuorempi bilekansa vapotteli, näinköhän omani lisäksi yhden patukan.

    Hieno paita muuten

     
     
  19. #119
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Savutta RY Sihteeri on hommannu erittäin asiallisen baaripaidan:



    Näitä lisää! Rohkeesti vaan tuutit esille!
    Hieno paita. Mistä näitä saa?

     
     
  20. #120
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3


     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •