Sivu 58 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 84854555657585960 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,141 - 1,160 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #1141
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Ei oikein onnaa, ne onnistun hajottamaan aina. Mulla on ollu niitä ainakin kolmet ja kaik on palasina. Ne laskee kädestä vielä huolettomammin, ku lasit ja sit ne jää johonkin penkille ja joku istuu päälle tms.
    Ihme kyllä itse olen saanut pidettyä nimenomaan klipsejä ehjänä vuosikausia, vaikka kaikki muu meneekin rikki. Tällä hetkellä odottelen, josko mies ostaisi lasit jostain "kolme yhden hinnalla" ja saisin aurinkolasit siinä ohella... Tosin kummasti ne tarjoukset ei ikinä koske juuri minua. Onnistuuko kukaan ikinä muka käyttämään niitä?

     
     
  2. #1142
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Ihme kyllä itse olen saanut pidettyä nimenomaan klipsejä ehjänä vuosikausia, vaikka kaikki muu meneekin rikki. Tällä hetkellä odottelen, josko mies ostaisi lasit jostain "kolme yhden hinnalla" ja saisin aurinkolasit siinä ohella... Tosin kummasti ne tarjoukset ei ikinä koske juuri minua. Onnistuuko kukaan ikinä muka käyttämään niitä?
    Mä onnistun, koska mulla on normaalit yksitehot ilman erikoishiontoja. Ne on yleensä tehty niin, että jokainen erikoiskäsittely linsseille nostaa hintaa huomattavasti. Viimeksikin kovarti yrittivät myydä mulle jotain pinnotetta, jonka olis pitäny estää heijastuksia ja kovettaa linssejä, et tulee huonommin naarmuja. En kehdannu sanoa, et todennäkösesti saan nää lasit sangoista rikki ennenku linssit kerkii naarmuuntumaan. Ei nää peruslinssit mun silmiin niin paljoo heijastele, että pitäis maksaa extraa jostain heijastuksen estosta. Oon kyllä miettiny, et piilolasit vois olla paljon helpommat. Mulla vaan on niin herkät silmät, ettei ne juurikaan kestä edes silmämeikkiä, ni vois piilolinssit olla liian rankat mun silmille. Varsinkin, kun todennäkösesti unohtaisin ne illalla päähän, ni aamulla ei välttis sais silmiä enää auki.

    On se niin kivaa, et nää sähköröökiostokset voi tehdä kotoa käsin. Nimimerkillä tänään taas parissa kaupassa shoppailun jälkeen pää niin jäässä, että vaik piti pysähtyä Nikotiinittomalla Lahdessa, tyynesti ajelin kaupungin läpi pysähtymättä. Ei ollut ainut paikka, joka jäi väliin. Koirille ois pitäny käydä hakemassa jauhelihaa, mutta unohdinpa senkin. Saavat viikonlopun tyytyä luihin ja maanantaina uuden kaupunkireissun aikana pitää hilpasta eläinkauppaan. Niksaton taitaa sillonkin jäädä väliin, kun en tykkää ajella kaupungissa ja se ois ainut paikka, mikä olis keskustassa asti.

     
     
  3. #1143
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Kylläpä on taas hiljasta tässä ketjussa. Mihin te kaik ootte kadonneet? Kesälomillako kaikki on?

    On se ihanaa, että kesälomat alkoi. Not. Kotona alkaa olla 3. maailmansota, kun mukulat on kaik kotona yhtä aikaa ja on kuulemma niin tylsää, että on kiva tapella.

     
     
  4. #1144
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Kylläpä on taas hiljasta tässä ketjussa. Mihin te kaik ootte kadonneet? Kesälomillako kaikki on?

    On se ihanaa, että kesälomat alkoi. Not. Kotona alkaa olla 3. maailmansota, kun mukulat on kaik kotona yhtä aikaa ja on kuulemma niin tylsää, että on kiva tapella.
    Niin, se taitaa olla perheellisillä kesäloma yhtä suurta järjestelyjen ja "lepäämisen" aikaa. Jopa niin, että olen joskus kuullut jonkun sanovan, että kiva kun pääsee taas töihin lepäämään.

    Töissähän tässä pitää puurtaa vielä jokunen viikko ja on kyllä sellaista touhua, että on energiatasot aika vähissä ajoittain. Toissailtana yritin viritellä virkkuutyötä alulle kun hermothan tässä menee jos ei käsillä väkrää. Toki keskeneräisiä proggiksia on mutta niin aina. Yhtä kanavatyötä olen välillä värkännyt mutta se ei ole kovin rentouttava, kun toistakymmentä väriä ovat niin lähellä toisiaan että pitää koko ajan speksin kanssa tavata.

    Höyryhommissa pienoinen uudistuminen käynnissä kun aloitussetti alkaa vedellä viimeisiään ja nyt alkaa jo vähän älytä omista mieltymyksistään ja käyttötavoistaan.

     
     
  5. #1145
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Kylläpä on taas hiljasta tässä ketjussa. Mihin te kaik ootte kadonneet? Kesälomillako kaikki on?
    Me ollaan kaikki Facebookissa

     
     
  6. #1146
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vaping Bitches on paras höyryporukka facessa. Oon vaan niin kotiutunut tänne että unohdan yleensä käydä siellä, niin kuin unohdan aina tämänkin ketjun pariksi viikoksi.

     
     
  7. #1147
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ai semmonenkin on? Kyllä taas huomaa etten tiedä mistään mitään

     
     
  8. #1148
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Pakkohan se oli käydä liittymässä, kun suosittelitte.

    Ah, ihana arki! Kesälomat on ohi, joten kotona on päivät ihanan rauhallista.

     
     
  9. #1149
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    16
    Näkyykö profiilissa jos liittyy ryhmään? Ammatin takia en hirveästi halua tuoda esille "harrastuksia".

     
     
  10. #1150
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Asetuksista pystyy määrittään mitä näkyy profiilissa.

     
     
  11. #1151
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    16
    Pakko oli liittyä.

     
     
  12. #1152
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    3
    Minä!
    7kk takana höyryttelyä, sitä ennen sellanen aski/pvä, enkä ensimmäistäkään oo polttanu sitten höyryttelyn aloittamisen.

     
     
  13. #1153
    Höyryttelijä Sanna's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Ilmoittaudun! \o/

     
     
  14. #1154
    Tervetuloa Tampereen likka. Täälön kauheen hiano meiniki niin kuin varmaan ennestään tiedätkin. Päivitä tupakkalakitietosi, ellet ole tänne ja Vapers.fi sivuille viime aikoina poikennut.

     
     
  15. #1155
    Höyryttelijä Sanna's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Kiitos! Pitääpä ottaa ihan asioikseen lukasta, kun koneelle jaksan vaivautua.

     
     
  16. #1156
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2016
    Viestit
    3
    Tääl kans yks nainen. 35v Keski-Suomesta. Istick tc40W ja nautilus. Tammikuusta asti vapoillut ja itte kokkaan nesteeni. Täl hetkel on tankissa piparia ja purkkaa sekasin! Loistavaa! En oo yhtään analogista joutunu polttaa tammikuun jälkee. Helppoa tää lopettaminen näin höyrytellen😊 Pikkuhiljaa lasken nikotiinin määrää. Alkuun meni 24mg ja nyt enää 13mg.

     
     
  17. #1157
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnnaKatriina Näytä viesti
    Tääl kans yks nainen. 35v Keski-Suomesta. Istick tc40W ja nautilus. Tammikuusta asti vapoillut ja itte kokkaan nesteeni. Täl hetkel on tankissa piparia ja purkkaa sekasin! Loistavaa! En oo yhtään analogista joutunu polttaa tammikuun jälkee. Helppoa tää lopettaminen näin höyrytellen😊 Pikkuhiljaa lasken nikotiinin määrää. Alkuun meni 24mg ja nyt enää 13mg.
    Tervetuloa ja mukavaa kun seuraan liittyy lisää hieman varttuneempia naisia. Meitä taitaa olla aika paljon. Hyvä kun olet saanut homman käyntiin ennen uutta tupakkalakia.

     
     
  18. #1158
    Onpas naisten ketju hiljentynyt.. Noh, itsekin tullut täällä käytyä vain hyvin harvakseltaan. Höyryttely on käytännössä loppu ja kuvasin tänään tarvikkeet, jotta laittaisin ne myyntiin tänne. Mutta voi miten vaikeaa noista onkaan luopua, en millään saa aikaiseksi alkaa näpyttelemään myynti-ilmoja. Jospa menen istuskelemaan ulos kahvikupposen kera ja kerään voimia..

     
     
  19. #1159
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jos tuntuu vaikealta niin malta vielä hetki, kai ne ehtii myymään myöhemminkin Itse painin vähän saman asian kanssa, nikotiinit jäi pois n.3kk sitten ja enää ei saa mitään kiksejä tästä.Ainoa syy, miksi vielä höyryttelen on nää liian hyvät maut mutta hyvinkin voisin jo luopua koko tavasta.

     
     
  20. #1160
    Mä siirryin nikotiinittomiin nesteisiin jo aika päivää sitten, nyt lokakuussa tulee 2vee täyteen ilman nikotiinia ja sähkistä lakkasin kuljettamasta mukana tammikuussa. Ja enhän mä nyt kaikkia tietenkään myy.. Varalle pakko jättää edes jotain.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •