Sivu 56 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646525354555657585960 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #1101
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Vähän sama vika mut toisin päin. Ukkokin höyrytteli vielä viime vuonna, mutta kun ite lopetin odotuksen takia, ukko aloitti taas röökaamisen. Nyt sit kitisee mun tilauksista. Mä jo viime viikolla avauduin, kuinka sen röökit maksaa takuulla enemmän kun mun höyrykamat. Ehkä sekin palaa taas höyryn pariin kun sitä alkaa tarpeeksi pänniä, etten oo seurana tupakalla, vaan höyryän sisällä.

     
     
  2. #1102
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Miten voikin taas innostua ihan siitä, että paketti näyttää olevan Suomen puolella. Muistuu mieleen miksi tää tilailu on niin kivaa, kun pääsee kyttäämään postin sivuilta josko paketti jo tänään kantautuis kotiin asti. Alkaa olla tarvetta, eGo-C twist sanoi tänään sopimuksensa irti ja lakkas toimimasta. Näyttää ottavan virtaa, mutta ei kestä atoa nokassaan vaan alkaa heti vilkutella. Saa siis vipata sillä vesilintua. Onneksi löysin ukon vanhan eGo-tikun sen tilalle, ettei tarvii ilman höyryjä olla.

     
     
  3. #1103
    Tilasin Fasttechiltä kaksi tippiä kokeiluun ja yhden pussukankin. Yhteissumma oli vajaa 6 dollaria ja sain vieläpä käyttää miehen Paypalia

    Kesken ensimmäisen tilausyrityksen tuli uutisia, että eräs avosukulainen on kuollut. Hiljaiseksi veti. Ja myös tuli mieleen, kuinka hyvä onkaan, jos saan itseltäni edes yhden sydänkohtauksen riskitekijän eli tupakoinnin pois. Vainajan muistoksi poltin sätkän, hän oli kova tupakkamies, mutta sen jälkeen ei ole maistunut ollenkaan.

     
     
  4. #1104
    Taannoiseen keskusteluun Windows kasista: joudun töissä tutustumaan palvelinmaailman vastineeseen, Windows Server 2012:een. Ekalla etätyöpöytäsessiolla valehtelematta mietin, miten täältä pääsee pois sulkematta koko palvelinta Mutta kyllä se siitä; mitä tahansa Windowsin käyttöjärjestelmää käyttää mieluummin kuin firman matkalaskuohjelmaa.

    Ah postimyynti, tuo vaivaisen ihmisen pelastus muutenkin kuin sähkötupakkakaupassa. Hautajaisia varten pitää hankkia joku vaatekappale, ja eilen pyörähdin parissa rättikaupassa. Kävely on vaan niin tuskallista, kun räpylässä on vikaa. Ei tällä kertaa murtuma vaan ilmeisesti "vain" hermopinne, joka Mortonin metatarsalgiana tunnetaan. Joka tapauksessa noin kymmenen metrin kävelyn jälkeen alkaa sattua ja sattuminen pahenee eksponentiaalisesti rasituksen mukaan. Illalla sitten särkylääkettä naamaan ja kylmäpussi kehiin. Tällaisessa tilanteessa on ihanaa, kun voi ostaa netistä, vaikka vaatteiden ostaminen ilman näkemistä onkin täysin arpapeliä ja hukkaostosta aina tulee.

     
     
  5. #1105
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Paranemisia, SVK ja osanotot. Postimyynti tosiaan voi helpottaa elämää aina välillä ja ne harhalaukaukset on kyllä ainakin mulla vähentynyt, kun on enemmän tilaillut. Kun tuntee tietyn verkkokaupan, ni yleensä pystyy sanomaan paljonko esim. koot heittää ja onko materiaali edes vähän käyttöä kestävää.

    Meidän piti tänään lähteä pulkkamäkeen, mutta lumi on sen verran hyvin sulanut, ettei taida olla järkeä lähteä edes yrittämään. Huomenna olis hiihtokilpailut ja epäilen, ettei niitäkään pystytä järjestemään. Itsehän siis en hiihdä, en ees tiiä onko mulla suksia jossain, mutta mukulat on innostuneita. Jos ei hiihtokisoja ole, niin pitää viedä ne vaik hoploppiin tai jotain.

     
     
  6. #1106
    Kiitos! Kun harmittaa, tulee tietty höyryttyä normaalia enemmän. Ulkona liikkuessa siis könyän ja höyryän. On siinä kanssakulkijoilla ihmettelemistä.

    Meillä Kuopiossa tuli tänään vähän lunta jään peitoksi, joten ehkä ne hiihtokisat tällä korkeudella onnistuisivat. Oma laskiaisenvietto jäi kaupasta ostettuun laskiaispullaan, nam

     
     
  7. #1107
    Naiset ovat mellastaneet viime aikoina muissa kuin naisten ketjuissa. Mutta pian on naistenpäivä, ja nyt on sopiva aika alkaa pohjustamaan puolisolle naistenpäivän viettotapoja eri maissa. (Naispuolisolle ei tietenkään tarvitse pohjustaa, koska hän sen älyää muutenkin.) Miehille voi kuitenkin kertoa, että on tapana lahjoittaa kukkia ja suklaata (tai mikä nyt kellekin on mieluista) ja muutenkin kaikkia naisten mieleenjuolahduksia kannattaa edes tämän yhden päivän ajan myötäillä.

     
     
  8. #1108
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Nääh, en yleensä ees muista mtn naistenpäivää. En kyl muista juuri muutakaan. Oma synttärikin välillä unehtuu. Vuosipäiviä ei olla vietetty, seurustelun vuosipäivää ei muista kumpikaan ja kihlasormuskin on mulla jemmassa ja ukolla Itämeren pohjassa. Onneksi ei olla naimisissa, ties mitä niille sormuksille ois tapahtunut.

     
     
  9. #1109
    Aina kannattaa käyttää kaikki päivät hyödykseen, jos suinkin mahdollista varsinkin kun ei ole mitään kihlajais- tms. päiviä.

     
     
  10. #1110
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Hyvää naistenpäivää kaikille foorumin naisille!

     
     
  11. #1111
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kiitos!

     
     
  12. #1112
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Uusi höyryttelijä ilmottautuu täälläkin,nyt 9 pvä menossa ja paluuta entiseen ei ole.Tosi paljon olen käynt lukemassa foorumia ja hyvä yhteishenki tuntuu olevan Vedet silmissä luen juttuja sekä samalla saan vertaistukea tupakoinnin lopettamiseen,hyvä fiilis ja näillä mennään

     
     
  13. #1113
    Tervetuloa foorumille ja tähän triidiin .


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #1114
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Tervetuloa Miru.

    Melko hiljasta kyllä täällä naisten omassa ketjussa.

    Asiasta kukkapurkkiin. Hitsi, kun tuntuu ettei kurkku kestä enää 12 mg:n nesteitä, mutta nikotiinin puute ei oikein anna vähentääkään.

     
     
  15. #1115
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tere tulemast Miru!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Melko hiljasta kyllä täällä naisten omassa ketjussa.

    Asiasta kukkapurkkiin. Hitsi, kun tuntuu ettei kurkku kestä enää 12 mg:n nesteitä, mutta nikotiinin puute ei oikein anna vähentääkään.
    Hiljaista on, pitäis koittaa aktivoitua.

    Mä oon edennyt siihen pisteeseen että 3mg nikotiini pistelee tosissaan kurkussa. Tuntuu välillä että 2mg mitä vetelen on sekin jo liikaa.

     
     
  16. #1116
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä olen vasta aloitellut ja 18mg menee n.2-3mm päivässä,oikeastaan odotan sitä aikaa,että riittää pienemmät määrät,nyt iloitsen siitä etten polta ja ystävätkin siitä kuulee..kai niillä on mennyt jo hermot mun kanssa On tää foorumikin ollut iso asia mulle ja mahtava apu! Tuntuu,että vietän liikaakin aikaa täällä joten musta ette pääse ihan heti

     
     
  17. #1117
    Tervetuloa tännekin! Kyllähän täällä foorumilla on tullut roikuttua liikaakin...

    Minä olen vetänyt tässä kolmisen kuukautta 12 mg/ml mutta ajattelin nyt kokeilla vähentää pikkuhiljaa 6-9 mg:iin, sikäli kun ei pahempia oireita tule. Taitaa olla vaan niin, että kun siirtyy tehokkaampiin laitteisiin, määrä kasvaa ja niksapitoisuus pienenee. Jolloin nautittu niksamäärä on kuitenkin sama... Mutta katotaan. Jos ei itse värkkää nesteitä, makuvalikoimat saattaa pienentyä pienillä niksamäärillä.

     
     
  18. #1118
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Onpas ankeeta kun aina vaan iskee takatalvi vaikka haaveilen jo lenkkeilykauden aloittamisesta. Ei vaan ole kivaa kun jatkuvasti sohjoa ja vettä tiellä ja kengät kastuu.

    Saas nähdä kauanko menee että alkais vähän juoksu kulkea, kun on tullut talvi laiskoteltua.

     
     
  19. #1119
    Kun sais edes jalkansa kävelykuntoon joskus... No onneksi kohta voi edes pyöräillä. Voisihan tietysti nytkin, mutta pelkään liukastelua.

    Räntäsateessa on se hyvä puoli, että pölyt laskeutuu.

     
     
  20. #1120
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pääsis edes siihen katupölyvaiheeseen eka...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •