Sivu 55 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545515253545556575859 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,081 - 1,100 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #1081
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Seiskan mäkin olisin tuohon mieluiten ottanut ja yritinkin sitä asentaa, mutta ei onnistunut. Vielä tossa olis jotain pientä hiomista, koska käyttäessä Nvidian ajuria, koko kone hyytyy n. vartissa. Pikakorjauksena otin ajurin pois käytöstä. Lisäksi pitäis vielä asentaa joku ohjelma, et muksut pääsee tuijottamaan viaplayta. Odottelen inspiraatiota. Voisihan tuon tietty pudottaa nörttiserkulle katottavaks, mutta ei oo vielä sisu antanut myöten. Mieluummin yritän ite, vaikka se ei kovin ruusuista aina ole.

     
     
  2. #1082
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tulen taas naisten ketjuun kuokkimaan

    Mikä siinä Windows kasissa niin paljon ottaa päähän? Siitähän saa ihan seiskan näköisen ja oloisen mutta toki kaikilla parannuksilla.

     
     
  3. #1083
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Toivottavasti onnistuu, kun en oo mikää nero näitten koneitten kanssa.
    Jos lähdet itse vaihtamaan käyttistä ja vielä Linuxiin, niin et liene ihan tumpeloimmasta päästä. Joku Linux-distro on kyllä jollain kotikoneella, mutta eihän sitä osaa käyttää.

    Myöskin Win 8 löytyy yhdeltä kotikoneelta ja kyllähän sillä selaimen auki saa. Kaikki muu onkin hieman tuskaista kun käyttö on niin vähäistä, että logiikka pettää. Hiukkasen huonosti siihen kuulemma löytyy tiettyjä ajureita. Ammatin puolesta olen ollut aistivinani, että Win 8 on hitusen väliversio ja odotellaan sitä kymppiä.

     
     
  4. #1084
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Niin varmaan saiskin, mutta alkoi muutenkin vituttaa ne kaikki tohon koneeseen upotetut turhat ohjelmat. Se toki johtuu enemmän koneesta kuin käyttiksestä, mutta esim explorerin olisin halunnut poistaa kokonaan, niin eikös se silti aina jostain pompsahtanut takasin. Yhtään parannusta en kyllä huomannut verrattuna seiskaan ja käyttäessä se oli rasittava, koska en vaan tottunut siihen, että kun vahingossa tönäsen hiirtä, ni kone onkin taas alotusnäytössä. Miksi siis olisin mieluummin etsinyt ohjelmia, joilla olisin saanut sen just sopivaksi, kun pystyin melkein samalla vaivalla vaihtamaan käyttistä? Toki, mulle Linux on uusi tuttavuus ja siinä on omat kommervenkkinsä, mutta sit opetellaan. Niin yritin opetella tota kasiakin käyttämään niinkuin se on oletettavasti tehtaalla tarkoitettu eli ilman sitä suuremmin muuttavia ohjelmia, niin ei vaan iske mulle.

     
     
  5. #1085
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Niin joo, noissa pakettikoneissa / läppäreissä on kyllä rasittava määrä turhaa paskaa mukana. Formatinhan siinä joutuu ensimmäisenä tekemään kun koneen kotiin saa.

    Jos kasin käyttö ei suju, niin todennäköisesti ei suju kympinkään käyttö. Kasiin kun asentaa kunnon käynnistävalikon niin sitä aloitusnäyttöä ei tarvitse sen jälkeen katsoa koskaan. Mulla on kasi ollu julkasupäivästä asti ja Metroa on tuijotettu yhteensä ehkä 20 sekuntia.

    Windows 10:nhän saa ilmaiseksi jos löytyy ennestään 7/8-lisenssi.

     
     
  6. #1086
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Jos lähdet itse vaihtamaan käyttistä ja vielä Linuxiin, niin et liene ihan tumpeloimmasta päästä. Joku Linux-distro on kyllä jollain kotikoneella, mutta eihän sitä osaa käyttää.

    Myöskin Win 8 löytyy yhdeltä kotikoneelta ja kyllähän sillä selaimen auki saa. Kaikki muu onkin hieman tuskaista kun käyttö on niin vähäistä, että logiikka pettää. Hiukkasen huonosti siihen kuulemma löytyy tiettyjä ajureita. Ammatin puolesta olen ollut aistivinani, että Win 8 on hitusen väliversio ja odotellaan sitä kymppiä.
    En nyt sanois niinkään. Mä vaan osaan käyttää kuukkelia, siirtää tiedon käytäntöön ja tiedän, et jos oikein pahasti mokaan, ni löytyy lähipiiristä ainakin kolme nörttiä, joilta saan apua.

    Niin tuntuu olevan väliversio. Eikös ne oo jo luvannut, että kasin saa vaihdettua siihen kohtuuedullisesti, kun se tulee markkinoille?

     
     
  7. #1087
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti

    Windows 10:nhän saa ilmaiseksi jos löytyy ennestään 7/8-lisenssi.
    Että ihan näin kohtuuedullisesti. Kertoo mun mielestä siitä, että tietävät winukallakin sen olevan anuksesta.

     
     
  8. #1088
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei se nyt siitä johdu, vaan siitä että Microsoft haluaa Windows 10:n löytyvän kaikilta. Eihän seiskassakaan mitään vikaa ole ja senkin omistavat saa kympin ilmaiseksi. Kympistähän on tulossa semmoinen kaikkien laitteiden käyttöjärjestelmä, se tulee ennen pitkää myös Microsoftin puhelimiin, PC:n ja Xboxin välille toimiva integraatio jne. Nörttitouhua

     
     
  9. #1089
    Kaipa MS:kin on huomannut, että pitää muokata lisenssipolitiikkaa pysyäkseen menossa mukana. Ihan järkyttäväähän tuo on ollutkin, kun jokainen käyttis on pitänyt hankkia erikseen. Mutta olen kyllä siis tyytyväinen useimpien Microsoftin softien käyttäjä, vaikka niitä onkin trendikästä parjata. Kasiinkin tottuu jos täytyy tottua.

     
     
  10. #1090
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ihan samalla tavalla itkettiin aikoinaan Vistasta mutta siitä itkeminen olikin ihan aiheellista

     
     
  11. #1091
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kasiinkin tottuu jos täytyy tottua.
    Ei totu. 4kk väkisin makasin kasin kans ja ei siitä tullu kyl helvettiäkään, ihan saatanan parasta oli kun se paska sekos ja väkisin aina käynnisti screenreadin omia aikojaan. Siis parhaimmillaan oli kone ollu 2h käyttämättä ja sit paska alko itekseen lätiseen jotain saatanan sian saksaa, 3päivää jaksoin sitä pelleilyä ja asensin seiskan. Saas nähä onko kympistä sit mihinkään.

     
     
  12. #1092
    Mä olin kauhean tyytyväinen kun ostin ton käytetyn koneen. Sain asenneksen siihen, ja ohjelmat mitä mä käytän ja tarvitsen, eikä tuutin täydeltä turhaa roinaa. Tosta Keravan liikkeestä mä taidan aikanansa mennä seuraavankin käytetyn pöytäkoneen hankkimaan. Kohtuuhintainen ja aivan riittävän mun tarpeisiin.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #1093
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Ei totu. 4kk väkisin makasin kasin kans ja ei siitä tullu kyl helvettiäkään, ihan saatanan parasta oli kun se paska sekos ja väkisin aina käynnisti screenreadin omia aikojaan. Siis parhaimmillaan oli kone ollu 2h käyttämättä ja sit paska alko itekseen lätiseen jotain saatanan sian saksaa, 3päivää jaksoin sitä pelleilyä ja asensin seiskan. Saas nähä onko kympistä sit mihinkään.
    Jeesuksen olis pitänyt hellemmin lähestyä sitä. Kosketukseenhan se kasi tehtiin.

     
     
  14. #1094
    Mun eGo One kotiutui tänään ja täytyy kyllä sanoa, että on oikein lupaava laitos ja ihanan pieni.

     
     
  15. #1095
    Minun Kanger Emow Mega kotiutui eilen ja on iso ja metallinmakuinen. En ole kovin vaikuttunut käyttökokemuksesta. Suoraan sanoen en huomaa juuri eroa ns. halpisaloituspakettiin. Lisäksi etenkin kovemmalla teholla metallin maku tunkee läpi, toki vasta yhdellä nesteellä kokeiltuna.

    Metallitipin vaihdan muuhun materiaaliin, jahka seuraavan kerran jotain tilailen. En tykkää tuntumasta ja se on kylmä. Mietiskelin myöskin, että jos satun ulkoiluttamaan tätä vehjettä, saattaa talvipakkasella tapahtua epämiellyttäviä ilmiöitä. Pääsen vielä Iltalehteen otsikolla "Sähkötupakka pitää kieltää - huuli jäätyi kiinni sähkötupakkaan".

     
     
  16. #1096
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku (Raisio)
    Viestit
    52
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Oiskin hienoa, jos kaikissa nesteissä olis vaihtoehtona joku samplekoko, vaik 5 ml tai jotain sinne päin. Vois maistella enemmän eikä niin harmittais jos ei maistu. Pari pulloa viime tilauksesta taitaa mennä suoraan viemäriin, kun eivät vaan ole mun makuun.
    Tulipa kuokittua täälläkin
    SmokeRainbowsta voit kasailla vaikka millaisia näytesatseja. Smoke Rainbow eliquid samples shop

     
     
  17. #1097
    Mulla ei toi vehjes maistunut metallilta, mutta alkuun se haisi epämiellyttävästi lähinnä kumilta. Johtui paketissa olleen USB-piuhan matskun hajusta ja tiiviistä paketista. Nyt jo onneksi on haihtunut, mutta hyvin lähellä oli, etten heivannut laitteessa valmiina olevaa atopäätä tunkalle.

    SVK: Pistä tilaten FT:lta lasitippejä, sieltähän ei postit maksa mitään, joten sen puolesta ei tarvitse odottaa. Mulla itselläni ei ole sieltä tilattuna, mutta ilmeisesti ne on ihan ok.

    Pakko jakaa teidän kanssa hieman nolo tapaus tältä aamulta.. Mähän poltin ja nykyään höyryänkin aina ulkona. Aamulla suihkun jälkeen kahvi ja höyryt terdellä. Tänä aamuna sama homma, paitsi että kahvikupin puolessa välissä alkoi tuntumaan jotenkin oudolta. Siemailin kahvia kaikessa rauhassa vielä tovin kunnes tajusin, että höyrytin puuttuu. Olin unohtanut napata sen kirjotuspöydän kulmalta mukaani.

    Täähän on siis ihan loistohomma, ja antaa toiveita, että tulen selviämään puolentoista viikon kuluttua alkavasta työssäoppimisjaksosta ja näytöstä (5+1 vkoa) ilman sen suurempia hampaidenkiristelyitä, koska paikassa johon menen ei saa käydä röökillä työvuoron aikana, ei edes ruokatunnilla.

     
     
  18. #1098
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vulcan Näytä viesti
    Tulipa kuokittua täälläkin
    SmokeRainbowsta voit kasailla vaikka millaisia näytesatseja. Smoke Rainbow eliquid samples shop
    Kävinkin kattelemassa tuolla jo aiemmin. Tossa kaupassa on mun kohdalla se ongelma, että joskus olen laiska ja jos löydän tuolta jonkun tosi hyvän nesteen, niin mistäs sen tilaan? Toki kuukkelilla löytyy vastauksia, mutta entäs jos ne kaikki hyvät onkin ihan eri kaupoissa? Ei jaksais kovin monesta paikasta lempinesteitä tilailla. Siks ois kiva, että ne nestekaupat, jotka tiettyä nestettä myy, tarjois itse siitä näytekokoja. Switch-2ecigillä on Juicy Vaporia ja Flavour Houndia 6 ml:n pulloissa ja siks sieltä tulikin joskus tilailtua enemmän, koska se oli sopiva maistelupullo ja vaikka maksavat enemmän kuin 10 ml:n pullo jotain toista merkkiä, ni ei harmittanut yhtään niin paljon jos pullon pohjalle vähän jäi. Isolla tankilla sinne jäi n. milli, kun taas tosta 10 ml:n pullosta jää puolet.

     
     
  19. #1099
    House of Liquidilla oli 7 millin näytepulloja aikaisemmin, nyt näköjään 10 millin pulloissa. CloudHouse Vaporilla on 5 millin sämppelit.

     
     
  20. #1100
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    SVK: Pistä tilaten FT:lta lasitippejä, sieltähän ei postit maksa mitään, joten sen puolesta ei tarvitse odottaa.
    Kiitos vinkistä. Nyt on vaan sellainen tilanne, että mies valittaa, että joko TAAS tilailet jotain. Hän ei siis ole nykyään nikotinisti. Eli täytyy toimia ns. salaapäin

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •