Sivu 54 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444505152535455565758 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,061 - 1,080 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #1061
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Loistava idea!

     
     
  2. #1062
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jos tilais yhden pullon ja kloonais sen ja pistäis Vapetaloon tiivarin myyntiin nimellä Isoisän piirakka
    GILF-piirakka?

     
     
  3. #1063
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kuulostaa kyllä Papan Piirakka ja GILF-piirakka jo hieman pervoilta, meillä on jo yksi Kumpumäki

     
     
  4. #1064
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Cum-pumäki

    Viimeks ku mutsi kävi kylässä piti piilottaa CumVapesit kaapin perälle ettei tule lisää epämiellyttäviä kysymyksiä

     
     
  5. #1065
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Cum-pumäki

    Viimeks ku mutsi kävi kylässä piti piilottaa CumVapesit kaapin perälle ettei tule lisää epämiellyttäviä kysymyksiä
    Eikä HUAAAAA

     
     
  6. #1066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Cum-pumäki

    Viimeks ku mutsi kävi kylässä piti piilottaa CumVapesit kaapin perälle ettei tule lisää epämiellyttäviä kysymyksiä
    Ulos kaapista vaan rohkeasti

     
     
  7. #1067
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kuulostaa kyllä Papan Piirakka ja GILF-piirakka jo hieman pervoilta, meillä on jo yksi Kumpumäki
    Ei ollenkaan pervoa. Monia vuosia sitten kersat puuhasivat koulussa myyjäisiä luokkaretken rahoittamiseen. Toivat sitten kotiin makeislaatikoita, joiden kanssa heidän oli tarkoitus lähteä pimputtelemaan ovikelloja. Opettaja laittoi lapset siis myymään "Papan suklaapatukoita".

     
     
  8. #1068
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Opettaja laittoi lapset siis myymään "Papan suklaapatukoita".
    Olisivat voineet samalla ottaa myyntiin myös "Mummon torttuja".

     
     
  9. #1069
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Viimeisin valmisnestetuttavuus oli Copsan Granny's pie joka oli NIIIIIIIN autenttinen kirpeähkö mutta samalla makea marjapiirakka että melkein ihana sokeri rouskui hampaissa, vähintään yhtä aito maku kuin oikeassa mummon leipomassa marjapiirakassa. Hinta vaan sellaiset 15-18e 20ml? Pörri koitti vähän jemmailla niitä kun villiinnyin mutta sori Pörri jos tätä luet, höyryttelin jo sen toisen pullonkin...
    Mä olen pihi. En ikipäivänä ostais nestettä, joka on noin kallista, vaikka maistuis kuinka hyvälle.

     
     
  10. #1070
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Valehtelinpas! Oonhan mä ostanut ja nytkin on seuraavana tilauslistalla. Juicy Vaporin nesteet näyttää maksaneen sen verran ennen hintojen laskua. Ilmankos en ikinä raaskinut ostaa niitä kovin montaa pulloa kuukautta kohti.

     
     
  11. #1071
    Jande
    Vieras
    Täälläkin yks naikkonen moi!
    Nesteistä puheen ollen. Ei hemmetti. En olis uskonut et PSsän menthol neste voi oikeasti maistua mentholille ja olla hyvää. Oon tässä viikon silleen testiä höyryttänyt Liquan banaania ollen todella pettynyt sen makuun. Tai siis mauttomuuteen. Mut toi PSsän menthol. Miten voi maistua niin hyvälle?! Kyllä, oli kauhia karkkihimo mut ei muute oo enää. Tosta puuttuu joo se sellanen makeus mihin ite oon tottunut, mut oh my. Mää jo oletin et mullon makunystyrät rikki ja poikki ja pahasti

     
     
  12. #1072
    Pari kokeilemaani mentholia ovat kyllä olleet kohtalaisen voimakkaita makuja. Itselläni tulee kyllä kurkku kipeäksi isommalla määrällä.
    Luulisi, että tuolla lakritsi-hedelmä-makuosastolla olisi myös nikotiinittomissakin voimakkaampia makuja, mutta ei ole itselläni kokemusta.

    Kyllä on joo jotkut nesteet aika hintavia, varsinkin kun vertaa ekan satsin FinnVapen punaseen malluun á 4 e/10 ml. Niitä pitäisi voida kokeilla. Sehän se harmittaa, jos se menee tärviöön ja maksoikin paljon.

     
     
  13. #1073
    Jande
    Vieras
    Ei tota mentholia joo henkeen uskalla vetää kun tuntuu jo pelkästään "poskessa" poltteena Mut kuhan tulee maku niin mulle riittää. Hurjan vahva kyl toi on siihen verrattuna et kun viikon sitä liquaa koettanut höyryttämällä höyryttää ilman mitää ja sit ekasta "henkosesta" tuli jo ihan autuaan onnellinen olo kun maistu hyvälle

     
     
  14. #1074
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Oiskin hienoa, jos kaikissa nesteissä olis vaihtoehtona joku samplekoko, vaik 5 ml tai jotain sinne päin. Vois maistella enemmän eikä niin harmittais jos ei maistu. Pari pulloa viime tilauksesta taitaa mennä suoraan viemäriin, kun eivät vaan ole mun makuun.

     
     
  15. #1075
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    6
    Moikka!
    Kysäsenpä tässäkin kun pitäis ekaa tilausta tehdä:
    Mulla on nyt pää ihan pyörällä, hetken jo ajattelin tilaavani Joyetech ego one xl:n kunnes löysin ketjun jossa oli huonohkoja kokemuksia siitä..
    Minkä mä nyt tilaan, mistä mä tiedän esim. mitkä käy nautilus minin kanssa yhteen ymsymsyms?
    Kovasti haluisin ostaa heti kunnon laitteen jos pääsis eroon tosta tupakista..
    Haluaisin kynämallisen ainakin ekaks, ehkä..
    Pääasia että ois suht varmatoiminen ja riittävästi höyryä sekä muutenkin ok että tulisi hyvä ensituntuma tähän hommaan.

    Ja vielä kysymys noista omista aineitten sekoitteluista, missä on ketju mitä sekoitetaan ja mistä niitä ostetaan?
    Löysin tiivisteet ja "lantringit" (mikä se oikee sana nyt olikaan), mutta mistä se ite nikotiini siihen tulee?
    Pahoittelen tyhmyyttäni, oon nyt kolme päivää selannu tätä foorumia ja ei vaan aukee


    edit. Ja hinta ei oo niin justiinsa, mutta ainakin alle 100e pysyttävä ja plussaa ois nätti ulkonäkö.
    Tekiskö tällä jotain ja tähän ilmeisesti käy nautilus mini?
    CLK 1280 | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  16. #1076
    Tuolta yleisketjusta epäilemättä löytyy laitesuositusta joka lähtöön. Muuten suositan lukemaan vielä sanaston esavuke.comista ja aloittelijan oppaan, saa hitusen ymmärrystä. Itse olen pärjännyt alkuun ihan hyvin edullisella Finnvapen aloituspaketilla, noin 40 e sis. 2 laitetta.

    Litkuja eli e-nesteitä saa valmiinakin eli suoraan käytettävinä, tai sitten tiivisteinä, jotka vissiin sekoitellaan itse pohja-aineeseen (PG/VG). Hieman huono neuvoa tässä kun ei ole mitään kokemusta, eli valmisnesteillä itse olen toistaiseksi mennyt. Vissiin halvemmalla pääsee, jos itse kokkailee.

     
     
  17. #1077
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Tulis varmaan kyllä halvemmaks sekoitella omat litkut, mutta mä oon ainakin sen verran tumpelo "kemisti", että saisin varmaan epäsuhdanteisia litkuja :'D Muistan vihanneeni yläasteella kemiaa täydestä sielustani ja ei kyllä innosta lähteä litkuja sekoittelemaan. Jotenka turvaudun valmisnesteisiin. Pari suosikkia jo löytynyt, mutta vielä ko sais hiukan paremmat höyryttelyvermeet päivitettyä.

     
     
  18. #1078
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Nikotiini tilataan ulkomailta, Inaweralta itse aikanaan tilasin, mutta halvemmallakin taitaa muualta irrota. Niksa on siis mukana nesteessä ja niksapohjaa saa eri vahvuuksilla. Tujuin taitaa olla 100 mg, mutta sellaisiakin löytyy, että voi kaataa vaan tiivisteet sekaan. Kauppoja varmaan löytyy noista nesteketjuista. Mix'n'matchilta nää kai on eniten tilannu.

    Ja asiasta kukkaruukkuun. Tänään alko niin paljo ottaa päähän toi windows 8, että yritän vaihtaa linux mintiin. Toivottavasti onnistuu, kun en oo mikää nero näitten koneitten kanssa. Jo pelkkä biosiin pääseminen tällä Asuksen paskalla vaati parin tunnin kuukkeloinnin, kun ohjekirjakin väitti sinne pääsevän painamalla f2. Ei muuten päässyt. Piti kierrellä winukan asetuksien kautta jotain kiertoteitä. Meinaa hermo palaa.

     
     
  19. #1079
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Mulla kans tietokoneongelmia. Asensin tuohon pöytäkoneeseeni win 7:n, koska siinä on pitkään ollut Vista. Noh, parin päivän päästä ko pelailin Portalia, niin kone kössähtää. Todennäköisesti kovo paskana, kun siitä murmuttaa ettei löydy hard diskiä. Ja nyt odottelen, että siskon puoliso tai joku muu mua nörtimpi tulis kattoon, että mikä tossa koneessa on vikana ja mitä osia pitää tilata...... pelottaa, että tulee kallis korjaus.

     
     
  20. #1080
    Mulla on vielä vista käytössä kanssa pöytäkoneessa. Olen kanssa haaveillut päivittämisestä 7:aan, mutta taitaa odotella lomaa. Pitää olla riittävästi aikaa harkita mitä tekee, kiireessä menee vaan hermot :P. Mulla on taa vanha pöytäkone muutenkin käytettynä ostettu paikallisesta liikkeestä. Riittää hyvin mun tarpeisiin. Samaten toi hitaampi laajakaista, vaikka puhelinmyyjä säännöllisesti koittaa kaupitella nopeampaa liittymää, mutta ei onnistu.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •