Sivu 52 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242484950515253545556 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,021 - 1,040 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #1021
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Jos olisin ollut ostamassa jotain yli viidenkympin juttua, niin sitten olisin varmaan luottanut enemmän kotimaiseen kauppaan ja tilannut Suomesta. Mutta tossa tilauksessa yksittäisen tavaran hinta oli alle 5 euroa kuten tämän: https://www.fasttech.com/products/1341604 niin enpä edes ajatellut tuota luottamusasiaa. Ja lueskelin täältä arvosteluja kaupan toiminnasta eikä se kuulostanut pahalta, niin uskalsin tilata. Ekankin laitteeni tilasin suoraan Kiinasta ja se toimi loistavasti, onpa yks sen paketin akuista edelleen tulilla näin reilun 2,5 vuoden jälkeen, joten en oikein osaa laatuakaan kyseenalaistaa. Varsinkin, kun taitaa edelleen suurin osa euroopassakin myytävästä tavarasta tulla sieltä. Ja jos toi hajoaa nopeesti, niin onpahan hyvä syy tilata taas jotain muuta söpöä.

    Muoks. Luotan siis kotimaisiin tuttuihin kauppiaisiin enemmän, mutta se luottamus ei paina näiden halpisten kohdalla vaakakupissa. Boget tulee varmasti jatkossakin tilattua Puffilta, koska ne on oleellisempi osa makukokemusta kuin niiden ympärillä oleva tankki ja jos osuu huonoja kohdalle, niin takuuasiat on selvempiä.
    Viimeksi muokannut meikkupeikko; 23.01.15 kello 19:41. Syy: tarkennuksia

     
     
  2. #1022
    Amazonia (UK) katsoin tällä viikolla, kun miehellä oli sieltä muuta tarvetta, mutta siinä on kyllä niin huonot ryhmittelyt eli vaikea löytää, että tuskin katson toista kertaa. Eipä ollut kyllä halpaakaan.

    En oikein tykkää tästä hommasta, kun koko ajan pitäisi olla ostamassa jotain. Siis siltä tuntuu. Miten musta tuli tällainen shoppaaja...

     
     
  3. #1023
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saiccu Näytä viesti
    Harrastus tuo periaatteessa onkin piirtämisen yhteydessä (oikeastaan puoliksi työkin, koska otan tilaustöitä vastaan digitaalisesti piirretyistä kuvista).
    Yritän yleensä tasata paineita tai rentoutua sarjisbloggaamisen yhteydessä :') Ja toisten sarjisblogeja on myös mukava lukea (mulla on ihan järkyttävä lista kirjanmerkeissä, joita käyn läpi vähintään kerran viikossa D).
    Ja ehkä kaksi tai kolme sellaista tekstipainotteista blogia mitä seuraan (niitä ei edes jaksa lukea aina).

    Mukava kuulla, että mun sarjisblogi on miellyttävää lukemista! :3 Yritän pitää sitä jossain määrin hieman kerronnan olevan sarkastista tai humoristista, ellei ole jostain vakavasta aiheesta kyse (kuten nämä mun paniikkioireilut sun muut henkiset kriiseilyt).

    On mulla myös tekstipainotteinenkin blogi: Näkymättömät arvet
    Sinne tosin tulee vielä harvemmin kirjoitettua, kun aiheena on koulukiusaaminen ja perusta siis omille kokemuksilleni ja ajatuksilleni siitä, mitä oon saanut käydä läpi. Ja joita joskus yhä käyn läpi.
    Kiva kun linkkasit toisenkin blogin, sinne heti! Hyvä että kipeitäkin asioita uskalletaan käsitellä.

    Sarjistyylillä olostaan ja tunteistaan kertominen on "tehokasta" sun tapauksessa, koska osaat piirtää ja tuoda tosi hyvin ilmeitä ja jopa eleitä esille. Kertoo siis piirrettynä ja lyhyillä ytimekkäillä teksteille enemmän kuin edes tuhat sanaa monesti.

    Eipä mullakaan ole aktiivisessa seurannassa kuin pari blogia jotka liittyvät lähinnä kosmetiikkaan, Ostolakossa ja Karkkipäivä. Jälkimmäisessä on lifestylejuttujakin mutta blogin pitäjä on hyvin jalat maassa tyyppiä. Itse asiassa kun oli tuossa toisessa ketjussa puhetta syömisistä ja painoasioista niin kokeilin tuon Karkkipäivän innoittamana induktiodieettiä kaksi viikkoa. Se on itse asiassa hyvin helppo toteuttaa kun sen oikein oivaltaa, ja saa syödä niin paljon kuin jaksaa ja haluaa. Ruoka-aineet ovat vain hieman rajoitettuja... Tässä on aloituspostaus. Joulupötsistä eroon kahdessa viikossa | Karkkipäivä Ketoosi on hieno tila, mutta sellaisen pienen varoituksen annan vaikka tuota lämpimästi suosittelenkin että ainakin hormoneita tuo karppaus saattaa sotkea. Sen takia aionkin nyt pitää jonkin aikaa hiilihydraatit normaalilla tasolla ennen kuin jatkaa höllempää hyväkarppausta, mitä siis aion jatkaa koska oon alkanut epäillä ettei valkoista viljaa ole tarkoitettu ihmisen ruuaksi sinä määrin mitä sitä nykyään käytetään.

     
     
  4. #1024
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Amazonia (UK) katsoin tällä viikolla, kun miehellä oli sieltä muuta tarvetta, mutta siinä on kyllä niin huonot ryhmittelyt eli vaikea löytää, että tuskin katson toista kertaa. Eipä ollut kyllä halpaakaan.

    En oikein tykkää tästä hommasta, kun koko ajan pitäisi olla ostamassa jotain. Siis siltä tuntuu. Miten musta tuli tällainen shoppaaja...
    Riippuu ihan siitä mitä katsoo. Esim. koiratarvikkeet on Suomen hintoihin verrattuna oikeasti halpoja. Ja tilailen tuolta Amazonilta paljon kirjoja, varsinkin e-kirjoja, joita ei Suomesta oikein saa. Amazonilta, tosin Saksan puolelta on menossa seuraavaksi tilaukseen lapsen turvaistuin, koska siellä näytti olevan edullisempaa kuin Suomessa ja jonkunlainen luotto on noihin isoihin toimijoihin. Sen nimittäin olis saanu vielä halvemmalla muualta, mutta en löytänyt arvioita siitä nettikaupasta, niin jää tilaamatta. Kun Amazonia tarpeeksi selaa, niin alkaa löytyä se tarpeellinen. Saksan Amazonissa mulla on se ongelma, etten oo vielä löytänyt miten sen saa englanniksi enkä osaa saksaa kuin alkeet. Koska se kuitenkin on melko sama kuin UK, valikot samoissa paikoissa jne. niin oon avannut viereen UK:n puolen ja sieltä katsonut mikä valikko mahtaa olla missäkin kohtaa. Sais kai sen kuukkelin kääntäjälläkin suomennettua koko sivun, mutta se on niin kökkösuomea, että pahemmin siinä menee sekasin.

    Totta on, että tässä hommassa koko ajan pitää olla ostamassa jotain. Aina tarvii varaosaa, kartoa, nesteitä ja muuta sellasta. Jossain vaiheessa tuli ostoähky eikä tehnyt tilata mitään. Niistä parista vakkarikaupasta tuli aina tilattua sama satsi nesteitä ja kartoja. Nyt, kun aikaa on edellisestä tilauksesta n. vuosi, niin alkaa intoa löytyä ostella vaikka mitä. Onneks tiedon puute vähän hidastaa, ei tee mieli tilailla mtn rakenneltavia härpäkkeitä, kun ei ole varma osaisko niitä käyttää.

     
     
  5. #1025
    Kyllä se ostovimma tasaantuu jossain vaiheessa. Mulla oli ihan sama fiilis viime kesänä, että koko ajan piti jotain tilailla. Viimeisin laitteisiin liittyvä tilaus mulla on näköjään ollut viime elokuussa kun tilasin Protankiin atopäitä. Ok, lisää 18490 akkuja tilasin marraskuussa ja nyt sen Gollan pussukan. Nesteitä tilaan nykyään kerran parissa kuukaudessa.

    Joten kyllä se siitä kun löytää sopivat laitteet ja nesteet.

     
     
  6. #1026
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Ongelma on vähän se, että niitä uusia laitteita ja nesteitä tulee markkinoille pilvin pimein. Osa on tietysti sellaisia, ettei miellytä (esim. mua ei ole koskaan innostaneet isot modit tai rakenneltavat atomisaattorit), mutta koska uusia laitteita tulee paljon, niin väkisinkin siellä on seassa jotain itseä kiinnostavaa. Tällä hetkellä mietiskelen tuota iStickiä, että joko tässä hylkäisi eGot ja kokeilisi tollasta. Noi uudet clearot myös kiinnostaa, varsinkin Subtank Mini. Siinä ois vaihdettavat päät, mutta myös rakennusmahdollisuus, jos vaikka jossain vaiheessa innostuis sitä kokeilemaan. Ei sillä, ettäkö nää mun nykyset laitteet ois jotenkin surkeita, vaan koska... niin, en ees tiedä. Toisaalta haluis kokea sen "täydellisen hitin", josta porukka intoilee, mutta toisaalta kun näilläkin on pärjätty, niin miksi vaihtamaan... Mun tän hetkiset laitteet on kuitenkin olleet matkassa alusta lähtien, paitsi tankit, jotka nekin on jo pari vuotta vanhoja ja kaikki niistä on osoittanut olevansa todella käyttövarmaa porukkaa. Mutta. Etsiskelin tossa samanlaisia DCT tankkeja, mitä mulla on, niin en löytänyt just sellasia mistään. Näitä pinkkejä ei kai enää tehdä. Arctic Tankeja ei enää tehdä eikä siihen enää saa edes varaosia. Jos joku noista hajoaa (mulla on siis kaks DCT:tä ja yks Arctic), niin voipi itku tulla. Siksi tekis mieli tutustua näihin uudempiin leluihin. Ehkä taas sitten, kun oon löytänyt sen uuden täydellisen jutun, niin sitten ostovimma hellittää.

    Sekavaa selitystä.

     
     
  7. #1027
    Jos sulla on nyt egot käytössä, niin kokeile jotain tehokkaampaa säädettävää. On niissä vaan huikea ero. Ja jos ei miellytä, niin luulisi iStickistäkin pääsevän eroon ihan kohtuuhinnalla ilman suurta menetystä. Ei sillä, voihan joku olla tyytyväinen ego-tasoiseen laitteeseen maailman tappiin saakka, vaikka on sitä vähän vaikea kuvitella kuiteskaan.

     
     
  8. #1028
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    Ei sillä, voihan joku olla tyytyväinen ego-tasoiseen laitteeseen maailman tappiin saakka, vaikka on sitä vähän vaikea kuvitella kuiteskaan.

    No, toistaiseksi olen melko tyytyväinen, mutta tän foorumin lukeminen kyllä pistää epäilemään. Juurikin tuo ajatus, että jotain parempaa olisi aina tarjolla. Toisaalta en jaksa perehtyä tähän tekniikkaan kovin syvällisesti. Ilmeisesti se osa aivoista kärventyy työpäivän jälkeen Lisäksi pääasia on mulle tupakoinnin lopettaminen, ei ehkä niinkään uusi harrastus. Mutta saa nyt nähdä mihin sitä vielä hurjiintuu.

    Ja pentele, taas pitää tilata nesteitä. Saisi jäädä nuo käyttämiskelvottomat nesteet jo unholaan.

     
     
  9. #1029
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    No, toistaiseksi olen melko tyytyväinen, mutta tän foorumin lukeminen kyllä pistää epäilemään.

    Ja pentele, taas pitää tilata nesteitä. Saisi jäädä nuo käyttämiskelvottomat nesteet jo unholaan.
    Tyytyväinen mäkin noin periaatteessa olen. Näillä eGoilla sain kuitenkin lopetettua kokonaan ennen raskautta ja kun vertaa näitä johonkin 510-tikkuihin, niin näähän on loistavia. Foorumin selaaminen vaan aiheuttaa mietintää. Oisko noi modit nyt kuitenkaan niin paljon parempia ja toisiko ne tähän hommaan jotain lisää ilman suurta vaivaa. Epäilen, että ei, mutta voin olla väärässäkin.

    Nesteiden tilaaminen ainakin helpottuu, kun löytyy omat suosikit. Helppo tehdä tilausta, kun voi tilata sitä samaa nestettä enemmänkin eikä tarvii miettiä. Niiden suosikkien löytäminen sitten teettää työtä, varsinkin kun makuaisti on jokaisella oma. Ei välttämättä voi luottaa siihen, että joku täällä suosittelee jotain nestettä, vaan sitä on maistettava itse.

     
     
  10. #1030
    Joo, ei todellakaan voi luottaa tai edes kannata luottaa siihen, että jotain nestettä kehutaan. Ok, tietty jos pitää jostain tietystä nesteestä ja jotain muuta kehutaan sen kaltaiseksi, niin sitten. Mulla esim. Harvest Berry oli sellainen, että putelin saavuttua haistoin, että ei tule olemaan mun juttu. Toki sitä piti kokeilla ja todeta, että ei todellakaan mun neste. Ja onhan noita muitakin tässä kertynyt ja lahjoitettu eteenpäin.

     
     
  11. #1031
    Höyrähtänyt smirrie's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    8
    Heyo, täälläkin yksi naispuolinen höyryäjä.

    Mulle itelleni noi eGo-tikut ei tuottanut riittävää "tyydytystä", joten tilailin iStickin (väriksikin sai ihanan pinkin♥) ja tähän oon ollu kyllä eri tyytyväinen.
    Ne omat super nesteet on vielä hakusessa, hyviä on löytynyt, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää herkkua kuitenkaan.. Pitäis vaan nyt malttaa höyrytä nuo entiset pois, ennen kuin tilailee taas lisää.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saiccu Näytä viesti
    Mukava kuulla, että mun sarjisblogi on miellyttävää lukemista! :3 Yritän pitää sitä jossain määrin hieman kerronnan olevan sarkastista tai humoristista, ellei ole jostain vakavasta aiheesta kyse (kuten nämä mun paniikkioireilut sun muut henkiset kriiseilyt).
    Pitääpä rueta sun blogia kahteleen, oonkin ehtinyt sarjisblogia luettavaksi! Joskus muutamia vuosia sitten seurailin monenmoisia sarjisblogeja, mut tuntuu et kaikki on lopettanut tai oon hukannut osoitteet. DAsta minä jo sinut bongasinkin.

     
     
  12. #1032
    Voi krääh, mun pitäisi pysyä poissa täältä foorumilta. Kun ei käy täällä, niin ei tiedä mistään uutuuksista autuaan mitään, eikä myöskään tekisi mieli tilailla yhtikäs mitään. Jos siis pysyisi täältä poissa..

     
     
  13. #1033
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Siinäkö selitys foorumin naisten hiljenemiseen? Kukaan ei uskalla käydä, ettei eksyisi ostohousut jalkaan.

     
     
  14. #1034
    Niih... Tässä on jo hetken aikaa tänään tullut kateltua sekä laitteita että nesteitä, ja voi huoh. Mistä te tilaatte mitäkin? Minusta olisi niin kiva käyttää samaa kauppaa sekä nesteisiin että vehkeisiin mutta vaikeaahan tuo on. Finnvape taitaa olla kotimaisista kattavin, kun siellä on aika hyvät valmisnestevalikoimat. Postikulut on kuitenkin 5 e/laaki. Ulkomaan kaupoissa riittää valinnan varaa, liikaakin; ihan tuskallista on katella noita valikoimia ja yrittää selvittää postikuluja, toimitusaikoja jne. Parin kaupan jälkeen ne näyttää kaikki samalta, ja yhdestä saisi jotain ja toisesta jotain muuta. Aargh!

    Tänään töissä huomasin yhden höyryttelyn sivuvaikutuksen. Työskentelen toimistokompleksissa, jossa on pihan keskelle isketty sellainen bussipysäkkikatos tupakoijille. Siihen mahtuu max. 3 ihmistä sillai että voi säilyttää suomalaiskansallisen riittävän fyysisen etäisyyden. Yleensä en edes änkeydy koko katokseen vaan siihen tietämille, koska se on epämiellyttävä. Tänään kuitenkin tuli reippaasti lunta jossain vaiheessa, joten mars katokseen. Siinä ihailin jotain puissa pyörivää pikkulintuparvea (oikeasti hieno esitys) kun
    viereen tuli tupakoija. Aika pian minun piti hivuttautua takaisin lumisateeseen, koska tupakka nyt vain haisi nenään niin pahalle siinä vieressä imettynä. Tuntui että vaatteisiinkin alkaa haju tarttua. Uskomatonta. Tämä siis vajaan 2 kk:n höyryttelyn jälkeen.

     
     
  15. #1035
    Heh, voispa hyvinkin olla. Mulla, tai siis PayPal-tililläni, meni oikein mukavasti kun kävin täällä vähän harvemmin ja varsinkin kun pysyin poissa kaikista sellaisista keskusteluista missä on riskinä törmätä mainintaan jostain uudesta laitteesta..

    Finnvapelta mä olen eniten tainnut tilata, en voi moittia, päinvastoin ja saahan tolla esavuke-koodilla pikkasen hyvitystä postikuluista. Mulle tärkeintä on ollut luotettavuus ja nopeus. Puffilta olen tilaillut myös, ei pahaa sanottavaa ja todella nopea toimitus. Nuo kaksi taitaa olla ne mistä eniten olen tilaillut. Muualta sitten yhtä tai kahta tilausta. Ok, poikkeuksena Liberty Flights, jonka jotkut nesteet vaan on nam ja tietty ePipeMods, mistä nykyään tilaan nesteet suoraan kun käytän nollaniksallisia.

    Mä muuten valitinkin viime keväänä, että ihan näin hyvää hajuaistia en ehkä olisi halunnutkaan takaisin. Pääasiassa rööki haisee pahalta, röökaavat ihmiset vielä pahemmalta, samaten kauppojen edustat ylitursuavine tuhkakuppeineen. Ja annas olla kun on kostea keli, hyi helvata. Ainoa tupakka mikä oikeasti on tuoksunut hyvältä tässä vuoden aikana on ollut Gauloises ilman lisäaineita. Jestas, siinä oli hyvin, hyvin lähellä etten pummannut yhtä röökiä. Lucky Strikella on vastaava lisäaineeton, mutta se ei tuoksahtanut (onneksi, koska sitä saa myös Suomesta) läheskään yhtä hyvältä.

     
     
  16. #1036
    Mulla on ollut ennenkin hyvä hajuaisti, varmaan tupakoijaksi jopa varsin hyvä. Se on hieman kummallista, koska olen myös kroonisesti nuhainen. Huonona puolena on se, että parfyymiset hajut tekee mulle pahaa - alkaa oksettaa ja päätä särkeä. Olen ennenkin pystynyt haistamaan, että tiettyä suihkusaippuaa käyttävä kollega on mennyt hississä taannoin. Mutta nyt alkaa mennä vielä omituisemmaksi. Tänään haistoin kollegan teestä hajuvanan. No okei, se oli makuteetä, mutta kuitenkin. Hyvin, hyvin kummallista.

    Tupakan hajusta ei voi kuitenkaan ruveta nipottamaan, koska on itse kärsinyt siitä nipotuksesta niin kauan. Minullahan on itsellänikin vielä hieman sätkiä jäljellä, kun olen nuuka ihminen, mutta kun ei ne vaan oikein maistu enää. Kaipa se pitäisi yksi vetäistä kuitenkin aamuisin, että pärjää toimiston hajumaailmassa

     
     
  17. #1037
    Höyrähtänyt smirrie's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    8
    Syytän osittain foorumia siitä, että mulla on mennyt nyt alkuun ehkä hieman liikaakin rahaa näihin höyryttrely juttuihin. (Toki sekin vaikuttaa, että mies aloitti höyryämisen ja minähän se jouduin kaiken tilaamaan hällekkin)
    Mutta nyt, kun alkaa olla laitteet miellyttävällä tasolla, niin voi ehkä hetkeksi hillitä. Ja tosiaan tiivareitakin on sen verran, ettei heti tartte tilata lisää. Kunhan ei eksy minnekkään neste-keskusteluihin lukemaan, miten joku neste maistuu siltä ja tältä herkulta...
    Oon nyt päätynyt tilailee laitteet Puffilta, tiivarit vapetalolta tai vape-resepteiltä ja niksapohjaa tilasin pink-mulelta. Tuli toki joitain pieniä ostoksia tehtyä mm. fasttechiltä, mutta kyllä noi suomalaiset vie voiton kuitenkin.

    Taidan olla vielä niin tuore höyryttelijä, ettei tupakka mun nenään haise edes pahalta. Mutta maistuu kyllä sitäkin hirveämmältä, mitä nyt kerran piti tässä testata, et oliks se nyt niin herkkua..

     
     
  18. #1038
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smirrie Näytä viesti
    Pitääpä rueta sun blogia kahteleen, oonkin ehtinyt sarjisblogia luettavaksi! Joskus muutamia vuosia sitten seurailin monenmoisia sarjisblogeja, mut tuntuu et kaikki on lopettanut tai oon hukannut osoitteet. DAsta minä jo sinut bongasinkin.
    Ooh, mukava kuulla, että lisää lukijoita tylsälle arkihölmöilylleni ja diipeille ajatustenpurkautumisilleni löytyy! :3
    Tuo on kyllä totta, että kun tuntee löytävänsä hyvän blogin niin a) sitä päivitetään ehkä kerran vuodessa tai b) se on lopettanut (tai ainakin viimisestä päivityksestä on reipas vuosi)
    Ja kiitos DA-bongauksestakin!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja smirrie Näytä viesti

    Taidan olla vielä niin tuore höyryttelijä, ettei tupakka mun nenään haise edes pahalta. Mutta maistuu kyllä sitäkin hirveämmältä, mitä nyt kerran piti tässä testata, et oliks se nyt niin herkkua..


    Mä oon nyt sillon tällön tupakan vetänyt. Ja maistuu aika paskalta ja jos joku toinen polttaa, niin haisee pahalta. Silti, kun näkee, että joku polttaa (telkkarissa tai irl) niin tulee vielä sellasia "voispa-vetää-tupakan"-fiiliksiä. Tosin onneksi se on pienentynyt.

     
     
  19. #1039
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Mä oon tilaillut vähän joka puolelta. Jossain vaiheessa tuli luotettua Peleoniin laitteiden kanssa ja nesteet tuli tilattua ecigwizardilta ja switch2-ecigs.comilta. Welholta siksi, että siellä oli aika edullista ja sieltä sai salmiakkia, jota ei muualta saanut ja switchiltä, koska sieltä sai Juicy Vaporia, jota ei muualta euroopan puolelta saanut. Sit onkin pitkä lista kaikkia muita kauppoja, joita oon kokeillut. Kartot ostan nykyään puffilta, laitteet riippuu hinnasta kalliit puffilta tai finnvapelta ja halvat fasttechistä ja nestetilaus lähti näin alkuun welholle ja ebnferrolle. Voi olla, et seuraava lähtee taas switchille, koska näyttää edelleen myyvän Juicy Vaporia.

    Hajuaisti tosiaan palautuu. Omat vaatteet haisi mun nenään törkykauan tupakalta, vaikka niitä kuinka pesi. En enää kykenis kulkemaan julkisissa, koska ihmiset käyttää niin paljon hajuvesiä ja ne käy mun nenään. Välillä tuntuu, että tietyt mummelit on holvanneet pullollisen päälleen ennen kauppaan lähtöä, yök. Saatiin vauvanvaatteita tutulta, olivat hänen lastensa vanhoja ja oli pessyt ne ennen meille tuomista. Pakko oli laittaa uudestaan pesuun, koska niissä oli niin voimakas pesuaineen haju, kun on tottunut hajustamattomiin pesuaineisiin.

     
     
  20. #1040
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    Ok, poikkeuksena Liberty Flights, jonka jotkut nesteet vaan on nam ja tietty ePipeMods, mistä nykyään tilaan nesteet suoraan kun käytän nollaniksallisia.
    Hetkonen, oletkos sinä kokonaan nikotiinivapaa? Wow!

    Minäkin katselin tuota Libertyä nesteiden osalta jatkoa varten, mutta äsken lähti kyllä tilaus FinnVapelle Ihan pikkuisen nesteitä ja uusi laite Kanger EMOW Mega kotikäyttökokeiluun. Tuohan on kyllä varsinainen, no, dildo (excuse my french), joten katsotaan, ilkeänkö ikinä ulkoiluttaa sitä. Tankin nyt pitäisi kuitenkin kestää tuhdimpiakin lakuja ja vehkeen sai väripintaisena. Ego ONEa olin jo tilaamassa mutta on se vaan niin ruma. Tuolla laiteketjussa kylläkin kehutaan rosterista ulkoasua... Mutta se on lyhyt ja paksu. Tarvitseeko sanoa enempää.

    Joka tapauksessa, nyt on ostokset tehty ja toivottavasti ei tarvitse ihan heti palata kauppaan eli kaikki valitsemani lakritsivalmisteet ovat herkullisia

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •