Sivu 50 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40464748495051525354 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 981 - 1,000 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #981
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Missäs kaikki tytöt on

     
     
  2. #982
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Useemman vuoden työttömyyden jälkeen työkokeilussa
    Eihän sitä ehdi enää foorumiakaan stalkata

     
     
  3. #983
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Mulla on taas shoppig-spree vai miten se kirjoitetaan, muutama kokeilu "uusiin" kauppoihin ku ei aina jaksa fasttechiltä tilata, ja tietty vapetalolta tiivareita testiin kun oli saldoilla sitä poikien hehkuttamaa tissimehua...

     
     
  4. #984
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Pohjois-Suomi
    Viestit
    4
    Terve kaikille foorumin naisille

    Täällä 22 -vuotias n. vuoden höyrytellyt nuori nainen liittyy joukkoon. Tällä hetkellä mennään Kangerin EVODilla (tottakai pinkkinä!) mutta postissa on tulossa Aspiren Premium -aloitussetti julkikäyttöön ja innokinin MVP Shine kotikäyttöön, kun ei omassa pikkukylässä kehtaa boximodin kanssa käveleskellä

    Muuta valitettavaa en EVODista löytänyt kuin sen että kierteet tuppaavat pitemmän päälle kulumaan ja osia on vaikeaa saada irti toisistaan (en tiedä ovatko muut kokeneet saman vaivaavan vai onko vika vain minussa). Itseäni häiritsi myös suuresti se että laitteen pinkki väri on vain kuori joka rankemman käytön seurauksena lähtee irtoilemaan, näyttää ainakin omaan silmääni häiritsevän rumalta.

    Aktiivista tupakointia oli takana n. 3-4 vuotta, ja loppuajasta Norttia kului jo aski päivässä, joskus olisi mennyt enemmänkin. Vapottelu oli ensimmäinen ja ainoa toimiva keinoa pysyä erossa perinteisestä tupakista, ja ei ole mitään haluja palata takaisin analogiseen vaihtoehtoon

    Pitääpä käydäkin tämä ketju nyt huolella läpi, ainakin näin ensisilmäyksellä näyttäisi olevan kivaa tekstiä mm. laitteiden tuunauksesta mukavemman näköisiksi.

    Toivottavasti olen tervetullut joukkoon!

     
     
  5. #985
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Purr! Tervetuloa VoodooChile, avosylin otetaan uudet höyryttelijät vastaan!

    Onhan täällä sittenkin vielä naispuolisia höyryttelijöitä, hetken näytti jo pahalta.

     
     
  6. #986
    On kait meitä täällä vielä, vaikka kieltämättä ei kovin moni tunnu enää kirjoittelevan. Meikäkin käy täällä harvemmin enää lueskelemassa. Laitteisto on jämähtänyt Diablo Oneen (x2) ja Silver Foxiin. RSST:t, Provari Mini ja Reaver pölyttyvät tuolla pöytälaatikossa. Mesh-setupilla puljaan edelleen, nesteiden määrä tipahtanut oikeastaan yhteen eli Long Bottom Leaf ja harvakseltaan vaihtelun vuoksi El Toron Puros Dark, molemmat nollaniksalla. Evodit ja Ego-Twistit lahjoitin just perjantaina pois, pitäisi varmaan kattoa noita muitakin turhanpanttina olevia vermeitä ja laittaa kirpparille myyntiin.

     
     
  7. #987
    Terppa viikon höyristellyt käpyversiolla ja ensviikolla pitäs tulla sitten kokeneemman setän neuvvomana jotain parempaa. Saas nähä.

     
     
  8. #988
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kärttyakka Näytä viesti
    Terppa viikon höyristellyt käpyversiolla ja ensviikolla pitäs tulla sitten kokeneemman setän neuvvomana jotain parempaa. Saas nähä.
    Sulla on hyvä nikki, ollaan selkeästi sielunsiskoja.

     
     
  9. #989
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Mun ihana keltanen I-hybridi putos lattialle tankatessa ja lasi meni rikspoks
    Onneks ft pelastaa, tilasin uuden keltasen js sille kaveriks hopeisen. Lisäks postissa on tulossa toinen chi-you-klooni kera caterpillarin. Pääsen testaan dripperiäkin
    Aiokseen oon nyt tehny mesh-silica-hybrisetuppeja, tuntuu toimivan pelkkää meshiä paremmin kun ei kuse niin helposti läpi.

     
     
  10. #990
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä taas puolestani astuin tänään lopullisesti pimeälle puolelle kun hommasin ihan ite ensimmäisen he-tuotteeni, h-dripperin.

    Edit. Ja siinä tulee vielä melkoisen harvinainen afc hattu mukana, kyllä sit kelpaa kun musta on tullut kumpupilvien metsästäjä.

     
     
  11. #991
    Höyrähtänyt Heavenfang's Avatar

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    15
    Näköjään on meitä naispuolisia höyryttäjiäkin olemassa Itseni jo esittelin tuolla esittelyketjussa mutta tässä nyt olennaiset: 30 on ikää, parisen kuukautta höyrytellyt Smokin Magnetolla ja kartotankilla, makuna menthol. 12mg:lla aloittelin mutta tuntui liian miedolta, pitää seuraavaksi tilata vähän vahvempaa.

     
     
  12. #992
    Höyrähtänyt KirjaSusi's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    15
    Ai tämmönenkin kettinki on täällä, niin vähän jaksanu plarata tätä foorumia, kun mellastaa muualla.
    Yöllä susikin syö ja kalat ui...

     
     
  13. #993
    Hello ladies!

    Minulla on ollut hieman orpo olo tuon höyryhäkkyrän kanssa pönöttäessäni, koska en ole onnistunut näkemään kuin suunnilleen yhden naispuolisen sähkötupakoijan ikinä. Höyryttävätkö naiset vain kotonaan tai jossain muissa suljetuissa tiloissa? Itse asiassa nyt kun mietin, niin aika vähän naiset kulkevat ympäriinsä tupakankaan kanssa, enemmänkin polttelevat paikallaan tupakkapaikoilla. Itse taas olen sitä tyyppiä, että tupakka on ollut huulessa nimenomaan liikkeelle lähtiessä, pyöräillessä jne. Saapa nähdä miten käy e-savukkeen kanssa nuo toiminnot.

     
     
  14. #994
    Höyrähtänyt Tatti_'s Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Kittilä
    Viestit
    6
    Oijoij, olipa mahtavaa löytää tämmönen naisten ketju!
    Ehkä nyt itsekkin kehtaa jopa jotain kirjotella kun tosiaan tuntuu etten vielä tiedä paljoa yhtään näistä asioista.
    Tässä lopullinen innostus höyryilyyn ja tupakan poisjättämiseen tuli kun mieheke päätti tilata mulle Fat Snow Wolfin ja Magman, vielä mennään Nemesiksellä ja igo-w:llä (luonnollisesti klooneja ) nuo mekaaniset modit kun tuppaa kiinnostamaan enempi ja mitä isompi - sen parempi!
    Kovasti mies on yrittäny boxmodeja tyrkyttää, mutta ei ne tunnu omaan käteen sopivan.
    Ikää on vasta 18, tupakoinut olen yli kaksi vuotta.
    Tupakoimatta olen ollut vasta vähän aikaa, onhan tämä tosin jo toinen yritys. Toivottavasti nyt olisi jo itsekuria tarpeeksi.
    "Hieman" kankeaa tekstiä, mutta toivottavasti se ei haittaa!

     
     
  15. #995
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Hello ladies!

    Minulla on ollut hieman orpo olo tuon höyryhäkkyrän kanssa pönöttäessäni, koska en ole onnistunut näkemään kuin suunnilleen yhden naispuolisen sähkötupakoijan ikinä. Höyryttävätkö naiset vain kotonaan tai jossain muissa suljetuissa tiloissa? Itse asiassa nyt kun mietin, niin aika vähän naiset kulkevat ympäriinsä tupakankaan kanssa, enemmänkin polttelevat paikallaan tupakkapaikoilla. Itse taas olen sitä tyyppiä, että tupakka on ollut huulessa nimenomaan liikkeelle lähtiessä, pyöräillessä jne. Saapa nähdä miten käy e-savukkeen kanssa nuo toiminnot.
    Onhan meitä, mutta itsekkin höyryttelen lähinnä kotona/autossa/tyyliin jossain nurkan takana kun nuo cumulukset kerää vähän turhan paljon huomiota mun makuun.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tatti_ Näytä viesti
    Oijoij, olipa mahtavaa löytää tämmönen naisten ketju!
    Ehkä nyt itsekkin kehtaa jopa jotain kirjotella kun tosiaan tuntuu etten vielä tiedä paljoa yhtään näistä asioista.
    Tässä lopullinen innostus höyryilyyn ja tupakan poisjättämiseen tuli kun mieheke päätti tilata mulle Fat Snow Wolfin ja Magman, vielä mennään Nemesiksellä ja igo-w:llä (luonnollisesti klooneja ) nuo mekaaniset modit kun tuppaa kiinnostamaan enempi ja mitä isompi - sen parempi!
    Kovasti mies on yrittäny boxmodeja tyrkyttää, mutta ei ne tunnu omaan käteen sopivan.
    Ikää on vasta 18, tupakoinut olen yli kaksi vuotta.
    Tupakoimatta olen ollut vasta vähän aikaa, onhan tämä tosin jo toinen yritys. Toivottavasti nyt olisi jo itsekuria tarpeeksi.
    "Hieman" kankeaa tekstiä, mutta toivottavasti se ei haittaa!
    Tsemppiä! Ja kyllä vaan kehtaa kirjoitella muuallekkin jos siltä tuntuu, ihan yhtä tietämättömiä miehet on aloittaessaan kuin naisetkin.

     
     
  16. #996
    Kun epäilin, että nyt kaikki tuijottaa höyryämistäni, siippa sanoi, että paljon huomaamattomampaa tämä on kuin tupakointi. Kun ei ulkona juuri hajuakaan huomaa. Vielä kun saisi tuon vehkeen olemaan kurlaamatta.

    Ostin siskolle joululahjaksi kokeiltavaksi Finnvapelta joulukuusipaketissa olevan vehkeen, jossa palaa joulukuusivalo. Oikein soma pieni punainen kapistus, harmi kun en ottanut itselleni!

     
     
  17. #997
    Ai niin. Missä te kuljetatte höyryhäkkyräänne, vai onko kaikki pelkkiä koti-/autokäyttäjiä? En tykkää pitää tuota vehettä paljaaltaan taskussa, kun epäilyttää, että jotain voi vuotaa, mennä rikki tms. Enkä aio hankkia mitään kaularipustimia samasta syystä. Pitäisi olla joku vuototiivis pussukka, josta höyryttimen saa ulos ja sisään yhdellä kädellä ja joka mahtuu taskuun. Toistaiseksi minulla on takkien taskuissa puolen litran minigrip-pusseja jotka nyt ovat aika surkuhupaisia eivätkä kovin käteviä.

     
     
  18. #998
    Takin taskussa mulla kulkee pelkiltään taikka käsilaukussa kännykälle tmv tarkoitetussa pikkutaskussa. Pääasia, että pysyy pystyssä, koska muuten vuotaa. Mulla pääasiallisessa käytössä Diablo One, silloin tällöin SilverFox.

     
     
  19. #999
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    4
    Heip!

    Tää Rinsessa tuli kurkkimaan tyttöjen ketjua. Pitäisi nyt aloittaa uudelleen ja astetta enemmän tosissaan sähkösauhuilu, jotta voisi lopullisesti heittää hyvästit noille normiröökeille. Het ku keksii välineistön.

    Ite suunnitelin ompelevani sadetakkikankaasta tms. (ja päälle ehkä nätimpää kangasta) sähkösauhulle oman pussukan, jotta ei mahdolliset vuodot ole pitkin laukkua. Tai sitten ompelen laukkuihin sauhutaskuja jotta pysyisi pystyssä.

     
     
  20. #1000
    Mietin ihan samaa, että pitäisikö itse askarrella joku pussukka kuljetteluun. Muovikangasta vuoriksi ja päälle jotain muuta kangasta ja jokin sulkusysteemi. Kumma kun ei kaupasta löydy sopivaa valmispakettia "tuunaa oma e-savukepussukkasi"

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •