Sivu 48 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3844454647484950515258 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #941
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mixxer Näytä viesti
    Mites arvon neidit/rouvat, onko näissä vapohommissa sillä putken koolla miten paljon väliä? Riittääkö pikkuruinen egotikku vai pitääkö olla ihan Misteriä kehissä? Tokihan musta mörkörausku vie voiton kaikista, vai mitenkä?























    Misteri Egotikkuja en oo koskaan käyttänyt, ne näyttää minun silmään kummallisilta. Punanen one on kotikäytössä. Tyyli on tärkee (vaikka olis vähän huonompikin).


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  2. #942
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    hei, naiset, kertokaas mulle vähän kynsilakoista :3 kai niil on jotai kovuus/kestoluokituksia?

     
     
  3. #943
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei ole kovuus tai kestoluokituksia, toiset merkit kestää paremmin ja toiset huonommin. Kynsilakan kestävyyteen vaikuttaa eniten koostumus, eli nuo metallin- ja helmiäishohtoiset lakat pysyy yleensä huomattavasti pidempään kuin ei-helmiäiset tavalliset lakat. Jos siinä on glitteriä niin se pysyy kuin tauti ja itku tulee kun pitää poistaa. Sokerilakat ja muut rakennelakat on aika ärsyttäviä poistaa mutta pysyvät kanssa hemmetin hyvin.

    Nyt tosin uutena ilmiönä markkinoille on tulleet geelilakat joiden kanssa ei tarvita "uunia", ja Lumenen versiot ainakin pysyy tosi hyvin mutta silti helppoja poistaa. Geelilakassa on sellainen vinyylimäinen kiilto.

    Ja nyt mua alkoi vituttaa koska unohdin katsoa laivalta että onko siellä Diorin geelipäällyslakkaa jolla pitäis saada älytön kesto mihin tahansa kynsilakkaan! No, jos siellä olisi ollut niin kai olisin huomannut kun kaikki hyllyt läpi mielestäni kävin, kai, näin ainakin uskottelen itselleni. Grr.

     
     
  4. #944
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    whaat O: pitää olla! kuluttaja vaatii tietoa iskutaittohankauskestosta että osaa ostaa oikean lakan oikeaan tilanteeseen! o:<

     
     
  5. #945
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Öö...

     
     
  6. #946
    Eiköhän se kynsilakan kestävyys riipu myös aluslakasta ja ite kynsilakan kerroksista ja tietysti päällyslakasta. Ja et kuinka noita kerroksia viittii kuivatella.

    Mulla ei kauaa mikään lakka pysy hyvänä kun käytän kynsiä paljon työkaluina Tosin oon huomannut et kynnet on kovemmat ja kestävämmät kun ei käytä lakkoja ollenkaan.

     
     
  7. #947
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tietenkin alus- ja päällyslakka vaikuttaa, kuten sekin että millainen pinta mihin tarttua eli onko käytetty kiillotusviilaa. Mutta jos moonie johonkin teemabileisiin kynnet lakkaamassa niin sille on ehkä turha alkaa värilakan lisäksi suositella jotain Seche Viteä...

     
     
  8. #948
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    karhun kanssa meinasin lähteä painimaan, aattelin että jämäkät kynnet vois olla hyödylliset. ehkä vaan kokeilen ensin miten ne kestää ilman dopingia o:

     
     
  9. #949
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mitä sitä nyt painimaan...


     
     
  10. #950
    Höyryttelijä Vanhajahre's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    46
    Miten saa mascaran irti parrasta ja viiiiiksistä. Näytää ihan teini pojalta kun kaikki harmaus on hävinnyt. Naiset tietää kaiken mut ei ne minulla sitä kerro. Minun modit ei toimi tumma sävyisen parroituksen kanssa. Kiitos!

     
     
  11. #951
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vanhajahre Näytä viesti
    Miten saa mascaran irti parrasta ja viiiiiksistä. Näytää ihan teini pojalta kun kaikki harmaus on hävinnyt. Naiset tietää kaiken mut ei ne minulla sitä kerro. Minun modit ei toimi tumma sävyisen parroituksen kanssa. Kiitos!
    Jos se ei lämpimällä vedellä huuhtelemalla lähde niin sitten se on vedenkestävää ja sulla tuskin on vedenkestävän silmämeikin poistoainetta. Se on öljyliukoista joten rypsi- tai oliiviöljyn pitäis toimia jos sattuu jääkaapista löytymään.

     
     
  12. #952
    Höyryttelijä käpänen2's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    savonlinna
    Viestit
    75
    onks kukaan kokeillut automaalia kynsissä? noin niinku kuriosoteettinä? tinnerillähän nekin poistuu?

     
     
  13. #953
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    ...


     
     
  14. #954
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mitämitä, eikö kenelläkään olekkaan enää mitään kysyttävää?

     
     
  15. #955
    Mikä on lopullinen kysymys maailmasta, elämästä ja kaikesta muusta sellaisesta?


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #956
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    En tiedä, tahtoisin kyllä tietää että onko elämää kuoleman jälkeen.

     
     
  17. #957
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mutta voihan se energia vain kadota, kun se on syntynytkin. Ellei se sitten ole ollut jo ennen syntymää olemassa. Vaikka eihän me tietääksemme olla oltu ennen syntymäämme olemassa millään tavalla.

    Eli jos kuoleman jälkeen ei ole mitään niin se olotila vastaa varmaan sitä mitä se oli ennen syntymää. Eli ei mitään. Eikä se ole sitten enää ajatuksena pelottava, koska mehän oikeastaan jo tiedetään mitä on olla kuolleena, ja se on vieläpä se pahin vaihtoehto. Ellei sitten sitä tulista hiilikellaria ole olemassa.

     
     
  18. #958
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Toivotaan että olis edes jotain vähän jännempää.

    Mä muuten kauhuelokuvien suurkuluttajana välillä pelkäsin kummituksia ja muita henkimaailman juttuja vaikken ikinä ole mitään nähnyt tai kokenut. Pelkääminen helpotti kun aloin ajatella että sittenpähän ainakin tietää että on jotain muutakin, joten olisi oikeastaan ihan mukavaa jos joku qmmitus kävisi yöllä huhuilemassa.

     
     
  19. #959
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Aine ei katoa vaan muuttaa vaan olomuotoaan ja lopulta olemme kaikki vain tähtipölyä. Mutta jos aika on ääretön ja avaruus on ääretön on olemassa mahdollisuus että jokaikinen ihmisen atomi kohtaa uudestaan samassa paikassa samassa ihmisessä äärettömää pienemmässä ajassa ja tämä aika ei tunnu missään kun ei ole tietoisessa tilassa. Paradoksejahan tulee olemaan.

    Toivottavasti tämä vastaus tyydytti. T: Filosofian Vapaaajattelija Aatsi joka lukee liikaa scifiä.

     
     
  20. #960
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Nangijalaan se matkan seuraava etappi vie. Eletään nyt tämä yksi kunnolla, santsauksesta kun ei ole kellään varmaa tietoa.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •