Sivu 46 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3642434445464748495056 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901 - 920 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #901
    Joo Tuurissahan minä kävin, on tossa aika lähellä. Piti samalla moikkailla entisiä työkavereita ku oon siellä ollu joskus töissäkin. Ihan mahottomaks se on menny, ei meinaa enää löytää mitään kun ne jatkuvasti siirtelee osastoja ja tavaroita eestaas. Ja ne turistit, ne jää siihen sisäänkäyntiin pällistelemään niinku ei olis ikinä kauppaa nähny

     
     
  2. #902
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Siellähän sitä kans tuli tänään käytyä. En kyl ihmettele yhtään jos tarvii hetkeks jäädä porukan ihmetteleen oviaukolle. On vaan niin pirun sekava mesta. Sieltä puuttuu kunnon opastekyltit missä mitäkin tuotetta on. Ja se justiin, kun oli pyöräytetty viel järjestys ihan uuteen uskoon sit viime käymisen (joku parisen vuotta aikaa edellisestä visiitistä). Tuolta on kyl ihan mahdotonta lähtee äkkiseltään pelkästään jotain tiettyä tuotetta hakeen

    Edit
    Ja ainiin, sori tunkeutumiseni naisten... omaan... ketjuun

    Ja ylläpidollekin viel samaan syssyyn:
    Tarvisko koittaa miesten kirjotteluja karsia tässä ketjussa? Oli jossain välissä vissiin tapana?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  3. #903
    Kohta siellä taas menee kaikki sekasin kun uus laajennus avataan. Melkein tulee tästä lähikaupoista hommattua kaikki välttämätön ja sit tykkään käydä Seinäjoella jos jotain isompaa/erilaista tarttee. Keskisellä on niin huono valikoima mun makuuni.

     
     
  4. #904
    Äänestän, että tähän threadiin naismoderaattori, joka päättää pärstäkohtaisesti.

    (Joo, minähän se taisin avata matopurkin, kun jokin aika sitten kävin kommentoimassa. Naisten perässähän miehillä on tapana juosta. )

     
     
  5. #905
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Tähän otetaankin sitten vastaus arvon leideiltä,miten on, hiljentääkö ylläpito miesten äänen vai annetaanko lupa puhua?
    Mun mielestä miehet saavat puhua

     
     
  6. #906
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mun puolesta antaa miestenkin puhua, kyllä me ajetaan pois tarvittaessa! Tietenkin jos joku muista naisista toista mieltä niin sitten miehille porttikielto.

     
     
  7. #907
    Puhukoon, kunhan osaavat käyttäytyä. Toisaalta, miksei naismoderaattoria? Äänestän Tuittua. Ja nyt voin toki paljastaa, että oikeasti olen mies, jolla on vaan naisen nimimerkki... Muahaha! (No en oo.)

     
     
  8. #908
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Puhukoot kunhan osaavat edes puoliasiallisesti käyttäytyä!

    Palatakseni tohon kyläkauppaan, teininä tullut siellä kerran kavereiden kanssa käytyä kun sinne järjestettiin bussikyyti. Iso hevosenkenkä pihassa, hetken vähän ihmetteli että tässäkö se nyt on kun näki sen vanhan pitkän punaisen hirsirakennuksen. Oli niin iso ja sekainen paikka ja paljon ihmisiä ettei sieltä tullut juuri mitään edes ostettua. Muistin just että ostin sieltä 110cm kouluraipan, tehokas joukkojen hallinnassa. On muuten vieläkin käytössä, viimeksi eilen. En kyllä tiedä sitten millainen paikka se nykyään on ja onko entistä pahempi turistirysä, se taisi olla kesällä -05 kun siellä tuli käytyä.

     
     
  9. #909
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Loistava avatar Debbie!

     
     
  10. #910
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    2
    Hei kaikille!
    Olen itsekin uusi sauhuttelija, runsaat 3 kk:tta takana ja takaisin en palaa. Käytän itse clearoja, en ole noita toisia edes kokeillut. Nesteiden täyttö on joskus turhauttavaa, mutta kaikkea oppii. Aloitin tupakkamausteisista, mutta siirryin aika pian hedelmä- ja marjamakuihin. Teen nykyisin omat makuni ja nikotiinipitoisuus on alle 6. Muuten valikoimaa erilaisiin käyttötapoihin on paljon, mutta aika tylsiä malleja monet. Huomaa että tämä on vielä aika miehinen juttu. Clearoista hauskin tuttavuus ja mielyttävät höyryt antava oli Smokin Tumbleri (SMOK Tumbler Tank | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa ), sitä sai Puffilta värillesenäkin. Kokeilemisen arvoinen ja kivannäköinen. Onko muilla kokemuksia clearojen käytöstä?

     
     
  11. #911
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Loistava avatar Debbie!
    Kuvastaa mun rintsikanpolttaja-feministin sieluani.

     
     
  12. #912
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä taas oon loppujen lopuks sen verran häveliäs etten kehtaa edes postia hakea "vapautetuin kannuin". Jos joku MIES tulee vastaan!

     
     
  13. #913
    No en mäkään julkisesti ilman kuljeskele. Ei pygee. Mut hengessä mukana!

     
     
  14. #914
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Äskettäinhän uutisoitiin muuten tutkimuksesta jossa väitetään että rinnat säilyy kiinteämpinä ja mahdolliset niska/hartiakivut vähenee jos välttelee rintsikoiden käyttöä, ennenhän on ajateltu päinvastoin. En siltikään taida rohjeta liivivarastoja polttaa.

     
     
  15. #915
    Joo ei näillä tisseillä kuljeta ilman liivejä!

     
     
  16. #916
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Must... resist... KUVIA TISSEISTÄ?

     
     
  17. #917
    You wish.

     
     
  18. #918
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Must... resist... KUVIA TISSEISTÄ?
    Eikös internetin ihmeellinen maailma ole tissinkuvia täynnä jo valmiiksi

     
     
  19. #919
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Eikös internetin ihmeellinen maailma ole tissinkuvia täynnä jo valmiiksi
    Mutta sehän kuuluu netti-etikettiin pyytää kuvia tisseistä aina kun joku niistä puhuu. Eikö? ​poistun takavasemmalle...

     
     
  20. #920
    Miehet ja tissit... Mitä ihmeellistä niissä tisseissä on miesten mielestä???

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •