Sivu 43 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3339404142434445464753 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #841
    Oltiin muuten eilen Helsinki Pridellä ja höyryteltiin menemään kulkueessa Muutamalle kiinnostuneelle pidin esitelmää sähkötupakasta parempana vaihtoehtona

     
     
  2. #842
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Debbie Näytä viesti
    Meidän porukoissa kaikki (myös heteromiehet) ovat ilmeisesti melko androgyynejä, sillä sukupuolieroja ei juuri huomaa eikä niitä tuoda ilmi tai korosteta. Kaikesta puhutaan, myös oman poikaystävän kanssa sanotaan kaikki heti ja suoraan, ei tarvitse kiristellä leukapieliä kun asiat on selviä. Näin ne konfliktit on myös vältetty. Vihaan muutenkin tuota "naiset on sellaisia ja miehet tuollaisia" puhetta, sillä kyse on paljon enemmän persoonallisuudesta ja kiinnostuksenkohteista (ehkä myös koulutustasosta osittain...) No joo, kukin tavallaan.
    Yleistän sen verran että ei miehet ja naiset ihan samanlaisiakaan sielunelämältään ja käytökseltään ole, mutta ehkä ne erot ei ole niin suuria mitä usein ajatellaan. Olettamalla että kaikki naiset on tuollaisia ja kaikki miehet tälläisiä tehdään ihan itse ongelmia. Ei kummallekkaan sukupuolelle voi tehdä yleispätevää käyttöohjetta. Koulutuksella en ole havainnut olevan merkitystä kun puhutaan sosiaalisesta älykkyydestä, mikä on se oleellinen asia kun koitetaan ihmisten kanssa toimeen tulla.

     
     
  3. #843
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Yleistän sen verran että ei miehet ja naiset ihan samanlaisiakaan sielunelämältään ja käytökseltään ole, mutta ehkä ne erot ei ole niin suuria mitä usein ajatellaan. Olettamalla että kaikki naiset on tuollaisia ja kaikki miehet tälläisiä tehdään ihan itse ongelmia. Ei kummallekkaan sukupuolelle voi tehdä yleispätevää käyttöohjetta. Koulutuksella en ole havainnut olevan merkitystä kun puhutaan sosiaalisesta älykkyydestä, mikä on se oleellinen asia kun koitetaan ihmisten kanssa toimeen tulla.
    Tarkoitan siis sitä, millaisten ihmisten kanssa kukin henkilökohtaisesti tulee toimeen, että kai se on helpompi ymmärtää samoista lähtökohdista olevia ja samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä.
    Eipä ei ihan samanlaisia olla, mutta oman kokemukseni mukaan erot ovat melko mitättömiä. Meillä tulee keskustelua minun puoleltani lähinnä siitä, kun tavarat on aina hukassa ja pieru haisee...

     
     
  4. #844
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Debbie Näytä viesti
    Meillä tulee keskustelua minun puoleltani lähinnä siitä, kun tavarat on aina hukassa ja pieru haisee...
    Perussettiä.

    Mä taas alan kallistua enemmän vaan siihen suuntaan että parempi yksin, mitä kauemmin sitä on tässä saanut yksistään villiintyä sitä paremmalta yksistään olo alkaa tuntua. Tosin tekee se muutenkin hyvää oppia olemaan itsekseen, kun ennen tätä pidempää jaksoa ole tullut oltua varmaan paria kuukautta pidempään sinkkuna sen jälkeen kun 15 täytti.

     
     
  5. #845
    Todellakin pitää osata olla yksin ja nauttia siitä. Me ei asuta samassa kaupungissa ja aika harvoin tulee nähtyä, joten itsekin nautiskelen omasta ajasta. Toinen osapuoli taas mun suuntaan kommentoi sotkuisuuttani, koska itse on yltiöpäisen siisti. Sitä en vaan ymmärrä, että miten se sitten saa ne helvetin tavaransa aina hukattua, kun mä tiedän tismalleen tän luovan kaaoksen keskelläkin, missä mikin on.

     
     
  6. #846
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kyllä mä nautinkin, vaikka välillä sitä kaipaa paijaamista ja sylihoitoa. Ja vähän muutakin. Mutta ei vaan jaksais lähteä mihinkään soidinmenoihin ja parinmuodostussirkukseen ja toteamaan että toinen onkin susi lampaan vaatteissa. Toi kuulostaa kyllä hyvältä systeemiltä että ei jatkuvasti olla yhdessä, ei pääse homma väljähtyyn ja muutenkaan sitä kannata kiirehtiä yhteen muutossa. Rauhallisesti etenemällä saa kestävämmän suhteen, näin uskoisin.

     
     
  7. #847
    Ollaan aiemmin yhdessä asuttu, mutta sitten tuli muutto töiden perässä. Nyt tiedän ainakin tarkalleen, että missä mennään, ja silti saan kaikki parisuhteen parhaat puolet
    Parinmuodostus on kyllä yhtä helvettiä. Suurin osa ihmisistä on suoraan sanottuna hanurista. Me oltiin tosi hyviä kavereita n. 10 vuotta ennen ku ruvettiin kimppaan, joten tasan tiesin mihin ryhdyn!

     
     
  8. #848
    Tuittu mä oon niin samaa mieltä sun kanssa! Mieluiten yksin ku huonossa parisuhteessa. Itellä sama tilanne, ei jaksa alkaa tutustumaan kehenkään. Ihan mukavaahan näin itekseen on olla ja elellä, saapahan keskittyä täysin tyttäreen joka ei enää kauaa oo pieni. Kyllä mä kerkeen sitte isona vaikka mitä

     
     
  9. #849
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Käyhän se noinkin päin, ei ainakaan joudu kärsimään epävarmuuden tunteista kun toisen tuntee läpikotaisin vaikka kaukosuhde onkin. Ja sehän se, saa parisuhteen parhaat puolet! Kelpais mullekkin. Toisaalta ehkä syksyn ja talven pimeinä kylminä iltoina voi tulla fiilis että yksin ei ole kiva mennä nukkumaan.

    Kaveripohjalta se ihanteellista onkin suhde aloittaa jos vaan kipinän löytää. Eipä tule mitään kovin pahoja ikäviä yllätyksiä.

     
     
  10. #850
    Talvi oli kyl rankka. Ollaan nyt vasta vuosi asuttu erillään, ja ikävä on ollu kova. Nyt kesällä kyl nähdään useemmin ku miehellä ei oo koulua.
    Siitä vaan kavereita kattomaan sillä silmällä Me kyl oltiin aina aika ihastuneita toisiimme, vaik vuoron perään seurusteltiin tahoillamme... *nolo*

     
     
  11. #851
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Tuittu mä oon niin samaa mieltä sun kanssa! Mieluiten yksin ku huonossa parisuhteessa. Itellä sama tilanne, ei jaksa alkaa tutustumaan kehenkään. Ihan mukavaahan näin itekseen on olla ja elellä, saapahan keskittyä täysin tyttäreen joka ei enää kauaa oo pieni. Kyllä mä kerkeen sitte isona vaikka mitä
    Niin kerkiät, oikea asenne! Mitäs sitä miehiin tuhlaamaan aikaa jos elämässä on muutakin sisältöä, lapset kun kasvaa nopeasti.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Debbie Näytä viesti
    Talvi oli kyl rankka. Ollaan nyt vasta vuosi asuttu erillään, ja ikävä on ollu kova. Nyt kesällä kyl nähdään useemmin ku miehellä ei oo koulua.
    Siitä vaan kavereita kattomaan sillä silmällä Me kyl oltiin aina aika ihastuneita toisiimme, vaik vuoron perään seurusteltiin tahoillamme... *nolo*
    Sehän vielä parempi kun ensin monta vuotta kaihoisia katseita ja sitten vihdoinkin... Mulla kaveripiiri lähinnä hevosharrastuksen parista löytynyttä nykyään ja siellä ei kauheasti miehiä vilise. Sehän se kun ei tällä hetkellä tule pyörittyä paikoissa joissa miehiä olisi, niin ei tule sattumalta muuten vaan tutustuttua. Eikä ole oikein mun juttu baaristakaan lähteä etsimään.

     
     
  12. #852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sehän se kun ei tällä hetkellä tule pyörittyä paikoissa joissa miehiä olisi, [..]
    Pahoittelut eksymisestä naistenhuoneeseen Mutta, parahin tuittu, onhan tämä foorumi toistaiseksi ollut aika lailla ns. jormavetoinen

     
     
  13. #853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mulla kaveripiiri lähinnä hevosharrastuksen parista löytynyttä nykyään ja siellä ei kauheasti miehiä vilise. Sehän se kun ei tällä hetkellä tule pyörittyä paikoissa joissa miehiä olisi, niin ei tule sattumalta muuten vaan tutustuttua. Eikä ole oikein mun juttu baaristakaan lähteä etsimään.
    Muistaakseni hevosjannut tuppaavat soutelemaan siellä toisella puolella... OK ok, sanat takaisin, ei saa yleistää!
    Niin, harrastushan se höyryttelykin on, vai elämäntavaksiko pitäisi tituleerata!?
    Baarit ja netti on kyllä yleisimmät, mutta myös huonoimmat paikat löytää kumppani. On kuin sian ostais säkissä.

     
     
  14. #854
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Pahoittelut eksymisestä naistenhuoneeseen Mutta, parahin tuittu, onhan tämä foorumi toistaiseksi ollut aika lailla ns. jormavetoinen
    Jormavetoinen... Totta, ei kai sen hengailun välttämättä tarvitse fyysisesti tapahtua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Debbie Näytä viesti
    Muistaakseni hevosjannut tuppaavat soutelemaan siellä toisella puolella... OK ok, sanat takaisin, ei saa yleistää!
    Niin, harrastushan se höyryttelykin on, vai elämäntavaksiko pitäisi tituleerata!?
    Baarit ja netti on kyllä yleisimmät, mutta myös huonoimmat paikat löytää kumppani. On kuin sian ostais säkissä.
    Ovat tainneet olla aikalailla heteroita kaikki ne vähät miehet mitä hevospiireissä oon tuntenut, mutta mua ei kamalasti sytytä mies ratsastushousuissa. Höyryttely alkaa tuntua enemmän elämäntavalta kuin harrastukselta, joten ei olisi pahitteeksi vaikka toinenkin höyryttelisi niin ei tarttis selitellä miks "toi bongi!!1" on koko ajan kädessä, krääsää ja epämääräisen hajuisia pulloja pöydät täynnä ja telkkarin tihrustaminen kumpupilvien takaa on kummankin mielestä kotoisaa. Tupakoijan voi kouluttaa höyryttelijäks, siinä on vaan se että jos se ei opi niin ei sen kanssa voi olla kun ei sitä paskaa haistele ja maistele pidemmän päälle. Sitten jos se kunnolla innostuis niin se opettelis väkertelemään kaikkea ja sitten mulla olisi henkilökohtainen höyryavustaja. Pahin vaihtoehto tässä vaiheessa olisi semmoinen joka ei ole koskaan tupakoinut, vois alkaa vänkääminen ja valittaminen aika äkkiä. Baaria en kannata ollenkaan, netissä on omat riskinsä mutta kun miettii niin yhtälailla se kaupan kassajonossa bongattu tyyppi voi piilottaa hullunkiillon silmistään.

     
     
  15. #855
    VapeFestiin varattuna jo matkaliput ja hotellihuone ja ja?

     
     
  16. #856
    En tiiä mistä sitä ite vois ees tavata miehiä ku baariin en pääse ja nettideittailuihin en ala

     
     
  17. #857
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    VapeFestiin varattuna jo matkaliput ja hotellihuone ja ja?
    Jaa sulla?

     
     
  18. #858
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    En tiiä mistä sitä ite vois ees tavata miehiä ku baariin en pääse ja nettideittailuihin en ala
    No niinpä! Tässä alkaa kasvaa hämähäkin seittiä kun kotona istuu ikkunalla ja odottaa että koska taivaanrannassa alkaa häämöttää jotain valkoista ja kuulua lähestyvä kavioiden kumu...

     
     
  19. #859
    No ei oo mulla, kun luultavasti olen töissä. Voi pöh.

     
     
  20. #860
    Muakin harmittaa, kun en pääse kimppahöyryttelemään. Tuolloin reittinä Köpis-Hampuri-Berliini.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •