Sivu 42 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #821
    Sille on syynsä miksi urosimpanssipoikasetkin tykkäävät autoleluista, ja naaraspoikaset nukeista. Naurakaa vain. Tiedättekö edes kuinka dremelöidään nesteurat kaiffarista, tai mistä kaupasta kannattaa kysyä jakopään tiivisteitä?

     
     
  2. #822
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Debbie Näytä viesti
    On muuten ollut mielenkiintoinen kurkistus niin kovin miehiseen maailmaan tämä foorumi. Paljon on asioita, joille saa silmiään pyöritellä ja naureskella Ja entistä vahvemmin olen kyllä sitä mieltä, etten yhtäkään körmyniskaa elämääni ottais (tarkoitan siis juuri niitä amis-autonrassaajia), yksin on hyvä ja kaveripiiri on laaja.

    No joo oli se mullekkin vähän kulttuurishokki kun aloin täällä pyöriä, mutta yllättävän äkkiä sitä tottui ja alkoi viihtyä. Ihan kivoja vekkuleita otuksia nää on.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja James Henkselit Näytä viesti
    Sille on syynsä miksi urosimpanssipoikasetkin tykkäävät autoleluista, ja naaraspoikaset nukeista. Naurakaa vain. Tiedättekö edes kuinka dremelöidään nesteurat kaiffarista, tai mistä kaupasta kannattaa kysyä jakopään tiivisteitä?
    Entäs mikä syy sille on että mä en tykänny kummistakaan vaan my little ponyista Ei varmaan tiedetä, ja motonetistä.

     
     
  3. #823
    Itse en ole pahemmin nukeista välittänyt, luin mieluummin kirjoja Tarvinneeko tuota tietää? Autoa en ympäristösyistä aja, hifistelyyn en aio tässäkään harrastuksessa lähteä. Tosin nuo DIY-nesteet kutkuttaisi...

     
     
  4. #824
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No joo oli se mullekkin vähän kulttuurishokki kun aloin täällä pyöriä, mutta yllättävän äkkiä sitä tottui ja alkoi viihtyä. Ihan kivoja vekkuleita otuksia nää on.
    Juu epäilemättä! Antropologisesta näkökulmasta hyvin mielenkiintoista.

     
     
  5. #825
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    motonetistä.
    No joo, sieltä löytynee myös, mutta tämä oli viittaus vanhaan kemikaliovitsiin.

     
     
  6. #826
    Lainaus Alkuperäinen postaaja James Henkselit Näytä viesti
    Sille on syynsä miksi urosimpanssipoikasetkin tykkäävät autoleluista, ja naaraspoikaset nukeista.
    Mikähän mä sitte oon ku oon aina tykänny leikkiä autoleluilla ja nukeilla?

     
     
  7. #827
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Debbie Näytä viesti
    Antropologisesta näkökulmasta hyvin mielenkiintoista.
    Kai mä oon jo tottunu tähän testosteronin katkuun kun mua ei runkkauskeskustelutkaan hämmästytä enää.

     
     
  8. #828
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kai mä oon jo tottunu tähän testosteronin katkuun kun mua ei runkkauskeskustelutkaan hämmästytä enää.
    Eikä?! Mistä sellainen löytyy?? Äkkiä kattomaan...

     
     
  9. #829
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jaa että kuinka monta kertaa... Tän sivun loppupäästä viimeisin

    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...-osio-669.html

    Ja tässä miesten vuoro jos et ole vielä löytäny

    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...ten-vuoro.html

     
     
  10. #830
    Eih toi ylempi oli ihan parasta Miesten vuoroon en uskalla kurkata...

     
     
  11. #831
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Nyt tajusin että "miesten vuoro" kuulostaa ehkä vähän epäilyttävältä...

     
     
  12. #832
    Palatakseni vaihteeksi aiheeseen esitän nyt joukon melko dorkia kysymyksiä.

    Toinen akku pitäis hankkia laitteeseen. Aloituspakkauksen mukana oli siis 650 mAh akku, mitä jos lykkään tuohon esim. 1000 mAh? Tietty kestää varmaan kauemmin - onko paljon isompi fyysisesti? Mitenkäs vaikuttaa kokemukseen? Mun mielestä höyryä tulee ihan tarpeeksi jo tuollaisena, tupakointia on kuitenkin tarkoitus jäljitellä eikä siitä ihan loputtomasti sitä savua tule. Onko isompi aina parempi?

    Kaveri, joka mulle tuota suositteli, tekee niin, että käyttää aina yhden aloituspakkauksen loppuun ja ostaa sitten uuden (?) mutta halvemmakshan tuo tulis ostaa varaosat erikseen..?

     
     
  13. #833
    Isompi ON aina parempi. Osta samantien 1300 mahhin akku. Jonkin verran niillä on koko eroa, mutta ei nyt niin paljon, etteikö isompi akku olisi käytön kannalta parempi. Ai niin, samalla kannattaa toki ottaa säädettävä, vaikka joku Twist tmv. Eri nesteet toimii eri tavalla ja jotkut tykkää vähän enemmästä virtaskasta.

     
     
  14. #834
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jaa että kuinka monta kertaa... Tän sivun loppupäästä viimeisin

    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...-osio-669.html

    Ja tässä miesten vuoro jos et ole vielä löytäny

    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...ten-vuoro.html
    Tuosta miesten vuorosta tuli jotenkin hämmentynyt olo, kun luin ketjun läpi.

    Jäin miettimään, että vaikka itse en koskaan nalkuta, en vahdi enkä vaadi, eikä meillä edes riidellä, niin mistä voin tietää mitä mies oikeasti ajattelee ja tuntee. Ja vaikka omasta mielestäni meillä miehen kanssa on hyvä parisuhde, ehkä mies ei tunnekaan samoin?
    Mies kun on niin hienotunteinen ja tasainen luonne, niin entä jos kuitenkin siellä pinnan alla kytee tyytymättömyys ja hän ei vaan tuo sitä esiin. Kun en kuitenkaan ole täydellinen, niin tietämättäni minä voin tehdä asioita väärin tai olla vääränlainen.
    Onhan tuo muutenkin yleismaailmallista, että miehet eivät tuo esiin tyytymättömyyttään kuten naiset...

     
     
  15. #835
    Meillä on muuten Debbien kanssa laskurissa lähes sama aika (minä olen vähän edellä).

     
     
  16. #836
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rosanne Näytä viesti
    Tuosta miesten vuorosta tuli jotenkin hämmentynyt olo, kun luin ketjun läpi.

    Jäin miettimään, että vaikka itse en koskaan nalkuta, en vahdi enkä vaadi, eikä meillä edes riidellä, niin mistä voin tietää mitä mies oikeasti ajattelee ja tuntee. Ja vaikka omasta mielestäni meillä miehen kanssa on hyvä parisuhde, ehkä mies ei tunnekaan samoin?
    Mies kun on niin hienotunteinen ja tasainen luonne, niin entä jos kuitenkin siellä pinnan alla kytee tyytymättömyys ja hän ei vaan tuo sitä esiin. Kun en kuitenkaan ole täydellinen, niin tietämättäni minä voin tehdä asioita väärin tai olla vääränlainen.
    Onhan tuo muutenkin yleismaailmallista, että miehet eivät tuo esiin tyytymättömyyttään kuten naiset...
    Eipä miehet yleensä kovin salakavalia ole, uskoisin että sen pinnan alla kytemisen näkee vaivihkaa kiristelevistä leukapielistä tai muusta luimuilusta vaikkei mitään sanoiskaan. Ei vitutusta voi kokonaan kätkeä vaikkei siitä ääneen puhuiskaan.

     
     
  17. #837
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Pahoittelut, että sotken teidän lankaa mutta kyllä vähintään 90% miehistä sanoo ihan suoraan jos ei ole tyytyväisiä ja vituttaa. Me emme oleta, että pitäisi lukea rivien välistä tai etsiä sanoista ja teoista jotain piiloviestejä
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  18. #838
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Pahoittelut, että sotken teidän lankaa mutta kyllä vähintään 90% miehistä sanoo ihan suoraan jos ei ole tyytyväisiä ja vituttaa. Me emme oleta, että pitäisi lukea rivien välistä tai etsiä sanoista ja teoista jotain piiloviestejä
    No sitähän minäkin, ja tätä miehille tyypillistä ominaisuutta arvostan suuresti.

     
     
  19. #839
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pakko sanoa että mieheksi oot kyllä miettinyt aika paljon näitä asioita. Ehkä turhankin paljon? Liika asioiden yksin pähkäily näissä asioissa tuo vaan lisää ongelmia, me naiset ainakin ollaan varmaan todettu se kerran jos toisenkin elämässä.

     
     
  20. #840
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rosanne Näytä viesti
    Meillä on muuten Debbien kanssa laskurissa lähes sama aika (minä olen vähän edellä).
    Jee! Hyvä meininki!

    Mulla taasen jäi hämmentynyt olo mm. tuosta "vaimon suhtautuminen sähkötupakkaan" vai mikä lie oli ketjun nimi. Tai siis, millaisten ihmisten kanssa porukka oikein seurustelee, vai onko puhe liioiteltua?! Olen myös muutenkin ollut todella hämilläni täällä, koska olen tottunut niin erilaisiin ihmisiin. Meidän porukoissa kaikki (myös heteromiehet) ovat ilmeisesti melko androgyynejä, sillä sukupuolieroja ei juuri huomaa eikä niitä tuoda ilmi tai korosteta. Kaikesta puhutaan, myös oman poikaystävän kanssa sanotaan kaikki heti ja suoraan, ei tarvitse kiristellä leukapieliä kun asiat on selviä. Näin ne konfliktit on myös vältetty. Vihaan muutenkin tuota "naiset on sellaisia ja miehet tuollaisia" puhetta, sillä kyse on paljon enemmän persoonallisuudesta ja kiinnostuksenkohteista (ehkä myös koulutustasosta osittain...) No joo, kukin tavallaan.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •