Sivu 39 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2935363738394041424349 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 761 - 780 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #761
    Ei se mikään salaisuus ole. Multa kuoli aviomies eli lapseni isä viisi vuotta sitten moottoripyöräonnettomuudessa. Tytär täytti sillon maanantaina 4 vuotta ja isänsä kuoli perjantaina. Siitä lähtien ollaan oltu kaksistaan tytön kanssa ja kaippa siitä ihan täysjärkinen nuori neiti vielä kasvaa

    Enkä oo mikään fiksu ja vahva Netissä on niin helppo olla cool vaikka oikeesti päässä olis pahemman luokan hirmumyrsky

    Kyllä oli ihanaa olla suihkussa Käsi on vielä todella jäykkä ja virheliikkeitä tulee koko ajan tehtyä kun ei oo niitä sidoksia vaikeuttamassa liikkumista. Tikkejä on laitettu kyynärpäähän viitisen kappaletta ja ranteeseen vissiin neljä. Särkylääkettä menee kovat satsit (mun mittakaavassa) kolme kertaa päivässä ja aina maailma alkaa keinua. Huomenna ajattelin kokeilla onnistuuko autolla ajaminen ja voisin käydä salilla tekemässä vaikkapa jalkatreenin

    Niin ja vielä itse foorumin aiheeseen, pitäis jo oikeesti alkaa tilaamaan lisää tarvikkeita, oon tammikuusta lähtien ollu tilaamassa ja en vieläkään oo saanu aikaseks :P Aika halpaa tää höyryttely!

     
     
  2. #762
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Otan osaa.
    Sehän se, eipä sitä aina päälle päin huomaa vaikka ihminen kärsisi miten jos sitä ei halua muille näyttää.

    Siitä se käden toimintakyky alkaa pikkuhiljaa taas kehittyä, koordinaatioharjoituksia vaan kehiin, niihin varmaan sulle annettukin neuvoja. Ja kannattaa ottaa rauhaksiinsa siellä salilla ettei satu mitään vahinkoja.

    Mulla on kanssa ollut halpa harrastus tää höyryttely. Oon välillä harkinnu jotain uusia vehkeitä, mutta nyt ajattelinkin tutustua drippereiden ihmeelliseen maailmaan jos kokisin jonkinlaisen valaistumisen clearojen jälkeen.

     
     
  3. #763
    Mäkin olin varmaan puoli vuotta ostamatta mitään.
    Nyt tuli taas pieni palkka tähän hoitorahan päälle, niin heti palkitsin itseni (toisella?!?!?) Provarilla ja siihen Twins teleskooppijatkolla. Ja parilla 18650 akulla.
    Noin kerta puoleen vuoteen ostan litkut, teen n. puoli litraa kerralla. Ja omat setupit, pumpuli ja kanthal riittää ja riittää
    Nyt tekis mieli tähän kaiffarin rinnalle kyllä tuota uutta eXpromizeria.. Täytyy varmaan odottaa seuraavia palkkarahoja

     
     
  4. #764
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Mulla lähti aika äkkiä käsistä tää homma pari viikkoa olin tyytyväinen protank2/evod/valmisnesteet linjalla. Sitten piti ostaa kokeilla ja ostaa vähän pohjia ja makuja; youtuubista pari videota evodin uudellelleenrakentelulsta-> kaupasta kanthalia;
    " no nyt kun on tota kanthalia niin voishan sitä kokeilla dripperiä" -> forumilta putki ja rda;
    "Ei tää oo oikeen mun juttu mutta kokeillaan kaiffaria" -> kiinasta kaiffari ja nemesis;
    "Kestää, kestää" -> tanskalaisesta kaupasta rsbt, ja kiinasta toinen kaiffari eri postilla jos tulis nopeammin;
    Nyt on vaaleanpunaisia ja punaisia väriputkia tulossa nemmyyn ja värilajitelma tankkeja kaiffariin, ja mies ihmettelee miksi täytyy olla noin paljon tiloehööriä kun hän pärjää hyvin evodilla ja protankilla... Mitä tuohonkin ny vastais... Pakollisiahan nää kaikki on

    E: ja vielä toinen nemesis matkalla ja leikkurit; ohmi mittari tuli jo, ja innokin mvp piti kanssa hommata ja nyt on väsytystaktiikalla kova yritys selittää miks mä tartten ton eboxin; se punainen on niiiiin hienon näköinen

     
     
  5. #765
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti

    Siitä se käden toimintakyky alkaa pikkuhiljaa taas kehittyä, koordinaatioharjoituksia vaan kehiin, niihin varmaan sulle annettukin neuvoja. Ja kannattaa ottaa rauhaksiinsa siellä salilla ettei satu mitään vahinkoja.
    Hah, ne mitään neuvoja oo antanu. Papereis lukee et kättä saa liikuttaa ja siteiden poiston jälkeen saa tehdä kevyitä kotitöitä. Tikkien poistoon asti pitää välttää ääriasentoja. Siinä kaikki neuvot mitä annettiin. Käsi on ollut yli vuoden lähes käyttämättömänä.

    Salilla meinaan jälleen kerran tehä vain jalkoja, lähinnä oman pään terveyden vuoksi sinne meen ku oon tässä kotosalla kökkinyt tytön kanssa kaksistaan liian monta päivää.

     
     
  6. #766
    Herttinen! Mitä sulta leikkuroitiin sieltä kädestä? Kaikki tutut, joilta on jotain hermopinteisiin liittyvää tmv leikattu, ovat saaneet huikeat treeniohjeet ja joillakin fyssarikäyntejä siihen päälle. Mutta siis vähintään joka päivä tehtäviä jumppaohjeita ovat saaneet.

     
     
  7. #767
    Kyynärpäästä vapautettiin hermo ja ranteesta poistettiin nivelkapseli. En sitte tiiä ku lääkäri soittaa saikun viimeisellä viikolla et laittaako sitten jotain ohjeita vai hoitaako työterveys sit kuntoutuksen.

     
     
  8. #768
    Okkei, varmaan sieltä sitten tulee ohjeistusta. Toivottavasti ainakin ja kannattaa niitä jumppaohjeita noudattaa (erään tiedän, joka ei tehnyt mitään ja käsi ei ole lähellekään toimintakuntoinen), vaikka tympisikin. Mutta pääasia, että pinne on vapautettu ja käsi paranemaan päin.

    Mulle on käynyt tän laitevarustelun kanssa vähän kuin scania88:lle, nestevalikoima on supistunut kolmeen makuun. Lapasesta on lähtenyt, mutta nyt alkaisi olla toimiva arsenaali koossa. Päivittäisessä käytössä on kaksi Diablo Onea (sinisessä LBL ja punaisessa mustaa teetä) ja Reaver, jonka nokassa tällä hetkellä RSST (Shire Maltilla). Käsilaukkuvehkeenä kulkee Twist Evodin kera, josta menee pääasiassa mustaa teetä. Tulossa on täältä kirppikseltä just ostamani Provari Mini, saas kattoa nyt mitä sen nokkaan pistän, joko toisen vielä korkkaamattoman RSST:n taikka Aerotank Megan. Käyttämättömänä lojuu SVD, joka ei istunutkaan omaan kätöseen, mutta onpahan varalla ellei joku välttämättä halua ostaa.

     
     
  9. #769
    Ei oo pelkoo että käsi jää mulla kuntouttamatta. Itse tai ohjattuna. Työni vaatii ehdottomasti molemmat kädet. Muuten saa alkaa ettimään uutta työtä.

     
     
  10. #770
    Mulla on päivittäisessä käytössä pikkumisteri, varalaitteena on SVD tuolla kaapissa. Misteri on pelannu koko ajan todella hyvin, ja ongelmat on ollu lähinnä käyttäjäpohjaisia nyt on tosiaan toiseksi laitteeksi tulossa Diablo one, meshin maailmaan pumpuliviidakosta. Luultavasti jää kotikäyttöön (ei oo mtn käsitystä gennyjen vuotavuudesta eli se jää nähtäväksi) ja misteri sitten kulkee mukana niinkuin tähänkin asti. Tänään ostin yleismittarin \m/
    Nesteitä pitäis tilata, nyt loppu 0-pohja kokonaan. Ja siinä sivussa kantsii varmaan ottaa pullo 36mgtä. Mulla on päivittäisessä kierrossa yllättävänkin paljon nesteitä (oisko 6 erilaista, mulle se on aika paljon), ja tykkään kyllä kokeilla uusiakin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  11. #771
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    taikka Aerotank Megan. Käyttämättömänä lojuu SVD, joka ei istunutkaan omaan kätöseen, mutta onpahan varalla ellei joku välttämättä halua ostaa.
    aerotankkia tekis mieli kokeilla mutten oikeen pysty perustelemaan sen tarvetta

    FT:stä tilattu kickkikin odottaa kokeilua. ajattelin ensin että käytän ton nemesiksen kanssa mutta kun toimii hyvin ilmankin niin jäi kokeilematta... jos vaikka illalla kunhan muksut nukkuu edes sen verran että toimiiko edes ollenkaan...

     
     
  12. #772
    Mun piti vielä jatkaa mutta iski polkupyörän matkamittarin asennus kesken kaiken
    Aika paljon on tullu kokeiltua tuossa höyryttelyn ensimetreillä, itelle ylimääräset kamat on tullu laitettua aika aktiivisesti kiertoon. Tällä hetkellä tilanne on tosi hyvä, ja ei mun Oikeesti olis tarvinnu sitä Diabloa ostaa mutta kun. Teki mieli ja onhan tuota rahaa tullut stickerin mukaan säästynyt jo iso siivu.

    Mulle oli ylipäätään todella suuri ja iloinen yllätys että röökin poltto oikeesti loppui. Tavallaan ihan puolivanhingossa. Samalla vapottelun ilosanomaa ympäristöön. Jostain syystä tämä mielletään niin paljon enemmän miesten lajiksi kuin naisten, toivottavasti tulevaisuus on erilainen.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  13. #773
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Mun piti vielä jatkaa mutta iski polkupyörän matkamittarin asennus kesken kaiken
    Jostain syystä tämä mielletään niin paljon enemmän miesten lajiksi kuin naisten, toivottavasti tulevaisuus on erilainen.
    No ei tuo nyt ihan tyypillisintä naisille ole, että matkamittarit asennetaan itse, ja RBA:t on hallussa. O tempora, o mores, koitti Kikero sellolla.

     
     
  14. #774
    Mulla ainakin Diablo vuotaa sen verran, että siksi on ollut parempi käsilaukkuvehjes hakusessa. Eihän siinä mitään jos sen saisi pysymään pystyssä jossain sivutaskussa, mutta kun ei se kaikilla käsveskoilla onnistu. Nytkin käytössä sellainen, missä sivutaskut ei ole tarpeeksi syvät, että se kunnolla edes pysyisi siellä. Eikä pysy edes puhelinkaan sille tarkoitetussa taskussa.

    Mutta nyt näyttäisi siltä, että haku on ohi. Justiinsa testasin Provari Minin Megan kanssa ja hienosti pöhisee. Pääsevät Twistit ja Evodit SVD:n seuraksi laatikon perukoille.

    Mäkin tykkään testailla nesteitä, mutta se puoli tästä harrastuksesta on tullut melkeinpä kalliimmaksi kuin laitteiden hankinta. Limakalvot on kovin krantut ja mautkaan ei kaikki oikein uppoa. Viimeksi nyt testasin P.O.E.T.in sitruunatorttua ja ei uppoa, ei sitten niin millään. Sen sijaan Dolce Nero Te on toinen avd Long Bottom Leafin rinnalla. Ainoa huono puoli siinä on, että tee ja maitokahvi ei oikein sovi yhteen. Ei tosin ihan huonokaan asia, koska nyt kahteen viikkoon en ole töissä juonut kahvia ollenkaan, vain mustaa teetä.

     
     
  15. #775
    Lainaus Alkuperäinen postaaja James Henkselit Näytä viesti
    No ei tuo nyt ihan tyypillisintä naisille ole, että matkamittarit asennetaan itse, ja RBA:t on hallussa. O tempora, o mores, koitti Kikero sellolla.
    No jonkun pitää. Ei ne itestään rakennu!


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  16. #776
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    Mulla ainakin Diablo vuotaa sen verran, että siksi on ollut parempi käsilaukkuvehjes hakusessa. Eihän siinä mitään jos sen saisi pysymään pystyssä jossain sivutaskussa, mutta kun ei se kaikilla käsveskoilla onnistu. Nytkin käytössä sellainen, missä sivutaskut ei ole tarpeeksi syvät, että se kunnolla edes pysyisi siellä. Eikä pysy edes puhelinkaan sille tarkoitetussa taskussa.

    Mutta nyt näyttäisi siltä, että haku on ohi. Justiinsa testasin Provari Minin Megan kanssa ja hienosti pöhisee. Pääsevät Twistit ja Evodit SVD:n seuraksi laatikon perukoille.

    Mäkin tykkään testailla nesteitä, mutta se puoli tästä harrastuksesta on tullut melkeinpä kalliimmaksi kuin laitteiden hankinta. Limakalvot on kovin krantut ja mautkaan ei kaikki oikein uppoa. Viimeksi nyt testasin P.O.E.T.in sitruunatorttua ja ei uppoa, ei sitten niin millään. Sen sijaan Dolce Nero Te on toinen avd Long Bottom Leafin rinnalla. Ainoa huono puoli siinä on, että tee ja maitokahvi ei oikein sovi yhteen. Ei tosin ihan huonokaan asia, koska nyt kahteen viikkoon en ole töissä juonut kahvia ollenkaan, vain mustaa teetä.
    Sulla on hifistyneempi nestemaku kun mulla! Oon ihan capelloissa ja atmos labeissa menossa, vois tietenkin kokeilla jotain kalliimpaa ja hienostuneempaa mutta toisaalta jos nää menee ihan mukavasti alas niin mikä jottei.
    Mulla ei oo kokemusta Provarista, se on kuitenkin kovasti kehuttu vermes. Misteri kulkee mulla farkkujen taskussa yleensä, tai kassin pohjalla jos ei ole taskuja. Aika huolettomasti siis.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  17. #777
    Mun lemppari Atmoksen nesteistä oli Tea Peach ja sitä on tuolla odottelemassa 1,5 pulloa. Ei kestä nyt limakalvot sitäkään, Lemonadesta puhumattakaan. Täytyy katella niitä uudemman kerran sitten kun tää siitepölykausi lakkaa eli pujojen jälkeen joskus syksyllä..

     
     
  18. #778
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    Mun lemppari Atmoksen nesteistä oli Tea Peach ja sitä on tuolla odottelemassa 1,5 pulloa. Ei kestä nyt limakalvot sitäkään, Lemonadesta puhumattakaan. Täytyy katella niitä uudemman kerran sitten kun tää siitepölykausi lakkaa eli pujojen jälkeen joskus syksyllä..
    Taitaa olla pahana allergia? Mulla on vissiin leppä, ja se onneks meni jo.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  19. #779
    Jep, en muista milloin ois viimeksi ollut tämmönen kevät ja kesästä näyttää muotoutuvan yhtä kiva. En siis yhtään valita, että sataa.

     
     
  20. #780
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Tossa oli se paha, että ensiksi tuuli puhalsi koivun siitepölyt virosta ja heti perään tuli oman maan tuotanto perään. Eli kyllä sitä koivua sitten olikin ja pitkään. Nyt se on onneksi etelässä ohi ja mulla ei muita allergioita taas ole ennen kun leppä aloittaa ensi keväänä.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •