Sivu 23 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1319202122232425262733 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #441
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Heips taasen.

    Tamperreeltahan tämä tyttö. Miitti olisi kiva kyllä, täytyy pitää foorumia silmällä jos kesällä vaikka sattuisi jossain lähistöllä pidettämän.

    Oon kerryttänyt nestevarastoani ja ostellut kaikkia kokeiluliemiä, tässä viikonloppu onkin mennyt pahimpien pois höyryttelemiseen. Hyvin maistuu kun laittaa vähän jotain muuta sopivaa sekaan. Ja DIY pohjia, makuja ja nikotiinittomia löytyy myös, voi kokkailla mitä mieli tekee ja vaihdella vahvuuksia tilanteen mukaan.

    Avalanchea lainaten: "Esim osalle tiivareista suositellaan 5% vahvuutta, osalle 15-20%.".
    Kokkailu on oikeastaan aika helppoa, ja noi vahvuudet saa nopsaan laskettua esim. eJuice Recipe Calculator, ilman että tarvitsee paljoakaan päätä vaivata vahvuuksilla tai nikotiinipitoisuuksilla. Varmaan enemmänkin noita laskureita löytyy netistä, itse oon tätä käyttänyt.

    Miten muuten teillä noiden tankkien kanssa, ilmeisesti pelittää ihan hyvin?
    Ostin uuden DCT tankin ja jostain syystä en saa millään toimimaan niinkuin pitäisi.
    Ilmeisesti onnistuin ensimmäisen carton käräyttämään kun niin palanut alusta asti oli maku, laitoin FinnVapen Fruit Punchia nesteeksi ja luin ettei noita sitruksisia tosiaan kannata muovitankeissa ollenkaan käyttää. Nopeasti siis ruiskulla nesteet pois ja pesuun.
    Jotenkin en saanut Cartoon imeytymään millään tarpeeksi nestettä, ei pelitä kunnolla ilman tankkiakaan. Enkä viitsi kokonaista 10ml putelia tuhlata yhteen onnettomaan yksilöön.
    Käytössä on siis valmiiksi rei'itettyjä cartoja parilla reiällä. Yritin saada lisäreikää tehtyä jos olisi auttanut, mutta mikään naula, ruuvi tms. ei mennyt läpi, carto vaan meni mutkalle kun lopulta vasaran kanssa raivoissani/harmistuksissani löin naulaa.
    Jätin koko tankin kaappiin makoilemaan odottaen parempaa päivää, cartojahan mulla on vielä vajaa paketillinen jäljellä... Huoh, välillä aikamoista säätöä osaa olla tämän harrastuksen parissa...

     
     
  2. #442
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryneiti Näytä viesti
    Ilmeisesti onnistuin ensimmäisen carton käräyttämään kun niin palanut alusta asti oli maku, laitoin FinnVapen Fruit Punchia nesteeksi ja luin ettei noita sitruksisia tosiaan kannata muovitankeissa ollenkaan käyttää. Nopeasti siis ruiskulla nesteet pois ja pesuun.
    Jotenkin en saanut Cartoon imeytymään millään tarpeeksi nestettä, ei pelitä kunnolla ilman tankkiakaan. Enkä viitsi kokonaista 10ml putelia tuhlata yhteen onnettomaan yksilöön.
    Käytössä on siis valmiiksi rei'itettyjä cartoja parilla reiällä. Yritin saada lisäreikää tehtyä jos olisi auttanut, mutta mikään naula, ruuvi tms. ei mennyt läpi, carto vaan meni mutkalle kun lopulta vasaran kanssa raivoissani/harmistuksissani löin naulaa.
    Jätin koko tankin kaappiin makoilemaan odottaen parempaa päivää, cartojahan mulla on vielä vajaa paketillinen jäljellä... Huoh, välillä aikamoista säätöä osaa olla tämän harrastuksen parissa...

    Mun elämäni ensimmäinen vaihtocarto, just tommonen bogen prepunched xl (eli 45+5mm) oli susi jo syntyessään. Yritin kortsutäyttää ja puolet nesteistä holahti vaan suoraan läpi, se ei suostunut imemään mitään. Sit kun iski tankkiin, niin se oli koko ajan keskiputkesta tukossa ja kurlasi vaan. Hinkkasin sitä neulalla, yritin laajentaa reikiä, tökkiä vanua että imeytyisi paremmin... ei voittoa. Yhden päivän sillä kärvistelin joka toiset hatsit palaneen maku suussa ja just ja just selviytyen niin että tiputtelin suoraan yläkautta sinne vanuun nestettä ja vedin parit höyryt, sitten sama uudestaan. Tankista se ei imenyt, ei sitten yhtään.

    Heti kun sain seuraavana päivänä postista vaihtocartot, niin uudella korkatulla homma sujui laakista ja se imi nesteet jo alkukostutuksessa sisäänsä kuin unelma. Sanoisin että roskiin vaan jos tuntuu siltä ettei lähde sujumaan. Mutta silloin aamulla kun rupesin cartonvaihto-operaatioon, niin se edellisen päivän sysipaska kaveri oli herännyt pikkuisen kuolleista ja toimi marginaalisesti paremmin. En kyl tiedä kannattaako tommosiin tuhlata aikaa ja energiaa ja ennenkaikkea nesteitä. Mä ainakin rähmäkäpälänä sain tärvättyä varmaan millikaupalla sormille / hukkaan.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  3. #443
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Esim tiivisteiksi voisin suositella kokeilemaan noita PSV:n (Pink Spot Vapors, niille on oma ketju täällä) tiivareita, niistä ei ole soraääniä paljoa tullut. Porukka kaatoi muistaakseni tiivari pullon 30:n millin pulloon, ja pullo täyteen nikotiininestettä, ja eikun muhimaan ja nauttimaan. Mutta lukase se ketju: http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...iivisteet.html

    Voit itse tuumailla kuulostaisko joku hyvältä.
    Kiitos vinkeistä! Perehdyn asiaan!
    __________________________________________________ ___________

     
     
  4. #444
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    Tuost miitti hommast et meil ol tänää just puhe kans ton karvaperseen ka et ois kiva lähtiä käväseen ja ihmettelee vähä samanhenkist seuraa
    Itte tosissaa tääl Savonlinnas höyryttelen ja tääl nää ei vejä ku sitä venäläist punast malluu,mut jos sattus täs iha hollilla olemaa joku miitti ni oltas varmaa mukana.

    Minen noist tankeist osaa sanoo ku itelläin kovas käytös noi clearot,täl hetkel tosissaa toi kanger T3,nyt tilas ukkeli satsin mehui ja muutaman tsipaleen jonkun sortin Vivi Novia....
    Jännityksellä ootamme et kerkiikö tuleen ens viikon torstaiks,olis tässä vähä sitä lapin reissuu ni ei kauheesti naurattais sätkä huules painella sinne
    Mut peukut ja varpaat ristiin ja Itellaa rukoilemaan

    Nesteist minen osaa sanoo viel oikee juuta enkä jaata ku ei oo viel sitä iha omaa juttuu sattunu kohillee,
    meilkii ois tarkotus alkaa jossai välis sekotteleen,mut viel menee yhet satsit ainkii noi valmiit litkui sekotelles
    Tällänen ku Liquan omena,mansikka,USA minty mix on iha jees.
    Nyt ois tulos sit 40ml puteloit vaik mitä banaanii ja hedelmäpommii,tilattii kyl varuiks tot mintun ja mentholin makusta,
    yllättävän paskatkii litkut pelastaa pienel säväyksel jotai raikast
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  5. #445
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Mun elämäni ensimmäinen vaihtocarto, just tommonen bogen prepunched xl (eli 45+5mm) oli susi jo syntyessään. Yritin kortsutäyttää ja puolet nesteistä holahti vaan suoraan läpi, se ei suostunut imemään mitään. Sit kun iski tankkiin, niin se oli koko ajan keskiputkesta tukossa ja kurlasi vaan. Hinkkasin sitä neulalla, yritin laajentaa reikiä, tökkiä vanua että imeytyisi paremmin... ei voittoa. Yhden päivän sillä kärvistelin joka toiset hatsit palaneen maku suussa ja just ja just selviytyen niin että tiputtelin suoraan yläkautta sinne vanuun nestettä ja vedin parit höyryt, sitten sama uudestaan. Tankista se ei imenyt, ei sitten yhtään.

    Heti kun sain seuraavana päivänä postista vaihtocartot, niin uudella korkatulla homma sujui laakista ja se imi nesteet jo alkukostutuksessa sisäänsä kuin unelma. Sanoisin että roskiin vaan jos tuntuu siltä ettei lähde sujumaan. Mutta silloin aamulla kun rupesin cartonvaihto-operaatioon, niin se edellisen päivän sysipaska kaveri oli herännyt pikkuisen kuolleista ja toimi marginaalisesti paremmin. En kyl tiedä kannattaako tommosiin tuhlata aikaa ja energiaa ja ennenkaikkea nesteitä. Mä ainakin rähmäkäpälänä sain tärvättyä varmaan millikaupalla sormille / hukkaan.
    Juu näin vähän itsekin arvelen, ettei tätä yksilöä vain ole luotu höyryämään... Täytynee ottaa joku kaunis päivä kokeiluun toisella cartolla, ehkä sujuu paremmin.

     
     
  6. #446
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Mulla oli ihan pirunmoisia ongelmia 3,5 ml:n DCT:n kanssa. En saanut sitä koskaan höyryämään kunnolla, vaan aina poltti carton. 6 ml:n DCT:t toimii loistavasti, jos vaan carto toimii. Osa bogeista on paskoja, joista ei saa höyryä irti millään. Toisaalta, eipä oo vielä parempaakaan vastaan kävellyt, vaikka aika montaa eri cartoa ja clearoa on matkan varrella tullut kokeiltua. Kangerin T3-clearo alkaa olla jo lupaava, mutta näyttää forkan mukaan siinäkin olevan ongelmia.

    Että pitikin mennä syömään! Söin vain riisiä, mut silti tuntuu, et kohta saa taas juosta vessaan laattaamaan.

     
     
  7. #447
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    Voi meikkuu!
    Mie pijin ton laattatauvin tuos muutama viikko takaperin,
    Mut minul se kesti vaa päivän (onneks)
    Ei oo kiva

    Mustikkasoppa ol parasta,ravitsee sen mikä pysy sisäl ja ol iha miellyttävä laulaa luikauttaa pihallekkii.
    Mut joo,miul on kyl toiminu toi Kangeri,tosin täytyy muistaa et se komeilee iha tavan Egon-c:n päässä (tää perus 650mAH)
    Ukol ol se hifimpi versio eli Kanger MT3,mut siin ol vähä sitä vikaa et höyry ol aika laiskaa
    (jos tykkää vähä tiukemmist)

    Nythä tuos vähä kateltii ja selailtii ni nous esil ja mielenkiintoselta vaikutti toi Lavatuben Robust 1400mini.
    Eli vaikuttas periaattees fiksuimmalt ko hinku tätä Egoa päivitellä,noin niiku koonsa ja monipuolisuudensa kannalt

    Mut saas nähä kui täs viel innostuu.....
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  8. #448
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Robust mullakin on käyny mielessä, mulla olis siihen valmiiks sopivat akutkin. Mut en oo ainakaan vielä saanu aikaseks hankkia. Enkä tiedä hankinko. Mulla nimittäin on ego twist ja mulle se ei mitään suurta ihastusta aiheuttanu, vaikka siinä saakin säädellä voltteja. Ekan päivän jälkeen ne voltit on kuitenki pysyny suunnilleen samoissa, ku perusegossa.

     
     
  9. #449
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Että pitikin mennä syömään! Söin vain riisiä, mut silti tuntuu, et kohta saa taas juosta vessaan laattaamaan.
    Voi ei, paranemisia! Mustikkasopan lisäksi suosittelen piimää tai lihalientä tai edes vissyä, jos mikään ei tahdo pysyä sisällä. Muistan kun makasin noroviruksen kourissa ja vuorokauteen ei ollut pysynyt edes vesi sisällä, silloinen duunikaveri laittoi viestin ja käski kokeilla mehujäätä. Onneksi joku sitä pääsi tuomaan ja se auttoi, kun suli hitaasti suussa mutta meni hitaasti mahaan.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  10. #450
    Ei se tankki kyllä kartoa millään lailla käräytä, kyllä se on sitten karto ollut jo kuollut saapuessaan. Mulla taitaa olla ennätys 3 viiden kappaleen paketista, joko maistuivat palaneelle heti kättelyssä tai ainakin parin päivän päästä. Mutta se on aina tuurin kauppaa. Jossain vaiheessa markkinoilla oli erä, jossa noita susi-bogeja tais olla huomattavan paljon.

    Mä onnistuin saamaan arctic tankin, tai kaksihan niitä piti tilata + varaputket molempiin. Myöhemmin sain vielä tilattua (muistaakseni herralta nimeltä Khameira) lasiputkia arcticiin. Että ei tarvitse huolehtia mitä litkua tankkiin lykkää. Lisäksi arctic tankki on riittävän napakka, ei aukea päätycapit taskuun. Me kyllästyin ekaan DCT-tankkiin, ja heitin sen roskiin, kun se taas kerran aukes ja sain kaikki nesteet näpeille.

    Laskuri, mikä laskuri? Käyttääks joku sellaistakin? Mä olen ihan liian laiska moiseen. Mieluummin "yksinkertaista" päässälaskua: mulla on 54mg niksapohjaa. 54 jaettuna kahdella olis 27, se jaettuna kahdella on 13,5; kuulostais hyvältä. Mulla on 30 ml pullo, mutta tiivistettäkin pitäisi mahtua. 4*6 olis 24, jees. Otetaan siis 6 ml niksaa, ja 3*6 ml nikotiinitonta. Eli siis 9 ml PG ja 9 ml VG. Nyt eikun maustamaan. Yrityksen ja erehdyksen kautta löysin suunnilleen toimivat suhteet. Eli tohon määrään upotin:
    20 tippaa Black magic (TW gold)
    15 virginia (inawera)
    15 mellow sunset (inawera/FA)
    15 suklaa (inawera)
    15 caramel (TPA)
    20 mocca (Inawera)
    15 vanilla (inawera)

    Toi on mun vakiolitkuni. Ainut vaan, että jokainen sekoitus on hiukka erilainen. Moccan tilalle Cawa, mutta hiukan vähemmän, suklaan tilalle butterscotch, virginian tilalle latakia. Mikä pullo nyt sattuu käteen osumaan, mutta ei nyt tietty ihan mikä tahansa. Myös pullon nokka saattaa muuttaa laskelmia. Mulla on oletuksena 20 tippaa on yksi ml.

    En kait mä nyt jotain laskuria viitti ladata, kun päässälaskemalla pääsee paljon helpommalla? :P

    Koita sinnitellä hengissä Meikkupeikko, on noi mahataudit karseita.

    Mä yleensä tulitan jotain 4,8 voltilla. Jos siis 3 ohminen standard boge. Valitettavasti mulla on muutama joista osa 2, osa 3 ohmin bogeja, sekaisin sulassa sovussa. Niille saa kick + bolt etsiä sopivat säädöt.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #451
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Samasta kartopaketista käytin osan isoon ja osan pieneen tankkiin, enkä jotenkin voi uskoa, että ne kaikki hyvät vaan sattu siihen isompaan. Mutta, sitä tankkia mulla ei enää olekkaan. Arctic on myös mun suosikki, tosin lasiputkea en oo siihen hankkinut, kun en oo sitä katsonut tarpeelliseks. Käytössä on Arcticin lisäks kaks isoa DCT:tä enkä mä kyllä ole niistä nesteitä näpeille saanu, paitsi kartoa vaihtaessa. Siks täällä onkin vähän hankalaa tää homma, kun niin monella toimii eri vehkeet. Joku tykkää tankista, toinen clearosta ja kolmas ei voi elää ilman meshiä.

     
     
  12. #452
    Mulla varmaan on ollut noissa DCT tankeissa maanantaikappaleita. En mä tiedä mitä niihin olis pitänyt tiivisteiksi laittaa. Viimeisin oli, kun autoa ajaessa kaivelin sähkäriä taskusta, ja sain pelkän tankin + dripin kouraan. Loppuvarustus jäi taskun pohjalle ja nesteet (tankki tietty just täytetty) oli sitten joka puolella. Ja se ei ollut ensimmäinen kerta.

    Nyt mua vähän himottais toi rapid tankki. Tietyllä tapaa olen epäileväinen terästankkiin, kun nesteen määrää ei näe. Mutta sen pitäisi olla kanssa ihan oikeesti hyvä.

    En mä tiedä rupeeks mulla olemaan akut kaikki vähän vanhoja ja vaihdon tarpeessa. Mutta laturista otettu AW imr 18500 ei tuntunut tarjoavan oikein tarpeeksi virtaa. Kick pätki ja tulitti ajoittain. Tankkivolttimittarilla katsoin ja näytti 3,8 V. Toinen juuri ladattu akku käyttöön, ja mittari näytti 4,8 V ja johan rupes makukin olemaan kohdillaan.

    Aamun kunniaksi höyryttelen uutta sotkua: omena, lime, appelsiini, ananas, mansikka (älkää kysykö mitä se mansikka siinä tekee, johonkin mun sitäkin täytyy upottaa )

    Yksi modi on rikki. Muovinen volttiloota. Laatikon mittari näyttää kyllä voltteja, mutta boge ei inahdakaan. Mulla jämähti 510-ego liitin kiinni siihen, ja kun yritin sitä nitkuttaa irti, en tiedä lähtikö sitten modin liitin irti. Enkä myöskään tiedä mitä mä sille yrittäisin tehdä.

    Mä ostin elämäni ensimmäiset kaksiteholasit. Löysin aivan ihanat tummanpunaiset sangat. Mutta, mutta, kun en mä näe näillä laseilla. Ihan kivaa liikenteessä, kun näkee liikennemerkit ja tienviitat hiukka liian myöhään. Mä jo kerran kävin liikkeessä, mutta ne käski vielä vähän aikaa harjoitella. Toivottavasti mä en aiheuta autolla katastrofia, kun mä puolisokeana harjoittelen. Jännä kun kaksteholaseista (rajattomat) jotkuu sanoo että ne toimii heti, ja toiset taas että vaatii aikaa. Ja osa taas luovuttaa eikä pärjää niitten kanssa lainkaan. Mene ja tiedä, mutta oli nää sen verran hintavat, että jos mä en opi katselemaan näillä, niin kyllä liike jotain saa tehdä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #453
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    En kait mä nyt jotain laskuria viitti ladata, kun päässälaskemalla pääsee paljon helpommalla? :P
    Ladata? Siis, tuosta linkistä kun painaa niin aukeaa sivu johon voi syöttää vaan halutun määrän nestettä, nikotiinipitoisuuden ja aromiprosenttimäärän niin laskee montako millilitraa mitäkin tarvii pulloon laittaa. Ei tarvi latailla mitään. Se onkin sitten toinen juttu jos useaa eri makua haluaa laittaa samaan soppaan, toi nyt on lähinnä varmistamaan oikea nikotiinipitoisuus jos arveluttaa omat laskelmat.

     
     
  14. #454
    Työkaverille kävi kaksiteholasien kanssa huonosti. Hän hankki ne noin vuosi sitten. Aluksi hän ei nähnyt niillä laisinkaan, paitsi kääntämällä ne nurinpäin, hän kävi valittamassa mutta sanottiin että harjoittele vaan lisää. Viime kuussa hän meni eri liikkeeseen tarkistuttamaan näkönsä ja samalla sitten mainitsi lasien toimimattomuudesta. Näkö oli pysynyt samana kuin vuosi sitten tarkistettuna. Optikko tutkaili hänen lasejaan ja totesi että arvot oli päin prinkkalaa, ei ihmekkään kun niillä ei oppinut näkemään!

    Nyt työkaveri odottelee uusien lasien saapumista ja on ottanut yhteyttä vanhaan optikkoliikkeeseen josko saisi hyvitystä vääränlaisista laseista, maksoihan ne melkein tonnin!

    Joten jos et piakkoin opi näkemään laseillasi, suosittelen että meet takaisin liikkeeseen valittamaan. Silmälasit ei oo mikään halpa ostos joten ei pidä tyytyä huonompaan!

     
     
  15. #455
    Joo ehdottomasti. Mä näillä koitan takkuilla vielä kaksi viikkoo, ens viikolla en kerkiä kummiskaan käymään työvuorojen takia. En mä maksa viittä ja puoltasataa laseista, joilla mä en näe. No, auttaa nää lukemiseen. Nyt kun olen näillä harjoitellut, niin mä en mun vanhoilla laseilla näe lukea enää ollenkaan. Pitää nostaa ne kokonaan pois, jos yrittää lukea. Mutta kauko- ja keskipitkälle etäisyydelle näkö on epätarkka. Ja se ei kyllä toimi. Olin tossa joskus aiemmin optikolla tarkastuksessa ajokorttia varten, ja optikko totesi, että mun vanhoilla laseilla mun näkö oli kiitettävän tarkka. Näillä jos menisin, taitaisivat peruuttaa mun ajokortin.

    Aina pitää olla jotain lasien kanssa. Viimeksi mä en oikein löytänyt mun makuun olevia sankoja, ja vähän pitkin hampain kolmisen vuotta niitten kanssa kärvistelin. Nyt olis sangat aivan fantastiset, mutta ei se mitään auta, jos linssit ei pelaa. No, liikkeessä on kolmen kuukauden tyytyväisyystakuu. Jos siihen mennään, niin sit otetaan rahat takaisin, ja mennään etsiskelemään jostain toisesta liikkeestä uusia klaseja.

    Ainakin nyt toi optikko tarkasteli, että hiontojen pitäisi olla ok. En sitten tiedä mistä kiikastaa. Multa miinuksia vähennettiin aika reilusti, toi kaukonäkö tuntuu tässä iässä pikku hiljaa kohentuvan. Mutta olisko sitten otettu miinuksia liikaa pois? Mä muistelen hatarasti, että se optikko jotain mutisi miinusten vähentämisestä, josta mä en oikein tajunnut. Olisko se ottanut vähän enempi pois miinuksia kuin mitä näkötestit edellytti. Tarttee kattoa jos mä onnistun seuraavaksi tavoittamaan saman optikon. Nyt kun kävin valittamassa, siellä oli vaan nuori harjoittelijatyttö.

    Ja mä vannon ja vakuutan, että seuraavalla kerralla ja aina jatkossa mä menen silmälääkärille enkä optikolle. Mulla on kerran ennenkin ollut optikon määräämät lasit, ja mä en sitten koskaan niillä nähnyt niin tarkasti. Mutta nyt hoppuilin ja pihistin väärässä paikassa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #456
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Piru, että pelästyin tossa tunti sitten. Lapset oli pihalla leikkimässä, kun ukko siivos hakettajan jätteitä pois. Yhtäkkiä molemmat tulee huutaen sisään ja likalla naama ihan veressä. Kummastakaan ei saa mitään selvää, kun toinen huutaa ku hyeena ja toinen pomppii paikoillaan ja yrittää samalla kertoa jotakin. Lopulta sain pojasta irti sen verran, että likka oli kaatunut potkukelkan kanssa ja hampaat oli osuneet kelkkaan. Oli sitten ollu huuli välissä ja huulessa kaks reikää. Sain lapset rauhotettua, verenvuodon tyrehdytettyä ja likalle kylmää naamalle. Sitten soitin lekuriin. Ei tarvii kuulemma tikata, koska eivät ole läpi asti, vaan pelkästään suun sisällä ne haavat. Nyt seuraillaan onko likalla aivotärähdys ja tuleeko tulehdusta. Jotenki taas sopii tähän kohtaan, et just kun itellä alkaa olo olla parempi, ni toinen muksuista satuttaa itsensä.

     
     
  17. #457
    Hui kauheeta, kyllä noille lapsille sitten kanssa sattuu ja tapahtuu. Toivottavasti selviätte säikähdyksellä ilman isompia seurauksia.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #458
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Mikäs tilanne Meikun tytöllä, selvisikö ilman aivotärähdystä?

    Ottaa päähän, oon nyt nähnyt neljänä peräkkäisenä yönä unta e-savukkeista. Millään en muista mitään kunnollista, jotain liittyen tankkeihin, nesteisiin ja laitteisiin. Ihan varmasti alitajunta on kehittänyt jonkin maailmaa mullistavan keksinnon liittyen sähkötupakkiin, mutta en vaan pysty muistamaan sitä...
    Tosin epämääräinen muistikuva yhdeltä yöltä on, oli painajainen kuinka nesteet vuoti kokoajan sormille.

    Aivot, mikä hätänä nyt taas?!

     
     
  19. #459
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryneiti Näytä viesti
    Mikäs tilanne Meikun tytöllä, selvisikö ilman aivotärähdystä?
    Juu, selvis ilman sen vakavampaa. Aamupalaks olis kuulemma jo halunnut näkkäriä, joten ei kai suukaan oo enää kauheen kipee. Herättelin sitä kyllä varmuuden vuoks yöllä pari kertaa, ettei vaan oo sekava. Ei se sekava ollut, mutta meinas jo hermostua, kun ei äiti antanut kunnolla nukkua. Tänä aamuna oli kyllä kaunis alahuuli, kun oli tuplasti isompi kuin ylähuuli ja väriltään mustankirjava.

     
     
  20. #460
    Hyvä ettei mitään pahempaa sitten tullut.

    Hoh hoijaa, mulla taitaa maine näillä kulmilla kasvaa. Kaikki tietää jo mun koirat, ne isot mustat hirviöt. Mutta viis koirista, kun täällä on noi vaaralliset kissat. Satuin eilen pihalle menemään sopivasti, kun toinen pikku kisu vaani ohikulkevaa naapurin pikkukoiraa (joku cavalier). Kissa näytti just siltä kuin valmistautuis hyökkäämään, kun mä rääkäsin sille samaan ääneen kuin koiriakin käskyttäisin. Toimi, kissa katkaisi katsekontaktin, ja koirakin suostui jatkamaan matkaa. Onneksi nää kissat on helpompi kouluttaa kuin tollainen pikkukoira. Tosin vähän myöhemmin samainen kissa kyttäsi paria hiihtäjää. Tuskin se sentään niitten kimppuun olis hyökännyt. Vaikka en kyllä voi mennä vannomaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •