Sivu 22 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1218192021222324252632 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #421
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    no mie voin ainaki henk.koht täs nyt sanoo et emmie nii tosissaa oo että täälä mistää harmittomasta huulenheitost ottasin nokkiini,ja mie ainki iha hyväl huumorimielellä kirjottelen ihekkii tänne,et emmie oikeesti koe että oisin tääl ainakaa naurunalanen tai väärinymmärretty
    ja toi ruoskimishommat ja noi velho jutut ja kaikki nuo mitä oon aiemmin kirjottanu ni iha hyväl mielel vähä juttua heittäny
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  2. #422
    Mitvit, oon pyörinyt täällä foorumilla kohta kaksi viikkoa ja vasta nyt löydän naisten ketjun ja senkin haulla hakiessani jotain ihan muuta???

    No mutta hyvä että löytyi ja terve vaan kaikki! Tiedän mihin mun pinkkitavaravinkit menee seuraavaksi!

    En ehtinyt ihan koko lankaa lukea vielä läpi, mutta loppupäässä näytti olevan keskustelua pariskunnista, joissa mies ei polta. Meillä se on kans just niin päin, että meikä on vetänyt tervaa posket lommolla ja mies on hytissyt seurana pakkasessa. Parempi niin: voin kuvitella että tää analogisen lopettaminen olis paljon hankalampaa, jos molemmat oltais tapatupakoitsijoita. Toisaalta on vähän hankalaa, kun toinen ei vaan selvästi ymmärrä minkälaista muutosta tässä on käymässä läpi, kun ei ole samalla tavalla ollut koskaan koukussa mihinkään.

    Aloitin ite siis höyryämisen vasta noin kaksi viikkoa sitten, joten olen ihan uusi mitä tähän hommaan tulee! Vehkeet on kyllä ihan vimpan päälle ja ystäviä neuvomassa. Ite koin tulon tänne foorumille tosi helpoksi, kaikki ovat olleet tosi ystävällisiä ja auttavaisia. Mahtavaa, että löytyi vielä erikseen ihan naisten ketjukin. Eiköhän me vuoden 2013 aikana saada tänne oma osastokin, eiks niin?
    __________________________________________________ ___________

     
     
  3. #423
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Mahtavaa, että löytyi vielä erikseen ihan naisten ketjukin. Eiköhän me vuoden 2013 aikana saada tänne oma osastokin, eiks niin?
    Ei taida toistaiseksi olla omasta osastosta toiveita http://www.e-savuke.com/vb/e-savuke-...tml#post203264 Mutta ei luovuta toivosta vielä.

    Ihan niin kuin nonjonna, niin en mäkään tapaa kovin otsa rypyssä kirjoitella, mutta olen saanut täältä foorumilta molempia vastaanottoja, ystävällistä ja auttavaista, ja sitten sitä nuivempaa osastoa.
    Pojat ei ymmärrä, että jotkut asiat on vaan mukavampi käsitellä tyttöjen kesken

     
     
  4. #424
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonjonna Näytä viesti
    no mie voin ainaki henk.koht täs nyt sanoo et emmie nii tosissaa oo että täälä mistää harmittomasta huulenheitost ottasin nokkiini,ja mie ainki iha hyväl huumorimielellä kirjottelen ihekkii tänne,et emmie oikeesti koe että oisin tääl ainakaa naurunalanen tai väärinymmärretty
    ja toi ruoskimishommat ja noi velho jutut ja kaikki nuo mitä oon aiemmin kirjottanu ni iha hyväl mielel vähä juttua heittäny
    Huomenia. Komppaan tätä.
    Vähän täytyy pilke silmäkulmassa olla, nauttia ja pitää hauskaa.

    Eli älkäähän nyt arvoisat kanssasisareni (ja muut lukijat) ottako liian vakavasti näitä meikäläisenkään juttuja. Kuten vähän aikaisemmin itsekin jo sanoin, niin on ollut todella ystävällinen vastaanotto, vaikka kuinka typeriä kysymyksiä väärään paikkaan olisin laittanut.

    Huumori se ihmisen järjissään pitää.

     
     
  5. #425
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryneiti Näytä viesti
    No joo, ei itselläni mitään miehiä vastaan ole mutta tuntee itsensä niin pirun typeräksi tuolla partasuiden höyrypäiden seurassa. Todella mukavia ovat ja tykkään kamalasti kyllä, hävettää vaan kaikki mokailut ihan kympillä aina. Ehkä "blondien" alue kelpaisi?
    Kuten meikkukin sen sanoi, mekin olemme olleet joskus aloittelijoita..

    Ja aika omituista jos tässä hommassa olisi jotain häpeämistä....

    ....hyvällä asiallahan me kaik liikutaan.

    Ja tulkee irkkiin joskus meitin kanssa istumaan.. Quakenet : #e-savuke

    *minä poistun häiritsemästä*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #426
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kuten meikkukin sen sanoi, mekin olemme olleet joskus aloittelijoita..

    Ja aika omituista jos tässä hommassa olisi jotain häpeämistä....
    ....hyvällä asiallahan me kaik liikutaan.

    Ja tulkee irkkiin joskus meitin kanssa istumaan.. Quakenet : #e-savuke

    *minä poistun häiritsemästä*
    Aivan ihana rinsessakuva.
    Ja ensimmäistä kertaa e-savukkeista tuli mieleeni Taikahuilu. Kiitoksia siis mielikuvasta!

    Mutta kyllä tämä tästä. Vaikka täällä kuinka naureskelisinkin sille kuinka tyhmäksi itsensä tunteekaan kokeneempien seurassa, niin ei se ainakaan itseäni estä tuonne "naisten alueen" ulkopuolelle kirjoittelemasta.

    Olisin vain niin mielelläni aina oikeassa ja kaiken mielelläni osaisin heti, täydellisesti...

     
     
  7. #427
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Ja tulkee irkkiin joskus meitin kanssa istumaan.. Quakenet : #e-savuke
    Vieläkö pitää vanhan ihmisen alkaa verestää irkkimuistojansa? Ehkä sitä pitää käydä kurkistamassa joku kerta.

     
     
  8. #428
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    huomenta vaa kaikki höpönassut!
    ehkä eilinen perjantai ilta oli vähä kiihkee,toivottavasti en tullu väärinymmärretyksi
    ja iha näin pieneen varotuksen sanaan et minul saattaa paikotellen olla vähä ronskiiki huumorii,johtuen varmaa siit et
    tääl hurjien savolaisten keskel jouvun oleen päivät pitkät
    tai siis pääsen...tai siis olen joo.

    mut enivei,jatkellaahan pölisemistä hyvis ja hauskois blondimerkeis.
    SIIS mun on pakko saada kahvii!
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  9. #429
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kuten meikkukin sen sanoi, mekin olemme olleet joskus aloittelijoita..

    Ja aika omituista jos tässä hommassa olisi jotain häpeämistä....
    https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...annuskeiju.JPG
    ....hyvällä asiallahan me kaik liikutaan.

    Ja tulkee irkkiin joskus meitin kanssa istumaan.. Quakenet : #e-savuke

    *minä poistun häiritsemästä*
    miule tulee jostain syyst mielee se Liisan ihmemaas mikä on se joku kaalimato siin sienen pääl
    vai oliko se Liisan maassa?
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  10. #430
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Kai sitä joskus täytyy ehkä mennä vilkuilemaan Irkkiä, saattaa aikansa viedä ennenkuin sinne asti päädyn.

    Nyt on ihan pakko avautua tänne ihmeellisestä vaivastani.

    Join eilen kaksi olutta illalla, koska on tehnyt ihan tolkuttomasti mieli koko viikon ottaa yksi tai kaksi huurteista.

    Noh, ensinnäkin.
    Oluet humsahti päähän todella kovalla kolinalla. Humalahan siitä seurasi. Kahdesta oluesta!

    Toisekseen.
    Söin pienen sipsipussin. En ole sipsejä syönyt varmaankaan pariin vuoteen muutamaa lastua lukuunottamatta. Kitalaesta kuoriutui nahkaa irti. (Anteeksi näin heti aamuisella tälläisestä puhuminen) ilmeisesti joko hurjan suolaisia tai sitten tää höyryttely on ohentanut jotenkin ihoa suussa.

    Kolmanneksi.
    Tajusin laimentaa nesteitä sen verran, etten myrkyttänyt itseäni jatkuvalla höyryttelyllä.

    Lopputulos: Mulla on krapula! Miten on mahdollista? Ja Mikä mun suutani vaivaa?

    "Nonjonna: miule tulee jostain syyst mielee se Liisan ihmemaas mikä on se joku kaalimato siin sienen pääl
    vai oliko se Liisan maassa?" Juu joku viisas mato sienellä poltteli ja savurenkaita pössytteli!

     
     
  11. #431
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    ou nou
    Mut toi on kyl jos ei oo pitkää aikaa mitää alkoholipitoist juonu ni sitte ku sitä juop ni riittää yllättävän minimaalinen desimäärä ja johan on veikee olo
    Minul ei o viel olusen ka käyny nuin mut myö tehtii tuos viimesyksyyn kotiviinii ni taivas varjele minkä kikatteluhiprakan muutama lasilliin sai aikaa.
    Tai emmie tiijä johtuko se siit viinist...mut kuitenki!

    Ja tuost nahan kuoriutumisest ni miun ukol tekee se yks pohjaneste,en muista olko se VG vai VPG, ni se kuivatti sen nahkaa iha perkuleesti.
    Naamast ja joka paikast.
    Mul on tullu yks aamu semmoin jännä pistelykohtaus kans naamassa,niiku nenän alapuolelt,alaposkis ja leuas ja syypieles ko lommuutin oikee urakal jotai cokista tuost.

    Tai voiha se olla et pitkäst aikaa kovii ja suolasii sipsei ku napostelit ni on käyny samalviissii ku kovakuorisen patongin kans?
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  12. #432
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonjonna Näytä viesti
    ou nou
    Mut toi on kyl jos ei oo pitkää aikaa mitää alkoholipitoist juonu ni sitte ku sitä juop ni riittää yllättävän minimaalinen desimäärä ja johan on veikee olo
    Minul ei o viel olusen ka käyny nuin mut myö tehtii tuos viimesyksyyn kotiviinii ni taivas varjele minkä kikatteluhiprakan muutama lasilliin sai aikaa.
    Tai emmie tiijä johtuko se siit viinist...mut kuitenki!

    Ja tuost nahan kuoriutumisest ni miun ukol tekee se yks pohjaneste,en muista olko se VG vai VPG, ni se kuivatti sen nahkaa iha perkuleesti.
    Naamast ja joka paikast.
    Mul on tullu yks aamu semmoin jännä pistelykohtaus kans naamassa,niiku nenän alapuolelt,alaposkis ja leuas ja syypieles ko lommuutin oikee urakal jotai cokista tuost.

    Tai voiha se olla et pitkäst aikaa kovii ja suolasii sipsei ku napostelit ni on käyny samalviissii ku kovakuorisen patongin kans?
    No siis, viime viikonloppuna teki mieli viiniä ja sitä tuli juotua, joten ei tässä nyt kuin viikko ole siitä kuin viimeksi jotain join.
    Oon nyt vältellyt viihteelle menoa ihan sen takia, että haluan ensin totutella olemaan humalassa polttamatta analogisia ennenkuin lähden heilumaan minnekään.
    Kai se sitten vaikuttaa, kun ei ole vedellyt mitään hirveitä änkyräkännejä sitten viime Marraskuun pikkujoulujen...

    Juu joillekin ei sovi PG ollenkaan, itse en ole mitään ongelmia havainnut. Näin talvisin mulla on aina muutenkin ollut rutikuiva iho, joten se nyt on normaalia, huolestun vasta jos ei normalisoidu kesän alkaessa. Ihanaa kertoa näistä jutuista kaikelle kansalle... Sorry!

    Täytynee varmaankin vaan odottaa että suu on taas kunnossa ja kokeilla sipsien syömistä uudestaan vaikka kuukauden kuluttua.
    Thank you doctor Nonjonna!

    EDIT: Ja niin juu, noista colamauista (miksi sana tuntuu jotenkin omituiselle) oon kuullut että aika hapokkaita on. Hajottaa helposti muovitankit ja tukkii cartot.

     
     
  13. #433
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    10
    Uusi höyryn ystävä ilmoittautuu Vasta muutama päivä mennyt höyrytellessä, lähinnä sen opetteluun. Mutta kiitos niksapitosille liemille, aivan parasta.
    Purkat kun ei meikälle sovi, ei imeskelytabletitkaan. Laastareita en ole kokeillutkaan...
    Tähän mennessä höyryttely tuntuu varsin siltä MUN jutulta ja tuntuu vähän jopa siltä, että määrä on vähentyny siihen analogisen käryttelyyn verrattuna.

    Perussetti käytössä 510-T (tummanpunaisena ) ja toimittaa asiansa vallan mainiosti.

    Semmonen juttu mitä kaipaisin, on nuista nesteistä sellasia valmiita kokeiluputeli-satseja... Pääsis vähän kartalle makumieltymyksistään ja kun vasta-alkaja on, niin mieluiten juuri sen takia jotain valmislitkuja.
    Löysin kyllä verkkokauppoja, joista saisi, mutta aina tulee jotain konkeloo eteen; millon ei nikotiinia ollenkaan, millon on vaan jotain extravahvaa, millon ei muuten vaan systeemi toimi, millon mitäkin jajajajaja... Ja sitten menee hermo

     
     
  14. #434
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akka Näytä viesti
    Uusi höyryn ystävä ilmoittautuu Vasta muutama päivä mennyt höyrytellessä, lähinnä sen opetteluun. Mutta kiitos niksapitosille liemille, aivan parasta.
    Purkat kun ei meikälle sovi, ei imeskelytabletitkaan. Laastareita en ole kokeillutkaan...
    Tähän mennessä höyryttely tuntuu varsin siltä MUN jutulta ja tuntuu vähän jopa siltä, että määrä on vähentyny siihen analogisen käryttelyyn verrattuna.

    Perussetti käytössä 510-T (tummanpunaisena ) ja toimittaa asiansa vallan mainiosti.

    Semmonen juttu mitä kaipaisin, on nuista nesteistä sellasia valmiita kokeiluputeli-satseja... Pääsis vähän kartalle makumieltymyksistään ja kun vasta-alkaja on, niin mieluiten juuri sen takia jotain valmislitkuja.
    Löysin kyllä verkkokauppoja, joista saisi, mutta aina tulee jotain konkeloo eteen; millon ei nikotiinia ollenkaan, millon on vaan jotain extravahvaa, millon ei muuten vaan systeemi toimi, millon mitäkin jajajajaja... Ja sitten menee hermo
    Hehei, yhtäkkiä meitä naisia rupesikin löytymään paljon! Hienoa!

    Ja tietty tervetuloa, itsekin tässä viikon verran vasta foorumilla pyörinyt, höyrytellyt vähän pidempään.

    Muistaakseni jostain sai tilattua nesteitä myös 5ml puteleissa?
    Yksi Pink Spotin 5ml pullo mulla kaapissa ainakin on pyörinyt jo varmaan puoli vuotta, en tiedä miten niitä enää myydään. Voi olla ettei enää noin pieniä ole myynnissä ollenkaan.

    Toscana Mallin sivuilta näytti löytyvän noita 10 ml kokeilusettejä, en nyt äkkiseltään löytänyt kuinka vahvoja ovat. Kuitenkin noita yksittäin tilatessa vahvuuden saa vaihtaa mieleiseksi.
    Ja aina on vaihtoehto että ostat nikotiinittomia tai tosi mietoja nesteitä tuplamaulla, sekä lisäksi jotain vahvaa nikotiinipohjaa ja lisäät mieltymyksen mukaan nikotiinia.
    Viimeksi muokannut Höyryneiti; 23.03.13 kello 19:31.

     
     
  15. #435
    Odotan paniikissa et koska joku litku pistää ton mun bogetankin säpäleiksi. Meinasin tilata varmuudeksi lasitankin, niin ei tarvi sit pelätä ja arpoa.

    Ärsyttää kans aloittelijana toi litkujen toimitusaika, oon sormet ja varpaat ristissä et mun tilaus tulisi ensi viikolla (viikko sitten laitoin sisään). Pliis? Itella? Jooko?

    Olisin myös kiitollinen kanssasisarten litkusuosituksista, että mitkä maistuu hyvältä ja muovitankki säilyy ehjänä? Tässä lasitankin tilausta pohtiessa / prokrastinoidessa...
    __________________________________________________ ___________

     
     
  16. #436
    Hei kaikki

    Hienoa nähdä uusia leidejä tässä threadissä. Tännehän on tullut kivasti lisää naisväkeäkin.

    Sympatiani, Prinsessa. Muistan kanssa fiilikset, kun ekojen kokeilujen jälkeen vähän viime tipassa tilasin lisää nesteitä, ja sitten jännättiin koska paketti tulee. Ja nyt on pääsiäiskorttiaika, takuuvarmasti Itellalla menee se päivä enemmän. Tosin näillä kulmilla ei postinjakaja muutenkaan viitsi joka päivä välttämättä vaivautua. Tiistain lehti tulee toisinaan vasta keskiviikkona. Alkuajoista olen jotain oppinut: kotona on DIY-litku-kamaa riittävästi, ja laitteitakin löytyy. Posahtaa sitten akku, modi, laturi tai mikä tahansa, ainaskin vähän aikaa selviän ettiäpäin.

    Mistäs päin tei kaikki leidit olette? Itse asustan Sipoossa, aivan Keravan rajalla. Mieli tekis mennä joskus johonkin miittiin ja tsekata käytännössä kuinka nuo poijaat vääntää itse parista langasta toimivan höyryttimen. Olen mä tuijotellut silmäni kipeiksi noita videoita, mutta en mä uskalla ees tilata mitään itse rakennettavaa atoa. Halvat ei kuulemma yleensä ole niin helppoja ja hyviä. Ja kalliiseen ei oikein viitsi rahoja upottaa, kun jos ei siitä sittenkään itse innostu.

    Noita nestesuosituksia on aika vaikea antaa. Samainen neste yleensä jakaa käyttäjäkuntaa, osa rakastaa, osa vihaa. Mutta totta tuokin, että ei ne halvimmat kiinalitkut ole parhaasta päästä, niistä yleensä ei pidä oikein kukaan. Easyn litkuja on yleisesti haukuttu, niitä en ainakaan suosittele. Mutta DIY asenteella, melkein mistä tahansa litkusta saa käyttökelpoista. Esim noi tupakkamaut, harvempi niistä on hyvää sellaisenaan. Sekoittamalla paria erilaista, ja mukaan jotain muuta (esmerkiksi vanilla/menthol/minttu/kahvi/omena) niistä voi tulla aivan toimivia.

    Jonkin sortin toimiva drippailuato olis aika kova sana. Itse en kuitenkaan enää käytä niitä. Halvemmat joita kokeilin, niistä neste ei maistunut tippaakaan samalta kuin boge+tankki-käytöstä. Joten ei niistä ollut edes sekoitusten testailuun. Tällä hetkellä mä vaan sekoittelen nesteitä aika summassa, lykkään tankkiin, ja kokeilen.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  17. #437
    Byhyy pääsiäinen. Sitten jos/kun lakkaan olemasta köyhä opiskelija, niin tilaan kaiken jollain megaporvari-next day delivery-dhl-kuriirilla! Sitä odotellessa...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mistäs päin tei kaikki leidit olette? Itse asustan Sipoossa, aivan Keravan rajalla. Mieli tekis mennä joskus johonkin miittiin ja tsekata käytännössä kuinka nuo poijaat vääntää itse parista langasta toimivan höyryttimen.
    Meikän sijainti on Hellsinki Rock City. Ehdottomasti napostaisi miittailu myös, tykkään nähdä livenä kun toiset vilauttelee vehkeitään... eikun siis no kyllä te tiedätte!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Noita nestesuosituksia on aika vaikea antaa. Samainen neste yleensä jakaa käyttäjäkuntaa, osa rakastaa, osa vihaa. Mutta totta tuokin, että ei ne halvimmat kiinalitkut ole parhaasta päästä, niistä yleensä ei pidä oikein kukaan. Easyn litkuja on yleisesti haukuttu, niitä en ainakaan suosittele. Mutta DIY asenteella, melkein mistä tahansa litkusta saa käyttökelpoista. Esim noi tupakkamaut, harvempi niistä on hyvää sellaisenaan. Sekoittamalla paria erilaista, ja mukaan jotain muuta (esmerkiksi vanilla/menthol/minttu/kahvi/omena) niistä voi tulla aivan toimivia.
    Joo, tota tankissa sotkemista teen tällä hetkellä, mutta kiinnostaisi alkaa myös itse sotkea nesteitä tarpeen mukaan ihan pohjista ja aromeista, mutta se vaatii himpan verran perehtymistä vielä. Onneksi on lähipiirissä opastajia ja nää foorumikeskustelut auttaa kanssa tosi monessa asiassa tosi paljon eteenpäin! <3 Erityisesti oon tosiaan kiinnostunut kuulemaan niitä "nämä paskoo sun vehkeet" -varoituksia, kun noi premium-lafkatkaan ei mainitse tarkempaa tuoteselostetta litkuista. Se foorumilla pyörinyt ohje oli aika geneerinen, tyyliin "tosi happamat". Mistä tiedän onks joku tietty omena-aromi esim. tosi hapan, vähän hapan vai just sopivan ei-hapan? En varmaan kuin kokeilemalla.
    __________________________________________________ ___________

     
     
  18. #438
    Vanhalla foorumilla oli joskus ketju jossa oli lueteltu liuta nesteitä mitkä rikkoi tankkeja. Ei mitään havaintoa löytyykö sitä vielä jostain, ja jos, niin mistä. Ompuista en muista lukeneeni, että olisivat kellään hajottaneet mitään.

    DIY nesteet on itse asiassa uskomattoman helppoja, ainakin alkuun pääsy. Tilaat esim Inasta valmista pohjanestettä 6 mg, 12 mg tai 18 mg. Heität tiivistettä joukkoon, aloittaen valmistajan suosituksen mukaan. Esim osalle tiivareista suositellaan 5% vahvuutta, osalle 15-20%. Jos käytät pohjanesteenä VPG (propyleeniglykoli/glyseroli) annostus on suosituksen mukainen, PG:lle vähemmän tiivistettä, VG:lle enemmän. Esim tiivisteiksi voisin suositella kokeilemaan noita PSV:n (Pink Spot Vapors, niille on oma ketju täällä) tiivareita, niistä ei ole soraääniä paljoa tullut. Porukka kaatoi muistaakseni tiivari pullon 30:n millin pulloon, ja pullo täyteen nikotiininestettä, ja eikun muhimaan ja nauttimaan. Mutta lukase se ketju: http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...iivisteet.html

    Voit itse tuumailla kuulostaisko joku hyvältä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #439
    Pahoitteluni, arvon naiset, että karvainen ukko kömpii ketjuunne...

    Noista tankintappajanesteistä (pääosin Salmiakista) on juttua ainakin ketjussa: http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...-tankissa.html

    Ja PSV:n tiivisteiden sekoitteluniksistä sen verran, että tuo "pullollinen tiivistettä 30ml-pulloon" -nyrkkisääntö on hyvä, mutta se on peräisin siltä ajalta, kun tiivisteitä sai vain 5ml:n pulloissa. Nykyisin taitaa valtaosa Vapeonin myymistä PSV-tiivareista olla jo 10ml:n pulloissa. Eli siinä tapauksessa vain puoli putelia tiivistettä 30ml:n pulloon

     
     
  20. #440
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Prinsessa Näytä viesti
    Meikän sijainti on Hellsinki Rock City. Ehdottomasti napostaisi miittailu myös, tykkään nähdä livenä kun toiset vilauttelee vehkeitään... eikun siis no kyllä te tiedätte!
    Prinsessan kans samiksii, sama kaupunki ja samat mieltymykset.

    Harkitsen omien liemien kokkailua, mutta ajattelin nyt ensin perehtyä laiteosastoon tarkemmin. Ja kokeilen eka valmiista litkuista, mitkä maistuu, mitkä ei.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •