Sivu 21 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223242531 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #401
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonjonna Näytä viesti
    No siis meillähän tää homma men nii päi et mie tän homman vähä niiku hokasin ja aloin ehottelemaa
    Meil ku ei se seinää lopettamiin onnistunu ni mie sanoin et hää voi jatkaa tätä kärvistelyy et mie hommaan ihellein jonkulaisen höyryttimen,
    mut sit alettiiki katteleen yhes ja täs sitä ollaa

    kyllä tosissaa nyt ku haistelee kaverei ketkä tulee käymää tai polttaa ni aattelee et miten mie oon itte voinu kärytä noi kauheelle iha pokkana.
    aika hyvin ne on antanu kahveepöyväs tumutella,mut viel löytyy näit keitten mielestä tää on iha Pelle Hermanni hommaa eikä tuu onnistumaa ja iha ufoa koko touhu.

    Jännä nähä nyt ku oon ens viikost menos perheen luo lappii lomailee et mitä äiti tuuma nyt ku pääsee sivusta seuraamaa,sillä ei oo meinaa mitää käsitystä koko vehkeestä ja hänel on tämmöin n.about 20vuuen tupakointi taustalla.

    Mites siult löytyy kaveriporukasta höyryttelijöit,vai onks sul ollu siit jossai jotai puhetta?Voi olla et on minul jääny lukematta
    No ohhoh! Hieno homma että noinpäin. Ei aina miehet vie.

    Itsellähän meni niin että poikaystävä (joka ei ole ikinä eläessään polttanut) yritti saada savuttomaksi useamman vuoden. Sillä oli työkavereita jotka höyrytteli, sitä yritti ehdottaa pitkän aikaa ja itse vaan nyrpistelin nenääni ja väitin ettei voi oikeasti toimia...

    Lopulta kuulin kaverin olleen pitkään tupakoimatta höyryn voimalla, ja siitähän se sitten lähti. Kun sain uskoa tähän, niin kaveri sitten tutustutti ja opasti mua näiden e-juttujen viidakossa. Nyt on ihan sattumalta tullut muutamien kavereiden kanssa puheeksi ja löytynyt vanhoista tutuista/kavereista höyryttelijöitä. Ja sehän aivan mahtavaa onkin.

    Äiti on vielä vähän niin ja näin, eilen kävi kylässä ja esittelin aikaisemmin mainitsemaani uutta MVP-boxia aivan into piukassa. Eipä oikein taida ymmärtää, mutta on sitä mieltä että parempi kuin tupakointi. Täytyisi joku kerta antaa sille noita tutkimustuloksia luettavaksi...

    Ja Mieshän tykkää nyt paljon kun en polta enää. Arvailutan uudet nesteet aina sen nenällä. Tulee yllättävän tarkkoja arvauksia yleensä.

     
     
  2. #402
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Tuli tänään ihan järjetön tupakanhimo! En tiedä teistä, mutta mulla tupakka vei joskus kipua pois. Nyt on ihan jumalaton mahatauti päällä ja tuntuu, että mahalaukku yrittää rintakehän läpi ulos. Tekee niin pirusti mieli hakee kaupasta aski röökiä ja kokeilla, josko se auttais edes vähän, kun noi normikipulääkkeet ei tällä hetkellä pysy sisällä. Onneks matkaa kauppaan on 6 kilometriä, ni ei jaksa lähteä hakemaan.

    Tän harrastuksen myötä on kyllä vähän hävinny suhteellisuudentaju. Alussa tuntu, että joku 50 on tosi iso raha käytettäväks sähköröökiostoksiin. Nykysin tuntuu, et jos satasella selviää, ni halvalla on päässy.

     
     
  3. #403
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    E
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Tuli tänään ihan järjetön tupakanhimo! En tiedä teistä, mutta mulla tupakka vei joskus kipua pois. Nyt on ihan jumalaton mahatauti päällä ja tuntuu, että mahalaukku yrittää rintakehän läpi ulos. Tekee niin pirusti mieli hakee kaupasta aski röökiä ja kokeilla, josko se auttais edes vähän, kun noi normikipulääkkeet ei tällä hetkellä pysy sisällä. Onneks matkaa kauppaan on 6 kilometriä, ni ei jaksa lähteä hakemaan.

    Tän harrastuksen myötä on kyllä vähän hävinny suhteellisuudentaju. Alussa tuntu, että joku 50 on tosi iso raha käytettäväks sähköröökiostoksiin. Nykysin tuntuu, et jos satasella selviää, ni halvalla on päässy.
    EIIIII! Elä sorru ihmeessä, harmitta vaan pirusti tupakan jälkeen. Ota sähkötupakka ja mene parvekkeelle, se auttaa mulla ainakin pahimpaan tupakanhimoon aina.

    Ja joo, toi rahahomma on jännä. Ei sitä osaa vertailla kun osti aina askin kerralla, mikä kuitenkin on niin pieni hinta kerralla. Näitä kun tilaa yleensä enemmän kerralla varastoon ja sitten niillä mennään kunnes pitää uutta tilata.

    Hitto, oon tuojottanut tietokonetta nyt 12 tuntia (töissä 8h) ja en näköjään osaa enää kirjoittaa kunnolla. Pahoitteluni

     
     
  4. #404
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    Joo,kyl miekii oon yllättyny tästä kaikinpuolin itsekkin

    Mie oon aina ihmetelly parisuhteit mis toinen polttaa ja toinen ei,et miten ei oo saanu sitä toista lankeemaa,mut ymmärrän kyl täysin et jos toinen ei oo ikiin tupakkii suuhusa pistäny ni ei pistäkkää,mut jotenki koomista sinällään et akka vetää kerssuu (meilkii semmosii tuttui) ja ukko palelee näin talvisin vieres ja seuraa sivust

    Mut jotenki tuntuu et ainaki tämmöses takapajulas niiku tää Savonlinna on ni tääl on varmaa yhteesä n.about kahen käden sormis sähkökessuttajat,et hirveesti ei löyvy samankaltasii.
    Tääl savolaiset ukot ja akat vetää ilosena punasta malluu jota juoksevat kilpaa venäjält ja röhiivät keskenää
    Et en tiijä sit nois isommis paikois,varmaa enempi ja yleisempää.

    Joissai nesteis oon kyl kans huomannu et semmoset vienot ja tunnistettavat tuoksut on,just noi mansikat ja omenat,
    toisista taas ei mitää hajuu,tai makuu,niiku minul ol pahana pettymykseen toi finnvapen minttusuklaa.
    MIKÄ SUKLAA?MISSÄ?

    Se maistu menttoolimintulle ja tosi hailakasti tul mielee joku sukassa muhittu 125% tumma teollinen taloussuklaa korvike
    HYi.
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  5. #405
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    En aikonutkaan antaa periks. Tässä vuoden sähköröökiuran aikana oon sortunut kolme kertaa polttamaan tupakan ja joka kerta kännissä. Nykysin tupakka maistuu ihan uskomattoman pahalle ja sitä miettii, et miks ihmeessä tällasta skeidaa on tullu vedettyä vuosikaudet.

    Meillä höyryää molemmat. Ihan sisätiloissa höyrytään, paitsi jos mun faija on kylässä. Se väittää tukehtuvansa, jos höyryää sisällä.

    Onhan noita nestepettymyksiä tullu vastaan paljon. Yleensä noi hypetetyimmät ei oo koskaan olleet mun makuun ja tupakalta maistuvat nesteet suorastaan kuvottaa. Mä oonkin naureskellu, et oon ihan tyttö makuineni. Ukko vetää nykysin lähinnä salmiakkia ja minä vadelmaa...

     
     
  6. #406
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonjonna Näytä viesti
    Joo,kyl miekii oon yllättyny tästä kaikinpuolin itsekkin

    Mie oon aina ihmetelly parisuhteit mis toinen polttaa ja toinen ei,et miten ei oo saanu sitä toista lankeemaa,mut ymmärrän kyl täysin et jos toinen ei oo ikiin tupakkii suuhusa pistäny ni ei pistäkkää,mut jotenki koomista sinällään et akka vetää kerssuu (meilkii semmosii tuttui) ja ukko palelee näin talvisin vieres ja seuraa sivust

    Mut jotenki tuntuu et ainaki tämmöses takapajulas niiku tää Savonlinna on ni tääl on varmaa yhteesä n.about kahen käden sormis sähkökessuttajat,et hirveesti ei löyvy samankaltasii.
    Tääl savolaiset ukot ja akat vetää ilosena punasta malluu jota juoksevat kilpaa venäjält ja röhiivät keskenää
    Et en tiijä sit nois isommis paikois,varmaa enempi ja yleisempää.

    Joissai nesteis oon kyl kans huomannu et semmoset vienot ja tunnistettavat tuoksut on,just noi mansikat ja omenat,
    toisista taas ei mitää hajuu,tai makuu,niiku minul ol pahana pettymykseen toi finnvapen minttusuklaa.
    MIKÄ SUKLAA?MISSÄ?

    Se maistu menttoolimintulle ja tosi hailakasti tul mielee joku sukassa muhittu 125% tumma teollinen taloussuklaa korvike
    HYi.
    Hihittelen täällä taas ihan kunnolla!

    Ja juu, itselläni on aina ollut aika tiukka kuri tupakan kanssa. Aina katsoin paikan missä savu ei häiritse ketään tupakoimatonta, en heittänyt tumppeja maahan, vaan kannoin sammunutta kädessäni kunnes löysin roskiksen, lasten nähden en mielelläni polttanut ollenkaan ja muuta yhtä järkevää. Ja miehelle olisin kyllä suuttunut tosissani jos olisi aloittanut polttamisen, itse kun en millään kyennyt lopettamaan. Kerran humalassa poltti tupakan ja se olikin sitten siinä, onneksi.

    Itsellä on kokemuksia Savonlinnasta tai sen lähimaastosta. Viime kesänä olin ystävän syntymäpäiviä viettämässä Kerimäellä ja vein sähkötupakkini näytille. No, analogisen poltteluksihan se siellä meni sitten kun kaikilla tupakka huulessa kokoajan omaa miestä lukuunottamatta... Varsinkin se ystävä ja miehensä on kyllä sellaisia ketjupolttajia että huh huh. Ja Venäjän rajan takaa tupakka tulee tietty.

    En ole itse noita suklaajuttuja maistellut. Erikoisin oli kyllä Freedon Smoken Voodoo (josta en pidä yhtään, joku ihme kitkerä maku vaikka kuinka oon kypsyttänyt ja tuulettanut) ja Vermillion Riverin mustikka (tunnistaa mustikaksi vain jos tietää mitä höyryttelee...).

     
     
  7. #407
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    En aikonutkaan antaa periks. Tässä vuoden sähköröökiuran aikana oon sortunut kolme kertaa polttamaan tupakan ja joka kerta kännissä. Nykysin tupakka maistuu ihan uskomattoman pahalle ja sitä miettii, et miks ihmeessä tällasta skeidaa on tullu vedettyä vuosikaudet.

    Meillä höyryää molemmat. Ihan sisätiloissa höyrytään, paitsi jos mun faija on kylässä. Se väittää tukehtuvansa, jos höyryää sisällä.

    Onhan noita nestepettymyksiä tullu vastaan paljon. Yleensä noi hypetetyimmät ei oo koskaan olleet mun makuun ja tupakalta maistuvat nesteet suorastaan kuvottaa. Mä oonkin naureskellu, et oon ihan tyttö makuineni. Ukko vetää nykysin lähinnä salmiakkia ja minä vadelmaa...
    Ihana isukki.
    Ja sama joo noiden suosikkinesteiden kanssa.
    Itse oon päätynyt hedelmä, sitrus, menthol ja makeat tupakkamaut-linjalle.
    Viimeksi muokannut Höyryneiti; 22.03.13 kello 21:02.

     
     
  8. #408
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Alussa tuntu, että joku 50 on tosi iso raha käytettäväks sähköröökiostoksiin. Nykysin tuntuu, et jos satasella selviää, ni halvalla on päässy.
    Just näin! Jos olis ostanut kartsan röökiä, niin kauppalaskun loppusumma olis hirvittänyt. Nyt tosiaan sitä onnellisena kliksuttelee nettikaupasta kaikkea, maksaa verkkopankilla ja siirtyy stalkkeroimaan posti-patee.

    Ei muuten lämpene jätkät tuolla foorumin parannusehdotuksissa sille, että sais naisille oman osaston tänne...

     
     
  9. #409
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NortinNatsa Näytä viesti
    Ei muuten lämpene jätkät tuolla foorumin parannusehdotuksissa sille, että sais naisille oman osaston tänne...
    Ja miks lämpenis? Meitä on kuitenkin vielä aika pieni osa käyttäjistä, vaikkakin jo paaaljon enemmän ku vuosi sitten. Voi olla, että tää ketju jopa pysyy hengissä nyt, toisin ku aikasemmin.

     
     
  10. #410
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NortinNatsa Näytä viesti
    Just näin! Jos olis ostanut kartsan röökiä, niin kauppalaskun loppusumma olis hirvittänyt. Nyt tosiaan sitä onnellisena kliksuttelee nettikaupasta kaikkea, maksaa verkkopankilla ja siirtyy stalkkeroimaan posti-patee.

    Ei muuten lämpene jätkät tuolla foorumin parannusehdotuksissa sille, että sais naisille oman osaston tänne...
    No joo, ei itselläni mitään miehiä vastaan ole mutta tuntee itsensä niin pirun typeräksi tuolla partasuiden höyrypäiden seurassa. Todella mukavia ovat ja tykkään kamalasti kyllä, hävettää vaan kaikki mokailut ihan kympillä aina. Ehkä "blondien" alue kelpaisi?

     
     
  11. #411
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryneiti Näytä viesti
    No joo, ei itselläni mitään miehiä vastaan ole mutta tuntee itsensä niin pirun typeräksi tuolla partasuiden höyrypäiden seurassa. Todella mukavia ovat ja tykkään kamalasti kyllä, hävettää vaan kaikki mokailut ihan kympillä aina. Ehkä "blondien" alue kelpaisi?
    Pitää muistaa, että niistä partasuistakin on jokainen joskus ollu alottelija. Kukaan ei ole seppä syntyessään.

     
     
  12. #412
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Totta!

     
     
  13. #413
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Mutta nyt on ihan pakko lähteä viettämään elämää koneen ulkopuolelle. Silmät sirissä tihrustelen jo ruutua...
    Oikein muikeaa viikonloppua arvoisat naiset! Oli erittäin hienoa jutella ja vähän tutustua.

     
     
  14. #414
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryneiti Näytä viesti
    No joo, ei itselläni mitään miehiä vastaan ole mutta tuntee itsensä niin pirun typeräksi tuolla partasuiden höyrypäiden seurassa. Todella mukavia ovat ja tykkään kamalasti kyllä, hävettää vaan kaikki mokailut ihan kympillä aina. Ehkä "blondien" alue kelpaisi?
    nii myös meijän PIILOBLONDIEN
    minul välttää tääki ketju ku tääl saa olla iha tämmöin oma hölmö ittesä,
    ei tule piiskan sivalluksia heti jos kirjotat jonku meshhhmösssh nimen vääri

    toisaalt miust on ihailtavaa seurata noita oikee alan-ammattilaisten keskustelu,kuulostaaha tuo hienolta ku on perehtyny ja tietää mistä puhuu
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  15. #415
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Pakko oli vielä viimeinen kurkistus tehdä.
    PS. Itse myös piiloblondi. "Blondeus ei ole riippuvainen hiusten väristä." Viisauksia Höyryneidiltä...

     
     
  16. #416
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    blondeus on mielentila!
    tai kohtaus,vähä riippuu

    mut mukavaa viikonloppua neidille!
    palaillaahan taas syvällisten keskustelujen merkeis
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  17. #417
    Ihanaa ku tääki ketju on heränny taas henkiin

    Blondi täälläkin, on vaan iän myötä alkanu tummenee... tarkottaakohan se sitä et alkais vihdoin ja viimein viisastuun?

     
     
  18. #418
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonjonna Näytä viesti
    nii myös meijän PIILOBLONDIEN
    minul välttää tääki ketju ku tääl saa olla iha tämmöin oma hölmö ittesä,
    ei tule piiskan sivalluksia heti jos kirjotat jonku meshhhmösssh nimen vääri
    Ja sitten kun tähänkin näyttää muodostuvan sellainen oma "höyryslangi", lyhenteet ja tarvikkeiden lempinimet vaan vilistää, kun yrittää pysyä kärryillä, mistä ne nyt puhuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonjonna Näytä viesti
    toisaalt miust on ihailtavaa seurata noita oikee alan-ammattilaisten keskustelu,kuulostaaha tuo hienolta ku on perehtyny ja tietää mistä puhuu
    No kyllä. Se mikä on vaan epätoivoista, että kun yrittää foorumilta löytää johonkin itseään askarruttavaan asiaan vastausta, haku löytää pahimmoillaan kymmeniä ketjuja, joissa on satoja vastauksia ja ne pitäis haarukoida läpi ennen ku saa mennä kyselemään mitään.

     
     
  19. #419
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    Täskii hommas on vähä niiku semmoset tasot et ollaa myö blondimaiset,sitte on kaikki amatöörit ja alottelijat ja sen jälkee tulee näit päälliköitä ja velhoi jotka puhuu näist hienoist vehkeist ja semmost höyryslangii.

    Mein ukko alkaa jo puhumaa vähä samalvissii,se näyttelee minul tietokoneenruduult jotai mötiköitä jotka onki jotai osii johkii tankkehi ja jotai ihmeen jatkoputkii johkii kromi-laitoksiin missä on lohikäärmeitä,puuta ja kalenteri
    eikä maksa ku jotai 3 tonnii <3

    Siis ku minulkii tää homma pysyy sen verran simppelinä et mie tahon vaa hyvän vehkeen mikä toimii ku pommi ja näin.
    Mut tuol joku sano et vuuen on ollu tääl ja hää on alkanu oppimaa et mie veikkaan et kyl täs ku puolisenkii vuotta kattelee silmät pyörällä tät touhuu ni jää jotai päähä kait?
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  20. #420
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    On asioita, joihin vastaukset löytää jo Höyrypään käsikirjasta. On asioita, joita foorumilta löytää viidessä sekunnissa. Ne ovat niitä, joiden kysymyksestä saattaa tulla vastaukseksi lähinnä kettuilua ja facepalmausta. Saatan ehkä olla perusteellinen, mutta mielestäni myös tiedon hankinnasta voi oppia jotakin ja jos siinä satojen vastausten ketjussa on edes puolet asiaa, niin tulipahan taas opittua lisää. Sitten on asioita, jotka vaativat kaivelua. Niiden kysyminen ei ainakaan aikaisemmin ole aiheuttanut suurempia ruoskimisorgioita, vaan asiallisen vastauksen olen aina saanut. Tuleekin mieleen, että onko foorumin ilmapiiri muuttunut, jos koette joutuvanne naurunalaisiksi kyselemällä? Jos niin todella on, se on sääli. Vielä vuosi sitten aloittaessani tätä touhua ja täytenä ummikkona rynnistäessäni foorumille oli vastaanotto todella mukava ja porukka rentoa.

    Se, kuinka nopeasti oppii, riippuu ihan aktiivisuudesta foorumilla. Jos luet paljon foorumia, opit taatusti. Nopeesti ne käsitteet ja slangi sieltä tulee. Puolisen vuotta mulla meni, että opin perusjutut. Tosin, koska noi meshi- ja silicavehkeet on mun mielestä aina tuntuneet hankalilta käyttää, en ole niihin edes perehtynyt ja siksi en niistä mitään tiedä. Syvemmällekin tietysti pääsis, jos alkais itse modata ja tehdä, mutta perusvehkeillä pärjää perustiedoillakin.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •