Sivu 15 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #281

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Eiköhän se ole ihan toimiva ollakseen 510, sen malliston rajoitteiden mukaan. Koko on pieni ja näppärä, akkukesto lyhyt, joten hanki muutama akku. Itse en noitten tankkien kanssa ole pelannut. Joillain ne toimivat varsin mallikkaasti, joillain on ollut enempikin ongelmia niitten kanssa.

    Siihen sun on varauduttava, että höyrykkeen käyttö ei ole yhtä helppoa kuin röökin kaivaminen askista. Ei se mitään rakettitiedettä ole, mutta ne käyttöohjeet ihan tosiaan kannattaa ensin lukea huolella, minkä tahansa paketin otatkin.

    Mä esim tässä just arvon vieläkö mä jaksan leikkiä Bolttini kanssa, ja koittaa saada sitä toimimaan, huudanko apuja täältä ja pyydän jotakuta kunnostamaan sen mulle, korvausta vastaan tietysti, vai pistänkö mä sen myyntiin pikkuviallisena. Mä olen blogiini vuodattanut jonkin verran tälläisen rähmäkäpälän naisihmisen kärsimyksiä, kun ei laitteet aina pelitä ihan putkeen.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #282
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Puff ei sutta tunnu myyvän, vaan kaikki taitaa olla, jos nyt ei itse kokeiltua niin ainakin kokemusten ja palautteen/toivomusten perusteella myyntiin otettua.

    eGo Lady on kaunis sekä toimiva paketti, viime viikolla tilasin se ystävälle ja testasin tietysti.
    (Dragon vaikka vara-akuksi kotiin tai sitten ihan iso eGo Twist.)

    Entäs jo ottaisit tuon eGoLady aloituspaketin, muutaman ylimääräisen clearon (siis samanlaisen kuin siihen kuuluu se yksi) ja työakuksi sitten vaikka minieGon tai kaksi, se ON pieni?

    En kyllä lähtisi ainakaan tuon alle akun mAh:eissa, tulee nopeasti itku ja ärsytys.

    Itselläni on Liberty Flightsista joulukuussa tilattu 650mAh eGon klooni kauppa-akkuna juuri pienen kokonsa puolesta ja hyvin on toiminut. Toinen vastaava samaan aikaan tilattu hyytyi tuossa kevättalvellä, joten kyllä kloonitkin hintansa arvoisia ovat. Tai nämä ainakin.

    Muista kertoa mihin loppupeleissä päädyit, kokemukset kiinnostaa aina!


    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  3. #283

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tarkoituksena olisi hommata tohon 510:n kaveriksi joko niitä Boge tai dual coil kartoja. Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä nimikkeiden suhteen mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitetaan. Kaveri on näitä ylistänyt minulle.

    Varmasti tupakan saa helpommalla askista mutta uskon että tämä on silti se parempi vaihtoehto, jos vaikka saisi ton kunnon taas kohoamaan kun pystyisi juoksemaan ilman että yskii keuhkot pihalle.

    Tällä hetkellä polttelen Pall Mall Menthol Max (T 4mg, N 0,3 mg H 5 mg) ja näitä kuluu päivästä riippuen 15-20 kpl.

     
     
  4. #284

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tuosta mini eGo:sta saisi kyllä nättiä valkoistakin. Tämä on kamalan vaikeata

    Kohta huomaan tosiaankin omistavani arsenaalin erilaisia vekottimia vaikka tarkoitus olisi päästä myös tästä eroon joskus

     
     
  5. #285

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Epäilen hiukan antaako 510 tarpeeksi virtaa dual coilille. Bogelle voi antaa, mutta se taitaa sitten ton pikku akun hyydyttää suht nopeasti.

    Itsekin Pol:in tavoin suosittelisin tota Ego 650 akkua, se on jonkun verran isompi, mutta paljon parempi, sekä akkukestoltaan, että höyryltään.

    Mulla on kaverilla mun vanha Ego-650 käytössä, hän kun on virallisesti lopettanut tupakoinnin jo aikoja sitten, ja syksyllä hääjuhlista tuskin täysin ilman höyryjä/sauhuja selviää.

    Mutta kerro mihin päädyt, ja kuinka lähtee toimimaan.

    Puffi on ihan hyvä ja luotettava ostospaikka. Ja tohon mini-egoon porukat on ollut tyytyväisiä, parempi kuin 510.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #286

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mini eGossa on iha valtavasti potkua, suosittelen!

     
     
  7. #287

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    mulle tuli Puffilta valkoinen mini ego postissa just perjantaina ja akku kestää täydellä latauksella max pari tuntia. Ehkä tossa laturissa on vikaa...

     
     
  8. #288
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Dual coil + pienikapasiteettinen 510 = akku nopeesti paskana.. Ei anna tarpeeksi virtaa..

     
     
  9. #289

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mitä tässä on nyt tullut luettua niin eGo-c on vissiin parempi kuin eGo-t vai mennäänkö metsään? Onko merkitystä onko akku eGo-t vai c kun eikös näiden ero ole siinä atomisaattorissa?

     
     
  10. #290
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nobitti
    Mitä tässä on nyt tullut luettua niin eGo-c on vissiin parempi kuin eGo-t vai mennäänkö metsään? Onko merkitystä onko akku eGo-t vai c kun eikös näiden ero ole siinä atomisaattorissa?
    Et mene metsään vaan ihan oikein olet pähkäillyt. eGo-t on ehkä jo vähän vanhentunut tankkimallin ato, mutta molempien akut käy samalla tavalla kaikkiin 510-liitännällä oleviin atomi- ja cartomisaattoreihin etc.
    Ja tosiaan tuo minieGo ei kestä dualcoileilla kuin varmaan just pari tuntia kuten Charun sanoikin, joten jos niitä bogeja haluat kokeilla kaverisi suosituksen mukaisesti, niin ovat tuohon miniin parempia. Ja jos nyt katsomatta muistelen, niin olikohan juuri Puffilla minicartojakin...


    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  11. #291
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SK Näytä viesti
    mulle tuli Puffilta valkoinen mini ego postissa just perjantaina ja akku kestää täydellä latauksella max pari tuntia. Ehkä tossa laturissa on vikaa...
    Ei nuo mini-egot paljoa tuota kauempaa kestä, varsinkaan jos vähänkään intensiivisemmin vapottaa niin 2 tuntia on jo paljon
    Niin ja näitä ei suositella ladattavan normaalilla egon laturilla. En nyt muista tarkkoja speksejä mutta laturi joka antaa "hitaammin", olisi tälle parempi. Ite kylläkin lataan myös normi egon laturilla

    Sori arvon leidit ketjuunne tunkeutumisesta

     
     
  12. #292

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Että osaa mennä hankalaksi. Kaipa tästä viidakosta joskus jotain selkoa saa

    Mietinnät jatkuu ja ilmoitusta tulee kun päätöksiä on tehty

     
     
  13. #293

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Jos saa "käväistä" täällä vähän, niin 510 on 280mAh ja mini-eGo on 350mAh eli ei hirveän paljon isompi kapasiteetiltaan, mutta antaa sitä löylyä kyllä paremmin kuin 510 eli ei "kyykkää" hankalamman kuorman(kuten dual coil) alla. Ideaaliatomisaattori mini-eGolle mielestäni on ce4-clearo eli aloituspaketin atomisaattori. Se on single coil eli helpompi akulle. Siihen toinen akku mukaan(tai 2 aloituspakettia), niin pärjää päivän höyryttelyt, jos ei alinomaa imuttele. Dual Coilit vaatii jo niin paljon akulta, että 650mAh on siinä ja siinä, jaksaako sekään tarpeeksi kauaa.
    edit: 510lle helppokäyttöisin ja pisimmän toiminta-ajan yhdessä kohtuullisten höyryjen kanssa antaa 2ohm kartomisaattori, Puff, Kanger tai Boge. 3-ohmista ei 510 oikein jaksaa "ajaa".
    edit 2: Bogen lähetyksessä tulee uudenlaista 2 ohmin atomisaattoria, jossa on nestesäiliö, tavallaan 510-clearo. Täyttäminen ei ole simppeleintä, mutta höyryt on 510llä hyvät.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  14. #294

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Se on hyvä kun sä suomensit selkeästi sen mitä mä yritin päässäni hahmottaa, mutta en saanut kunnolla ulos

    Nyt meitä täällä lauma odottelee, mihin Nobitti päätyy


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #295

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Dual Coilit vaatii jo niin paljon akulta, että 650mAh on siinä ja siinä, jaksaako sekään tarpeeksi kauaa.
    Selvispä seki, mulla miniegon päässä oli tankki jossa 1,5ohm dual coil. :

     
     
  16. #296

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SK Näytä viesti
    Selvispä seki, mulla miniegon päässä oli tankki jossa 1,5ohm dual coil. :
    Joo dual coilit ylipäänsä tarttee aika paljon mAh:eja akkuun, jotta saa vastukset kuumaksi.
    Tässä vielä leideille virkistykseksi pari uuttaa naisellista tulokasta:




    Ärhäkkä leopardikuvioinen on vielä kuvamanipulaation kourissa. Ilmestynee esiin viimeistään huomenna.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  17. #297

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Noi on aika makeen näköisiä


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #298

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tankkia käyttäville löytyy myös siroja Boge-mittaisia DCT-tankkeja
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  19. #299
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    cloud9vapingilla olis uutuutena Titanide themis modi..luulis sopivan monen hyöryttelevän naisimmeisen käsilaukkuun



    http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...ories/Titanide
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  20. #300

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    cloud9vapingilla olis uutuutena Titanide themis modi..luulis sopivan monen hyöryttelevän naisimmeisen käsilaukkuun



    http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...ories/Titanide
    Hih, lauantai ja sidukka teki mielikuvitustemput

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •