Sivu 14 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #261

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mulla kans noita ihanan äkäsiä mätäpaiseita siellä sun täällä :/ Teepuuöljyä menee litratolkulla Onneks se aika nopsaan kuivattaa ja kuihduttaa ne paiseet.

     
     
  2. #262

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Mulla kans noita ihanan äkäsiä mätäpaiseita siellä sun täällä :/ Teepuuöljyä menee litratolkulla Onneks se aika nopsaan kuivattaa ja kuihduttaa ne paiseet.
    Kuivattaako se teepuuöljy sitten muunkin ihon vai laitatko vaan näppyjen päälle?
    Nesteet vähissä, joutuu höyryttämään vg/pg litkuja, pelottaa josko mullekkin tulee jotain mätäpaiseita kun kutiaa niin pirusti.

     
     
  3. #263

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SK Näytä viesti
    Kuivattaako se teepuuöljy sitten muunkin ihon vai laitatko vaan näppyjen päälle?
    Nesteet vähissä, joutuu höyryttämään vg/pg litkuja, pelottaa josko mullekkin tulee jotain mätäpaiseita kun kutiaa niin pirusti.
    Pumpulipuikolla vain näppyjen päälle, muuten kuivattaa ihoo ihan liikaa. Tosi tehokasta ainetta

     
     
  4. #264

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tota teepuuöljyä täytynee varmaan kokeilla. Ehkä seuraavat seokset teen VG-voittoisiksi, ja kokeilen auttaako se.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #265

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Jos ei oo teepuuöljyä just saatavilla nii hammastahna ajaa melki saman asian Päiväksi en suosittele laittamaan hammastahnaa, saattaa muilla olla hauskaa ku kuljet naama täynnä vaaleensinisiä paiseita

     
     
  6. #266
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Teatreetä minäkin vetelen "finnien" [size=7pt](aika laimea ilmaisu)[/size] päälle ja hammastahnaa sekä myös huuliherpesvoidettakin on tullut paniikissa kokeiltua.
    Jotenkin vaan tuntuu, että teepuuöljy tehoaa ihan kaikkeen muuhun paitsi tähän. Vaikka mistäs mä tiedän, miten kammottavia mätäpaiseita noista olisi tullut ilman sitä. Sen hölväämistä en siis uskalla lopettaa, vaikka melkoisen voimakas aromi joskus vähän nolottaakin.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  7. #267

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei.

    Täällä olisi uusi naikkonen joka aikoo siirtyä tavallisesta tupakasta sähkötupakkaan. Ongelmallisen tästä asiasta tekee sen että työskentelen lääkäreiden keskuudessa joten en haluaisi herättää huomiota asialla joten tupakan tulisi olla mahdollisimman huomaamaton. Meillä töissä nämä ennakkoasenteet ovat huipussaan

    Olen näistä vielä aivan pihalla mutta tarkoituksena olisi hommata tämä paketti: http://www.nikotiiniton.fi/product/1...aloituspaketti

    Lisäksi noita cartoja? vai mitä nyt olivatkaan ja muutama vara akku.

    Lisäksi pitäisi löytää joku PCC aski koska käsitykseni mukaan noi on täysin turhia ilman sitä???

    Katsotaan nyt että mitä tästä tulee, jos vaikka näillä pääsisi eroon tupakasta.

    Kuinka teillä on neidit tämä lopetus onnistunut?

    Ja mikäli jollain on vinkki hyvästä aloituspaketista jossa on mukana tuo PCC tai vaikka pelkästä PCC laatikosta niin kaikki avut otetaan vastaan, tässä on nyt kolme päivää istuttu koneella ja selattu vaihtoehtoja mutta mistä näistä voi tietää että mikä on hyvä ja mikä on täyttä roskaa??

     
     
  8. #268
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Pahoittelut kaikille naisille julkeasta ketjuunne tunkeutumisesta (tai no, onhan mulla pitkät hiukset ja vähintään A-kupin tissit ).

    Jos tosiaan pitää olla mahdollisimaan huomaamaton ja tupakan näköinen, niin varmaan taitaa noi 510:t olla ainoita vaihtoehtoja. Toi nikotiinittoman setti on varmaan se paras noista, kunhan ottaa noita Bogen Low Resistance cartoja ja 280 mAh manuaaliakut.

    Akkukestohan noissa röökin kokosissa ei ole mikään päätähuimaava, mutta jos on PCC tai sitten pari tollasta alotuspakettia (siis 4 akkua), niin pitäis työpäivä pärjätä..

    Tohon settiin sitten vielä nesteitä, niin pääsee ainakin alkuun (joskin noissa pienissä jää yleensä höyryt, maku ja kurkkutuntuma heikommiksi, kuin suuremmissa ja tehokkaammissa laitteissa).

     
     
  9. #269

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Nobitti, sinuna ottaisin pienen eGon. Ei se oo paljoo suurempi ku 510 mut akkukesto on huomattavasti parempi. Ite suosin eGon kanssa clearoja, ne on helppo täyttää ja aika varmatoimisia muutenki. Ja niitä saa eri värisinä Puffilla tais olla joku ihan kiva alotussetti noilla claroilla.

    Mulla tulee tänään 6 kk täyteen ilman tupakkaa. Mä aloitin noilla olemattomilla tikuilla (pcc oli kans käytös) mut en oikeen vakuuttunut. Jos en olisi alussa hommannu eGoa niin varmaan olis homma tyssänny jo siihen. Nyt löytyy jo vehkeitä laidasta laitaan

    Työmaalla höyryttelen ihan vessassa. Ja vain yksi työkaveri tietää et mä höyryttelen töissä

    Todellakin on hienoo et sä oot tutustunu jo höyryttelyn maailmaan Kohta homma karkaa lapasesta ja sulla on valtava arsenaali vehkeitä

     
     
  10. #270

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mä aloitin 510:llä ja patruunoilla, kahden päivän päästä tilasin egon. Että hukkaan meni nekin rahat. Mulla on savuton työpaikka, joten täytyypi salaa tauolla käydä vessassa. Mutta aikas iso modi tonne taskuun piiloutuu.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #271
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Pahoittelut myös omasta puolestani sekaantumisestani, mutta tässä vois olla suht huomaamaton, tehokas ja etenkin lääkäreille sopiva tuon klipsinsä ansiosta. http://www.esauhut.com/itaste-aloituspakkaus-p-867.html

     
     
  12. #272

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Pahoittelut myös omasta puolestani sekaantumisestani, mutta tässä vois olla suht huomaamaton, tehokas ja etenkin lääkäreille sopiva tuon klipsinsä ansiosta. http://www.esauhut.com/itaste-aloituspakkaus-p-867.html
    huh huh, melkein yhtä ruma ku provari.

     
     
  13. #273
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Welhon Super Tank on myös melko kynämäinen: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/su...arter-kit.html

     
     
  14. #274

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiitos kaikille avuista ja hyvistä vinkeistä.

    Mihin PCC-askiin mahtuu nuo 280 akut?

    Tuntuu että kaikkiin menee vain nuo pienemmät. Asiaa hieman lisää pohdittuna niin suunnittelin jos töihin hommaisi tuon 510 paketin ja kotiin/vapaalle esim tämmöinen: http://www.puff.fi/egolady-ce4-aloit...mah-p-946.html , on nimittäin kuvassa ainakin kohtuu nätti tosin aikas iso tosin myös tässä on aika nätti tuo akku: http://www.puff.fi/ego-dragon-900mah...ali-p-868.html mutta koko on jälleen aika huima.

    Nämä kun saisi sillä pienemmällä kapasiteetillä, olikos nyt 650 mAh tms. Tossa voisi olla vara-akku kotiin. Itse en näistä tosiaan kovin paljoa ymmärrä niin tohon ulkonäköön on hyvä tarrautua

    Olisiko naisilla kuvia omista eGo laitteista joissa olisi esim tupakka vieressä niin hahmottaisin tuon mittasuhteet.

     
     
  15. #275
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Pieniähän noi on, jos vertaa esim. Lavatubeen, Provariin, Bolttiin tms. "isojen poikien leluun".

     
     
  16. #276
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Puhumattakaan siitä, jos vertaa "isojen poikien" analogisiin:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  17. #277

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mutta "isojen poikien" lelut ei sovikkaan pienille neideille En usko että mikään jättiläinen olisi kovin nätti mun kädessä ravintolassa tosin sillä voisi saada keskustelua ja ihmettelyä aikaiseksi

     
     
  18. #278

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mä en oo varmaan tarpeeks neitimäinen, nää mun modit on sellaisia suht kookkaita ja näkyviä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #279

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mites muuten toi Puff:lla myytävä 510 t paketti. Onko ihan susi? Jos tuolta tilaisi noi aikaisemmassa viestissä mainitut eGo:t niin olisi samalla näppärä tilata sieltä myös toi 510.

     
     
  20. #280
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Eiköhän se toimi siinä, missä muutkin 510-setit..

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •