Sivu 12 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #221
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    Kiinan tytöt lähetti modin aihioita

    Mistä olet tumbeliina noita tilannut? Tuollainen olisi tosi hieno ja kätevä kuljetusrasia Lavalle..siis jos tollaisia saisi tosi pitkänä versiona, mikä on tietty aika epätodennäköistä

     
     
  2. #222
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    HC:lla myynnissä nyt tällaisia, ihan nättejä ovat..mutta tuli kuitenkin mieleen, et tuon idean ovat kyllä penteleet tumbeliinalta varastaneet


    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8074
    Ai noita on jo 1100 mAh:nakin. Pitääpi laittaa korvan taakse, jos vaikka sattuis akku hajoamaan...

     
     
  3. #223

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Mistä olet tumbeliina noita tilannut? Tuollainen olisi tosi hieno ja kätevä kuljetusrasia Lavalle..siis jos tollaisia saisi tosi pitkänä versiona, mikä on tietty aika epätodennäköistä
    Ekat löysin kirpparilta ja lisää Ebaystä. Lavan kuljetukseen sopivia en ole löytänyt, mutta kirpparilta ostin noita leveämpiäkin, jotka on tarkoitettu kahdelle huulipunalle.

    Edit:

    Löytypäs tälläisiä! Pistäskö pistää kimppa tilaus?
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  4. #224
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina
    Pistäskö pistää kimppa tilaus?
    Jos pistät, niin mulle kelpais ainakin yksi (tai kaksi)!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  5. #225
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Täällä eräs 26-vuotias nainen! Käytössä Joyetechin Ego-C Upgrade -akku. Hankintalistalla on seuraavaksi naisellinen helmiäispinkki Ego Twist. Akun kanssa käytän Bogen cartoja ja tankki tulossa kartojen kaveriksi varmaan huomisen postin mukana.

    Tykkään kaikista ällömakeista mauista, Decadent Vapoursin Caramel on tämänhetkinen suosikkimaku. Olen perjantaina tilaamassa FlavourArtilta DIY-kamppeet omia nestekokeiluja varten.

    Kun kerran naisten ketjussa ollaan, niin kehtaa kysyä seuraavaa: oletteko keksineet mitään söpöä ja siistiä tapaa merkata missä kartossa on mitäkin nestettä? Tällä hetkellä on vaan maalarinteipillä merkinnät, mutta ajattelin josko vierailisi Tiimarissa tms. askartelukaupassa etsimässä jotain nättejä etikettitarroja. Todella tarpeellista joo varsinkin kartojen käyttöikä huomioiden, mutta kun nainen!

     
     
  6. #226

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti

    Kun kerran naisten ketjussa ollaan, niin kehtaa kysyä seuraavaa: oletteko keksineet mitään söpöä ja siistiä tapaa merkata missä kartossa on mitäkin nestettä? Tällä hetkellä on vaan maalarinteipillä merkinnät, mutta ajattelin josko vierailisi Tiimarissa tms. askartelukaupassa etsimässä jotain nättejä etikettitarroja. Todella tarpeellista joo varsinkin kartojen käyttöikä huomioiden, mutta kun nainen!
    Ite en ees jaksa merkkailla, laittelen makuja suloisesti sekasin vaa Mut kyllä mä kattelin yhteen väliin jotain tarroja millä vois merkkailla mutta kun on esim. tankki käytössä niin en sitte viittikkää merkkailla. Gripperin steel boget merkkailin ihan tussilla mutta nekin on jo menny sekasin Hajuaistin mukaan oon sitte arvioinu mitä missäkin on viimeksi ollu

     
     
  7. #227

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti

    Kun kerran naisten ketjussa ollaan, niin kehtaa kysyä seuraavaa: oletteko keksineet mitään söpöä ja siistiä tapaa merkata missä kartossa on mitäkin nestettä? Tällä hetkellä on vaan maalarinteipillä merkinnät, mutta ajattelin josko vierailisi Tiimarissa tms. askartelukaupassa etsimässä jotain nättejä etikettitarroja. Todella tarpeellista joo varsinkin kartojen käyttöikä huomioiden, mutta kun nainen!
    Ite oon bogiessa käyttänyt hymynaamatarroja, joita on yhdellä arkilla riittävästi, eri ilmeitä ja värejä.
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  8. #228
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti
    Kun kerran naisten ketjussa ollaan, niin kehtaa kysyä seuraavaa: oletteko keksineet mitään söpöä ja siistiä tapaa merkata missä kartossa on mitäkin nestettä? Tällä hetkellä on vaan maalarinteipillä merkinnät, mutta ajattelin josko vierailisi Tiimarissa tms. askartelukaupassa etsimässä jotain nättejä etikettitarroja. Todella tarpeellista joo varsinkin kartojen käyttöikä huomioiden, mutta kun nainen!
    Erilaisilla drip tipeillä. Mulla on neljä eri väristä tippiä, jotka koristaa noita ei-tankkikäytössä olevia cartoja. Vähän joutuu välillä hajuaistilla arpomaan mikä oli mitäkin, kun unohtuu minkä tipin tunki mihinkin cartoon. Ja cartotankit mulla on eri värisiä, toinen pinkki ja toinen väritön, ni muistaa kummassa on kumpaa jokapäivännestettä.

     
     
  9. #229
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Meikkupeikko ja tumbeliina, mulla oli alun perin tällainen ratkaisu:


    Mutta sitten totesin, että heikolla muistilla varustettuna noista tarroista ei ollut mitään hyötyä (vaikka kuinka söpöjä olivatkin), kun en tosiaan kuitenkaan muistanut, mikä on mikäkin.

     
     
  10. #230
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala
    Hankintalistalla on seuraavaksi naisellinen helmiäispinkki Ego Twist.
    Mulla on ja tämä on ihana!
    Minä käytän pääasiassa menthol-mehuja, joten cartojen merkkaukseen ei ole ollut tarvetta. Mutta jossain ketjussa oli tuosta puhetta ihan lähipäivinä ja joku antoi hyvän vinkin. En vaan muista kuka ja missä ketjussa...

    Edit: Löysin!
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makedeuz
    Itse käytän Q-connect tarra-arkkeja ja tulostan niihin tekstit ^-^Löytyy ihan kirjakaupasta ja printti softan löytää www.q-connect.com
    Ja linkki ketjuun - Reseptit (tee-se-itse)

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  11. #231
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    ^ Noihan olisivatkin näppäriä! Pitänee katsella josko tulisi jossain kirjakaupassa vastaan. Kiitti vinkistä!

    Mistä olet tilannut tuon pinkin Twistin? Itse olen nähnyt sitä ainoastaan Health Cabinissä, mutta mahtaakohan sitä saada tilattua mistään suomalaisesta nettikaupasta? Ei sinänsä ole mitään HC:stä tilaamista vastaan, mutta aina olisi mukavampi tukea suomalaista kauppaa ja onhan se toimituskin huomattavasti nopeampaa.

     
     
  12. #232
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala
    Mistä olet tilannut tuon pinkin Twistin? Itse olen nähnyt sitä ainoastaan Health Cabinissä, mutta mahtaakohan sitä saada tilattua mistään suomalaisesta nettikaupasta? Ei sinänsä ole mitään HC:stä tilaamista vastaan, mutta aina olisi mukavampi tukea suomalaista kauppaa ja onhan se toimituskin huomattavasti nopeampaa.
    Finnvapesta tilasin jonain keskiviikkoiltana ja perjantaina oli jo kädessä. http://www.finnvape.com/product/253/...st-650mah-akku

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  13. #233
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    ^ Melkein jo hihkaisin ilosta, mutta sitten huomasin, ettei pinkkiä saa 1000 mAh -versiona ollenkaan. :/ Kauan tuossa 650 mAh yleisesti ottaen riittää virtaa?

     
     
  14. #234
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Juu, pinkkiä on vain 650mAh. 1000mAh Twist on ihan järkyttävän pitkä, tämä kuuspuolikaskin on samanpituinen kuin normaali tonninen, joten kärsin mieluummin lyhyemmästä kestosta. Ihanne olisi 650 pituus, 1000 akunkesto ja Woon paksuus. Jään odotelemaan, ehkä se vielä tulee...

    Tämä kestää minulla 2 ohmin bogella ja dc-tankilla vajaan päivän tai vaihtoehtoisesti illan. Aamukympistä noin iltaviiteen, tai iltakuudesta puolilleöin.
    Heti kun seuraava akku lojahtaa, niin tilaan vielä toisen. Ennen en raaski, on noita eGon akkuja nimittäin jo joka paikka täynnä. :P

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  15. #235
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    No vähän kyllä turhan lyhytkestoinen ottaen huomioon, ettei saa usb passthroughna eli on käyttökelvoton latauksen ajan.

    Kaverilla on tuo 1000 mAh Twist eikä sillä ole kyllä eroa omaan Joyetechin eGo-C- Upgrade akkuuni kuin 1 cm. Toki siinä alkaa jo olla vähän Harry Potterin taikasauvameininkiä, mutta ei itseäni juuri häiritse, kun lähinnä kotona höyryttelen.

     
     
  16. #236
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Jos pistät, niin mulle kelpais ainakin yksi (tai kaksi)!
    kuin myös, 2 tai 3 ottaisin

     
     
  17. #237
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti
    Mistä olet tilannut tuon pinkin Twistin? Itse olen nähnyt sitä ainoastaan Health Cabinissä, mutta mahtaakohan sitä saada tilattua mistään suomalaisesta nettikaupasta? Ei sinänsä ole mitään HC:stä tilaamista vastaan, mutta aina olisi mukavampi tukea suomalaista kauppaa ja onhan se toimituskin huomattavasti nopeampaa.
    Näköjään Elektrosavulta saa tuota pinkkiä Twistiä myös 1000 mAh, pitänee laittaa lähiaikoina tilaukseen. Kyllä nyt neidin sydäntä lämmittää, Liberty Flightsilta tulossa vielä tällä viikolla pinkki drip tippikin! Sitten kun vielä löytäisi pinkin cartotankin Bogen XL-cartoille.

     
     
  18. #238

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    Löytypäs tälläisiä! Pistäskö pistää kimppa tilaus?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Jos pistät, niin mulle kelpais ainakin yksi (tai kaksi)!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    kuin myös, 2 tai 3 ottaisin
    No tilasin sitten tommosia, ilmoittelen kun ovat kotiutuneet, niin tiedän mitä värejä ovat lähettäneet
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  19. #239
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti
    Sitten kun vielä löytäisi pinkin cartotankin Bogen XL-cartoille.
    Pahoitteluni naisten ketjuun "tunkeilusta", mutta kelpaisiko Aalalle joku näistä:


    Ainakin tuo Purple on aika lähelle pinkkiä?

    Ohutta (eGon paksuista) täältä: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7998
    Paksua (LavaTuben paksuista) täältä: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8000

    Ulkonäköä kuitenkin havittelet, niin eGon kierteet saa piiloon tankkikäytössä tällä: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7980 Tosin pinkkinä ei valitettavasti ollut... :/

    Edit: saat suomesta halvemmalla (hintaan 3,40 €) pelkän ohuen tankin ilman cartoa: http://arizona.mycashflow.fi/product...-ohut-normaali

     
     
  20. #240
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mahtavaa, Jalippo! Kohta on kunnon neitisetti kasassa.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •