Sivu 10 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #181
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    1000 mAh akuilla ei tarvitse olla koko ajan latailemassa vaan voi keskittyä olennaiseen eli . Hyvä setti siis ja siitä se lähtee .
    Jatkossa sitten kun uusii atomisaattoreita, niin kannattaa tilata eGo-C atoja. Käytännössä sama vehje ja syö samoja tankkeja, mutta itse atomisaattorista tarvitsee vaihtaa ainoastaan head-osa.

    Suotavaa olisi toki että siirtyminen kartojen ihmeelliseen maailmaan on tapahtunut jo ennen kuin nuo ensimmäiset atomisaattorit ovat elinkaarensa lopussa.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  2. #182

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Nuo kartot kuulostaa hieman hankalalta, siinä tilantees kun sulla ei oo aikaa ruveta niitä täyttelee.. Ainakin mitä täält oon lukenut.. Mä voisin niitä käyttä kyllä..

    Niin ja on tota greensmoken höyrytint kehuttava viel toistaseks, ainakin hyvät höyryt tulee.. Ja itselleni tilasin tuon vaan hätävaraks, ettei tarvi repsahtaa oikeeseen. Toki aluss nyt on kiva testailla erimakusii höyryi.. ja kauheest tekis mieli ostaa kaikkii kuljetusrasioita ja erivärisii juttui tuohon, hih..
    Miehel sit täytyy olla priima kamaa, josko hänkin päsis eroon tupakista ja pikkuhiljaa höyryttelyn avulla nikotiinistakin..

     
     
  3. #183

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hyvä paketti aloittaa, mutta ei noilla tankki-ato yhdistelmillä voi höyryä kehua, alussa ihan ok.

    Itse alotin 510-T versiolla, tämä nykyisin hätävarana (lojuu laatikossa). Sillä akunkesto vei hermot, siitä siirryin just tohon eGo-T malliin. Innostuin ja tällä jäi röökaaminen, mutten vielä tiennyt paremmasta (bogen kartot)...

    Lisäksi tankki-ato yhdistelmä alkoi vähän väliä vuotaa / tuli mehut suuhun ajoittain, yms. kikkailua ja siirryin carto-maailmaan. Kokeilin siis A- ja B-mallin atot/tankit. Tässä taannoin kokeilin huvikseni noita atoja ja tankkeja, mutta ei tule höyryä riittävästi vrt. kartoihin. Tuolla on kuitenkin hyvä aloittaa, suosittelen kyllä karto+cone+tippi yhdistelmän ja/tai eGo mega dual coil carton kokeilua heti ensisijassa, voit yllättyä ;-)

    edit.
    Karton täyttö tai siis nesteen lisääminen on kyllä simppelimpää kuin tankkiatoon nesteen lisäys. Tankissa joudut ottamaan tankin irti atosta, irroittamaan kannen, lisäämään nesteen, kannen kiinni ja atoon takaisin. Aivan varmana saat samalla nestettä sormillesi. Karto+cone+tippi yhdistelmällä vetää vaan tipin nokasta irti ja tiputtaa karton reunaa muutaman tipan, tippi takas ja taas skulaa. Asiat voidaan saada kuullostamaan vaikeilta, muttei sitä välttämättä ole

     
     
  4. #184
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Hyvä paketti aloittaa, mutta ei noilla tankki-ato yhdistelmillä voi höyryä kehua, alussa ihan ok.

    Itse alotin 510-T versiolla, tämä nykyisin hätävarana (lojuu laatikossa). Sillä akunkesto vei hermot, siitä siirryin just tohon eGo-T malliin. Innostuin ja tällä jäi röökaaminen, mutten vielä tiennyt paremmasta (bogen kartot)...

    Lisäksi tankki-ato yhdistelmä alkoi vähän väliä vuotaa / tuli mehut suuhun ajoittain, yms. kikkailua ja siirryin carto-maailmaan. Kokeilin siis A- ja B-mallin atot/tankit. Tässä taannoin kokeilin huvikseni noita atoja ja tankkeja, mutta ei tule höyryä riittävästi vrt. kartoihin. Tuolla on kuitenkin hyvä aloittaa, suosittelen kyllä karto+cone+tippi yhdistelmän ja/tai eGo mega dual coil carton kokeilua heti ensisijassa, voit yllättyä ;-)

    edit.
    Karton täyttö tai siis nesteen lisääminen on kyllä simppelimpää kuin tankkiatoon nesteen lisäys. Tankissa joudut ottamaan tankin irti atosta, irroittamaan kannen, lisäämään nesteen, kannen kiinni ja atoon takaisin. Aivan varmana saat samalla nestettä sormillesi. Karto+cone+tippi yhdistelmällä vetää vaan tipin nokasta irti ja tiputtaa karton reunaa muutaman tipan, tippi takas ja taas skulaa. Asiat voidaan saada kuullostamaan vaikeilta, muttei sitä välttämättä ole
    Näin. Ja Mega Dual Coiliin riittää hyvin täyttö tai pari päivässä, riippuen monta niitä on kerrallaan mukana ja paljon höyryttelee.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  5. #185

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Itse siirryin käyttämään kartoa ja tankkia juuri helppouden vuoksi. Ekat pari täyttökertaa olin pihalla kuin lumiukko. Ajattelin että ei tästä mitään tule mun kaltaisella rähmäkäpälällä. Nyt en ikinä vaihtais pois. Tänään just aamulla maistelin, että karto maistuu palaneelle. Tankki auki, nesteet ruiskulla talteen, vanha karto roskiin ja uusi tilalle.

    Karton kyllä muistin täyttää, mutta ajattelin ruveta höyryttelemään, kun huomasin, että tankkikin voisi kaivata kostuketta sisälleen

    Mulla kulkee aina mukana ego + tankki ja Bolt + tankki. En ota sitä riskiä, että patteri loppuu tai jokin tekninen vika yllättää reissussa.

    Ja joo, ei toi karton käyttö ole hankalaa ilman tankkia. Ennen kuin tankin sain, mulla oli kanssa karto käytössä ja perus driptip. Ei sitä tarvitse irrottaa, kallistin laitosta, ja valutin tipat suoraan drip tipin läpi. Joku viitisen tippaa höyryttelysession jälkeen, ja se oli siinä. Tankin kanssa ei tietty tarvi tehdä sitäkään. Tankkeja täyttelen ehkä joka toinen päivä. Alkuharjoittelun jälkeen se on idioottihelppoa, jopa mun kaltaiselle mämmikouralle.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #186
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hurahdin nyt cartoihin aivan täydellisesti. Pitäis varmaan vielä tankki hommata ympärille.

    Mulla on siis ollut ensin eGo T, jonka tankit sain aina joko vuotamaan tai antamaan dry hittejä. Koska olen erittäin kärsimätön, kokeilin niitä vain pari päivää edes yrittämättä fiksailla niitä mitenkään. Mulla kun on periaate, että laitteen pitää toimia ilman fiksailuita tai sitä ei voi sanoo toimivaks.
    Koska ukolla oli normi 510, siirryin käyttämään sen atoja ja vanupatruunoita. Ne toimii kyllä, mutta niitä saa täytellä vähän väliä. Olenkin suositellut tutuilleni mieluummin tuota vanupatruunaa kuin tankkia. Niistä saa ihan ok höyryt käyttämällä lr-atoa.
    Noh, se pullo kourassa kiinni -eläminen ei vaan ole kivaa. Meneehän se paremman puutteessa, mut mieluummin olis ilman.
    Sen jälkeen olen kokeillu DC-cartoa, joka ei mulla toiminut. Ois kai pitänyt ottaa lr-mallina, ei varmaan eGo antanut tarpeeks virtaa sille. Ei siitä nimittäin höyryjä saanu vanupatruunankaan vertaa.
    Sitten testiin tuli Peleonilta kaupanpäällisenä saatu G4 clearo. Se oli loistava! ...vuorokauden verran, kunnes se kusi käsille muovikuoren välistä. Ei toimiva sekään siis.
    Sitten testasin tätä: http://arizona.mycashflow.fi/product...go-clearomizer Ekat höyryt oli ihan ok, mutta kun langat kuivuivat, tuli dry hittejä. Kyllä se toimis, jos ei ois ketjuhöyryttelijä. Mulla on tapana höyrytellä samalla tavalla ku tupakoida. Ensin semmonen viitisen minuuttia kovaa imua ja sitten tunti-kaks ilman. Sitä ei tuo laite kesta kuivumatta. Tai ehkä kestäis, jos sitä fiksais...
    Sitten törmäsin Bogeen. I´m in love. Nehän toimii! Ei dry hittejä (jos saa pidettyä carton märkänä), ei vuotoa, ei fiksausta, ei jatkuvaa täyttöä! Toki, täytellä saa pari-kolme kertaa päivässä ja useamminkin, jos paljon imee putkea, mutta se on vähän verrattuna vanuihin. Tankki vois jelpata paljon, pienikin tankki varmaan riittäis päivän tarpeiks.

    Kannattaa siis varautua testailemaan, ennen kuin löytää itselleen parhaat laitteet. Jatkan varmasti testailua, pitäähän sitä kokeilla vielä Kangerit ja ehkä Vision...

     
     
  7. #187

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Joo, Egon kanssa ehdottomasti LR-cartoja. Ei muuten riitä voltit höyryihin.

    Ihan noi perus DCT tankit on toimivia tankkikokeiluihin. Kunhan muistaa lukea ketjun niistä nesteistä, jotka hajottavat tankit (salmiakki, kaneli ainakin pahimmat). Noi DCT tankit on helppoja, mutta päätycapit eivät ole kovin tiukkoja. On mulla pari kertaa avautunut taskussa. Ja nikotiinitonkos se möi niitä valmiiksi lyhennettyinä, on toi lyhennetty tankki egon päässä esteettisempi näky kuin se pitkä.

    Mähän onnistuin pääsemään listalle ja sain Arctic tankin. No, niissä on päätycapit niin napakat, että en meinannut saada niitä irti enkä kiinni . Sen kun kerran sai kuitenkin työllä ja tuskalla käyttöön niin on ja pysyy, ei tarvitse huolehtia tankin falskaamisesta. Niitä pitäisi jossain vaiheessa tulla myyntiinkin (Nikotiinittomaan muistaakseni). Saattavat kanssa loppua saman tien. E-smoken Lumi-tankkihan kanssa tuli ja meni nopeasti, kaipa niitäkin on lisää tulossa. Käyttäjäkokemukset ovat olleet ihan hyviä, ja tankki on tyylikkään näköinen.

    Nythän täällä foorumilla on tuo rosteritankki ennakkomyynnissä. Huonona puolena tietysti, että ei näe nesteen määrää. Mutta kestää sitten nuo tankintappajanesteetkin. Ja sitten joku firma myy noita lasitankkeja. Ne on todella tyylikkään näköisiä, ja varmasti kestää. Olisin jo tilannut, mutta mulla on budjetti sen verta tiukalla, että en hanki hyvän toimivan rinnalle turhaa ja tarpeetonta, vaikkakin kuinka kaunista.

    Arctic carto puncherilla hoituu toi reiítyskin helpolla. Nyt en vain ole varma sainko keskiputken halki, vai miksi uusi, eilen käyttöön otettu boge kurlaa. Olen sitä puhallellut ja kuivaillut, ja taas jossain vaiheessa kurlaa uudestaan. Mielestäni en sen enempää sitä ruuvaillut kuin ennenkään, ja toisessa tankissa oleva samoihin aikoihin reiítetty boge toimii ihan hyvin. No, kaitpa pitää uusi reiíttää käyttöön ja heittää toi mäkeen.

    Mä en ole vielä kangereita enkä mega dual coileja kokeillut. Yritän tosiaan pitää tän jossain määrin plussan puolella. Ja niin kauan kuin boget toimii hyvin, en rupea vaihtamaan. Jos niissä rupeaa tulemaan susierää, sitten pitää harkita vaihtoehtoja.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  8. #188
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Moikka kaikki höyryttäret!

    Tässäpä nyt olis cloud9vapingilla aito Joyetech modi patukka kaikissa kevään ja kesän muotiväreissä..jopa tuo kaivattu pinkki..ei tarvii välttämättä kiinasta tilata jos haluaapi tuollaisen kesähepeheiden, aurinkolasien ,käsiväskyjen ym,ym sävysävyyn. 10 eri väriä ja 18650 patterilla kestää pitkätkin kesäyöt ..Libertylläkin on saatavilla...aattelimpa ite..että onpa oiva lahjaidea höyryttelevälle leidille


    http://www.cloud9vaping.co.uk/epages.../Joye_MOD_Main



    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  9. #189
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Toi olis kyllä aika hieno. Mulle on tullu joku tyttöjuttu tästä höyryttelystä, kaikki tipit on jotain pinkkiä tai purppuraa ja tankinkin tilasin pinkkinä. Toi sopis pinkin tankin kanssa ku nenä päähän.

     
     
  10. #190

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mulle ei kyllä noi tyttöjutut yleensä kolahda, mutta kun ekan sinisen boxin onnistuin sössimään niin tuli sitten tämmönen "tyttöjuttu"
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  11. #191

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Toi on kyllä aika hieno


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  12. #192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hee, onnistuin (ukon ystävällisellä avustuksella) tuon sinisenkin saamaan toimivaksi
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  13. #193
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mie kans ilmoittaudun tähän ketjuun Ihan aloittelija vasta, ja toistaiseksi vasta kysellään, kun ens viikolle oottelen laitteita ja nesteitä saapuvaksi
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  14. #194
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Nyt on sitten tankki tai oikeastaan kaksikin. Pinkki DCT saapui Kiinasta ja on se kyllä mahtava peli! Lahden miitistä jäi Yakouseilta käteen myös Arctic-tankki, joka on mitotettu normibogelle, mutta toimii kyllä XL-versionkin kanssa, kun ei yli menevä carto haittaa.

    Tuon DCT:n kanssa huomasin, että ne laippacartot on tosiaan käteviä siihen. Tankki on huomattavasti herkempi liikkumaan cartoa pitkin kuin Arctic ja päädyt pääsee irtoilemaan. Siksipä käytän sen päässä vaasimallista tippiä. Alapääty pysyy laipan päällä ja vaasi tulee sen verran tankin päälle, että yläpäätykin pysyy paikallaan.

    Ja skye, tervetuloa!

     
     
  15. #195

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja skye Näytä viesti
    Mie kans ilmoittaudun tähän ketjuun Ihan aloittelija vasta, ja toistaiseksi vasta kysellään, kun ens viikolle oottelen laitteita ja nesteitä saapuvaksi
    Tervetuloa

    Ja millaisia laitteita ja nesteitä on tulossa?

    Mulla taas tää vähän revenny käsistä. Nesteitä on talo puolillaan. Mutta ei toimivaa atoa niitten testailuun. Joten pitihän se nyt laittaa tilaukseen. Ja noalox pullo velholta. Ja kun noi pink spotit oli siellä loppuunmyynnissä, otin pullon english toffeeta. Ja TPA:n chocolate DIY litkua.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #196
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Laitteista: Täältä foorumin kautta tilasin käytetyn Ego-T B-mallin ja sit nikotiinittomasta ukolle myöskin Ego-T:n. Litkuista: Nikotiinillisia nesteitä on tulossa tupakin makuista ja vaniljan makuista ecigwizardilta ja sit haksahdin tuolla nikotiinittoman nettikaupassa tilaamaan sieltä vielä minttu-suklaata (olen minttusuklaan, siis sen suklaan, en juoman, suurkuluttaja ). Jospas sitä noilla pääsisi alkuun. Tohon käytettyyn Egoon tulee vielä kaupanpäällisinä niitä Bogen kartoja, niillä kai sitä makujakin pääsis testailemaan... Kunhan nyt ensin oppii käytön niksit, niin sitten voi kattoo millasta hifistelyä tästä tulee Toiveena ois ainakin nyt ensinnä tuunata tuo säilytyskotelo ja sitten ruveta kattelee millasia värillisiä varaosia tohon Egoon saisi Musta on vaan jotenkin niin tylsä (olkoonkin tyylikäs) väri
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  17. #197
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja skye Näytä viesti
    Toiveena ois ainakin nyt ensinnä tuunata tuo säilytyskotelo ja sitten ruveta kattelee millasia värillisiä varaosia tohon Egoon saisi Musta on vaan jotenkin niin tylsä (olkoonkin tyylikäs) väri
    Mulla on eGo stainlessinä eli ihan perus metallinvärisenä. Siihen on tullut sitten hommattua pinkki tankki ja drip tippejä lilana, pinkkinä ja kullanvärisenä. Kuljetuskotelon tilasin Kiinasta, pinkkinä tietenkin. Sopii tosi hyvin yhteen tän mun mustanpuhuvan vaatetuksen kanssa.

     
     
  18. #198

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Itse en ole kauheasti noista E-cigin tupakan makuisista nesteistä tykännyt. Parhaat niistä ovat vaan "ei huonoja", pahimmat haisee ja maistuu hikiselle villasukalle.

    Itse tykkään läträtä nesteiden kanssa, joten niitä on kertynyt vino pino. Vain pari putelia saattaa kelvata mulle höyryttelyyn sellaisenaan. Enimmäkseen mixailen niitä keskenään. Lopputulos on vähän tuurin kauppaa. Cigar + RY4 + espresso + vanilja on tähän astisista ehdottamasti paras. Kakkossijaa pitää ehkä ananas + banaani.

    Vanilja on siitä hyvä aina, että sen kanssa saa menemään huonommatkin nesteet, se kyllä peittää aika tehokkaasti muut maut alleen. En ole vielä niin huonoa nestettä löytänyt, että kaataisin viemäriin. ECigin Silver ja gold oli kyllä aika kehnoa. Mutta kyllä mä senkin muutama tippa kerrallaan johonkin sotken.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #199
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Itse en ole kauheasti noista E-cigin tupakan makuisista nesteistä tykännyt. Parhaat niistä ovat vaan "ei huonoja", pahimmat haisee ja maistuu hikiselle villasukalle.
    Mun miehellä on jokapäivänhöyrynä wizardin omena ja itellä naminesteenä salmiakki. RY4 ei mullekkaan maistunu, lähinnä oksetti. Caramelkaan ei makuhermoja helliny. Kuitenkin se on edullinen alotuspaikka, josta saa helposti suomenkielellä niksanesteet, että en nyt välttämättä kauppaa täysin tyrmäiskään. Ja eikös wizardilta kuitenkin saa noita laatunesteitäkin? Pink Spottia muistaakseni ainakin.

    Mä lähinnä sekottelen omia. Inaweralta tilasin makuja ja pohjia ja nyt on jo 50 ml omaa marjasekotusta mennyt. Harmittaa, kun mansikkamaku loppui, täytyy taas tilata lisää. Tilailla saa koko ajan jotain, varsinkin kun kahdelle hankkii.

     
     
  20. #200

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    No mulla oli Wiziltä lähinnä erilaisia tupakkamakuja ja mentholia, menthol oli ok, tupakkamaut ei. Niitten hedelmämakuja en ole kokeillutkaan. Saattavat olla ihan kelvollisiakin. Ja ainahan nää makuasiat on yksilöllisiä. Sitä valitettavasti joutuu kokeilemaan ja etsimään omaa makua vastaavat aineet ja laitteet.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •