Sivu 502 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24024524924984995005015025035045055065125526021002 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 10,021 - 10,040 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #10021
    Höyrykonkari WHIP's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    313
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    pojat. mitä vittua täällä tapahtuu??
    Täällä haetaan lainauksia/nimiä biiseistä ja elokuvista?

     
     
  2. #10022
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Täällä haetaan ja humalaa ja ei olla vieläkään opittu että mitä nyt kirjoittaa sitä huomenna delettää
    Ai miten niin
    glen_mazzara_36908.jpg
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  3. #10023
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    All work and no play makes anyone a dull boy?

    e: btw, kiitti kun muistutitte. täytyy taas katsoa tuo hohto pitkästä aikaa.

     
     
  4. #10024


    Kerran nukuin onneni ohi ja täällä on monta sivua rönsyilty niin annan oman panokseni nyt.
    Ens kerralla kutsu meikäläiselle kans kun täällä aletaan rönsyilemään.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  5. #10025
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Tokyo Gore Police Alligator Girl scene - YouTube

    Kerran nukuin onneni ohi ja täällä on monta sivua rönsyilty niin annan oman panokseni nyt.
    Ens kerralla kutsu meikäläiselle kans kun täällä aletaan rönsyilemään.
    Jaa videon eka kommentti sanoo kaiken:


    "Okay, thats enough internet for today."

    "

     
     
  6. #10026
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Nyt on pakko avautua, pistää niin vihaksi:

    Sattuipa kerran kassalla että tulee mamma ala-aste ikäisen poikansa kanssa, kärrit on täynnä kaljaa ja lonkeroa ja ottaapa rouva vielä 5 askia tupakkaa, naama on niin hapan etten edes keksi hyvää vertausta.
    No meillä on tossa kassankupeessa niitä semmosia valotikkuja jotka hohtaa pimeässä, kaikki lapset tietysti niitä aina hinkuu kun hienoja ovat, tää poika sit kysyy multa tosi varovasti ja kohteliaasti että paljonko tämmöinen maksaa, vastaan että maksaa euron. Tässävaiheessa tuo poika hipsii takavasemmalle äitinsä perään.

    Vähän ennen maksua tämä poika kysyy äidiltänsä lähes sydäntäsärkevällä äänellä, "voisinko minä saada tälläisen, se maksaa vain euron." Ja siitähän se paskamyrsky alkoi, tää mamma alkaa huutamaan sille pojalle että ei todellakaan oo varaa tommosiin ja onhan sulla niitä leluja kotona jo tarpeeksi... Poika lähes pamahtaa itkuun tuossa vaiheessa mutta rupeaa kaivelemaan takin taskujaan ja voi sitä riemun määrää, yksi euron kolikkohan sieltä löytyi, ja ostaa sitten itse tuon tikun.

    Sillä välin kun mamma lappaa olusia pussiin niin poika aukoo heti ton valotikkupaketin ja hetken ihmettelee että miten se rupeaa hehkumaan (näitä pitää siis taittaa keskeltä). Näyttää sitten varovasti äidilleen että miten tämä toimii ja mamma ottaa pojalta tikun, heittää sen roskiin ja sanoo että se oli varmaan rikki. Itse tarjoan sitten kädelläni toista tikkua ja kerroin että ota tästä uusi jos se ei toimi. Mamma tokaisee tiukasti että ei se tommosia tarvitse, kiittää ja poistuu kaupasta.

    En varmaan koskaan unohda sen pojan itkuisia silmiä ja niitä pettyneitä kasvoja ;__;
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  7. #10027
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ei tsiisus mikä darra... Näköjään reippaasti yli puollitraa meni viskiä foorumichatti illan aikana

     
     
  8. #10028
    Nyt vaan vettä naamaan ja uuteen nousuun, eiks nii?

     
     
  9. #10029
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Nyt on pakko avautua, pistää niin vihaksi:
    Jos vihaa lastaan noin paljon, voisi vanhemmuuden suoda lapsettomalle pariskunnalle. Ainiin mutta sitten menisi lapsilisät jonnekkin muualle kuin omaan taskuun.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  10. #10030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Nyt on pakko avautua, pistää niin vihaksi:

    Sattuipa kerran kassalla että tulee mamma ala-aste ikäisen poikansa kanssa, kärrit on täynnä kaljaa ja lonkeroa ja ottaapa rouva vielä 5 askia tupakkaa, naama on niin hapan etten edes keksi hyvää vertausta.
    No meillä on tossa kassankupeessa niitä semmosia valotikkuja jotka hohtaa pimeässä, kaikki lapset tietysti niitä aina hinkuu kun hienoja ovat, tää poika sit kysyy multa tosi varovasti ja kohteliaasti että paljonko tämmöinen maksaa, vastaan että maksaa euron. Tässävaiheessa tuo poika hipsii takavasemmalle äitinsä perään.

    Vähän ennen maksua tämä poika kysyy äidiltänsä lähes sydäntäsärkevällä äänellä, "voisinko minä saada tälläisen, se maksaa vain euron." Ja siitähän se paskamyrsky alkoi, tää mamma alkaa huutamaan sille pojalle että ei todellakaan oo varaa tommosiin ja onhan sulla niitä leluja kotona jo tarpeeksi... Poika lähes pamahtaa itkuun tuossa vaiheessa mutta rupeaa kaivelemaan takin taskujaan ja voi sitä riemun määrää, yksi euron kolikkohan sieltä löytyi, ja ostaa sitten itse tuon tikun.

    Sillä välin kun mamma lappaa olusia pussiin niin poika aukoo heti ton valotikkupaketin ja hetken ihmettelee että miten se rupeaa hehkumaan (näitä pitää siis taittaa keskeltä). Näyttää sitten varovasti äidilleen että miten tämä toimii ja mamma ottaa pojalta tikun, heittää sen roskiin ja sanoo että se oli varmaan rikki. Itse tarjoan sitten kädelläni toista tikkua ja kerroin että ota tästä uusi jos se ei toimi. Mamma tokaisee tiukasti että ei se tommosia tarvitse, kiittää ja poistuu kaupasta.

    En varmaan koskaan unohda sen pojan itkuisia silmiä ja niitä pettyneitä kasvoja ;__;
    Käsittämätöntä!! Mutta valitettavasti niin monessa perheessä todellisuutta. Muistan itsekkin pienenä ku porukat veti kaiken kurkusta alas. Pyysin uusia kenkiä kun edelliset oli pienet ja rikkinäiset, niin en saanut kun "ei ole rahaa" ja sitte mentiinki jo baariin vetään kunnon rähinäkännit Sinne meni mun ja veljen lapsilisät ja kaikki.

    Väkisinkin vaan jää miettimään, että mimmosta tuon pojan kotona on kun vedetään itsetunto alas. Voi poika parkaa Ei toki lapselle saa kaikkea antaa mitä sattuu pyytämään, mutta kun itse maksoi tuon halvan ostoksen niin ei siinä pitäis olla äidillä mitään ongelmaa.

     
     
  11. #10031
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Nyt vaan vettä naamaan ja uuteen nousuun, eiks nii?
    Ei alle litran viskimäärällä ellei oo joku keijukainen tai hattiwatti

     
     
  12. #10032
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Hienovarainen vihje lastensuojelun suuntaan?
    Toi ylivarovaisuus, itkuherkkyys ja hyväksynnänhaku yhdistettynä vanhemman asenteeseen ja ostoksiin kertoo jo enemmän, kuin tarpeeksi.
    Voihan se olla, että arki ahdistaa sen verta, että tarvii kunnon kostutuksen hiekkaiselle vaginalle, mutta ei sitä vittu lähdetä lapsille potemaan.

    Villi veikkaus, että muut asiakkaat puistelivat päitään ja katselivat vaivautuneisti vihellen muualle.
    KGO & Twist

     
     
  13. #10033
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    hyi helvetti mikä tarina arjen raadollisuudesta, pitikin taas lukea

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #10034
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Koin juuri karmeimman dryhitin koskaan.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  15. #10035
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Vittuku päähän sattuu vieläkin. miksi aina pitää juoda niin paljon?

     
     
  16. #10036
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Koska ihminen on tyhmä eläin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #10037
    Well doh. Juo niin paljon, että oot vieläki kännissä?! Rillissä vaan möhnää mikä pitäis jaksaa siivota. Eipä ole helppoa täälläkään.

     
     
  18. #10038
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Mun H-attyssä taitaa olla reikä, kun JB hupenee niin tolkutonta tahtia.

     
     
  19. #10039
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mun H-attyssä taitaa olla reikä, kun JB hupenee niin tolkutonta tahtia.
    Mun atoissa pääsääntöisesti on useampiakin reikiä..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #10040
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Mulla on liian vähän hyvänmakuisia nesteitä jäljellä. Rahatilanne on sen verran huono, ettei voi vielä tilailla parempia.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •