Sivu 386 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 286336376382383384385386387388389390396436486886 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,701 - 7,720 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7701
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Ite tykkäsin Jack3d:sta, anto hyvin virtaa.
    Mutta vastaavaa en ole vielä löytänyt, suomessa on niin helvetin tiukat säädökset joka asiassa että jos toimivaa ainetta haluaa niin ulkomailta se on tilattava.
    Yksi purkki on kaapissa tuota Jack3d vielä itellä tallessa mutta entäs kun se loppuu?
    Tuo micro nimenomaan ratsastaa vain nimellä, ei siinä enää ole DMAA:ta.
    Jos toimivaa haluaa niin ei muuta etsimään seosta jossa on "1,3-dimethylamine" nimistä ainetta.
    Tai sitten Geraniumia.
    Tai sitten ostaa lähistön narkilta suoraan efeä .
    Sellanen linjanveto että jos se on suomessa laillista, se ei todennäköisesti toimi.

    e: jos veljes jenkeis on niin BSN Hyper FX at Bodybuilding.com: Lowest Prices for Hyper FX!
    tuota tänne isot kasat.
    Mä voin ostaa heti tapin.

    Hyper FX Reviews (BSN) - SupplementReviews.com
    Ohhoh ku löyty edullisesti.

    e2: niin ja se craze https://www.bodybuilding.com/store/c...uestid=6025738
    Pääasiassa näin. Onneksi noita ei ole luokiteltu vielä miksikään lääkeaineiksi, ja Driven Sports teki tosta Crazesta "manniset" ja testautti labrassa ainesosat -> ei löytynyt Eviran löytämiä aineita. Eli taas tätä höpöhöpöä ja holhoamista. Crazea saa myös Briteistä tosi siedettävään hintaan niin sieltä sitten.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #7702
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Ensin tilaus tuli ja kauppias oli laittanut mitä tilasin kiitokset kauppiaalle!
    Sitten ja mutta itsepä tilasin; 8 kpl akkuja joista 4 väärää mallia mihin menee 14500 (600mAh),
    no joo tollaseen pieneen boximodiin, mutta kun se on hajalla
    ja sitten nuo lilliputit 16340 (550mAh), ei hyvää päivää mitä minä olen ajatellut akkuja tilatessani?
    Onhan ne kaikki AWn akkuja mutta mihin modiin esim. 16340 (550mAh)sopisi.

    Nyt ärsyttää ja nolottaa

     
     
  3. #7703
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ensin tilaus tuli ja kauppias oli laittanut mitä tilasin kiitokset kauppiaalle!
    Sitten ja mutta itsepä tilasin; 8 kpl akkuja joista 4 väärää mallia mihin menee 14500 (600mAh),
    no joo tollaseen pieneen boximodiin, mutta kun se on hajalla
    ja sitten nuo lilliputit 16340 (550mAh), ei hyvää päivää mitä minä olen ajatellut akkuja tilatessani?
    Onhan ne kaikki AWn akkuja mutta mihin modiin esim. 16340 (550mAh)sopisi.

    Nyt ärsyttää ja nolottaa
    Viestiä kauppiaalle ja vaihdat ne mihin haluat?
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  4. #7704
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ei ehtinyt Jalippo Bears V2.9 tän päivän postiin, joten testaajilla vasta maanantaina.
    TROLOL - ORIGINAL - YouTube

     
     
  5. #7705
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Tulipa taas tollo olo kun yritin käynnistää trukkia. Puolalaisvahvistus tuli ja sano 'no no, is's electric'...

     
     
  6. #7706
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koskt Näytä viesti
    Nyt ärsyttää ihmisten hyvä uskosuus. Tapaus: Tytölle kerrottiin, että sen äijä pettää sitä niin paljon kun kerkiää ja puhuu paskaa joka asiassa. Todisteet on vedenpitävät! Tyttö alkaa itkeen ja blaa blaa blaa... ei uskalla mennä kotiin. Tarjouduttiin kaverin kanssa mennä poistaan ongelma sieltä kämpästä. Ja mentiinkin. Se lähti karkuun. Jonkun aikaa se piilotteli jossain pitkin puskia mut sit saatiin puhelinyhteys kyseiseen kekkulaan ja sovittiin, että se näkee sen tytön ja palauttaa kämpän avaimen. Hetken aikaa ne keskusteli ja kaikki taas hyvin
    Voi vittu mikä ihmisiä oikeen vaivaa!
    Noita tapauksia nähty kans muutama.
    Hirveä vaiva kun metsästetään sitä assholea pitkin kyliä ja sit lopulta ne menevät johonkin sivummalle keskustelemaan, halailevat vähäsen ja jee, kaikki taas hyvin. Selittämättömiä tunteita.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #7707
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Ite tykkäsin Jack3d:sta, anto hyvin virtaa.
    Mutta vastaavaa en ole vielä löytänyt, suomessa on niin helvetin tiukat säädökset joka asiassa että jos toimivaa ainetta haluaa niin ulkomailta se on tilattava.
    Yksi purkki on kaapissa tuota Jack3d vielä itellä tallessa mutta entäs kun se loppuu?
    Tuo micro nimenomaan ratsastaa vain nimellä, ei siinä enää ole DMAA:ta.
    Jos toimivaa haluaa niin ei muuta etsimään seosta jossa on "1,3-dimethylamine" nimistä ainetta.
    Tai sitten Geraniumia.
    Tai sitten ostaa lähistön narkilta suoraan efeä .
    Sellanen linjanveto että jos se on suomessa laillista, se ei todennäköisesti toimi.

    e: jos veljes jenkeis on niin BSN Hyper FX at Bodybuilding.com: Lowest Prices for Hyper FX!
    tuota tänne isot kasat.
    Mä voin ostaa heti tapin.

    Hyper FX Reviews (BSN) - SupplementReviews.com
    Ohhoh ku löyty edullisesti.

    e2: niin ja se craze https://www.bodybuilding.com/store/c...uestid=6025738
    Olen suunnitellut itse meneväni puolen vuoden päästä sinne pariksi viikoksi veljeä moikkaamaan, täytyyhän siellä jenkeissä kerran elämässä käydä. Jos sit samalla yks matkalaukku täyteen kaikkea hyvää mitä Suomesta ei saa tai on liian kallista.
    Luulen et puolet matkalaukusta täytyy jostain laatu beef&jerkystä ainaskin
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #7708
    Oi joi. Heitin tossa aamulla kiireissäni boltin permannolle. Protankin 510 kierreosa halkesi ja jäi kiinni bolttiin. Milläköhän peijakkaalla mä sen irti kaivaisin. Iskin jo ruuvarilla sormeen, kun kokeilin sen kanssa kaivaa.

    Töissä noi saamarin rakkineet. Tänään minä + kaks kokenutta koneenhoitajaa + 2 laitosmiestä ja 1 sähkäri koittaa saada sen peijakkaan rakkineen toimimaan. 5 tuntiahan siihen vierähti. Lopulta 3 kappeletta pomojakin oli ihmettelemässä. Mä yritin ehdotella, että eikö me voitais saada sellainen laite joka käynnistyis nappia painamalla eikä taikoja tekemällä. Ton halvatun koneen kanssa se on kiinni kuun ja tähtien asennosta ja meriveden korkeudesta saako sitä lainkaan käyntiin. Ja jos saa, kuinka kauan se pysyy käynnissä.

    Tässä alkaa tuntua pikku hiljaa että mä kannan jotain kirousta mukanani. Kesäloman jälkeen kuuteen viikkoon mä en ole tainnut kuin yhden päivän pärjätä ilman laitosmiehiä. Ja puolet kertoja koneessa on sellaisia vikoja, joista kukaan ei ole koskaan ennen kuullutkaan. Mä taidan pyytää kohta viikon vapaata hermolomaa. Varsinkin kun mä joudun parin viikon päästä olemaan viikon vuorossa yhen kunnon mäntin kanssa. Menee hermo, jos vielä koneet tilttailee tähän malliin, ja kuuntelee kuittailua koko viikon.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #7709
    paska on paskaa.
    Viimeksi muokannut Motomoto; 02.08.13 kello 17:17.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  10. #7710
    Eilen piti käydä hammaslääkärissä hammassäryn vuoksi. Paikkasivat yhden hampaan ja nyt on viereinen aivan julmetun kipeä

     
     
  11. #7711
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Tulipa taas tollo olo kun yritin käynnistää trukkia. Puolalaisvahvistus tuli ja sano 'no no, is's electric'...
    Asiaankuulumaton flashback viimeistä edellisessä työpaikassa: Trukkia koitin aikani starttailla, vanhempi hitsari huikkasi tupakalle mennessään että anna kaasua. No miehän poljin kaasua eikä mitään tapahdu. Veteraani tuli röökiltä takasin ja huikkasi taas että anna sille sitä kaasua. Meni hetki siinä hermotessa ennenku välähti, tosiaan se kaasutrukin pullon hana olis hyvä aukasta. Eikä nolottanut ku sopivasti...

     
     
  12. #7712
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Perkeleen AGI. Muuten alkaa puhdas V2 olla valmiina, mutta tuo saatanan silica posti, niin lujasti kiinni jollain kiinalaisella pyhällä hengellä, ettei lähteny edes voimalla irti. Samalla voin kirota sitä, etten ihan alussa viitsinyt raiskata AGIa suuremmalla voimalla, olisin saanu suoraan AGAn plussa postin tähän (sen koko jousi helvetin saa pois sieltä sisältä). Muuten tuo paska silica posti olisi jo metsän siimekseen lentänyt, mutta kun ei ole läpi asti porattu reikä sillä ja se ei vaan pihdeillä siitä lähde irti vaikka kuinka vääntää. Olisipa tullut hommattua AGA-T2/+ niin olisi parempi pohja omalle protolle, niistä kun sen silica postin saa jopa irti.

     
     
  13. #7713
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Vtuttaa tällanen valmistajan/myyjän puolelta tapahtuva ylimielisyys ja välinpitämättömyys asiakkaita kohtaan. Siis mitä vttua? Huvikseenko ne noita tekee kun ei kerran raha kelpaa eikä pahemmin aikataulut kiinnosta. Seli vitun seli viikosta toiseen ja rivien välistä selvästi lukee että on kiinni pelkästä valmistaja/myyjäpuolen viitseliäisyydestä...
    Pitäköön tunkkinsa prkele!

     
     
  14. #7714
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Silver Dogin muoviosista kyse?
    KGO & Twist

     
     
  15. #7715
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Alkaa tää Elevatorin odottelu pikkaisen nyppimään. Tänään piti sitten (ehkä) olla palikat valmiina lähetystä varten, ja ehkä jopa tulla jotain kuva-ainesta tuotteesta. Sopivasti Vaporwall alhaalla..

     
     
  16. #7716
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Hitusen aikoinani harmittelin, etten tuohon kelkkaan lähtenyt.
    Mutta sitten pääsin Khai-boksin listalle eikä enää harmittanut.
    KGO & Twist

     
     
  17. #7717
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Se olikin siisti. Vähän harmitti kun khaimera myi nimikkoboksinsa veke. Eikö se hänen mukaansa ollutkin nimetty? Olisi hemmetin hieno nähdä tuo DNA20-versio tuosta LAIKin "I"-boksista. Siinäkin oli jotakin mun esteettistä silmää hivelevää.

    edit. Kappas, 200 viestiä täynnä, pitäis varmaan mennä tuohon naapuriketjuun humuttamaan.

     
     
  18. #7718
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Silver Dogin muoviosista kyse?

    Miksi antaa joka viikko päivämäärää johon mennessä saldoilla jos kerran homma kusee joka kerta? Nyt jälkikäteen ihmetyttää eniten ensimmäinen päivämäärä joka myöhempien informaatioiden perusteella oli ihan puutaheinää jollei kerran palikat ollut edes valmiita. Onko tää normi VAN vai miten lie?
    Ei sillä, pärjään kyllä nykyiselläkin korjatulla setillä no hätä, ja dogista kehkeytyi vaijerilla melkoinen tykki.

    Edit: Heti kun pikkusen kiroilee niin tulee päivitystä notta olisivat erkkapaketit valmiita..
    Viimeksi muokannut Xinot; 03.08.13 kello 12:09.

     
     
  19. #7719
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Xinot Näytä viesti

    Miksi antaa joka viikko päivämäärää johon mennessä saldoilla jos kerran homma kusee joka kerta? Nyt jälkikäteen ihmetyttää eniten ensimmäinen päivämäärä joka myöhempien informaatioiden perusteella oli ihan puutaheinää jollei kerran palikat ollut edes valmiita. Onko tää normi VAN vai miten lie?
    Ei sillä, pärjään kyllä nykyiselläkin korjatulla setillä no hätä, ja dogista kehkeytyi vaijerilla melkoinen tykki.

    Itsekin olisi tarve muoviosille ja sellaisen uuden plussapostin ottaisin mielelläni. Mutta ei. Sähköpostiin vastataan vain että tulee silloin ja silloin. Joka viikko uusi aika ja aina se menee ohi.

    Muutenkin tuo Del Boyn ja Vanin homma tuntuu jotenkin niin sekavalle. Kesäkuussa vielä piti olla tuotanto siinä mallissa että lupasivat SDogin olevan jatkossa hyllytuote. Sitten muutama viikko myöhemmin ilmoitetaan ettei niitä valmisteta enää olleenkaan.

    Nyt Del on aloittanut jonkin ristiretken kloonimyyjiä vastaan. Keskittyis piru vie omiin hommiinsa, eikä itkemiseen. Ihan hyvä lähtökohta sille että ihmiset ostaisi sen tuotteita eikä kiinalaisia halpamodeja olisi jos niitä niiden höyryttimiä edes saisi ostettua.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  20. #7720
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Ärsyttää tää vapotteluun liittyvä tavaran määrä. Kuitenkaan ei tule käytettyä kuin 1-2 komboa atoja ja putkia. Nesteitä on myöskin aivan liikaa eri makuja; suosikkeja mitä haluaa päivittäin 1-3. Myynti-ilmoitusta forkalle, lahjoittelua kavereille ja viemäriin kaatoa viikonlopun aikana tiedossa. Simpilify that shit.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •