Sivu 996 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4968969469869929939949959969979989991000100610461096 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 19,901 - 19,920 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #19901
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Juu takuu on 3v., ei siinä mittään. Kauan koko huoltoruljanssi olisi vienyt aikaa ja kuinka pitkään huollettu laite/uusi vastaava olisi kestänyt...ei mitään hajua. En tälläkertaa välittänyt jäädä ottamaan selvää. Nyt sain rahat takasin, mikä on ihan kiva, vaikka palautukseen oikeuttava 14 päivää oli mennyt selkeästi umpeen.
    14 pvä palautusoikeus koskee vain postimyynnistä tilattuja tuotteita. Kauppojen palautusoikeus on kaupan itse määrittelemä, jos sellaista on.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  2. #19902
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Eikös tuo 14 vrk Palautusoikeus koske avaamatonta tuotetta. Jos tuote rikkoontuu on kysymyksessä takuuasia. Yleensä vähintään 6kk. Jos todetaan laitteen ohjeiden tai suositusten vastaista käyttöä, Ei takuuta ole ollenkaan. Näihinkin tulee koko ajan muutoksia.

     
     
  3. #19903
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taas sama Näytä viesti
    Eikös tuo 14 vrk Palautusoikeus koske avaamatonta tuotetta. Jos tuote rikkoontuu on kysymyksessä takuuasia. Yleensä vähintään 6kk. Jos todetaan laitteen ohjeiden tai suositusten vastaista käyttöä, Ei takuuta ole ollenkaan. Näihinkin tulee koko ajan muutoksia.
    Etämyynti ja kotimyynti (6 luku)

    Koti- ja etämyynnissä ostajalla on 14 päivän palautusoikeus. Toisin kuin muussa kaupankäynnissä ostaja voi perua kaupan tai tilauksen ilman perusteluja. Myyjän on maksettava palautuskulut tai noudettava tavara. Peruutusilmoituksen saatuaan myyjän on palautettava ostajalle kauppahinta viipymättä.

    Ihan kuluttajasuojan mukaisia asioita. Normaalissa kaupankäynnissä oletetaan nyt ihmisen SEN verran kantavan vastuuta omista teoistaan, että jos on selvänä ja täysjärkisenä jotain ostanut niin on tehnyt sen ihan vapaasta tahdostaan. Kännisten kanssa en käy kauppaa, kun ne voivat aina vedota siihen, että "olin niin kännissä et tajunnut."
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #19904
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    14 pvä palautusoikeus koskee vain postimyynnistä tilattuja tuotteita. Kauppojen palautusoikeus on kaupan itse määrittelemä, jos sellaista on.
    Kaikella kunnioituksella niin se nyt on aivan se ja sama tässä tapauksessa mitä palautusoikeus koskee ja kenen määrittelemä se on. Sivuillaan ilmoittavat palautusoikeuden 14 päiväksi. Nyt se meni yli 14 päivän, mutta palautus onnistui kuitenkin hienosti.

     
     
  5. #19905
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Ja kuten tuossa sanoin, niin Kauppojen palautusoikeus on sen itse määrittelemä. Lidlillä se on se omansa.

    Tämän toin vain sen takia esille, että ihmiset sotkevat aina välillä tuon koskemaan kaikkea kauppaa. (autot, veneet, tietokoneet, kodinkoneet, vaatteet, kännykät...)
    Viimeksi muokannut MrDelirium; 22.02.15 kello 23:03.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #19906
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Liiterissä aina saa valita korjataanko vai annetaanko rahat takaisin. Tämä siis koko 3v ajan...
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  7. #19907
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Liiterissä aina saa valita korjataanko vai annetaanko rahat takaisin. Tämä siis koko 3v ajan...
    joo ei nikotellu natsisiwassa yhtään kun vein 2v vanhan parksiden hiomakoneen josta tuli savut ulos (sattu ihme oleen kuitti tallessa) kassa löi hillot kouraan ja hei hei.
    "Piirillinen pettää aina"

     
     
  8. #19908
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    No ei se väärin ole
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  9. #19909
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Ja kuten tuossa sanoin, niin Kauppojen palautusoikeus on sen itse määrittelemä. Lidlillä se on se omansa.

    Tämän toin vain sen takia esille, että ihmiset sotkevat aina välillä tuon koskemaan kaikkea kauppaa. (autot, veneet, tietokoneet, kodinkoneet, vaatteet, kännykät...)
    Jaajuu ihan totta kyllä. Kerran tein itsekin sen mokan, että ostin Gigantin liikkeestä kännykän(kerta se on viiminenkin). Jotain vikaa siinä tietysti omalla zägällä oli. Palautus ei onnistunut, koska heidän palautusoikeudet eivät koskeneet puhelimia. Jos olisin ostanut kännykän netistä, niin ilmeisesti silloin olisi ollut palautusoikeutta. Tulipahan säännöt kantapään kautta tutuiksi.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Liiterissä aina saa valita korjataanko vai annetaanko rahat takaisin. Tämä siis koko 3v ajan...
    Hyvä tietää. Luulin jo olleeni erityisen onnekas, kun sain omastani rahat takaisin, mutta ei...olenkin vain perusasiakas .

     
     
  10. #19910
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    "Korjataan tarvikeosilla"

    Ja vittu ei ihan varmaan korjata.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  11. #19911
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    MnM seurantakoodia ei ole näkynyt,vaikka 2 kertaa olen jo viestiä laittanut.

     
     
  12. #19912
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Maanantai. Ei mitään postia, ei edes laskuja. Kolme pakettia olis pitänyt tulla jo viime viikolla muttei näy. Saatana. (Yleensä kun tänne avautuu, niin seuraavana päivänä kaikki on paremmin)
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #19913
    Tää mun flunssa ei ole vielä riittävän paha. Heti kotiin tullessa ovelta jo haistoi että lattianpesu on tänäänkin tarpeen, koirat tai ainakin jompikumpi ruikulilla


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #19914
    Höyrykonkari jeezus's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    213
    Posti se vaan jaksaa esittää tehokkuuttaan... Kun sais kaiken DHL:n kautta.
    Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!

     
     
  15. #19915
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Maanantai. Ei mitään postia, ei edes laskuja. Kolme pakettia olis pitänyt tulla jo viime viikolla muttei näy. Saatana. (Yleensä kun tänne avautuu, niin seuraavana päivänä kaikki on paremmin)
    Hmmm, eipäs muuten tullut mitään tähän "naapuriinkaan". Ei oo tainnu Pate tai Paten auto startata maanantaihin
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  16. #19916
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Hmmm, eipäs muuten tullut mitään tähän "naapuriinkaan". Ei oo tainnu Pate tai Paten auto startata maanantaihin
    Saatanan siat.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #19917
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Vittu että vituttaa nää saatanan arkiyövuorot!
    Viimesen puolentoista tunnin saldo 11.20€ nytky (alotusmaksua näin yöllä se 9€ tuosta summasta) ja koska autoja on ajossa aivan vitusti liikaa asiakasmääriin nähden, niin odotettavissa taas vähintään 1h venttailua.
    Sitten kun miettii, että mun liksa tuosta em. ajosta on ~3€, niin voi jokanen laskeskella mun tuntipalkkaa noille 2.5h:lle..

     
     
  18. #19918
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Ja samaan aikaan muut kitisee, että "on se nyt kumma kun ei saa taksilupaa, siellä se vanha liitto taas pyörittää kartelliaan ja kukaan muu pääse apajille. Rengit vaan ajelee ja omistajat puskee viidettä tiilitaloa pystyyn."
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #19919
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Vittuako sillä taksiluvalla tekee, kun ei sitä voi syödä, eikä sillä laskuja makseta.
    Oisin ihan tyytyväinen rengin osaan, jos näistä yöhommista sais joka vuorossa itelleen edes 10€/h, mutta kun ei; pitää tunkea ihan vitusti liikaa autoja ajoon että "kaikille riittää vuorollisia tunteja".
    Siinä on vaan se huono puoli, että jos ei oo asiakkaita, niin eipä oo palkkaakaan, mutta kuitenkin on velvoite ajaa listaan merkityt tunnit.

     
     
  20. #19920
    Haist ite halvatun paypal.

    Siinähän jumittelet, tilaan sitten huomenna... tosin edelletyksenä, että suostut huomenna toimimaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •