Sivu 995 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 495895945985991992993994995996997998999100510451095 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 19,881 - 19,900 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #19881
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Flunssan pirulainen iski kunnolla sittenki päälle. Pari päivää olin alkuviikosta pois töistä, ja elättelin jo toiveita että pääs helpolla, vaan oli näköjään huono veto mennä pariks päivää töihin.

     
     
  2. #19882
    Jeejee, vittu tätä päivää, eka kolhin auton, sitte nytten jäi avaimet asuntoon sisälle ja joutu tilaamaan ovenavauksen, vittu eipä sinne mennykkää ko kaikki rahat mitä on tällä hetkellä, vitun vittu

     
     
  3. #19883
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Helkkarin helkkari. Tilipäivä ja olin ajatellut että jos vihdoin jonkin boksimodin ja tankin hankkis, ehkäpä jopa ensimmäisen dripperin. Laskuja oli tosin niin paljon että eipä tarvitse enää noita miettiä, jäi kuukauden käyttövaroiksi noin 90€


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  4. #19884
    Hermot menee ihan justiinsa tuon nuorison kanssa, hyppivät ...tana silmille keskellä yötä.

    On tämä "kasvatus" välillä niin ihanaaaaaaaa puuhaa, että.

     
     
  5. #19885
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Hermot menee ihan justiinsa tuon nuorison kanssa, hyppivät ...tana silmille keskellä yötä.

    On tämä "kasvatus" välillä niin ihanaaaaaaaa puuhaa, että.
    Minkäs ikästä nuorisoa sillä Pouttulalla on itsellään, vai onko jonkun muun mukulat ku hyppii silmille

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  6. #19886
    Ihan omat mukulat kyseessä, tai ainakin toivon niin...

    Ikää "herroilla" 15 & 17...

     
     
  7. #19887
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Osaa noi perkeleen kakarat kyllä olla munapäitä. Tänä yönä kun tulin kotiin niin oli kiva kun mun autopaikalla oli joku kuppainen fiesta ja kaikki autopaikat täynnä. Metelistä päätellen tuossa toisessa rivarissa tänne hiljattain muuttaneella nuorella miehellä pippalot käynnissä. Eipä saanut numeroa rekkarin perusteella selvitettyä, joten pistin sitten autoni pelastustielle ja mietin että voi helvetti mitkä muutaman tonnin sanktiot siitä tulisi jos sattuisi joku sairaskohtaus tai tulipalo syttymään ja mun auto estäisi pelastuskaluston pääsyn asunnon eteen... Jotenkin meni sisu kaulaan enkä kuitenkaan uskaltanut mennä sanomaan känniselle öykkärijengille että siirtäkää toi fiestan paska vittuun mun paikalta. Sisällä sitten huomasin kohta yhden mukavan naapurin kyrpiintyneen näköisenä pihalla tupakalla ja kipitin sitten äkkiä pihalle, ja se meni sinne että KENEN TOI FIESTA ON?!! ja sieltähän tuli reippaasti nuori mies siirtämään, "mihin mä siirrän tai itse asiassa mä taidankin lähteä tästä kotiin"

     
     
  8. #19888
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ihan omat mukulat kyseessä, tai ainakin toivon niin...

    Ikää "herroilla" 15 & 17...
    Ok, no hyvä, mulla ensimmäinen vasta tulossa et menee se hetki (15 vuotta) ennen ku tossa tilanteessa olen
    Onko se sitten hyvä asia et siihen on aikaa vai oisko parempi et se on pian ohi, ken tietää, aika näyttää

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  9. #19889
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Osaa noi perkeleen kakarat kyllä olla munapäitä. Tänä yönä kun tulin kotiin niin oli kiva kun mun autopaikalla oli joku kuppainen fiesta ja kaikki autopaikat täynnä. Metelistä päätellen tuossa toisessa rivarissa tänne hiljattain muuttaneella nuorella miehellä pippalot käynnissä. Eipä saanut numeroa rekkarin perusteella selvitettyä, joten pistin sitten autoni pelastustielle ja mietin että voi helvetti mitkä muutaman tonnin sanktiot siitä tulisi jos sattuisi joku sairaskohtaus tai tulipalo syttymään ja mun auto estäisi pelastuskaluston pääsyn asunnon eteen... Jotenkin meni sisu kaulaan enkä kuitenkaan uskaltanut mennä sanomaan känniselle öykkärijengille että siirtäkää toi fiestan paska vittuun mun paikalta. Sisällä sitten huomasin kohta yhden mukavan naapurin kyrpiintyneen näköisenä pihalla tupakalla ja kipitin sitten äkkiä pihalle, ja se meni sinne että KENEN TOI FIESTA ON?!! ja sieltähän tuli reippaasti nuori mies siirtämään, "mihin mä siirrän tai itse asiassa mä taidankin lähteä tästä kotiin"
    Yöllä jos meteliä oli niin olisit soittanut poliisit. Muista ainakin hommata varotus taloyhtiön puolesta.

     
     
  10. #19890
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Yöllä jos meteliä oli niin olisit soittanut poliisit. Muista ainakin hommata varotus taloyhtiön puolesta.
    No sehän ei mun asuntoon sisälle kuulunut koska se on tuo toinen rivitalo tässä pihassa. Mutta aika öykkämöykkä oli kyllä ja ne huusi pihalla röökillä ollessaan niin kovaa että se taas kuului munkin kämppään sisälle. Siinä vaan se huono puoli että olisivat arvanneet että se olin varmaan mä kun ei niillä ole tällä hetkellä seinänaapuria kun viereisestä kämpästä muutettiin juuri pois, ja mun auto niin ihmeellisesti jätettynä ettei varmaan olisi tarvinnut paljoa arvailla että kuka on yöllä ollut hiilenä soittamassa poliisille. Se naapuri joka käski siirtämään auton pois mun paikalta sanoi mulle että oli jo aiemmin illalla joutunut paimentamaan niitä kun olivat tunkeneet neljä autoa peräkkäin tuohon ovien edestä menevälle kapealle "pelastustielle" ja kaasutelleet ja popittaneet siinä 2 metrin päässä hänen asuntonsa seinästä. Senpä jälkeen ne varmaan olivat rotiskoillaan tukkineet asukkaiden autopaikat. Menisivät persereikäileen muualle, ja jos ei ole rahaa vuokrata vaikka jotain rymymökkiä niin olkoot sitten persereikäilemättä. Täällä kun olisi tarkoitus ihmisten asua...

     
     
  11. #19891
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Asuin jokus myös kerrostalossa. Vedin Hiacen sentin päähän puskurista. Itte menin nukkumaan ja kaveri tuli herättelemään, et saatanan mulkku miten olet parkkeerannut. Totesin et juu ja kun noin nätisti asian kerroit, menen takaisin nukkumaan. Totesin vaan et on Autosi mun paikalla ja pidä siinä kun haluat siihen noin kovin parkkeerata. Löin oven kiinni ja taisi kaveri mennä kävellen kotiin.Seuraavana iltana kun olin käynyt asioilla, oli kyseinen Auto häipynyt.

     
     
  12. #19892
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Maanantaina lupasiva käsitellä et meneekö Nismo korjaukseen vai paaliin. Koittasivat nyt päättää...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #19893
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Näkemättä tuomio. Paaliin

     
     
  14. #19894
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Valamiehistö kannattaa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #19895
    Smoked_Vaping
    Vieras
    No ei kyllä oikeesti edes ärsytä. Mutta kun ei huumoritopicciin viitsi huonoja vitsejä laittaa, jota Liiterin Parkside "dremel" -tyylisen pora edustaa, niin laitetaan tänne. Kesti kokonaiset 2 ja puol käyttökertaa. Siihen loppui yhteistyö. Tosin aika hyvin toimii toi palautushomma Lidl:n kanssa. 14 päivää oli mennyt yli, mutta rahat sai kuitenkin takaisin ilman mitään säätämistä ja sähläystä. ...millähän nyt askartelis paskartelis..

     
     
  16. #19896
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    No ei kyllä oikeesti edes ärsytä. Mutta kun ei huumoritopicciin viitsi huonoja vitsejä laittaa, jota Liiterin Parkside "dremel" -tyylisen pora edustaa, niin laitetaan tänne. Kesti kokonaiset 2 ja puol käyttökertaa. Siihen loppui yhteistyö. Tosin aika hyvin toimii toi palautushomma Lidl:n kanssa. 14 päivää oli mennyt yli, mutta rahat sai kuitenkin takaisin ilman mitään säätämistä ja sähläystä. ...millähän nyt askartelis paskartelis..
    Lidlin noissa vermeissä on muistaakseni joku 3 vuoden takuu aina?

     
     
  17. #19897
    Ostaa kunnollisen nii hommat luistaa..

     
     
  18. #19898
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Lidlin noissa vermeissä on muistaakseni joku 3 vuoden takuu aina?
    Juu takuu on 3v., ei siinä mittään. Kauan koko huoltoruljanssi olisi vienyt aikaa ja kuinka pitkään huollettu laite/uusi vastaava olisi kestänyt...ei mitään hajua. En tälläkertaa välittänyt jäädä ottamaan selvää. Nyt sain rahat takasin, mikä on ihan kiva, vaikka palautukseen oikeuttava 14 päivää oli mennyt selkeästi umpeen.

     
     
  19. #19899
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    N...millähän nyt askartelis paskartelis..
    Clas Ohlsonin versioon oon ite ollu tyytyväinen ja muistaakseni 3v takuuta siinäkin...

     
     
  20. #19900
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinTab Näytä viesti
    Clas Ohlsonin versioon oon ite ollu tyytyväinen ja muistaakseni 3v takuuta siinäkin...
    5 vuotta.
    Eij jaksa aina päivitellä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •