Sivu 991 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 491891941981987988989990991992993994995100110411091 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 19,801 - 19,820 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #19801
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Heppasen meinas tossa aikasemmin vitutuskäyrä nousta kun luulin kirppikseltä ostavani ipv minin mutta olikin privalla mennyt.Onneksi jasson vinkki kanthaalista laski vitutuskäyrän jälleen normiinOn se välillä pirun pienestä kiinni noi kyrpäottaakäyrät nousut/laskut

     
     
  2. #19802
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ai jumalauta... "Teille on saapunut suurikokoinen kirjelähetys", jonka saa vasta seuraavana päivänä. Aivan helvetin varmasti olis mahtunut luukkuun niinkuin aina ennenkin. Postilootasta saa koko kannen auki. Täytyy varmaan antaa kurkkuharjaa postin läskiperseelle kun huomenna konttorilla vierailen. Noh, on sentään jotain tulossa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #19803
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Sori, pistin sen avaamattomana kuplakuoreen. Onhan se vähän paksu paketti mutta mun mielestä parempi näin. Kiitos Danista. Se on paljon paremmassa kunnossa kuin väitit Vähän opettelemista taas ton käyttiksen kanssa. Vuosi sitten luovuin edellisestä kun oli muka nappi koko ajan hakusessa. Hitto että en vielä silloinkaan ollut oppinut mitään. Sen jälkeen ollut kaikenlaista rimpulaa joita ei voi edes verrata tän laatuun.

     
     
  4. #19804
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HumppaSusi Näytä viesti
    Sori, pistin sen avaamattomana kuplakuoreen. Onhan se vähän paksu paketti mutta mun mielestä parempi näin. Kiitos Danista. Se on paljon paremmassa kunnossa kuin väitit Vähän opettelemista taas ton käyttiksen kanssa. Vuosi sitten luovuin edellisestä kun oli muka nappi koko ajan hakusessa. Hitto että en vielä silloinkaan ollut oppinut mitään. Sen jälkeen ollut kaikenlaista rimpulaa joita ei voi edes verrata tän laatuun.
    Höpönlöpö. Ei mun purkaus suhun liittynyt. Tohon meidän lootaan mahtuu oikeasti vaikka Leca-harkko. Ei vaan oltu taaskaan jaksettu nousta autosta ulos, Olis postipaviaani voinu saada vaikka liikuntaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #19805
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Aamulla duuniin tulessa ja vapotaskua tyhjentäessä huomaat, että akkuboxi jäänyt himaan pöydälle. No onneksi on eilen illalla meksuun lykätty akku ja kaiffari nokassa eikä dripperi. Kaippa tolla tän päivän jotenkin pärjää.

     
     
  6. #19806
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tänne ei jaettu edes muovipulloja jotka oli 20mm paksuja + kuplamuovi, tuskin oli ees ottanu mukaansa. Muutenki tulee turhista pienistä paketeista hakulappuja mikä ärsyttää.

     
     
  7. #19807
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Pyytää postin myyjää tuöntämään sen siitä testi rinkulasta läpi. Ja lyö Kilometrikorvaukset postille. Alkaa putoon luukkuun asti

     
     
  8. #19808
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Meillä vaihtu jakajapiiri, ennen tuotiin isotkin paketit ovelle, nykyään hyvä et pelkät kirjeet tuodaan.

     
     
  9. #19809
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Mullakin laatikko mut ei tule edes yrityksen nimellä kotiin. Vaikka kuuluis tulla.

     
     
  10. #19810
    Kipeänä taas. Vastahan mä 10pvä ehdin olla terveenä... Lisäksi vituttaa kun en herää puhelimen herätykseen-> en saa akuutti aikaa -> istunut päivystyksessä noin 45min ja vielä venataan... -.-
    Laitetta tulee ja menee. Enpä taida enää päivitellä kalustoa tänne

     
     
  11. #19811
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    45 min odotusta ja jo nyppii.. Sorry mut mihin kiire. Mä odotin Lääkäriä 7 Tuntia Maanantaina. Eikä silti vituttanut.

     
     
  12. #19812
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Rahan meno tähän uuteen harrastukseen..

     
     
  13. #19813
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Terveydelle ei voi pistää hintaa

     
     
  14. #19814
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taas sama Näytä viesti
    45 min odotusta ja jo nyppii.. Sorry mut mihin kiire. Mä odotin Lääkäriä 7 Tuntia Maanantaina. Eikä silti vituttanut.
    Täällä vastaavaa myös, 2 vuotias tytär kipeenä päivystyksen penkillä 7 tuntia. Toimenpide kesti 5 minuuttia ja hoidettiin se kotona kun lääkäri ei saannu sanotuks mitä tehdään vaan odoteltiin kunnes multa palo hermot ja homma alko toimimaan.
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  15. #19815
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Rokotusreaktiot on anuksesta. Pikkuakka rokotuksen jälkeen nyt 2 päivää kuumeillut ja maha on sekaisin. Ei meinaa nukkua kuin parin tunnin pätkissä ja koska ite oon niin huono nukahtamaan, niin mä sit en saa nukutuksi juuri ollenkaan. Zombi olo.

     
     
  16. #19816
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taas sama Näytä viesti
    45 min odotusta ja jo nyppii.. Sorry mut mihin kiire. Mä odotin Lääkäriä 7 Tuntia Maanantaina. Eikä silti vituttanut.
    Oli kiire syömään. Verensokerit alko olee sen verta alhaalla että vähän pidempään niin olisin alkanut tuoleja viskomaan. Joo mulla on kerran käynyt paskempi nakki lekurin kanssa. Olin menossa silmään osuneen airsoftkuulan takia päivystykseen silmäsairaalaan. Se eka kerta meni ihan ok, kun tajusivat että tää pitää hoitaa nyt eikä kohta. Sitten kun myöhemmin oli kontrolleja niin sain venailla parhaassa tapauksessa 9h. Kävi odotus tilat tutuiksi. Lyhyin odotus tais olla jotain 3h paikkeilla.

    Eniten tässä ehkä vituttaa se että nyt tosiaan tiistaista lähtien ollu neljän seinän sisässä ja edelleen kipeä. Vaikea saada unta kun yskittää ja sillai. -.-
    Laitetta tulee ja menee. Enpä taida enää päivitellä kalustoa tänne

     
     
  17. #19817
    Höyrychat tänään.

    Ja tiedän, ettei niitä juttuja tarttis lueskella jos vaivaa...

     
     
  18. #19818
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Antaa ihmisten purkaa pahaa oloaan jonnekkin. Kutsutaan myös nimellä huomiohuoraus.

     
     
  19. #19819
    Pilke silmäkulmassa kettuilut on ihan ok.

    Se raja minkä ylittäessä jutut muuttuu vittuilun puolelle, on vaan aika ohkainen ja vaatii pelisilmää/"taitoa", ettei jutut karkaa käsistä.

     
     
  20. #19820
    Liian alhainen verensokeri atm. Alkaa olla suorastaan murhanhimoinen olo.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •