Sivu 99 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 498995969798991001011021031091491995991099 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,961 - 1,980 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1961
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää se kun kaikki muu on paskaa paitsi kusi.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  2. #1962
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    124

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    hävitin justiinsa kaljapäissäni viimesen 10 ml pullon salmiakkia jonnekin ja oon kolunnu koko mökin läpi, perhana ???

     
     
  3. #1963
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vituttaa kaikki

     
     
  4. #1964

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sanoi sitten C: ittensä irti aamulla -.- Noh oli sillä elinikäodotuksetkin pari vuotta yliaikaa.. Mutta silti *PRKL*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #1965
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Sanoi sitten C: ittensä irti aamulla -.- Noh oli sillä elinikäodotuksetkin pari vuotta yliaikaa.. Mutta silti *PRKL*
    Tervetuloa kerhoon : "Vuonna 2012 C:\ pimeeksi"

    Hiukan se ketuttaa. Varmuuskopiothan sulla on SCSIn kautta peilattuna tietenkin?
    (mulla oli 3kk vai jopa enemmän vanha kopio. keveesti meni duuneja devnulliin.)




    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #1966
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    mukava omistaa soneran netti ja luuriliittymä pohjoisessa, kun netti pätkäsee tai ei jostain syystä toimi niin laitampa luurista tetherin päälle ja surffaan koneella luurin kautta...NOT, luurinkin netti pimeenä... kerpele.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  7. #1967
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki Näytä viesti
    FFFFFUUUUUUUU samsungin bluray/ tallentava digiviritin kombo jyrää kolmatta viikkooaan ties missä,myyjällä ei mitään hajuu missä ko vitun boksi on..tossa ajassa olis jo kerenny tehtaallekkin asti ihmeteltäväx... no eihän tässä hätää.. onhan tossa viel toi vanha visionin tallennin, no vittu ei oo enää.. tais siitäki virtalähteen konkat irtisanoa ittensä eilen illalla geneven sopimuksen vastaisesta kohtelusta( ollut nyt sen rapiat 3 viikkoa sijoitettuna väliaikaisesti pystyyn jonkin aivopierun seurauksena ja tietty virtalähdepuoli ylöspäin.

    Oli eilen lämmin ku oikosulussa oleva putkimodi. ei sammu,jumittaa, kuva pysää mutta ääni jatkaa kulkuaan.. tervetuloo viestintävirasto, keitän vaikka kaffetkin ja tarjoon höyryt....sopii tulla tällä kertaa peremmällekkin sillä tossa LG n ruudussa integroituna olevaa kokkaretta joka tuottaa silloin tällöin vaihtuvaa abstraktia "taidetta" ei perkele hyvällä tahdollakaan voi virittimeksi kutsua!! teksti tv kin on kuin matrixia kattois. vittu.. Ei kellään ois sopivia konkkia visionin vdc4400 pvr virtalahteeseen..ja vaikka inspiraatiota pikku kolvailuun
    Visionin4400 boxiin konkat vaihdettu, jännitteet palautu normaalix ja boxi heräs kuolleista...end of rage// tältä osaa

    Mutta tuo saatanan samsungi nostaa verenpainetta edelleen..vittu..laite seilaa ties missä, selvityspyyntöihin ei vastata
    Vittu..kohta joutuu hakee kellarikomerosta tavan dvd soittimen takas kirjahyllyyn että saa jollain käytettyä edes noi filmtownin ennakkoon maksetut vuokraukset jotka menee 31.5 umpeen..(tuli tommonen kortti otettua ku halavalla sai bluray vuokrauksia)
    Kellarikomeroki ihan täyn roinaa ku tarttis hävittää johonki,uudenkarheet suvikummit mutta ku nissanin 14 peltivanteil ni eihän noi vittu kellekkään kelpaa..iso komia jyrsijähäkkikin ois..pidä siinä sit jyrsijöi ku kämpäs o kax kissaa.. nyt tuntuu korpeevan taas ihan kaikki.


     
     
  8. #1968
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Flunssaa pukkaa... Ei kyllä just nyt jaksais yhtään sairastella. Ois meinaan muutakin tekemistä! KELE!!!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #1969
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vain kaks pakettia tänään. DIY kotelo ja muistikortti. No jospa huomenna ropisisi sitten reilummin, paree olis

     
     
  10. #1970
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    LE FUUUUUUK......
    Line SS jossain helvetin limbossa, kroatian pojat lyöneet postinumeroksi 68600600!!
    KGO & Twist

     
     
  11. #1971

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Prisman uudet muovikassit. Bioska pussitkin on kestävämpiä kuin nuo tekeleet.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  12. #1972
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mikä teinejä oikein vaivaa?! Ostin tuossa tovi sitten uuden hupparin...hupparin merkki on: Lonsdale. Olin tuossa kaupungilla liikkeellä kun kuulin teinilauman mutisevan selkäni takana..tarina meni näin:

    jonne1: "jonne2 hei, näiks sä ton??"
    jonne2: "ai ton natsi-jutun vai?"
    jonne1: "joo,just sen...toi huppari on niiden jengimerkki!"
    jonne2: "no, kyl mä sen nyt tiedän!!!"
    jonne1: "sil on kato aika lyhkäne tukkakin"
    jonne2: "se näyttääkin vähän häijyltä (tämä sana mutistiin..)

    Viimeisen sanan kohdalla käännyin jonneja päin...annoin kuuluisan kuolemankatseen ja hiljaisuus saapui maahan...

    Jonneille pientä valistusta...älkää hyvät pojat tuijottako sitä wikipediaa kuin kultaista lehmää...kaikki ei ole mustavalkoista! Se on vaan jumalauta vaatemerkki!!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #1973
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sait jonnejen rispektin, ainaskaan ne ei nyt rullaa sun vanteita tai kuse sun postiluukkuun.
    KGO & Twist

     
     
  14. #1974
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Prisman uudet muovikassit. Bioska pussitkin on kestävämpiä kuin nuo tekeleet.
    ne on "ekokasseja"..kun ne tulee kaupan ovesta ulos niin ne hajoaa samontein luontoon
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #1975
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Sait jonnejen rispektin, ainaskaan ne ei nyt rullaa sun vanteita tai kuse sun postiluukkuun.
    Aina löytyy positiivinen näkökulma
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #1976
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    jonne2: "se näyttääkin vähän häijyltä (tämä sana mutistiin..)
    Hah! Miten toi voi ärsyttää? Prkl, jos jollakin saa valettua pelonsekaista kunnioitusta perusjonnen kaaliin niin hyvä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  17. #1977
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Hah! Miten toi voi ärsyttää? Prkl, jos jollakin saa valettua pelonsekaista kunnioitusta perusjonnen kaaliin niin hyvä.
    No joo, olen kuitenkin pohjimmiltani ihan kiva tyyppi... 8)
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #1978
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa en saa unta.No nukuin 6 tunnin päikkärit vaan,kun pitäisi lähteä ajeleen 1400 kilsaa aamulla.Tulee raskas reissu taas sillä en jaksa pysähdellä ajaessa.

     
     
  19. #1979

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun hukkasin juuri kotiin saapuneen 6ml dct:n ja dc karton. Juuri täytin sen jekkubommilla :'(

     
     
  20. #1980
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    ***TANA!
    Operaatio karton vaihto nesteet tankissa kusi. 1/4 nesteistä pöydällä, 2/4 housuilla mutta ihmeen kaupalla loput pysyi tankissa.
    Eka kerta meikäläiselle, kun tankki teki tämän... Ja toivottavasti viimeinen...
    Ihan samaa karton vaihto meni... no pöydälle, jo toisen kerran, ala cappi jäi käteen ja nesteet pöydällä
    pitäis varmaan tiivisteetkin jossain välis vaihtaa tuosta tankista grrr

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •