Sivu 987 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 48788793797798398498598698798898999099199710371087 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 19,721 - 19,740 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #19721
    pitkästä aikaa vituttaa. yks uusi työllistetty jannu nussi mun duunihuoneesta ip2 ja atlantiksen. maanantaita odotellessa.

     
     
  2. #19722
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    No pitää olla jo jannulla pokkaa jos meinaa vielä maanantaina töihin tulla.

     
     
  3. #19723
    Niinpä! Onneksi tässä on viikonloppu aikaa päästellä pihalle isoimpia höyryjä ja miettiä miten toimia.

     
     
  4. #19724
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Eimuutakun päätä patteriin ja tavarat takaisin.

     
     
  5. #19725
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Perkeleen posti-Kusti arpoi taas lähetyksen liian isoksi postilaatikkoon. Siitä saatanan samasta liikkeestä tilaan joka saatanan kerta sen saatanan saman satsin sitä saatanan litkua. Ja siellä saatanan liikkeessä se saatanan lähetys pakataan joka saatanan kerta semmoiseen saatanan kuplamuovikuoreen, joka on vielä kaiken saatanan huipuksi saatana saman kokoinen. Niin joka saatanan toinen kerta se saatanan lähetys on siellä saatanan postilaatikossa ja joka saatanan toinen kerta pitää saatana raahustaa sinne saatanan postiin hakemaan sitä saatanan lähetystä.

    Meen ulos rauhoittumaan hetkeksi.....


    No pieniä on nääkin murheet.... Auta armias sitä joka multa joku veis tommoisen kombon..... Tai siis Jumala armahtaa, minä en!
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #19726


    Voihan verinen,kusen polttama ja haiseva
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  7. #19727
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    älä ota enää...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #19728
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vituttaa DNA... Olivat sitten vaihtaneet mun laskun sähköiseksi kun puhelimessa otin nopeamman netin, kuulemma myyjä varmaan vain ohimennen maininnut asiasta ja se riittää. Olin toki maksanutkin kerran jo kun luulin sen olevan viimeinen erä edellisestä puhelimesta mutta nyt en sitten kattellut spostia dna:n osalta ja tuli postissa rävö. Vituttaa ihan periaatteesta niin vitusti että liittymä vaihtuu heti kun mahdollista.

     
     
  9. #19729
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    älä ota enää...
    Eikä ollu edes oma vika.....tavallaan....välillisesti ehkä.....mutta kuitenkaan ei suoraan!!
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  10. #19730
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Älä myönnä mitään... kiistä kaikki
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #19731
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    H-dripperin tippi on jossain Hämeenlinna-Kerava välillä, ja vara tippiä kys. laitteeseen ei ole. Noh Hanukselta uutta tippiä tilaukseen, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

    Edit: Löyty se tippi sit kuitenkin autosta, noh varakappaleesta ei haittaakaan ole.
    Viimeksi muokannut Wilzu; 24.01.15 kello 15:23.

     
     
  12. #19732
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jumaluta mikä rapeli. Huhheijjaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #19733
    eGo Onen pieni nestetilavuus.. Niin hyvät höyryt pikkurahalla ja pikkuvaivalla, mutta kokoajan saa täyttää tankkia.. Onneks näitä lieroja on kohta kaksi, niin voi vaihtaa lennosta tankkia. Nopeampi kiertää toinen tilalle, kuin täyttää se

     
     
  14. #19734
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Misteri hybridi on nyt paikassa X, tankki täynnä pirtelöä ja 25r akku sisuksissa. Työmaan parkkiksella laitoin hänet povitaskuun vaan eipä löydy enää mistään

     
     
  15. #19735
    Katoava kansanperinne... mullakin hukassa...

     
     
  16. #19736
    Ymmärrän että Vaporsharkilla on ehkä hiukan kiirettä, mutta eilen tuli 31pv mun tilauksesta -> maili sinne että mitäs tää ? -> 5 minuutissa vastaus että paketti lähtee heti pikana -> 5 min niin seurantanumero.

    Unohtelevat tilauksia perhana.

     
     
  17. #19737
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ymmärrän että Vaporsharkilla on ehkä hiukan kiirettä, mutta eilen tuli 31pv mun tilauksesta -> maili sinne että mitäs tää ? -> 5 minuutissa vastaus että paketti lähtee heti pikana -> 5 min niin seurantanumero.

    Unohtelevat tilauksia perhana.
    Siellä tainnut olla liian kova työrupeama jos pääsee tilaukset kerran jo unohtumaan. Se ei anna imo yrityksestä kauhean hyvää kuvaa vaikka toki uskon tilausmassan olleen melko massiivinen.

     
     
  18. #19738
    Onnistuin tekemään maagisen setupin Kayfuniin. Tämä kestää ja kestää... etukäteen harmittelen,että jonain päivänä tuo pitää saataa haudan lepoon. Hitto. Pidempään kestänyt kun jotkut seurustelusuhteet. Olen kuitenkin varma etten onnistu toistamaan tätä. Vissiin olleet planeetat ja kuun vaiheet oikeassa moodissa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  19. #19739
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Torstaina työnti öljyt ulos metsäkoneesta kun lauhutin jääty, perjantaina metsään öljyjen kans ja kone käyntiin, vedot olikin poissa ja kone ryömintävauhtia laaniin ja tutkimaan missä vika. Turbo oli menny rikki, lauantaina metsään uuden turbon kanssa ja kun se saatiin paikoilleen huomasin että 3/4 tuumanen hydrauliletku vuotaa eikä tietenkään ollu varaletkua. Tänään metsään uuden letkun kans, sen jälkeen kun vaihdoin sen huomasin että vaaka kusee öljyt, mitähän sitä huomenna Niin ja tiskikone meni rikki ja on sitkeä flunssa ja ja ja...

     
     
  20. #19740
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    pitkästä aikaa vituttaa. yks uusi työllistetty jannu nussi mun duunihuoneesta ip2 ja atlantiksen. maanantaita odotellessa.
    Mitenkäs tää keissi eteni?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •