Sivu 98 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 48889495969798991001011021081481985981098 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,941 - 1,960 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1941
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    harmittaa kun tekemäni paita ei ollutkaan miellyttänyt asiakasta.
    ihan mahdotonta arvioida että miten paita käyttäytyy päällä ollessaan kun ei ollu ketään samankokoista käytettäväksi mallina siihen hätään.

     
     
  2. #1942

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt ärsyttää iha hitosti perheelliset "miehet", jotka mulle valittaa kaikesta vaimoon liittyvästä ja hakee sääliä ku niillä menee kotona nii huonosti.. Ihan niinku mä olisin joku sosiaalitäti joka aina kuuntelee ja ymmärtää ja silittää päätä...
    Mullaki on oma elämä ja omat ongelmat, mä en tartte ongelmia lisää. AAARRRRGGHHH!!!

    Kiitos ja anteeksi.

     
     
  3. #1943

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Eilen kotiutunut vmax ei suostu kunnolliseen yhteistyöhön perkele. F2 ja F1 näytössä kun carto on sillai normi piukassa. Saattaa antaa höyryt, jos pitää cartoa ihan löysällä. Oon kokeillu putsata, ei oo nestettä liittimessä, useammalla cartolla, pelkällä 510-510 adapterilla, aina sama....muuten kyl asiallinen peli.

     
     
  4. #1944
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pinna kireellä himaan ja höyrystintä kouraan ja eiköhän mene tunnin säätämiseksi. Provari arpoo päivän errorit, iMist höyryää, mutta makua ei missään, ViVi maistuu palaneelle muoville ja WOOsta hyytyy akut. Onneksi ihana VVPV palvelee aina yhtä varmasti.
    KGO & Twist

     
     
  5. #1945
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pitkällisen odottelun jälkeen tuli Huaweihin ehjä ruutu... paitsi etteihän se sitten toimi kunnolla prkl ja taas ihmetellään kuukausi odotellessa jos se nyt edes suostuu uuden lähettämään. :'(

     
     
  6. #1946

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää miksi ei valmistajat tee tarpeeksi isoja satseja tavaraa, aina kun löytäis jotain kivaa , niin joutuu odottamaan kuukausi tolkulla ( Z-Atty-Pro, line V2 yms yms)

    PERKELE ???
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  7. #1947

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Ärsyttää miksi ei valmistajat tee tarpeeksi isoja satseja tavaraa, aina kun löytäis jotain kivaa , niin joutuu odottamaan kuukausi tolkulla ( Z-Atty-Pro, line V2 yms yms)

    PERKELE ???
    Edit: Magnumi näyttää 1.8 Ohm(2,5) kaippa sekin kohta hajoaa :-X
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  8. #1948
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Perk*leen koivun siitepöly & siitepölyallergia. Ei meinaa histecit auttaa, vaikka kuuri alotettu jo pari viikkoa sitten
    +1 alotin tosin vasta toissapäivänä, apteekki hidasteli reseptin kaa pari viikkoo, vittu.

    Itse käytän Heinixiä kun itellä tuo histecci alko väsyttää aivan helvetisti joka päivä.

     
     
  9. #1949
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    FFFFFUUUUUUUU samsungin bluray/ tallentava digiviritin kombo jyrää kolmatta viikkooaan ties missä,myyjällä ei mitään hajuu missä ko vitun boksi on..tossa ajassa olis jo kerenny tehtaallekkin asti ihmeteltäväx... no eihän tässä hätää.. onhan tossa viel toi vanha visionin tallennin, no vittu ei oo enää.. tais siitäki virtalähteen konkat irtisanoa ittensä eilen illalla geneven sopimuksen vastaisesta kohtelusta( ollut nyt sen rapiat 3 viikkoa sijoitettuna väliaikaisesti pystyyn jonkin aivopierun seurauksena ja tietty virtalähdepuoli ylöspäin.

    Oli eilen lämmin ku oikosulussa oleva putkimodi. ei sammu,jumittaa, kuva pysää mutta ääni jatkaa kulkuaan.. tervetuloo viestintävirasto, keitän vaikka kaffetkin ja tarjoon höyryt....sopii tulla tällä kertaa peremmällekkin sillä tossa LG n ruudussa integroituna olevaa kokkaretta joka tuottaa silloin tällöin vaihtuvaa abstraktia "taidetta" ei perkele hyvällä tahdollakaan voi virittimeksi kutsua!! teksti tv kin on kuin matrixia kattois. vittu.. Ei kellään ois sopivia konkkia visionin vdc4400 pvr virtalahteeseen..ja vaikka inspiraatiota pikku kolvailuun

     
     
  10. #1950
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki Näytä viesti
    FFFFFUUUUUUUU samsungin bluray/ tallentava digiviritin kombo jyrää kolmatta viikkooaan ties missä,myyjällä ei mitään hajuu missä ko vitun boksi on..tossa ajassa olis jo kerenny tehtaallekkin asti ihmeteltäväx... no eihän tässä hätää.. onhan tossa viel toi vanha visionin tallennin, no vittu ei oo enää.. tais siitäki virtalähteen konkat irtisanoa ittensä eilen illalla geneven sopimuksen vastaisesta kohtelusta( ollut nyt sen rapiat 3 viikkoa sijoitettuna väliaikaisesti pystyyn jonkin aivopierun seurauksena ja tietty virtalähdepuoli ylöspäin.

    Oli eilen lämmin ku oikosulussa oleva putkimodi. ei sammu,jumittaa, kuva pysää mutta ääni jatkaa kulkuaan.. tervetuloo viestintävirasto, keitän vaikka kaffetkin ja tarjoon höyryt....sopii tulla tällä kertaa peremmällekkin sillä tossa LG n ruudussa integroituna olevaa kokkaretta joka tuottaa silloin tällöin vaihtuvaa abstraktia "taidetta" ei perkele hyvällä tahdollakaan voi virittimeksi kutsua!! teksti tv kin on kuin matrixia kattois. vittu.. Ei kellään ois sopivia konkkia visionin vdc4400 pvr virtalahteeseen..ja vaikka inspiraatiota pikku kolvailuun
    http://murobbs.plaza.fi/elektroniikk...digiboksi.html

    Ehkä samoilla neuvoilla voisi toimia...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #1951
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei jaxanu viime yönä silmät ristissa alkaa jännitteitä mittaileen noista linjoista, silmämääräisesti ei konkissa mitään näkyny mutta boksin ollessa jo muutaman vuoden vanha ei vikaa tarvi kovin kaukaa todennäköisesti ettiä...kuivia taitavat olla....Vittu..tarttee varmaan ryömiä triopakkiin ostoksille...vielä ku löytäis sen inspiraation jostain...ei nappais pätkääkään...kait ne täytyy mitata ettei turhaa lähe shoppailee..

    E: 3,3V -2,75 eiköhän toi kerro tarpeex..muut jänöt ok..

     
     
  12. #1952
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki Näytä viesti
    Ei jaxanu viime yönä silmät ristissa alkaa jännitteitä mittaileen noista linjoista, silmämääräisesti ei konkissa mitään näkyny mutta boksin ollessa jo muutaman vuoden vanha ei vikaa tarvi kovin kaukaa todennäköisesti ettiä...kuivia taitavat olla....Vittu..tarttee varmaan ryömiä triopakkiin ostoksille...vielä ku löytäis sen inspiraation jostain...ei nappais pätkääkään...kait ne täytyy mitata ettei turhaa lähe shoppailee..

    E: 3,3V -2,75 eiköhän toi kerro tarpeex..muut jänöt ok..
    Toisaalta uudet konkat ei maksa maltaita...itse ostin 11 konkkaa topfieldiin ja ne maksoi n. 10 euroa. Jos ostat laadukkaita konkkia niin niistä saat kyllä maksaa sen 30 euroa. Huomasin omassa boksissa muutaman konkan pullistuneen, mutta päätin vaihtaa koko setin, koska olisi ne kuitenkin mennyt sököksi hetken päästä.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #1953
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    14 zipaletta mitälie hitano elkoja triopakista, hintaa vajaat 9 euroo. Kätevästi viel tos prisman vieressä ni ei tarvinnu turhaa ajella mihkään kauas ku kaupas joutu kuitenki käymää...
    verenpaine rupee vähitellen jo laskemaan..

     
     
  14. #1954
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää,kun taan 5kk reissulle tiistaina ja aina persauki lähtiessä.

     
     
  15. #1955
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perhanan koivun siitepöly!..yleensä en keväisin saa kun korkeintaa pieniä oireita mutta tänä keväänä nokka vuotaa kuin sulhasmiehen m****u!..helvetillinen tukkoisuus...pää tuntuu räjähtävän kun ulos menee ja välillä helvetillinen väsymys!...muijan allergia lääkkeitä tuossa ensihätään popsinut mutta eipäs oikein auta.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  16. #1956
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser
    muijan allergia lääkkeitä tuossa ensihätään popsinut mutta eipäs oikein auta.
    Auttaa ne, viikon kuluttua... Ens vuonna olet viisaampi ja alat popsia jo vähän etukäteen.

    Surettaa tämän kaupungin turhat kuolemantapaukset, eilen kuoli jälleen yksi tuttu nuori.
    Joka vitun kuukausi tapahtuu jotain ikävää.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  17. #1957
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pitäis mennä näyttämään lohjennutta hammasta kivalle tädille, mutta mutta pelottaa taas että mitä muuta mun suusta löydetään kuin ehkä pari toimivaa hammasta ja yksi puolikas.


     
     
  18. #1958
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tanan siitepöly! Selkä myöskin paskana ja pihahommia pitäis tehdä!!!

     
     
  19. #1959
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    6-2
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  20. #1960
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pekrlle postilla oli terveisiä perseestä -.-

    Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä.
    Rekisteröinti:
    19.5.2012 klo 00:09:17
    Paikka:
    TURKU 20000



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •