Sivu 97 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4787939495969798991001011071471975971097 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,921 - 1,940 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1921
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    rupesin ovalia korjailemaan niin sekuntimiehet on taas nussinu mun leathermanin
    eikö niille mikään riitä

     
     
  2. #1922

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    "Missäs meidän creme brulee tohotin olikaan?" vastaus "Ai se, mä annoin sen kaverille, kun eihän me sitä tarvita" VIDDUUUUUUU!!!!!
    Top cherry on that, uusi 1,5ohminen LB 357 on tehnyt katoamistempun VIDDUUUUUU
    io6/306, molemmat maistuu paskalle, IKV 510 maistuu paskalle, kartot maistuu paskalle!
    Ei näköjään nämä pitkän tähtäimen suunnitelmat menny ihan putkeen, TANA!

    Itseasiassa IKV 510(1,8ohm) näköjään hetken @4.2V maistuukin ihan ok! NO eihän se saatanan kreikkalainen saa lähetettyä niitä prkl modeja! Että sais Kickin kanssa vähän puhtia VIDDUUU ja eihän mulla mitään Provaria ole, rahaasaatanamoiseenoleprkl!
    Noo, vuokraan leffan iTunesista, sentään vapaata jne....VIDDUUUU mitä sontaa! Vähän niinkuin neste arvosteluissa, ylistetään mutta paskaa on ja kovalevyt tietenkin muualla, ei edes varmuuskopioita voi katsoa

     
     
  3. #1923
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    16 tuntia eilen reissun päällä ja kohteena parga kreikassa.tällä hetkellä ateenassa hotellissa prkele...sattu pieni ukkosmyrsky prewetsan lentokentäl niin ei päästy laskeutumaan...
    jos tänään sitte...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #1924

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perk*leen koivun siitepöly & siitepölyallergia. Ei meinaa histecit auttaa, vaikka kuuri alotettu jo pari viikkoa sitten
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  5. #1925
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Esan kanssa samaa ämpäriä potkimassa...
    Miksi ei kreikan poika kyselyihin vastaa?
    KGO & Twist

     
     
  6. #1926
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Esan kanssa samaa ämpäriä potkimassa...
    Miksi ei kreikan poika kyselyihin vastaa?
    Mina ottanu raha, Kreikka tarvitsee lisaa...laheta jo tanaan, ystava Ystavani Portugali halu myos, antaako sina myos hanelle?
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #1927

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Portugalin poikia on myös jonossa Olen tehnyt paljon töitä kreikkalaisten kanssa ja ne nyt vaan on semmosia

     
     
  8. #1928
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tuli sitten kutsu kuulusteluun syytettynä.. Varmaan jotain sakkojakin vielä yrittävät mulle antaa voi vittulainen. Enkö muka ole tarpeeksi köyhä?

    No se hyvä asia ainakin että haen kohta toscana mallin ja healthcabinin paketit postista ja muutama kaljaa.

     
     
  9. #1929
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    192

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    tuli lappu laitokselta: nopeusrajoitus ollut 60 ja mitattu nopeus 69 (tekninen vähennya vähennettynä) 85e prkl prkl prkl....

     
     
  10. #1930
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Koti NAS:n toinen levy paskana.

     
     
  11. #1931
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Prkl saatana... aamulla kun köröttelin töihin niin tietysti ku ajan liian lähellä rekkaa niin sieltä lentää peukalon kokoinen kivi tuulilasii ja tekee 2cm x 2cm särön keskellä sitä. On kuva rekasta ja rekkari tallessa, voinko hakea korvauksia jostain?


     
     
  12. #1932

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Prkl saatana... aamulla kun köröttelin töihin niin tietysti ku ajan liian lähellä rekkaa niin sieltä lentää peukalon kokoinen kivi tuulilasii ja tekee 2cm x 2cm särön keskellä sitä. On kuva rekasta ja rekkari tallessa, voinko hakea korvauksia jostain?

    aika hankalaa on todistaa, et se kivi olis pudonnu sen rekan kuormasta. Turvaväli.....

     
     
  13. #1933
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vaikeaa on nuo korvaukset.En minäkään saanut aikoinani mitään vaikka oli todistajakin vieressä istumassa.Vakuutus maksoi onneksi.
    Nyt minua ärsyttää,kun vihdoin hyvä keli ja auton pesu ja vahaus olisi hyvä suorittaa niin selkä taas perkeleen kipeä.No ei kun pilleriä ja autoa peseen.Vahausta katson kun auto pesty.

     
     
  14. #1934
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    aika hankalaa on todistaa, et se kivi olis pudonnu sen rekan kuormasta. Turvaväli.....
    Juu turvavälit pidän, kyseessä oli aie ohittaa hidas rekka satasen alueella mutta ohitus jäi tekemättä kyseisen incidentin takia. Ja en yleensä kyllä perässä roiku kun olen ohittamassa, oli siinä vähintään 1½ atuon verran väliä.

     
     
  15. #1935

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa kun yrittää tuolta maailman turuilta ja toreilta hommata tavaraa ja toi lontoon kieli on niin hakusessa että, varsinkin kun yrittää lueskella noita foorumeita, ei täst tuu taas hevon vittua...
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  16. #1936
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    lontoon kieli on niin hakusessa
    Firefoxi ja siihen :
    http://imtranslator.net/Translator-F...tor_v_4_15.asp

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Juu turvavälit pidän
    Kiveniskemä tuulilasiin, rekkamies sanoo jotta olit 3m päässä perseestä. case closed = ei korvauksia. (kotivakuutuksesta kannattaa kysyä, tuulilasivakuutushan sulla oli?)




    Mua vituttaa tänään Suomen tuleva matsi, paska lounastarjonta ja skidien treenikuskailu "keskellä yötä".


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #1937

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Kiitos tästä
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  18. #1938
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Prkl saatana... aamulla kun köröttelin töihin niin tietysti ku ajan liian lähellä rekkaa niin sieltä lentää peukalon kokoinen kivi tuulilasii ja tekee 2cm x 2cm särön keskellä sitä. On kuva rekasta ja rekkari tallessa, voinko hakea korvauksia jostain?

    Jos sanot että kivi lensi paripyörien välistä, niin rekkayhtiön vakuutus korvaa kaikki kulut.
    Paripyörien välit pitää tarkistaa aina ennen ajoon lähtöä ja yllättävän harvoin rahtarit sitä tuolla louhoksilla tekee.

     
     
  19. #1939
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja sitte aiheeseen, nyt joku HR-puolen aktivisti on päättänyt laittaa kiellon työpisteillä höyryttelyyn.

    Ottaa niin paljon päähän, että kaivan varmaan tuolta työpöydän laatikosta analogiset esiin ja rupeen taas pitämään kunnon tupakkataukoja.
    Sais loppuvuoden röökitkin maksettua ku myis kaikki höyrykamat. Voi stna, prkl ja kaikki muutkin!

     
     
  20. #1940
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Jos sanot että kivi lensi paripyörien välistä, niin rekkayhtiön vakuutus korvaa kaikki kulut.
    Paripyörien välit pitää tarkistaa aina ennen ajoon lähtöä ja yllättävän harvoin rahtarit sitä tuolla louhoksilla tekee.
    huono vain väittää että peukalon kokoinen kivi lensi pyörien välista. sinne kun ei jumiin jää mikään nyrkkiä pienempi joka taas alkaa mennä jo tavan tuulilasista läpi asti.
    ja tuon nyrkin kokoisen kiven olon renkaiden välissä huomaa jo ajossa (ravistaa niin perkeleesti)
    jos kivi on ollut tiellä ja lentänyt renkaan heittämänä niin se on voi voi. ei maha mittään.
    mutta jos ko kivi on ollut auton kyydissä, kuormassa tai muuten vain mukana ja siitä lentäny niin se on sitten kuskin syy-

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •