Sivu 96 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 468692939495969798991001061461965961096 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,901 - 1,920 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1901
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Noniin tässä ollaan neljättä päivää kuumeessa. Hajoan, kurkku niin kipeä ettei voi edes höyrytellä. Kukaan ei ole tiskannut neljään päivään... tässä odotellaan milloin joku tiskaisi, itse olen vuodepotilaana.

     
     
  2. #1902
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    On se nyt jumalauta kun ei raumalaiset kirjaudu sivulle. Tulee sellainen fiilis, että mä olen joku yksinäinen larppaaja metsässä vaahtomuovinen miekka kädessä ja odotan kavereita...Forever Alone-hahmon kuva paidassa. Larppauksesta tuli mieleen muuten se Kummelin pätkä...laitanpa sen tänne: http://www.youtube.com/watch?v=4wqrKuS1zMA
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #1903
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    30

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Myyntipaikan huutokaupat joissa pistetään pohjahinnaksi 20€ ja parin tunnin päästä: EDIT: pdätän oikeuden olla myymättä jos ei hinta miellytä. Laita prkl sitä pohjahintaa sen verran ettei leikkitouhuksi mene.

    -328.54€ tarvikkeisiin

     
     
  4. #1904
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kun oma provari viivästyy noin viikolla PE...LE


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  5. #1905
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    114

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dAbum Näytä viesti
    Myyntipaikan huutokaupat joissa pistetään pohjahinnaksi 20€ ja parin tunnin päästä: EDIT: pdätän oikeuden olla myymättä jos ei hinta miellytä. Laita prkl sitä pohjahintaa sen verran ettei leikkitouhuksi mene.
    AAMEN. Ottaa ittelläkin päähän tollainen touhu,jos tietää mitä haluaa saada myymästään tuotteesta,sen hinnan voi silloin laittaa näkyville,taikka sitten huutokaupalla ilman mitään ihmeellisiä en myy jos en saa sitä ja tätä...

     
     
  6. #1906

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    AARGH!!! Jotain meni mönkään, ja kaikki maistuu palanneelle! Kokeillut miljoonaa eri atoa, tankkia, nestettä! Kaikki palaneelle!

     
     
  7. #1907
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Iltavuoro töissä vituttaa niin että suonet napsuu. Poikaa ei näe ku aamulla hetken. :'(


    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
  8. #1908
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Argh!! Provari v2 sit meni ja hävis! Pudonnut vissiin taskusta.. :'( Mites kotivakuutus mahtaa suhtautua asiaan?
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  9. #1909
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Kun kiusaamista ei koulun mukaan tapahdu. Poika kertoo kotona, kuinka 5-luokkalaiset ovat ottaneet kiinni ja painaneet maahan, koulun mukaan meidän poika ilman syytä puri toista poikaa käteen.
    No jo on uskomatonta. Kai ne edes seuraa tilannetta? Uskomatonta toimintaa koululta kyllä. Eikun homma ylemmille tasoille vaan, jos ei rupea mitään tapahtumaan...
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  10. #1910
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)



    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
  11. #1911

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    On se nyt jumalauta kun ei raumalaiset kirjaudu sivulle. Tulee sellainen fiilis, että mä olen joku yksinäinen larppaaja metsässä vaahtomuovinen miekka kädessä ja odotan kavereita...Forever Alone-hahmon kuva paidassa. Larppauksesta tuli mieleen muuten se Kummelin pätkä...laitanpa sen tänne: http://www.youtube.com/watch?v=4wqrKuS1zMA
    Ei ne kerkee, kun tarvii tervata paatteja ja juhlia lukon menestystä pleijareis...

     
     
  12. #1912
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ei ne kerkee, kun tarvii tervata paatteja ja juhlia lukon menestystä pleijareis...
    Nyt mentiin aika henkilökohtaisuuksiin...kyllä sitä läpän heiton ymmärtää, mutta potkia maassa makaavaa
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #1913
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mikä vittu tätä foorumia vaivaa, onko tää saatanan viestienkin kirjoittaminen tehty näin vitun vaikeeksi. Jumalauta yhteen vitun pötköön kirjoittaa kaikki ja sit kun valitsee esikatselun niin vittu näy kun murto-osa viestistä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  14. #1914

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Mikä vittu tätä foorumia vaivaa, onko tää saatanan viestienkin kirjoittaminen tehty näin vitun vaikeeksi. Jumalauta yhteen vitun pötköön kirjoittaa kaikki ja sit kun valitsee esikatselun niin vittu näy kun murto-osa viestistä.
    +1

    Vituttaa myös suunnattomasti, kun kirjoitus laatikko venyy about 500 metriä yli selaimen reunan ja pitää ite yrittää tehdä rivinvaihdot.
    Ja sitten, kun viestin vihdoinkin postaa niin se näyttää ihan eriltä

    Edit. kannattais vissiin käydä joskus tuola foorumin parannusehdotukset ketjussa, kun löyty tähänki ratkasu eli selaimen välimuistin tyhjennys
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  15. #1915

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kokeilkaas CTRL + F5 viestinkirjoitus-sivulla.

     
     
  16. #1916
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    nallekarkki ja jekku menee vielä mut meneekö kauan... äsken testailtua pink spotilta mansikka purkka - paskaa, vermillionilta hawajin ananasta - paskaa, fsusalta lakritsia - paskaa. toivotaan nyt että tuo absintti olis ees suosituksiensa veroista...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  17. #1917

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    nallekarkki ja jekku menee vielä mut meneekö kauan... äsken testailtua pink spotilta mansikka purkka - paskaa, vermillionilta hawajin ananasta - paskaa, fsusalta lakritsia - paskaa. toivotaan nyt että tuo absintti olis ees suosituksiensa veroista...
    vermillionin hawaijiin ananas jos paskaa niin et vain ymmärrä hyvän päälle ja tuohon fsusa:n lakritsin paskuuteen yhdyn ihan täysin!
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  18. #1918
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apophis Näytä viesti
    vermillionin hawaijiin ananas jos paskaa niin et vain ymmärrä hyvän päälle ja tuohon fsusa:n lakritsin paskuuteen yhdyn ihan täysin!
    Vermillon salmiakki on liian makeaa ja kentucky vanilla blend maistuu aivan palavalle koivulle... Saa molemmat maustua pari viikkoa. :'(
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  19. #1919
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    El Toro Eden on jo shipped-tilassa, mutta seurantakoodia ei ole Lupasivat lisätä sen tietoihin, mutta eipä ole näkynyt

     
     
  20. #1920
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    'ärsyttää' tollaset kaikki jyjarvet sun muut kun hakee aamuusti kirpparilta laatikot ja parin tunnin päästä on jo modi valmis
    Oikeesti ärsyttää kun on peukku keskellä kämmentä

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •