Sivu 955 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45585590594595195295395495595695795895996510051055 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 19,081 - 19,100 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #19081
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Käy kysymässä? Tai jos kuulostaa liian uhkaavalta se metelöinti niin pistä isännöitsijä/poliisi kysymään.

     
     
  2. #19082
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    On meillä foorumilaisilla sitten mukavia naapureita.
    Yks pelkää että yläkertaa tulee niskaan,kun kantapäitä hakataan lattiaan,yks pelkää että seinänaapuri tulee seinän läpi ja yhtä hiillostaa koko taloyhtiön hallitus.

     
     
  3. #19083
    Koneesta meni emolevy paskaksi. Takuu on voimassa ja huoltoon veinkin jo, mutta miten mä selviän viikon ilman omaa konetta?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  4. #19084
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Käy kysymässä? Tai jos kuulostaa liian uhkaavalta se metelöinti niin pistä isännöitsijä/poliisi kysymään.
    Kyllä joskus makkarin seinää oon vähän varovasti koputellut että nyt taas riittää ja se on jopa toiminut. Oon kuitenkin suhteellisen kärsivällinen tälläisissä jutuissa sattuneesta syystä: itse olen isännöitsijä, ja vielä sen lisäksi tämä meidän taloyhtiö on meillä hoidossa .

     
     
  5. #19085
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Koneesta meni emolevy paskaksi. Takuu on voimassa ja huoltoon veinkin jo, mutta miten mä selviän viikon ilman omaa konetta?
    On hyvä olla nörtti, vaikka yks kone hajoais jäis toimivia silti vielä neljä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Kyllä joskus makkarin seinää oon vähän varovasti koputellut että nyt taas riittää ja se on jopa toiminut. Oon kuitenkin suhteellisen kärsivällinen tälläisissä jutuissa sattuneesta syystä: itse olen isännöitsijä, ja vielä sen lisäksi tämä meidän taloyhtiö on meillä hoidossa .
    Perkele, jos minä olisin isännöitsijä ja tuommoista (jatkuvaa) meteliä tulisi niin se ois viikko ja kantaisin kamat ite ulos

     
     
  6. #19086
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Perkele, jos minä olisin isännöitsijä ja tuommoista (jatkuvaa) meteliä tulisi niin se ois viikko ja kantaisin kamat ite ulos
    Tässä hommassa kuulee ja näkee niin paljon ettei sitä vielä niin pienestä hetkahda. Mut perskeles tuuppa meille töihin, noin ehdottomia uloskantomiehiä tarvitaan. Olis ihan uus aluevaltaus tälle alalle Isännöinti & Uloskanto

     
     
  7. #19087
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Palkkapäivä, mutta miksi ei voi rahat kilahtaa tilille heti puolen yön jälkeen? Ostohousut ois jo jalassa

     
     
  8. #19088
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Balrog Näytä viesti
    Palkkapäivä, mutta miksi ei voi rahat kilahtaa tilille heti puolen yön jälkeen? Ostohousut ois jo jalassa
    Sama homma, täällä kans odotellaan tuohta tilille!

     
     
  9. #19089
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Balrog Näytä viesti
    Palkkapäivä, mutta miksi ei voi rahat kilahtaa tilille heti puolen yön jälkeen?
    Ja mä kun olen aina luullut, että palkka siirtyy tilille samalla kun vuorokausi vaihtuu. Mihinkäs aikaan ne roposet sinne tilille sitten ilmestyy, vai riippuuko pankista/työnantajasta...

     
     
  10. #19090
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ja mä kun olen aina luullut, että palkka siirtyy tilille samalla kun vuorokausi vaihtuu. Mihinkäs aikaan ne roposet sinne tilille sitten ilmestyy, vai riippuuko pankista/työnantajasta...
    Olis kai pitänyt yö päivystää F5 jumppaa tehden niin ois nähnyt milloin rahat tuli

     
     
  11. #19091
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ja mä kun olen aina luullut, että palkka siirtyy tilille samalla kun vuorokausi vaihtuu. Mihinkäs aikaan ne roposet sinne tilille sitten ilmestyy, vai riippuuko pankista/työnantajasta...
    Mulla tulee S-pankkiin aina 07.00 kaikki suoritukset. Kelan rahat tuli vuosia sitten puolenyön jälkeen mutta nykyään ainakin asumistuki tulee kans 07.00. Oisko sitten pankkikohtaista?

    Paikallisosuuspankissa on mulla toinen tili ja sinne taas kaikki suoritukset tulee 04.00

     
     
  12. #19092
    PALKKAPÄIVÄ! Olé!

     
     
  13. #19093
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Saatana gee tuubista oli sitten jääny napin lukitus auki. Taskussa sitten oli tulitellut ato helvetin kuuma ja pumpulit tietty kärtsänny eikä pumpulia tietenkään mukana saatana. Loppupäivä vissii sit pitäs pärjätä ilma höyryjä

     
     
  14. #19094
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Saatana gee tuubista oli sitten jääny napin lukitus auki. Taskussa sitten oli tulitellut ato helvetin kuuma ja pumpulit tietty kärtsänny eikä pumpulia tietenkään mukana saatana. Loppupäivä vissii sit pitäs pärjätä ilma höyryjä
    Etsi joku naaraspuoleinen ihminen ja pyydä siltä nätisti sellanen puhdistustyynyhärpäke. Monasti naiset kantaa uskomattoman paljon asioita mukanaan laukuissaan
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  15. #19095
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Etsi joku naaraspuoleinen ihminen ja pyydä siltä nätisti sellanen puhdistustyynyhärpäke. Monasti naiset kantaa uskomattoman paljon asioita mukanaan laukuissaan
    Ei tällä työmaalla tällä hetkellä sellaista ole. Tuun pian nii hulluks et haen noilt eristäjilt villaa ja väännän niistä wickit.

     
     
  16. #19096
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Ei tällä työmaalla tällä hetkellä sellaista ole. Tuun pian nii hulluks et haen noilt eristäjilt villaa ja väännän niistä wickit.
    Voi olla aika naminami joku kivi/lasivilla . eko-puhallusvillaa jos löytyy, niin sillä saattais 2promilen humalassa tohtia ehkä höyrytäkkin

     
     
  17. #19097
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Voi olla aika naminami joku kivi/lasivilla . eko-puhallusvillaa jos löytyy, niin sillä saattais 2promilen humalassa tohtia ehkä höyrytäkkin
    Maku tosiaan vois olla aika jännä. Pakko koittaa pärjätä ilman höyryjä sit vissii loppu työpäivä. Jos ei sit joku foorumilainen satu liikkuu turus kiipeilypalatsin lähistöllä ja pysty toimittaa pientä määrää pumpulia

     
     
  18. #19098
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Eikös joku todennut että vessapaperista saa kääräistyä hätä wickin ei nyt tehoja varmaan kestä samalla lailla mutta saapa ainakin höyryt.

     
     
  19. #19099
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Maku tosiaan vois olla aika jännä. Pakko koittaa pärjätä ilman höyryjä sit vissii loppu työpäivä. Jos ei sit joku foorumilainen satu liikkuu turus kiipeilypalatsin lähistöllä ja pysty toimittaa pientä määrää pumpulia
    Tai sitten käyt lähimmällä ensiapukaapilla katsomass josko siellä olis puhdistukseen pharmaa
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  20. #19100
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217
    Sieltä kiipeilypalatsin ensiapukaapista pumpulia.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •