Sivu 953 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45385390394394995095195295395495595695796310031053 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 19,041 - 19,060 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #19041
    Höyrykonkari degneva's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    126
    Soitin vakuutusyhtiölle muutama viikko takaperin, että nyt on muija jäänyt tienposkeen auton kanssa kun on rengas puhjennut. Vararengas oli jo alla (koska oli rikkoutunut pari päivää aiemmin) ja kysyin, että korvaako vakuutus jos auto hinataan kotipihaan. Neito vastasi, että kyllä korvaa ja tilaan sen auton nyt. Hinuri tuli ja toi auton, asia kunnossa, vakuutus maksaa.

    Nyt tuli vakuutusyhtiöltä kirje, jossa sanovat etteivät korvaa tätä hinausta, koska vararengasta ei ollut. Siis mitä vittua? Olen selittänyt, että vararengas on jo alla ja nyt on toinen rengas puhki. Olen myös kysynyt, että korvaavatko he jos hinuri tilataan. Vakuutusyhtiöstä itse soittavat vielä hinurin paikalle ja nyt sanoo etteivät korvaa? Kyllä tälläiset yllätykset on heti maanantaille niin parhaita.

     
     
  2. #19042
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Minun auton kylkeen peruutti pari vuotta sitte joku junnu, ja auto joutu sen vakuutusyhtiön piikkiin (Ifi) yli viikon ajan korjattavaks. Yhtiö ei suostunu vuokraamaan vara-autoa koska mulla oli käytössä työpaikan auto työmatkoja varten, minä käyn metsätöissä ja en saa periaatteessa ajaa firman autolla henkilökohtaisia ajoja, ja asun siis kaukana kaikesta...

     
     
  3. #19043
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Hoh hoijjaa... vitun ebayn japsi apina ilmeisesti lähetti valkastua mujia vaikka tuotekuva on valkasemattomasta, oh joy.

     
     
  4. #19044
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka vastustaa sukupuolineutraalia avioliittolakia Raamatulla (mutta eivät esimerkiksi aio hyväksyä ihmisten kivittämistä jne.) taikka sillä että lapset kärsii.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #19045
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka vastustaa sukupuolineutraalia avioliittolakia Raamatulla (mutta eivät esimerkiksi aio hyväksyä ihmisten kivittämistä jne.) taikka sillä että lapset kärsii.
    Mun mielestä kirkko pitäisi erottaa valtiosta ja antaa kirkon päättä ketä vihkivät ja ketä ei. Samaan aikaan normaalit ihmiset (homot tai heterot) voi avioitua jossain muualla.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  6. #19046
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Mun mielestä kirkko pitäisi erottaa valtiosta ja antaa kirkon päättä ketä vihkivät ja ketä ei. Samaan aikaan normaalit ihmiset (homot tai heterot) voi avioitua jossain muualla.
    Sepä. Kirkko ja valtio pitäis erottaa kokonaan. Laki ei kaipaa kristillisiä arvoja, vaan oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja kohtuullisuutta. Ei tässä kukaan (no, ehkä joku, ei voi tietää) oo kirkkohäitä vaatinu, ihan vaan juridisesti tasa-arvoista liittoa. Ja sitten toisekseen se, että monet puhuu aina nimenomaan miespareista. Homoja ne lesbotkin on, ämairait?


    Psst.. Joko porukalla oli ikävä meikäläisen homopropagandaa?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #19047
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Ei mulla ole mitään homoja vastaan, mutta sitä vastaan on että sitä tyrkytetään töllössä ja joka paikassa.

     
     
  8. #19048
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Ei mulla ole mitään homoja vastaan, mutta sitä vastaan on että sitä tyrkytetään töllössä ja joka paikassa.
    Ai niinku heterojakin?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #19049
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Meinasin aluksi jättää tuon suluissa olevan osan pois tosta ja katsoa miten käy. Lisäsin sen kuitenkin viimetingassa.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  10. #19050
    Minusta valtio pitäisi erottaa ihmisten yksityiselämästä kokonaan, ja antaa ihmisten tehdä keskenään elatussopimukset ynnä muut. Poistaisivat sen saatanan avioliittolain niin ei olisi kauheaa parkua jostain vitun tasa-arvosta.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  11. #19051
    JUMALAUTA VITTU SAATANA, ei olis ollu parempaa saumaa sit hajota autosta vittu jarrut!!!!!!!! Tekis mieli ajaa toi paska romuttamolle, olis paljon parempi kuutiona romurautaa ku aiheuttamassa päänvaivaa käytössä. Jo ny on vittu ku ei vanhoja nissaneita oo tehty kestämään vaik niin on moni hathattelia sanona

     
     
  12. #19052
    Tasaarvoinen liipamlaapa liipa. Jos joku pitäisi olla laissa säädetty,niin avioehto pakolliseksi. Nuorena sitä tiennyt kuinka kalliiksi avioero tulee.

    Toisaaalta turhaa hypetystä tuokin. Tässä jo monennella kierroksella kun on, niin yllättävän usein pääsee tekemisiin naisten kNssa jotka koskaan eivät ole ollleet naimisissa. Tenavia kuitenkin. Omia. Siis heidän.

    tieteellisen maailmankatsomuksen omaavana tietysti mieltä lämmittää viimeisin tutkimus jossa homous on todettu vahvasti perinnölliseksi! Uskomatonta eikö? Geenivirhe,jos sitä virheeksi haluaa kutsua, mutta niin kuin aina ns. Oma valinta ei ole niinkään oma valinta.

    Seratoniinitasot tappiin ja menoksi. Näin aamulla.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #19053
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Naapurin perkeleen sekarotuinen piski alkoi haukkumaan ennen kuutta ja ajoi se meteli ylös.. Ois vielä saanut nukkua nii perkele et vituttaa

     
     
  14. #19054
    ku ei vanhoja nissaneita oo tehty kestämään
    Mikäs on vuosikerta?Viimeiset kestävät vehkeet on tehty 80 luvun puolivälissä,siitä eteenpäin osien ikää on vaan lyhennetty.Jos et tienny niin joka palikalle lasketaan max kesto.

     
     
  15. #19055
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Täällä 2005 Nissan Almera ja eka isompi remppa vasta tulossa
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  16. #19056
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Meikäläisen ensi auto oli vm.1999 almeera jonka myin pikkuveljelle -50% siitä mitä itse maksoin ja veli taas nuorimmalle veljelle -50% hinnalla. Täitaa kohta pamahtaa 500tkm rikki ilman isompaa vikaa tämän 8v aikana, 300tkm oli ostettaessa.
    2L turboton diisseli on oikein hyvä ensi auto kun huiput oli 140 luokkaa ja 0-100 mitattiin kymmenissä sekunneissa

     
     
  17. #19057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hamis22 Näytä viesti
    Mikäs on vuosikerta?Viimeiset kestävät vehkeet on tehty 80 luvun puolivälissä,siitä eteenpäin osien ikää on vaan lyhennetty.Jos et tienny niin joka palikalle lasketaan max kesto.
    Nissan micra -95, kauppakassihan se on ku niin pienen matkan meen töihin mut silti helvetin perse ku meni hajoomaan

     
     
  18. #19058
    Reivi
    Vieras
    Et vaan osaa, eihän siinä mikrossa ole mitään mikä vois rikki mennä ..konekkin taitaa olla ketjulla ja varusteina etuikkunoissa veivit ja luxusmallissa lohkolämmitin
    Jarrutkin kannattaa huoltaa/vaihtaa aina toisinaan, ei ne ikuisia ole

     
     
  19. #19059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Et vaan osaa, eihän siinä mikrossa ole mitään mikä vois rikki mennä ..konekkin taitaa olla ketjulla ja varusteina etuikkunoissa veivit ja luxusmallissa lohkolämmitin
    Jarrutkin kannattaa huoltaa/vaihtaa aina toisinaan, ei ne ikuisia ole
    Kyllä siinä vaan on Ja kyllä kone on ketjulla, se nyt pelittäny ihan moitteettomasti enkä ihmettele Vaikka oon nainen niin se ei tarkota sitä ettenkö autoista tietäis yhtään mitään

     
     
  20. #19060
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Perkele nyt ärsyttää nuo muoviputelit, on näköjään muutettu Jalippo Bearsin putelissa sitä tippanokkaa! tai jokin erä on einiinyhteensopiva.
    Täyttelin eGrippiä ja nykäisin putelin pois niin eikös saatana se tippanokka jäänyt kiinni modiin ja mehut pullosta sylissä ja uuden putelin avatessani se tippakärki jäi korkin sisään! sen helma on pikkasen leveämpi ja ottaa kiinni korkin kierteisiin eli varovasti siellä!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •