Sivu 91 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41818788899091929394951011411915911091 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,801 - 1,820 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    nää vaan niinku hyppii silmille http://freshsmoke.tarjoaa.fi/

     
     
  2. #1802

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    nää vaan niinku hyppii silmille http://freshsmoke.tarjoaa.fi/
    No huh huh... Näistä tälläsistä sivuista pitäs koota varotuslista.

     
     
  3. #1803
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa kun on tullut säästömielessä tilattua vg ja pg pohjia ja makutiivisteitä ja nikotiinittomia valmiita litkuja ja 54mg nikotiiniä ja nyt ei sitten osaa päättää että mitä sekottelis ja paljonko... laiteongelmien takia on ostellu cartoja ja tankkeja ja vaikka sun vittuja kassillisen ettei pääse höyryt loppumaan mutta ei osaa päättää että mitä käyttäs seuraavaks. ei oo helppoo elämä.
    kukahan tulis sotkemaan nuo litkut mulle valmiiks..


    nari nari vali vali. onneks näitä ei kukaan lue... prkl


    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
  4. #1804

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bemari Näytä viesti
    Vituttaa kun on tullut säästömielessä tilattua vg ja pg pohjia ja makutiivisteitä ja nikotiinittomia valmiita litkuja ja 54mg nikotiiniä ja nyt ei sitten osaa päättää että mitä sekottelis ja paljonko... laiteongelmien takia on ostellu cartoja ja tankkeja ja vaikka sun vittuja kassillisen ettei pääse höyryt loppumaan mutta ei osaa päättää että mitä käyttäs seuraavaks. ei oo helppoo elämä.
    kukahan tulis sotkemaan nuo litkut mulle valmiiks..


    nari nari vali vali. onneks näitä ei kukaan lue... prkl


    Mun mielestä taas tuo litkujen sekoittelu on äärimmäisen kivaa, joskin haastavaa. Tänään tein lisää ananas/banaania (testierä oli 1 millin luokkaa, nyt 10 ml lisää). Sunset Mellow on edelleen testivaiheessa. Odottelen jo huomisiltaa ja vappupäivää, että pääsis kokkailemaan lisää. Jotain muuta hedelmämakua tarttee kanssa testailla. Ja varmaan katella laatikkoa mitä kaikkea kivaa ja houkuttelevaa makuainetta oikein löytyy.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #1805
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti


    Mun mielestä taas tuo litkujen sekoittelu on äärimmäisen kivaa, joskin haastavaa. Tänään tein lisää ananas/banaania (testierä oli 1 millin luokkaa, nyt 10 ml lisää). Sunset Mellow on edelleen testivaiheessa. Odottelen jo huomisiltaa ja vappupäivää, että pääsis kokkailemaan lisää. Jotain muuta hedelmämakua tarttee kanssa testailla. Ja varmaan katella laatikkoa mitä kaikkea kivaa ja houkuttelevaa makuainetta oikein löytyy.
    Onhan se tavallaan kivaa. Joutuu vaan vessassa lavuaarin päällä läträämään ja tämäkin tehtävä silloin kun on yksin kotona. Kaksivuotias nassikka tulee muuten ja vetää liemet nassuun joten saa olla varovainen noitten kanssa. Taidan lähettää sulle muutaman desin kaikenlaista nestettä niin kokkaile valmiiks ja lähetä takasin :-D. Tai no jos minä kuitenkin itse ^-^


    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
  6. #1806
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bemari Näytä viesti
    Vituttaa kun on tullut säästömielessä tilattua vg ja pg pohjia ja makutiivisteitä ja nikotiinittomia valmiita litkuja ja 54mg nikotiiniä ja nyt ei sitten osaa päättää että mitä sekottelis ja paljonko... laiteongelmien takia on ostellu cartoja ja tankkeja ja vaikka sun vittuja kassillisen ettei pääse höyryt loppumaan mutta ei osaa päättää että mitä käyttäs seuraavaks. ei oo helppoo elämä.
    kukahan tulis sotkemaan nuo litkut mulle valmiiks..


    nari nari vali vali. onneks näitä ei kukaan lue... prkl
    Vähän sama vika!..kaikenmaailman roinaa on nurkissa..isoja tankkeja ei jaksa täytellä...kaikenmaailman clearomaisereita ei jaksa kokeilla....Mdcc:hen menee niin paljon kanssa eka kostutuksella litkua että ei viitti silläkään uusia makuja kokeilla...helpommalla pääsee kun laittaa litkut egon tankkiin tahi perus Bogeen...V...U! mitä valitusta taas..vedänpä taas yhen kaljan ja meen ulos höyryymään...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #1807
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No voe vitalis!
    Sadas kommentti, enkä tämän parempaa keksi!
    Hirveet paineet piti tästäkin ottaa, voi että sitä osaa mies olla tyhmä!
    O0

     
     
  8. #1808
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Egon akun ja dualcoilin kutistaminen tulitikkuaskiin sopivaksi päätty johtojen katkeemiseen ja tottakai kolvissa on vanha piikki, eikä sillä tee hevon persettä.. No, saihan ton nyt toimii, mutten kyl uskalla usb laturilla ladata, ku ei koskaan tiedä kestääks noi kolvaukset.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  9. #1809
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vittujen digipiirturit. ei saa rekkapena vielä kolmeen varttiin autoa liikuttaa niin joutuu tyhjän panttina kärvistelemään tässä että pääsis kuormaa purkamaan

     
     
  10. #1810
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jopas meni sivusto sotkuiseksi.Ei hyvä uudistus.

     
     
  11. #1811
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun ei ole pirtua tai muuta väkevää alkoholia, jolla pystyisi puhdistamaan atoja. Joudun pelaamaan tuon Sinolin kanssa...voin kertoa, että denaturointi hoitaa tehtävänsä
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #1812

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kimppakoneet vituttaa taas raakasti, klapikone kuulemma ihan timantti kunnossa niinkun aina, kas kummaa kun ei sillä pysty klapeja tekeen, muutoin toimii kyllä
    Mokoma sardiinirasia muutoinkin rakennettu niin epähuollettavaksi kuin vaan mahdollista, toinenpäivä repareerausta menossa ja repullinen uusia laakereita sun muita hiluja juuri haettu,
    elättelin jo toivoa että osia ei ole hyllyssä ja on pakosti vapaata aikaa sorvailla höyryttelyjuttuja mutta sekin meni pieleen

    Foorumin tekstipoksikin karkaa tonne jonnekin oikeelle kohti äärettömyyttä


    Bombshell on parhautta!

     
     
  13. #1813
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ...keleen itella... munii meikäläisen pakettia hellsingissä jo lauantaista asti pääsiäinen meni jo :P
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #1814
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    64

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja taas... Eikö ne perkeleen postimiehet osaa olla pelaamatta jalkapalloa mun paketeilla? Taas oli 50ml pullon kokoinen aukko paketin kyljessä ja yksi 10ml pullo kateissa ja vieläpä just se ainut puteli jota erityisesti odotin.

     
     
  15. #1815
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Parempi niin että pelataan jalista pienillä puteleilla, mun isoja rahoja maksanut hylly tuli itellan toimesta kotiin ja oli se vähän huojuva. Liitokset oli vähän kärsinyt, mutta kyllä se pystyssä pysyy muutaman lisätyn kulmaraudan voimin.

    Ai niin, ärsyttää kun korva on neljättä viikkoa kipeä ja yksi hammaskin päätti lohjeta…

     
     
  16. #1816

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Erkeleen noitten tullien ja postien kanssa. Kiinan paketti kiertää kehää hki vantaalla seurantakoodi vaan vaihtuu koiriako ne mun paketilla testaa kun se käy välillä aina tullissakin, mutta pois se ei sieltä pääse. Venäjän postilla kanssa joku ihme pallottelu käynnissä, jos tuo paketti tulee ehjänä perille, ni ihme on, kuitenkin fc itellakin vielä tuossa välissä.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  17. #1817
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No nyt kyllä ärsyttää, kumpi on enemmän kännissä minä vai foorumi, aivan vitun sekava, taidan sitten jättää täällä roikkumisen ja paskan jauhamisen muille.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #1818
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No nyt kyllä ärsyttää, kumpi on enemmän kännissä minä vai foorumi, aivan vitun sekava, taidan sitten jättää täällä roikkumisen ja paskan jauhamisen muille.
    Älä nyt jumalauta jasseri! Muinaisen Savuton1:kkösen jälkeen sää oot ilman muuta foorumin ässähahmo. Ketä tänne sit jäis? Minä ja joku Mikko Alatalo? Kyllä tähän sekavuuteen tottuu, trust me.

    Rock!

     
     
  19. #1819
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voi pillu, minkä teitte muutitte foorumin just sellaiseksi että jasseri ei pysty enään olemaan teidän ystävä(huononäkö) ja jasseri ei enään näe kunnolla kun kaikki on punaista sekamelskaa, anteeksi.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #1820
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    jaaha, naapurin rusina taas katsonut asiakseen ruveta arvostelemaan minun tekemisiä ja tekemättä jättämisiä
    katotaan saatanan homekorva mistä reiästä se kana kusee. jos kuvittelit joskus vittumaiseen aamuun herääväsi niin tulet huomaamaan että se oli oikeaa onnelaa
    ai perkele

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •