Sivu 842 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 342742792832838839840841842843844845846852892942 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 16,821 - 16,840 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #16821
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tuosta tulikin mieleeni vitsi nälkäisestä miehestä ja spitaalisesta mutta en jaksa sitä kirjoittaa. Googlella ehkä löytyy.

     
     
  2. #16822
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Suosittelen kyllä kanssa muutaman egen yleismittaria siksi ajaksi että saat tilattua kunnon ohmimittarin,itellä on FT akullinen ohmimittari,hyvä laite,sammuukin automaagisesti jossei käytä hetkeen
    No, ei ton Fluken pitäis olla matkassa ku vaan jonkun viikon, ehkä. Pitäis varmaan kyl säästää ja ostaa toinen tommonen kunnon Fluke, niin olis varavehje, kumminkin mulla on H-attyssä hybrid-pohja, niin sitä ei ihan noin vain mihinkään ohmimittariin tungetakkaan. Joku vois kyl väsät semmosen ohmimittarin missä olis sekä 510-liitäntä, että paikka M20/1-kierteiselle atolle.

     
     
  3. #16823
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    No, ei ton Fluken pitäis olla matkassa ku vaan jonkun viikon, ehkä. Pitäis varmaan kyl säästää ja ostaa toinen tommonen kunnon Fluke, niin olis varavehje, kumminkin mulla on H-attyssä hybrid-pohja, niin sitä ei ihan noin vain mihinkään ohmimittariin tungetakkaan. Joku vois kyl väsät semmosen ohmimittarin missä olis sekä 510-liitäntä, että paikka M20/1-kierteiselle atolle.
    510 misterin sovite pala toimii muuten tuossa tarkoituksessa, eli saa tehtyä 20/1 kierteisestä 510 liittimeen sopivan...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  4. #16824
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Misterin tankki hajos duunissa varavehkeessä 2ml nestettä, tulee duunipäivästä pitkä...

     
     
  5. #16825
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Misterin tankki hajos duunissa varavehkeessä 2ml nestettä, tulee duunipäivästä pitkä...
    Mites ihmeessä onnistuit? Ajoit tankilla yli?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  6. #16826
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Mites ihmeessä onnistuit? Ajoit tankilla yli?
    Misterissähän on varmaan heikoin muovitankki mitä voi olla. Mulla oli Misteri pari kuukautta ja kolme tankkia meni rikki sinä aikana.

     
     
  7. #16827
    Höyrykonkari WHIP's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    313
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Misterin tankki hajos duunissa varavehkeessä 2ml nestettä, tulee duunipäivästä pitkä...
    Samoin kävi täällä. Paitsi mulla ei ole varavehkeitä mukana
    Aika monta kertaa tuo muovitankki kestää kyllä pudotella, mutta nyt tuli se viimeinen kerta.
    Ei auta kuin yrittää drippailla.

     
     
  8. #16828
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Mites ihmeessä onnistuit? Ajoit tankilla yli?
    Jos rst tankin päältä ajaa panssarivaunulla yli, panssarivaunu hajoaa. Olenkin kuullut että PV on tilannut mistereitä panssaritorjuntaan korvaamaan telamiinat.

     
     
  9. #16829
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Joo muovitankki hajos kun tippu kulma eellä eurolavan kulmaan.

    On toi tippunu monia kertoja betonillw jne eikä oo aiemmin hajonnu.
    Toi 510 misterin muovi näyttää olevan tosi paksu..

     
     
  10. #16830
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WHIP Näytä viesti
    Samoin kävi täällä. Paitsi mulla ei ole varavehkeitä mukana
    Aika monta kertaa tuo muovitankki kestää kyllä pudotella, mutta nyt tuli se viimeinen kerta.
    Ei auta kuin yrittää drippailla.
    Mulla toi minimister oli mukana onneks.
    Vaikka misterin muovitankko hajos niin silti höyryttelin loput nesteet siitä mitä pysty..

    uploadfromtaptalk1402399590910.jpg

     
     
  11. #16831
    Höyrykonkari WHIP's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    313
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Mulla toi minimister oli mukana onneks.
    Vaikka misterin muovitankko hajos niin silti höyryttelin loput nesteet siitä mitä pysty..

    uploadfromtaptalk1402399590910.jpg
    Mulla tuo katkes alapäästä, eikä kierteelle jäänyt pätkä lähtenyt kuin äsken kotona viilapenkissä irti.
    Muuten olisin kääntänyt tankin ympäri ja jatkanut avonaisella tankilla

     
     
  12. #16832
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Raivokas flunssa. Kaikki kanavat tukossa ja ensimmäistä kertaa yskittää tupakan polton lopettamisen jälkeen.

    Noh, hyvä sauma höyryttää kaikki kuvottavat nesteet pois kun ei mitään maista!

     
     
  13. #16833
    Sain hetki sitten kouraani Walthers Boxin DNA30 piirillä. Siinä sitten akkuja asennellessa soi puhelin. Vastasin luuriin ja jatkoin hommaa. Toinen akku meni väärin päin. Iski kipinää ja savutti. Eli kourassa on paskana oleva boxi ja kaksi kyrvähtänyttä VTC5:sta. Nyt vituttaa.
    Laitetta tulee ja menee. Enpä taida enää päivitellä kalustoa tänne

     
     
  14. #16834
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lähdetään päiväretkelle Milan kanssa huomenna ja emäntä on tunkemassa lätkäkassillisen romua mukaan+puolijoukkuetelttaa ja sos painikkeesta lähtien vaikka mitä... Alkoi jo selittää mitä muksulle voi antaa aamupalaksi niin sanoin et paistan sille pekonia ja pari ryynäriä jos ei nyt lopu.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #16835
    Availin kolmea uutta revikkaa varten saatua putelia ja testasin kaikkia kerralla omista kartoistaan (omenaa, USA Mix-tupakkamakua ja kahvia). Nyt koko huone lemppaa tolle tupakkamaulle (en edes pyytänyt sitä vaan lähettivät "vahingossa" toisen maun sijasta) enkä itse normaalisti edes vetele mitään tupakkamakuja. Ei ollut pahan makusta kumminkaan mutta ei sen nyt tarvitsisi noin hyvin jäädä ilmaan haisemaan... Ja ikkunaakaan ei saa auki. Pahus.

    Edit. Tulipa tyhmä olo. Eihän se ollut ilmaan jäänyt se haju vaan tuo talouspaperi johon olin puhaltanut kartosta ylimääräiset nesteet oli koko ajan nenän alla näytön edessä...
    Viimeksi muokannut Fox_FaTC; 10.06.14 kello 23:50.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  16. #16836
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Curimus Näytä viesti
    Sain hetki sitten kouraani Walthers Boxin DNA30 piirillä. Siinä sitten akkuja asennellessa soi puhelin. Vastasin luuriin ja jatkoin hommaa. Toinen akku meni väärin päin. Iski kipinää ja savutti. Eli kourassa on paskana oleva boxi ja kaksi kyrvähtänyttä VTC5:sta. Nyt vituttaa.
    Ei ne akut siitä hajoo mihkään, lataa vaan täyteen ja voit höyrytä niiillä jos on niille sopiva laite vielä

     
     
  17. #16837
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Vituttaa kun paketti ollut tulossa engelsmanneilta perjantaista lähtien, mikään saatanan seuranta ei löydä vieläkään vittuakaan ja asiakaspalvelu ei tohdi vastata onko se numero typotettu vai ei.

    Tekis mieli skalpeerata joku perkelen punikki tai vastaava.

     
     
  18. #16838
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328
    Mulla tuli enklannista kans viime viikolla, näky seurannassa vasta samana päivänä kun tipahti luukusta.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  19. #16839
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    No voi helvetin palovarotin eihän tuossa voi patteria pitää hetkeäkään, kun alkaa heti ulvomaan jos parit höyryt ottaa. Millanen tunnistus noissa oikein on, kun näin herkästi reagoi jo höyryyn?

     
     
  20. #16840
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    No voi helvetin palovarotin eihän tuossa voi patteria pitää hetkeäkään, kun alkaa heti ulvomaan jos parit höyryt ottaa. Millanen tunnistus noissa oikein on, kun näin herkästi reagoi jo höyryyn?
    Siun varottimessa varmaan optinen. Ei nuo omat mitään sano vaikka dripperillä keuhkoset puhaltaa suoraan kohti, mutta kuurous iskee jos sattuu vähä pönttöuuni sisään savua pukkaamaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •